We hebben het goed getroffenquote:
ww is nooit hoger dan ¤ 2.674 per 4 weken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja, laten we zeggen dat de wetgeving erg in mijn voordeel is.
Das fijn, maar het is nog steeds minimaal 25% lager dan je vorige inkomen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:57 schreef trigt013 het volgende:
1900 euro netto per maand kan ons gezin goed van leven hoor!
Nee hoor, hoger dan mijn vorige salaris.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das fijn, maar het is nog steeds minimaal 25% lager dan je vorige inkomen.
Nou dat mag je uitleggen danquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nee hoor, 100 euro hoger dan mijn vorige salaris.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Nee hoor, 100 euro hoger dan mijn vorige salaris.
Waarom? Je bent de enige in Nederland die MEER ww krijgt dan zijn laatsverdiende loon. Leg maar gewoon uit. Je doet toch niets crimineels?quote:
lease auto is geen onderdeel van je SV loon.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef gnaeus het volgende:
Telt een leasebak mee als inkomen bij een WW uitkering ?
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Je bent de enige in Nederland die MEER ww krijgt dan zijn laatsverdiende loon. Leg maar gewoon uit. Je doet toch niets crimineels?
Ik mocht gewoon 40% van mijn brutoloon inleveren dus ik ben wel benieuwd.
WW gaat over je laatst verdiende loonquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien heeft ze bij haar vorige baan meer verdiend (zeg maar de baan voor haar laatste baan) Dan zou het kunnen
Tenzij je in de afgelopen 3 jaar bij een andere werkgever een hoger salaris gehad hebt dan je laatstverdiende loon. Dan krijg je een correctie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
WW gaat over je laatst verdiende loon
Bron?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij je in de afgelopen 3 jaar bij een andere werkgever een hoger salaris gehad hebt dan je laatstverdiende loon. Dan krijg je een correctie.
Nee, er wordt gevraagd naar het inkomen van de laatste 12 maanden.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zie je als je je ww-aanvraag doet, dan wordt daarnaar gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |