Ik sleurde hem hoogstpersoonlijk hierheen.quote:
Zal ik het dan maar bestellen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Wordt vooruit betalen maar ik heb niet voldoende liquide middelen op mn rekening staan om de groupons aan te schaffen en overmaken van mn spaarrekening neemt meer dan 1 dag in beslag (dus te laat)..
Broerderliefde he.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik sleurde hem hoogstpersoonlijk hierheen.
Ik heb Bilge al gesproken, hoewel ik enkelen van jullie graag persoonlijk zou willen ontmoeten, zou ik zeggen dat het fysiek onmogelijk is voor mij om daar aanwezig te zijn.quote:
Jij bent dik en eet toch voor twee, bisey olmaz.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
Ik vind het best! Ik vertrouw iedereen wel op het lijstje. Laten we nog op antwoord van Yvonne / Borte / CCYh wachten.
Yvonne komt geloof ik wel, dan zitten we op 11 man die groupon willen en missen we er nog 1 voor 8+4.
Jouw groetjes duren gewoon veelste lang.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Arcadia het volgende:
En voor Bilge, die niet genoeg tijd gaf om zijn salaam te beantwoorden:"wa alaikoum salaam wa rahmatullah wa barakatuh".
Waarom vraag je dit aan ons?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
aaaaah... yapsammi? alsammi natuurlijk... een boom doen is lastig.
Kerst vind ik leuk, veel kleurtjes enzo, alleen zou ik het zelf niet vieren, vooral niet door 50 euro uit te geven voor een boom wanneer ik het voor iets anders beter kan gebruiken :-)quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
aaaaah... yapsammi? alsammi natuurlijk... een boom doen is lastig.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jouw groetjes duren gewoon veelste lang.
[..]
Waarom vraag je dit aan ons?
Plastic bomen zien er echt niet uitquote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Ayca het volgende:
Gewoon een neppe halen. Kan je 'm volgend jaar weer gebruiken.
Vier geen kerst.. Maar denk wel dat ik wat mensjes uitnodig om voor te koken.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kerst vind ik leuk, veel kleurtjes enzo, alleen zou ik het zelf niet vieren, vooral niet door 50 euro uit te geven voor een boom wanneer ik het voor iets anders beter kan gebruiken :-)
Neppe heeft die lekkere geur niet ama :d Mis gibi kokuyor zo'n boom.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Ayca het volgende:
Gewoon een neppe halen. Kan je 'm volgend jaar weer gebruiken.
Omdat in een Turkentopic weinig kerstboomgebruikers hun ervaringen en tips kunnen delen. Nederlanders/ Christenen kunnen je wat dat betreft veel beter helpen.quote:
Nah... die van ons hebben we al jaren (zeker 8?) en met veel lampjes en gedoe ziet het er wel leuk uit hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Plastic bomen zien er echt niet uit
De helft hier is niet gelovig en een paar zijn niet Turks.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Omdat in een Turkentopic weinig kerstboomgebruikers hun ervaringen en tips kunnen delen. Nederlanders/ Christenen kunnen je wat dat betreft veel beter helpen.
Omdat ik dat mooi vind. Net zoals ik dat ook van Sinterklaas vind/vond. Of St. Maarten. En ga zo maar door.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom the fuck zou je als Turkzijnde of laat staan dat, als Moslim een kerstboom willen..?
Boom kopen valt voor mij ook onder vierenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vier geen kerst.. Maar denk wel dat ik wat mensjes uitnodig om voor te koken.
Had gisteren bezoek en die zeiden in dat hoekje past een boom mooi. En nu zie ik ditTwijfel, dacht even checken wat jullie ervan vinden.
Oke, dan vier ik het..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boom kopen valt voor mij ook onder vieren.
Turqjequote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom the fuck zou je als Turkzijnde of laat staan dat, als Moslim een kerstboom willen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |