Bedankt voor je mening..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mja. Moet je uiteraard zelf weten, ik vind het tijd en geldverspilling.
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turqje.
Helaas is die logica op alles toepasbaar en kun je uiteindelijk daarover blijven doorredeneren en dezelfde dingen aan jou vragen, maar over andere zaken.
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..
Maar goed, vraag maar raak..
Hollander.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zeg dat die 50 euro mooier zou staan op mijn bankrekening, maar goed....
Nee, kloons zijn niet welkom.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Waarom zouden wij je willen overtuigenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.
Ik vind dat Kerst etc gevierd kan worden. Maar ik ga anders met het geloof om. Ik heb vaak genoeg een kaarsje aangestoken in een pracht van een kerk in Amsterdam. Ieder zn ding hoor.
Hou je van lekker eten en zingen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zouden wij je willen overtuigen
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.
Come over to the darkside...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hou je van lekker eten en zingen?
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik vermoed dat veel meer mensen te onzeker/ bang zullen zijn om mee te zingen. Gewoon komen joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingen
Waar baseer je je beschuldiging op?quote:
Op de onzin die hij/zij uitkraamt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar baseer je je beschuldiging op?
Geleceksen ayik gel. Al genoeg dronken mensen hier.quote:
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.
Wat jij wil. Vast een stuk gezelliger dan deze zijde.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geleceksen ayik gel. Al genoeg dronken mensen hier.
Wil je alsjeblieft vertellen welke onzin ik uit kraamquote:Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op de onzin die hij/zij uitkraamt.
Aan deze kant elke dag bayram.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat jij wil. Vast een stuk gezelliger dan deze zijde.
Het is beiden niet gepast, klaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?
Het komt er op neer dat je de moskee te min vind voor jou geloof waardoor je maar naar de kerk gaat.
Dan ben ik liever alcoholist die nog steeds gelooft dat God 1 is en Hz. Mohammed (vzmh) zijn boodschapper is dan dat ik een kaars ga opsteken in een kerk.. Seriously..
Ik woon in dordrecht dus redelijk dichtbij heb alleen geen vervoer als ik komquote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel meer mensen te onzeker/ bang zullen zijn om mee te zingen. Gewoon komen joh.![]()
Woon je in de buurt van Rotterdam?
[..]
Waar baseer je je beschuldiging op?
LOL.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?
Het komt er op neer dat je de moskee te min vind voor jou geloof waardoor je maar naar de kerk gaat.
Dan ben ik liever alcoholist die nog steeds gelooft dat God 1 is en Hz. Mohammed (vzmh) zijn boodschapper is dan dat ik een kaars ga opsteken in een kerk.. Seriously..
Ik fok je alleen maar op...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft vertellen welke onzin ik uit kraam
Nee. Aan God om te oordelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is beiden niet gepast, klaar.
Ik kraam onzin uit? Why? En ik heb geen een zin van je verdraaid, je hebt het toch zelf gezegd? Of niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.
Turq, je kraamt onzin uit. Ik ga hier niet op in, want je verdraait elk woordje/zin van mij in iets wat jij wil. Zo werkt het niet. Typisch dit.
Nope, zo heb ik het niet gezegd. Klaar voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kraam onzin uit? Why? En ik heb geen een zin van je verdraaid, je hebt het toch zelf gezegd? Of niet?
Misschien wil iemand je vervoeren, anders pak je de trein/ bus? Ben je wel beschikbaar op 28 december? Vraag ook ff aan je ouders of je wel mag.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik woon in dordrecht dus redelijk dichtbij heb alleen geen vervoer als ik kom
Nee, ik lieg. Het is niet 1 kaars, maar meerdere?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope, zo heb ik het niet gezegd. Klaar voor mij.
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.
Ik vind dat Kerst etc gevierd kan worden. Maar ik ga anders met het geloof om. Ik heb vaak genoeg een kaarsje aangestoken in een pracht van een kerk in Amsterdam. Ieder zn ding hoor.
Shit, je hebt me door. Ben ik zo doorzichtig?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef fb12fb12 het volgende:
Als ik jullie persoonlijk zou kennen zou het wel mogen van me ouders maar ik ken jullie niet weetje dat is het probleem stel voor jullie zijn pedo enzo of van die enge types
Ik treed heel af en toe op in een band, ja..quote:
WTF! Echt waar?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik treed heel af en toe op in een band, ja..
Eigenlijk niet expliciet, varken wel, maar alcohol niet. Het wordt geimpliceerd, waarbij de tafsir direct verwijst naar bvb alcohol.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.
Lees terug.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, ik lieg. Het is niet 1 kaars, maar meerdere?
[..]
Wijn is alco.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk niet expliciet, varken wel, maar alcohol niet. Het wordt geimpliceerd, waarbij de tafsir direct verwijst naar bvb alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |