Omdat mexicanobakker dat vergeten was de vorige keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, waarom staat topic #26 niet in de OP?!
Ja, daar ging het inderdaad mis.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgende keer even op open nieuw deel klikken meneer oneven 2
oh, whoops, dacht dat ik dat wel gedaan had.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat mexicanobakker dat vergeten was de vorige keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, of Girl from Marsquote:Op woensdag 5 december 2012 17:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wilde 'm zelf niet maken, maar niemand voor 'Under the Milky Way'?
Ja, dat is niet goed. Viel me ook op. Moet eigenlijk wel gebeuren, anders gaan we straks dubbelen als mensen met CTRL + F een onderwerp zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Heuh, waarom staat topic #26 niet in de OP?!
Ja, maar dat kan alleen iemand die een nieuw topic opent of een modquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is niet goed. Viel me ook op. Moet eigenlijk wel gebeuren, anders gaan we straks dubbelen als mensen met CTRL + F een onderwerp zoeken.
De bosbeatle is dan meer dan geschikt om dit te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan alleen iemand die een nieuw topic opent of een mod
ik wil het er wel inzetten maar dan moet iemand anders even het lijstje makenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan alleen iemand die een nieuw topic opent of een mod
Zweedse bands/artiesten, de plaat en z'n verhaal, Genesis, De Dijk, Top2000, PJ Harvey, het Excelsior label, supergroups en de meest gehate bands/artiestenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wil het er wel inzetten maar dan moet iemand anders even het lijstje maken
iets met vragen en draaienquote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Zweedse bands/artiesten, de plaat en z'n verhaal, Genesis, De Dijk, Top2000, PJ Harvey, het Excelsior label, supergroups en de meest gehate bands/artiesten
Oh, en bij #10 staat micheal ipv Michael, kun je die ook meteen fixen![]()
Ik wil het best morgen even doen, zit nu nog in m'n tentamenweek. Prioriteitenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wil het er wel inzetten maar dan moet iemand anders even het lijstje maken
Het orgineel vind ik zelf stukken toffer eigenlijk, meer dromeriger, minder irritantquote:Op donderdag 6 december 2012 19:49 schreef Tackleberry het volgende:
1. Fake Blood - Mars
2. Five Horse Johnson - Lollipop
3. Chef - Chocolate Salty Balls
4. Novastar - Mars Needs Woman
5. Hot Butter - Popcorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die blijft goed bezig... vorig jaar nog een Bangles album, dit jaar dus een solo album en volgend jaar komt er een nieuwe Sid & Susie, dit keer met 80s liedjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:50 schreef cafca het volgende:
Toch leuke nummers
Toevallig afgelopen maand veelvuldig naar Susanna Hoffs geluisterd
het is nog maar 7 december, er valt vast nog wel meer voor het weer lente isquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef methodmich het volgende:
Had al een hele tijd zitten denken over liedjes over sneeuw, want dat onderwerp had ik verwacht.
Nou, van mij mag het gelijk ook de laatste keer zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
het is nog maar 7 december, er valt vast nog wel meer voor het weer lente is
dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, van mij mag het gelijk ook de laatste keer zijn hoor.
[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 08-12-2012 14:56:58 ]
black wind blowing hadden ze ook nogquote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
4. Billy Bragg and Wilco - Listening To The Wind That Blows
heet dat niet dust bowl blues?quote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef pipster het volgende:
5. Woody Guthrie - The Great Duststorm (dustorm disaster)
Het eerste nummer op mijn cd Dust Bowl Ballads heet toch echt The great Dust storm.quote:heet dat niet dust bowl blues?
[ Bericht 82% gewijzigd door methodmich op 11-12-2012 16:18:29 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
nadeel daarvan is dat de een een lijstje met 5 nummers van artiest a post en de ander een lijstje met 5 nummers van artiest b...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:06 schreef laxus11 het volgende:
Nummers was denk ik beter geweest, ken er maar een paar.
en hallo Laura iddquote:
Ieke due passe di rondequote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef ranja het volgende:
Voor vandaag maar weer eens een land erbij pakken....
[ afbeelding ]
Je top 5 bands of artiesten uit Italië...
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef Beregd het volgende:
4. ene waarvan ik de naam vergeten ben, vroeger veel geluisterd, best goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Denk omdat die landen slecht Engels spreken en daardoor niet buiten hun landsgrenzen doorbreken. Japan is zo raar dat het bij hun minder een probleem is. Zweden spreken beter Engels dan de Engelsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
Toch gek eigenlijk, waarom zijn zo weinig italiaanse of franse bands bekend, of zijn er weinig kenners van, terwijl het met zweden en japan een stuk makkelijker gaat...
Dat geldt voor mij ook, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het voor anderen andersom is (net als bij films bv). Maar dat blijkt niet uit de lijstjes; ik heb geen enkele naam gepost gezien waarvan ik denk dat ik die eens ga checken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:22 schreef pipster het volgende:
Wat ik vreemd vindt is dat ik in Frankrijk toch nog wel vrij veel goede muziek kan vinden, en dat dat in Italie op een oude punkliefde na eigenlijk niet lukt. Is toch ook een groot land....
Kinderen voor Kinderenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef Sequencial het volgende:
1. Band Aid - Do They Know It's Christmas
2. Wham! - Last Christmas
3. Mariah Carey - All I Want for Christmas
4. Chris Rea - Driving Home For Christmas
5. Harrie Jekkers - De Kerstezel
gvd, Ben ik Chris Rea vergeten... vind ik zo'n lekker relax nummer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef Sequencial het volgende:
1. Band Aid - Do They Know It's Christmas
2. Wham! - Last Christmas
3. Mariah Carey - All I Want for Christmas
4. Chris Rea - Driving Home For Christmas
5. Harrie Jekkers - De Kerstezel
Gisteren hoorde ik op Veronica een versie van Josephine inclusief kerstbelletjesgerinkelquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef kl1172 het volgende:
[..]
gvd, Ben ik Chris Rea vergeten... vind ik zo'n lekker relax nummer.
Die is leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
5 Enorm - Op Huus Op An Veur Kesmis
Nee, maar dat is Fairytale ook niet en kijk eens wie er gaat winnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Modus het volgende:
3 Jona Lewie - Stop the cavalry (alhoewel oorspronkelijk niet specifiek als kerstnummer bedoeld)
En terecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar dat is Fairytale ook niet en kijk eens wie er gaat winnen
Kirsty kan nooit een topicvervuiling zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:23 schreef Modus het volgende:
Kirsty.
Tot zover deze topicvervuiling..
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik laat deze maar schieten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:28 schreef On het volgende:
1. Low - Taking Down the Tree
2. Low - Just Like Christmas
3. Low - Little Drummer Boy
4. Low - Silent Night
5. Low - Long Way Around The Sea
deze draai ik dra weer als gekquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
2. Gayla Peevee - I want a hippopotamous for christmas
ach, kerst is ook 2 dagenquote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef methodmich het volgende:
Top 5 van bijna 3 dagen geworden zo, maar ik zal zo maar eens tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe opdracht:
We hadden al eens songs met mannen- of vrouwennamen in de titel.
Maar nu wil ik graag jullie Top 5 albums met een voornaam (m/v) in de titel *
* Self Titled albums tellen niet mee, dus bijvoorbeeld Anne Soldaat met Anne Soldaat is niet toegestaan!ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Denk het wel...quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een achternaam erbij telt niet mee?
Dat zijn geen albums Wazoo.quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Oef dit is een gemakkelijke! Binnen 1 minuut had ik het al!
1 Gorki - Beste Bill
2 Bobby Gentry - Ode to Billy Joe
3 Frank Zappa - Desiree
4 Toto - Rosanna
5 Lou Reed - My friend George
quote:
Mijn associatie bij die titel ging naar de kleur.quote:
oh ik ken erg weinig kleurnamen, amber kende ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Mijn associatie bij die titel ging naar de kleur.
Anders zou The Joshua Tree ook een optie zijn, bijvoorbeeld.
Het is stiekem een bijnaamquote:Op maandag 17 december 2012 17:51 schreef methodmich het volgende:
Is Tjuup een gangbare voornaam in het oosten?
Van mij wel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is stiekem een bijnaammag dat?
daar kan ik me voor een stuk wel in vinden, ook omdat er niet veel echte "songs" bij zijn. Een band die je zomaar zou kunnen vergeten in je platenkast, tot je ernaar blijft luisteren...quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef cafca het volgende:
Yo La Tengo, da's echt zo'n band waar ik wel eens een CD van opzet, maar geen losse nummers van kan opnoemen...
Tja, als ik de cd even opzet merk ik wel verschil tussen de nummers dus een top 5 is wel gelukt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef cafca het volgende:
Yo La Tengo, da's echt zo'n band waar ik wel eens een CD van opzet, maar geen losse nummers van kan opnoemen...
U2 - goede keuzequote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Peter88Online het volgende:
1. REM - It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
2. U2 - Until The End of the World
3. The Doors - The End
4. Muse - Apocalypse Please
5. Europe - The Final Countdown
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:51 schreef fripper het volgende:
1. Peter Gabriel - Here Comes The Flood
[ Bericht 73% gewijzigd door methodmich op 21-12-2012 19:22:56 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
wtf is dit nu weer?quote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef ranja het volgende:
- geen bands die zelf de instrumenten spelen (dus bv Bangles of Shaggs niet)
Precies wat er staat... dat is het lijstje voor vandaag.quote:
die ga ik binnenkort eens checken, ken ze nog niet bewust (al staan ze wel op de verzamelaar der verzamelaars in dit genre, de hoedendoos-4cd compilatie 'one thing can lead to another').quote:
Voor mij welquote:Op zondag 23 december 2012 14:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies wat er staat... dat is het lijstje voor vandaag.
Wil je wat anders, bedenk dan zelf eens wat. Het lijkt er op dat een zeer beperkt groepje zin heeft om onderwerpen te bedenken. of zou het met die 10 minuten tellen te maken hebben
Niet als ze met muziek bezig zijn, volgens mijquote:
Pipettes mogen wel, de groep bestaat uit de dames, de heren verzorgen alleen de muziek.quote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef methodmich het volgende:
Lastig, want volgens mij vallen dan The Pipettes (zitten mannen in), The Like (spelen instrumenten) en Katzenjammer (idem) al af toch?
Ga nog even puzzelen, denk dat ik ook in de sixties zal eindigen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |