Ja..quote:
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHahaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja..maar niet echt dat ik zanger ben ofzo, maar amateuristisch.. Beetje Cem Karaca zingen tussen al die hollanders..
En ik doe het heel zelden, eens in de 1~2 maanden ofzo..
fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHaha
Er is geen discussie, ik ga er namelijk niet op in, ik ga niet in discussie met zulke typjes. Verneukt gelijk de hele sfeerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen jullie deze discussie stoppen, want het gaat een beetje helemaal nergens over. Even mijn respect betuigen naar Turqs liefde voor 1 kant van islam en Ambi's liefde voor de andere kant.
Jij durft niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHaha
Jaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Ben ik zo doorzichtig?
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er is geen discussie, ik ga er namelijk niet op in, ik ga niet in discussie met zulke typjes. Verneukt gelijk de hele sfeer
Vind het prima hoor, alleen ik weet bij voorbaat al dat mijn stem niet zo lekker klinkt voor zang.quote:
Nu ben ik echt benieuwd naar jouw zangkwaliteiten met je zachte g.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja..maar niet echt dat ik zanger ben ofzo, maar amateuristisch.. Beetje Cem Karaca zingen tussen al die hollanders..
En ik doe het heel zelden, eens in de 1~2 maanden ofzo..
Idem.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, alleen ik weet bij voorbaat al dat mijn stem niet zo lekker klinkt voor zang.
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..quote:Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu ben ik echt benieuwd naar jouw zangkwaliteiten met je zachte g.
Je zin bevat geen enkele woord van wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kaats je woorden strategisch terug
Maar je zingt wel voor anderenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..
Niet terugkrabbelen, jij wordt onze leadzanger.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..
Heeeeeeel soms iste met minimaal aantal mensen..quote:
Neujquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, jij wordt onze leadzanger.
Turq, nee, geen frustratie over toen. Maar je gaat te lang door over een onderwerp, waar ik niet over wil discussieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je zin bevat geen enkele woord van wat ik heb gezegd.
Je uit je frustraties van toen..Maargoed, geen probleem, draai je hoofd na muur, geef het kopstoten en klaag daar over mij..
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heeeeeeel soms iste met minimaal aantal mensen..
Durf jij?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Achja, we zullen wel zien horen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turq, nee, geen frustratie over toen. Maar je gaat te lang door over een onderwerp, waar ik niet over wil discussieren.
Zo serieus neem ik Fok niet, dus zo enorm erger je me niet.
Zullen we dit nu laten stoppen?
Veel succes, je bent uitgenodigd om mee te Jammen in Cafe Q4quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Achja, we zullen wel zien horen.
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf nietquote:
Ja.quote:
Ik zing vals. Doch weerhoudt dat me er niet van. Op mn facebook heb ik een video van mijn karaoke prestatie met mn zusje. Vals als een malle, maar dikke lol.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf niet. Jij?
Dan zou ik maar vast gaan oefenen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf niet. Jij?
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zing vals. Doch weerhoudt dat me er niet van. Op mn facebook heb ik een video van mijn karaoke prestatie met mn zusje. Vals als een malle, maar dikke lol.
Eagle heeft het gezien trouwens
Nog even niet, precieze aantal is nog niet bekend. Pas na aanschaf van Bilge wordt de precieze prijs bekend en het bedrag dat overgemaakt dient te worden.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast gaan oefenen.![]()
Ik heb hem ook nooit echt horen zingen eigenlijkquote:Kan zG een beetje zingen?
Duidelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog even niet, precieze aantal is nog niet bekend. Pas na aanschaf van Bilge wordt de precieze prijs bekend en het bedrag dat overgemaakt dient te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij maar aanwezig zult zijn Bilgequote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Bilge het volgende:
Turken die denken dat ze er stilletjes van af kunnen komen.Zelfs Nederlanders gaan meezingen.
Dit jaar ook in een bar vol lamme Britten.. Is zo gaaf.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]. Looool. Hahaha, wel tof dat je het durft. Ik ben nu wel nieuwsgierig
.
Zonder mij komen jullie er niet in.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij maar aanwezig zult zijn Bilge
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar betalen we nou precies voor? Is dit nou een restaurant of een karaoke bar of dafuq..?
Allebeiquote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit jaar ook in een bar vol lamme Britten.. Is zo gaaf.
Benieuwd naar de video of mijn algehele prestatie
Als die laatste 3 personen nou eens reageren.. kunnen we het aanschaffen en staat het vast.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonder mij komen jullie er niet in.
Aanwezig bij de meet?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
ik kijk vanavond even het lijstje van zekere mensen doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |