Dat zijn geen albums Wazoo.quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Oef dit is een gemakkelijke! Binnen 1 minuut had ik het al!
1 Gorki - Beste Bill
2 Bobby Gentry - Ode to Billy Joe
3 Frank Zappa - Desiree
4 Toto - Rosanna
5 Lou Reed - My friend George
quote:
Mijn associatie bij die titel ging naar de kleur.quote:
oh ik ken erg weinig kleurnamen, amber kende ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Mijn associatie bij die titel ging naar de kleur.
Anders zou The Joshua Tree ook een optie zijn, bijvoorbeeld.
Het is stiekem een bijnaamquote:Op maandag 17 december 2012 17:51 schreef methodmich het volgende:
Is Tjuup een gangbare voornaam in het oosten?
Van mij wel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is stiekem een bijnaammag dat?
daar kan ik me voor een stuk wel in vinden, ook omdat er niet veel echte "songs" bij zijn. Een band die je zomaar zou kunnen vergeten in je platenkast, tot je ernaar blijft luisteren...quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef cafca het volgende:
Yo La Tengo, da's echt zo'n band waar ik wel eens een CD van opzet, maar geen losse nummers van kan opnoemen...
Tja, als ik de cd even opzet merk ik wel verschil tussen de nummers dus een top 5 is wel gelukt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef cafca het volgende:
Yo La Tengo, da's echt zo'n band waar ik wel eens een CD van opzet, maar geen losse nummers van kan opnoemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |