Bedankt voor je mening..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mja. Moet je uiteraard zelf weten, ik vind het tijd en geldverspilling.
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turqje.
Helaas is die logica op alles toepasbaar en kun je uiteindelijk daarover blijven doorredeneren en dezelfde dingen aan jou vragen, maar over andere zaken.
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..
Maar goed, vraag maar raak..
Hollander.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zeg dat die 50 euro mooier zou staan op mijn bankrekening, maar goed....
Nee, kloons zijn niet welkom.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Waarom zouden wij je willen overtuigenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.
Ik vind dat Kerst etc gevierd kan worden. Maar ik ga anders met het geloof om. Ik heb vaak genoeg een kaarsje aangestoken in een pracht van een kerk in Amsterdam. Ieder zn ding hoor.
Hou je van lekker eten en zingen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zouden wij je willen overtuigen
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.
Come over to the darkside...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hou je van lekker eten en zingen?
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik vermoed dat veel meer mensen te onzeker/ bang zullen zijn om mee te zingen. Gewoon komen joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingen
Waar baseer je je beschuldiging op?quote:
Op de onzin die hij/zij uitkraamt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar baseer je je beschuldiging op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |