abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 23:10:55 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119940512
niemand zou je geloven behalve 3-voud
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:44:37 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119941917
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oh, ik wilde net het omgekeerde gaan antwoorden... :Y)
cipotno guret

c3ps evlaheb deog teh teod dnamein
Laffe huichelaar
pi_119944887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Frutsel het volgende:
Het is gewoon Israel en Palestina topic nr zoveel.
Wat doe je nou?
We hadden net afgesproken of
Palestina vs Israel
of
Palestijnen vs Israel.

Met Timmmm en Voorschrift. Waarom verander je dat net nu het zo is agesproken?
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 04:47:28 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119945033
zit nou niet zo te zeuren om die domme TT :{w
pi_119948166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 04:47 schreef sp3c het volgende:
zit nou niet zo te zeuren om die domme TT :{w
Jawel, er was net een afspraak met twee mods en het is ook belangrijk dat het kan, ik maak niet voor niets de TT die ik gemaakt heb.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 11:14:22 #107
8781 crew  Frutsel
pi_119949430
Zoals ik het las was het voorstel

Palestina en Israël
of
Palestijnen en Israëliërs

en dat het aan de TS was welke twee opties hij koos... vervolgens zag ik staan
Palestijnen en Israël. Jij interpreteert de opmerkingen van Timmm en VS vermoedelijk zo dat je kon kiezen uit het eerste woord, ik niet.

Het gaat gewoon nergens over. Ik verander het ook niet meer...zoals Mylene al zegt... het gaat al sinds 2009 zo en het is gejank om niets. Je kan je energie beter besteden aan de inhoud van dat topic. Meer zeg ik er ook niet meer over.
pi_119949735
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef Frutsel het volgende:
Zoals ik het las was het voorstel

Palestina en Israël
of
Palestijnen en Israëliërs

en dat het aan de TS was welke twee opties hij koos... vervolgens zag ik staan
Palestijnen en Israël. Jij interpreteert de opmerkingen van Timmm en VS vermoedelijk zo dat je kon kiezen uit het eerste woord, ik niet.

Het gaat gewoon nergens over. Ik verander het ook niet meer...zoals Mylene al zegt... het gaat al sinds 2009 zo en het is gejank om niets. Je kan je energie beter besteden aan de inhoud van dat topic. Meer zeg ik er ook niet meer over.
Het gaat wel degelijk ergens over. Kijk maar wat het daarvoor was en een paar maanden geleden was het ook al anders. Kijk wie er smiechterig in 2009 de volgorde van de TT heeft verwisseld. Daarnaast is het inhoudelijk simpelweg incorrect.

Ook is de keuzemogelijkheid die je zegt onzin. De TS kon kiezen tussen:
Palestina vs Israel
of
Palestijnen vs Israel.

Kennelijk weiger je terug te zoeken dus verwijs ik voor je.

quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Deze keuzemogelijkheid kan ik ook mee leven.
Als je terugkijkt bij deze reactie zie je het. Nummer 113 en 114 hadden eerst ook Palestijnen vs Israel als TT maar dit is terugveranderd onder voorwaarde dat TS voortaan kan kiezen tussen de genoemde mogelijkheden.
pi_119949897
Israel bestaat als staat, zo simpel is het, Palestina bestaat niet als staat en ik heb ook al laten zien waarom de VN-vergadering daar niet iets ocer kan en mag zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 12:16:50 #110
137949 Disana
pi_119952050
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ook is de keuzemogelijkheid die je zegt onzin. De TS kon kiezen tussen:
Palestina vs Israel
of
Palestijnen vs Israel.
Dat heb ik gezegd inderdaad.

Blijft een nutteloze discussie verder.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 13:56:56 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119954946
opgelost
pi_119955153
Toch weer sp3c he

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 14:11:31 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119955482
wat heb ik nou weer gedaan :?

ik ben onschuldig ... free sp3c!!
pi_119956270
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef sp3c het volgende:
. free sp3c!!
Zal ik gelijk op den Twitters gooien!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119964357
NWS / Project 'Palestina' en Israel #116

Een foutje!
Het moet Palestijnen vs Israel zijn!
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:21:34 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119964446
doe godverdomme niet zo kinderachtig en laat die tt gewoon voor wat het is, we weten hoe je erover denkt, jij weet hoe wij erover denken en het is klaar hoor zo }:|
pi_119964537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef sp3c het volgende:
doe godverdomme niet zo kinderachtig en laat die tt gewoon voor wat het is, we weten hoe je erover denkt, jij weet hoe wij erover denken en het is klaar hoor zo }:|
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!

Verder is het natuurlijk kinderachtig dat het niet aangepast zou mogen worden met zo'n fout er in.

Ik laat slechts zien hoe eenzijdig het zou zijn als dat gedeelte niet aangepast mag worden want ik zet er niet in 'kut Palestijnen' of 'Pallywood' of iets in die richting, nee simpelweg Palestijnen, omdat de staat Palestina nog steeds niet bestaat dus. Dat is belangrijk om te herhalen.

Er was een beslissing genomen, maar toch werd de TT weer veranderd, dus het is helemaal niet duidelijk hoe jullie erover denken zelfs niet als jij nu weer iets compleet anders besluit.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:30:18 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119964709
fine

vanaf nu Palestina en Israel, daar mag een nummer achter en als het niet te lomp is een subtitel maar
elke variatie op het eerste wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

elke lompe subtitel wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

elk deel zonder nummer wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

en iedere keer als iemand Palestinnnnnna en Israel schrijft vragen we een ban aan voor jou en wijzigen we het terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

kinderachtig duidelijk genoeg zo?

tering hey ...
tering hey ...
  woensdag 5 december 2012 @ 18:31:50 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119964762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef sp3c het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk. Is dat zo moeilijk te begrijpen, of is het 'op de man spelen'?
Objectief bekeken heeft hij gewoon gelijk, en daar kan niemand met een beetje normaal iq daar problemen mee hebben. Het probleem is dan adequaat opgelost i.p.v. 'onbevredigend incorrect'.
My 2 cents. c_/
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119964802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:30 schreef sp3c het volgende:
fine

vanaf nu Palestina en Israel, daar mag een nummer achter en als het niet te lomp is een subtitel maar
elke variatie op het eerste wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

elke lompe subtitel wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

elk deel zonder nummer wijzigen we terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

en iedere keer als iemand Palestinnnnnna en Israel schrijft vragen we een ban aan voor jou en wijzigen we het terug naar Palestina en Israel met nummer, zonder subtitel

kinderachtig duidelijk genoeg zo?

tering hey ...
tering hey ...
Dus nee want hierboven werd wel degelijk door verschillende mods gezegd dat er Palestijnen in de TT mag staan. Je ondermijnt totaal jullie eigen beleid. Ik hield me aan de regels. Dat deden jullie niet vervolgens, je kan nu opnieuw heel stoer proberen te doen, maar TS zou in principe mogen bepalen zonder te beledigen.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:34:12 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119964847
Palestina en Israel

enige optie vanaf nu
pi_119964899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef sp3c het volgende:
Palestina en Israel

enige optie vanaf nu
Andere moderators beweren iets anders, volstrekt vaag en ondoorzichtig beleid, het is voor users niet meer duidelijk welke lijn te volgen.
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:36:49 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119964949
nou dat zal dan wel vechten worden he achter de schermen nu

de te volgen lijn is iig Palestina en Israel ... het is de enige andere lijn, de andere lijnen zijn doorgeknipt
  Moderator woensdag 5 december 2012 @ 18:37:42 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119964982
we hebben het uitgevochten en de andere mods zijn het ermee eens

Palestina en Israel ... niets anders
pi_119965133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef sp3c het volgende:
we hebben het uitgevochten en de andere mods zijn het ermee eens

Palestina en Israel ... niets anders
We zullen het zien hoe lang die lijn het volhoudt.
pi_119967608
spak3 verwijdert on-topic posts en posts die kritiek bevatten waarin zijn modereren wordt meegewogen. een beetje als een kleine dictator.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:42:02 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119967976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef willem-jozef het volgende:
spak3 verwijdert on-topic posts en posts die kritiek bevatten waarin zijn modereren wordt meegewogen. een beetje als een kleine dictator.
Wie is spak3? Volgens mij heb ik net een post van je verwijderd waarin je kritiek uitte. Dat komt omdat je kritiek hier moet uiten, niet in het betreffende topic.

Ontopic posts mag sp3c antwoord op komen geven, als hij er vanavond weer is. Hoewel ik voor mijzelf spreken kan: als ik 10 offtopic reacties van een user verwijder, en dan komen er wat twijfelachtige posts, krijgt een user niet meer het voordeel van de twijfel. Als je gewoon niet meer offtopic gaat durf ik te wedden dat geen reacties meer weggaan.
Laffe huichelaar
pi_119968596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie is spak3? Volgens mij heb ik net een post van je verwijderd waarin je kritiek uitte. Dat komt omdat je kritiek hier moet uiten, niet in het betreffende topic.

Ontopic posts mag sp3c antwoord op komen geven, als hij er vanavond weer is. Hoewel ik voor mijzelf spreken kan: als ik 10 offtopic reacties van een user verwijder, en dan komen er wat twijfelachtige posts, krijgt een user niet meer het voordeel van de twijfel. Als je gewoon niet meer offtopic gaat durf ik te wedden dat geen reacties meer weggaan.
dus jij was die mede-deugniet die posts weghaalt zonder te lezen?

bedankt voor je repliek in ieder geval.
  woensdag 5 december 2012 @ 19:56:38 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119968730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:53 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

dus jij was die mede-deugniet die posts weghaalt zonder te lezen?

bedankt voor je repliek in ieder geval.
Ik ben zo'n ondeugd.
Laffe huichelaar
  woensdag 5 december 2012 @ 20:22:30 #131
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119969884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

We zullen het zien hoe lang die lijn het volhoudt.
Gezien de internationale ontwikkelingen in het algemeen en de Israëlische propagandapositie in Nederland in het bijzonder, geef ik deze TT een grote kans.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_119969944
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gezien de internationale ontwikkelingen in het algemeen en de Israëlische propagandapositie in Nederland in het bijzonder, geef ik deze TT een grote kans.
Wanneer er daadwerkelijk een staat Palestina is, waar ik geen tegenstander van ben, dan is die TT zeker gerechtvaardigd. Daar is op dit moment echter nog lang geen sprake van.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:25:10 #133
pi_119970009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wanneer er daadwerkelijk een staat Palestina is, waar ik geen tegenstander van ben, dan is die TT zeker gerechtvaardigd. Daar is op dit moment echter nog lang geen sprake van.
Als je de VN-erkenning van Palestina niet erkent, moet je de VN-erkenning van Israël ook afwijzen. Dan word het "Palestijnen en Israëlieten"
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_119970213
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je de VN-erkenning van Palestina niet erkent, moet je de VN-erkenning van Israël ook afwijzen. Dan word het "Palestijnen en Israëlieten"
De Algemene Vergadering van de VN heeft die bevoegdheid niet. Dat is evenmin voor Israel het geval, de staat Israel is dan gevestigd ook op basis van andere aspecten, die zal ik hieronder even herhalen voor je en dan kan je daar mee verder gaan.

Ten eerste is het nooit Palestina geweest. Palestina is nooit een erkend land geweest dus daar zit je al fout. Nederland was voor de Duitse bezetting gewoon een onafhankelijke staat en dat is dus heel iets anders. WOII-vergelijkingen zijn wat betreft, en zeker in dit geval, gewoon dom sorry dat ik het zeg.

Ten tweede heeft een Algemene Vergadering van de VN niet de bevoegdheid om hierover te gaan. Het is de wens van veel mensen dat er een onafhankelijke staat komt die kan doen wat de Palestijnen willen maar die is er niet. Ze moeten volgens de Montevideo-vergadering voldoen aan 4 voorwaarden:

[i](a) a permanent population; (b) a defined territory; (c) government; and (d) capacity to enter into relations with the other states.[/i]

Punt B en C kloppen al niet. Er moeten hele afspraken worden gemaakt wat betreft de grenzen en Hamas accepteert de macht van Fatah helemaal niet.

Ten derde is het heel mooi dat jij de Palestijnen een onafhankelijke staat gunt, ik ook, maar het woord Palestina gaat veel te ver. Dat is een stellingname in een discussie die beter objectief kan blijven.

Zeker omdat artikel 3 van dezelfde Montevideo-vergadering stelt:

[i]The political existence of the state is independent of recognition by the other states.[/i]

Erkenning staat dus los van deze hele zaak.

De staat Israel voldoet daaraan. Het recht om jezelf een staat te noemen staat los van erkenning door andere staten, het is dus volstrekt debiel om op basis van een VN-vergadering te stellen dat de staat Palestina opeens bestaat, in de toekomst kan dat vast maar nu is het nog niet het geval daar.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:34:30 #135
pi_119970425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Algemene Vergadering van de VN heeft die bevoegdheid niet. Dat is evenmin voor Israel het geval, de staat Israel is dan gevestigd ook op basis van andere aspecten, die zal ik hieronder even herhalen voor je en dan kan je daar mee verder gaan.

Ten eerste is het nooit Palestina geweest. Palestina is nooit een erkend land geweest dus daar zit je al fout. Nederland was voor de Duitse bezetting gewoon een onafhankelijke staat en dat is dus heel iets anders. WOII-vergelijkingen zijn wat betreft, en zeker in dit geval, gewoon dom sorry dat ik het zeg.

Ten tweede heeft een Algemene Vergadering van de VN niet de bevoegdheid om hierover te gaan. Het is de wens van veel mensen dat er een onafhankelijke staat komt die kan doen wat de Palestijnen willen maar die is er niet. Ze moeten volgens de Montevideo-vergadering voldoen aan 4 voorwaarden:

[i](a) a permanent population; (b) a defined territory; (c) government; and (d) capacity to enter into relations with the other states.[/i]

Punt B en C kloppen al niet. Er moeten hele afspraken worden gemaakt wat betreft de grenzen en Hamas accepteert de macht van Fatah helemaal niet.

Ten derde is het heel mooi dat jij de Palestijnen een onafhankelijke staat gunt, ik ook, maar het woord Palestina gaat veel te ver. Dat is een stellingname in een discussie die beter objectief kan blijven.

Zeker omdat artikel 3 van dezelfde Montevideo-vergadering stelt:

[i]The political existence of the state is independent of recognition by the other states.[/i]

Erkenning staat dus los van deze hele zaak.

De staat Israel voldoet daaraan. Het recht om jezelf een staat te noemen staat los van erkenning door andere staten, het is dus volstrekt debiel om op basis van een VN-vergadering te stellen dat de staat Palestina opeens bestaat, in de toekomst kan dat vast maar nu is het nog niet het geval daar.
quote:
and (d) capacity to enter into relations with the other states
Klopt niet met
quote:
The political existence of the state is independent of recognition by the other states
Als ze je niet erkennen kan je er ook geen relaties mee onderhouden.

Ik erken jouw stellingname niet, de TT blijft zoals ie is.
pi_119970750
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Klopt niet met

[..]

Als ze je niet erkennen kan je er ook geen relaties mee onderhouden.

Ik erken jouw stellingname niet, de TT blijft zoals ie is.
De capaciteiten om relaties aan te gaan met andere landen is heel iets anders.
Dat is iets anders en betreft ook economische zaken zoals handel.
Een staat erkennen kan op basis van verschillende zaken en hoeft niet definitief te zijn.
Een land kan ook alleen relaties aangaan met een bepaalde regering.

Een land als Tsjaad bijvoorbeeld heeft Israel niet erkend maar ging wel relaties aan met Israel.

Dit is internationaal publiekrecht.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:02:42 #137
pi_119971752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:41 schreef DeParo het volgende:

Dit is internationaal publiekrecht.
Het is hypocriet gewauwel. Ik erken je bestaan niet maar ga wel met je klaverjassen. :')

Laten we het er op houden dat Israël ook niet bestaat.
pi_119973231
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is hypocriet gewauwel. Ik erken je bestaan niet maar ga wel met je klaverjassen. :')

Laten we het er op houden dat Israël ook niet bestaat.
Zeg dat tegen de landen die Israel niet erkennen. Israel bestaat wel, op basis van de vier bovengenoemde punten, Palestina als staat niet op basis van dezelfde punten.
Als jij het Internationaal Publiekrecht hypocriet gewauwel vindt moet je het ook niet meer gebruiken in de hele discussie over het conflict zelf anders ben je minstens zo hypocriet kennelijk zo.
pi_119987744
Topic: NWS / 78-jarige man afgeranseld door 400(!) Marokkanen

Titel zou moeten zijn: 78-jarige man afgeranseld door 40 Marokkanen - deel 2
pi_119987795
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Boldface het volgende:
Topic: NWS / 78-jarige man afgeranseld door 40(!) Marokkanen #2

Done.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119987867
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Boldface het volgende:
Topic: NWS / 78-jarige man afgeranseld door 40(!) Marokkanen #2

Fucking snitch.
pi_119987882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:31 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Fucking snitch.
Het doet er al niet eens meer toe. Het topic is dichtgegooid.
pi_119987885
Ach is toch dicht.

Over tot de orde van de dag.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119987928
Was pas 1 deel. Zo kan die Palestina Israël reeks ook wel dicht. Daar wordt ook niets zinnigs gemeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 10:33:54 ]
pi_119987961
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Tem het volgende:
Was pas 1 deel. Zo kan die Palestina Israël reeks ook wel dicht. Daar wordt ook niets zinnigs gemeld.
Niks aan te doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119988001
Jammer wilde nog wel even ingaan op dat bewapenen van mensen. Maar er komt wel weer een ander topic hoogst waarschijnlijk :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 10:36:02 ]
pi_119988007
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Niks aan te doen.
De grote Y heeft besloten en jij staat machteloos toe te kijken. Dan voel je je toch wel weer een knulletje hè?
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 10:43:43 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119988273
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Done.
Oh whehehe, en ik pletterde hem dicht :@
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 10:44:13 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119988286
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef Tem het volgende:
Jammer wilde nog wel even ingaan op dat bewapenen van mensen. Maar er komt wel weer een ander topic hoogst waarschijnlijk :')
Volgens mij lopen er nog zat waar je dat in kwijt kunt :*
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 6 december 2012 @ 10:44:45 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119988303
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De grote Y heeft besloten en jij staat machteloos toe te kijken. Dan voel je je toch wel weer een knulletje hè?
Hij en ik hebben dezelfde hobbie :9

pi_119988397
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Assad vast ook :{w
  donderdag 6 december 2012 @ 10:57:51 #152
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119988720
Hitler had ook hobbies.
pi_119988722
quote:

[..]

Slotenmaker?
pi_119988761
quote:

[..]

Ja wanneer gaan we weer lekkere mannen kijken? :9
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119988773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:57 schreef gnaeus het volgende:
Hitler had ook hobbies.
En een snor, misschien nog een overeenkomst met Yvonne.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:00:10 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119988799
Dus. Jullie weten (zelfs yvonne nu) de SC te vinden. Ik zou daar gaan spelen, en dan hebben we vanaf deze post weer FB
Laffe huichelaar
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 11:15:33 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119989263
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Tem het volgende:

[..]

En een snor, misschien nog een overeenkomst met Yvonne.
Ik heb besloten hem te laten staan ^O^

donderdag 6 december 2012 @ 11:19:23 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119989367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb besloten hem te laten staan ^O^
Post uit 1999 :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119993587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:57 schreef gnaeus het volgende:
Hitler had ook hobbies.
Nu jij nog.
pi_119994247
Met een kloon is het gezuig op elkaar blijkbaar niet gestopt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_119999450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Voor de normale Nederlander was dat waarschijnlijk ook een stuk prettiger dan nu, waar die lui gewoon los op straat mogen lopen helaas.
Dit zijn natuurlijk niet de meest fatsoenlijke opmerkingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999531
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit zijn natuurlijk niet de meest fatsoenlijke opmerkingen.
aggossie...
pi_119999566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

aggossie...
Tja, je hebt echt een hart van goud als je hardwerkende, onschuldige mensen zo weet weg te zetten. Kudos man. Toppie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119999638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, je hebt echt een hart van goud als je hardwerkende, onschuldige mensen zo weet weg te zetten. Kudos man. Toppie.
Ik heb het niet over hardwerkende mensen, maar over hun werkloze neefjes Achmed en Mohammed die lekker staan te sissen en mijn vrouw nu en dochter straks voor hoer uitmaken terwijl ze in het weekend even een grensrechter doodtrappen.
pi_119999724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb het niet over hardwerkende mensen, maar over hun werkloze neefjes Achmed en Mohammed die lekker staan te sissen en mijn vrouw nu en dochter straks voor hoer uitmaken terwijl ze in het weekend even een grensrechter doodtrappen.
Je had het wel degelijk over de hardwerkende mensen die in de pensions werden gestopt in de jaren 60. De 1e generatie. Doe maar niet alsof je neus bloedt, het blijkt overduidelijk uit de context.

Je bent een held jongen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_120001267
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je had het wel degelijk over de hardwerkende mensen die in de pensions werden gestopt in de jaren 60. De 1e generatie. Doe maar niet alsof je neus bloedt, het blijkt overduidelijk uit de context.

Je bent een held jongen.
Okee whatever Joh.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 19:07:11 #167
137949 Disana
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 19:16:58 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120007109
fixed <O)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 19:30:49 #169
862 Arcee
Look closer
pi_120007719
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 19:35:17 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120007953
klopt ook :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:05:54 #171
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_120029596
Naar mijn weten gaat de dood van de grensrechter niet alleen maar over het "Marokanenprobleem" in Nederland. Kan hier niks aan gedaan worden, ik erger me dood aan dat offtopic geleuter.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:13:59 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120029878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Naar mijn weten gaat de dood van de grensrechter niet alleen maar over het "Marokanenprobleem" in Nederland. Kan hier niks aan gedaan worden, ik erger me dood aan dat offtopic geleuter.
Neem ik mee naar achter
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:30:09 #173
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120030533
quote:
Mee eens.

Voorschrift, bedankt voor het sluiten van.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:30:41 #174
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120030558
Heb 'm gesloten, het is genoeg geweest.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120030637
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
Heb 'm gesloten, het is genoeg geweest.
Waarom beticht je mensen die gewoon netjes gebruik maken van nieuwsberichten en statistieken over de criminele activiteiten van Marokkanen als racisten? Ten eerste kan dat helemaal niet (Marokkaans is geen ras) en ten tweede is het een zeer relevantie discussie die je nu stopt, puur en alleen omdat een paar zieltjes zoals Robijn48 en ElviraFuckmuts er niet tegen kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 11:33:33 ]
pi_120030651
Wat is dit nou weer voor waanzin? Een lopend discussietopic over hét belangrijkste nieuwsfeit van de week dichtgooien. De discussie is volop gaande, er zijn kersverse nieuwsfeiten (zoals de arrestatie van een vierde verdachte en het filmpje op de school van de daders) en dan wordt een topic dichtgegooid.

Waarom precies? Omdat ElviraKlapmuts in haar eentje vindt dat het "Marokkanenprobleem" niet relevant is in de discussie? Omdat zij niet met dat gegeven kan omgaan en zich "ergert" moet de rest van alle NWS-users een discussie worden ontnomen?
pi_120030659
quote:
En waarom zou je niet mogen praten over de achterliggende oorzaak van het probleem?
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:33:38 #178
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120030674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom beticht je mensen die gewoon netjes gebruik maken van nieuwsberichten en statistieken over de criminele activiteiten van Marokkanen als racisten? Ten eerste kan dat helemaal niet (Marokkaans is geen ras) en ten tweede is het een zeer relevantie discussie die je nu stopt, puur en alleen omdat een paar zieltjes zoals Robijn48 er niet tegen kunnen.
Jongen, ga toch weg met je extremistische gedachtengoed.
Dat doet niemand en Nederland echt geen goed.
Leef en Laten Leven
pi_120030714
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Boldface het volgende:
Wat is dit nou weer voor waanzin? Een lopend discussietopic over hét belangrijkste nieuwsfeit van de week dichtgooien. De discussie is volop gaande, er zijn kersverse nieuwsfeiten (zoals de arrestatie van een vierde verdachte en het filmpje op de school van de daders) en dan wordt een topic dichtgegooid.

Waarom precies? Omdat ElviraKlapmuts in haar eentje vindt dat het "Marokkanenprobleem" niet relevant is in de discussie? Omdat zij niet met dat gegeven kan omgaan en zich "ergert" moet de rest van alle NWS-users een discussie worden ontnomen?
Vergeet Ziba niet, die nog nooit iets heeft meegemaakt en niet wil geloven dat andere Nederlanders wel negatieve ervaringen hebben met Marokkanen.
pi_120030767
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het enige wat Nederland geen goed doet (en de hardwerkende Marokkaan die er wel iets van wil maken ook niet) is het van tafel vegen van het probleem dat er bestaat met een groot gedeelte (meerderheid) van de mannelijke Marokkanen onder 23 jaar.
pi_120030799
Mag ie weer open? Ik vind het wel een relevante discussie namelijk. Waarom moet het topic dicht voor een paar mensen die de discussie niet willen of niet relevant vinden? Dan blijven ze toch lekker weg uit het topic.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:37:11 #182
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120030847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
Mag ie weer open? Ik vind het wel een relevante discussie namelijk. Waarom moet het topic dicht voor een paar mensen die de discussie niet willen of niet relevant vinden? Dan blijven ze toch lekker weg uit het topic.
En jullie internethelden maar laten stoken en de boel er alleen maar slechter op maken?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:37:15 #183
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120030853
quote:
Daar hebben we dan ook al 5 topics over gewaarschuwd.

Genoeg is genoeg.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120030861
Gaat de (non-)discussie hier verder ? :?
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:37:47 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120030875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dit zijn dus de dingen waardoor de discussie slecht loopt. Niet alles is meteen extremistisch, en dingen mogen best gezegd worden.

Sommigen slaan daarin door, en die moeten gemod worden, maar iedereen moet vooral eens naar hun eigen postgedrag kijken, voor op de andere users te haten.
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:39:59 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120030977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit zijn dus de dingen waardoor de discussie slecht loopt. Niet alles is meteen extremistisch, en dingen mogen best gezegd worden.

Sommigen slaan daarin door, en die moeten gemod worden, maar iedereen moet vooral eens naar hun eigen postgedrag kijken, voor op de andere users te haten.
Bepaalde mensen zijn hier wel degelijk extremistisch. Al tijden. Nuance kennen ze niet.
Leef en Laten Leven
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 11:40:10 #187
137949 Disana
pi_120031004
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daar hebben we dan ook al 5 topics over gewaarschuwd.

Genoeg is genoeg.
Ik snap het niet?

Als ik in een topic loop te roepen dat ik een discussie niet relevant vind sluit je dat topic toch ook niet? Maar puur omdat het nu om Marokkanen gaat wel. Raar hoor.
pi_120031113
quote:
Dan laat je je toch door een ander krantenartikel inspireren voor een nieuw topic als je je mening zo graag wil laten horen? Genoeg artikelen hoor. Hier heb je er een over vrouwen die binnen moeten blijven. Ga daar maar eens lekker polemisch over opinieren!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 11:43:41 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:46:17 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120031248
Het mag wel degelijk besproken worden. Het is het belangrijkste nieuwitem van de week. De maand. Daar staat tegenover dat dit wel normaal en ontopic moet gebeuren. Het gaat over het nieuws, en als dat aangegrepen wordt om hele topics lang vol te posten over de marokkanenproblemen, heeft het niks meer met het nieuws te maken. Om over het op de man aanvallen continu maar te zwijgen.

Als jullie het aankunnen ontopic te posten, en elkaar niet te bashen, kunnen we het nog een keer proberen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:47:54 #191
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120031323
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Het mag wel degelijk besproken worden. Het is het belangrijkste nieuwitem van de week. De maand. Daar staat tegenover dat dit wel normaal en ontopic moet gebeuren. Het gaat over het nieuws, en als dat aangegrepen wordt om hele topics lang vol te posten over de marokkanenproblemen, heeft het niks meer met het nieuws te maken. Om over het op de man aanvallen continu maar te zwijgen.

Als jullie het aankunnen ontopic te posten, en elkaar niet te bashen, kunnen we het nog een keer proberen.
Werkelijk, en denk je dat dat lukt?
Ik denk van niet. Want er zitten hier aardig wat extremistische lui.

Misschien moeten jullie mods het eerst maar eens eens worden :)
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:49:10 #192
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120031378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Extremistische lui? Dus als je problemen benoemt ben je racist? Jij bent juist het tegenovergestelde...dus ben je een knuffeldoos. Liever problemen benoemen dan ontkennen......

Als je er niet tegen kunt...waarom blijf je niet gewoon weg uit het topic. Veel beter voor je hart.....
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:49:22 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120031384
quote:

[..]

Dat zijn we hoor. In de huidige vorm is het bagger, maar het is en blijft nieuws, en dat moet besproken kunnen worden.
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 11:49:44 #194
137949 Disana
pi_120031404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:

En wat doen jullie ondertussen met de rogue #15, waar het geklaag over Marokkanen gewoon doorgaat en zelfs in de OP wordt aangekondigd? Hij zit niet eens in de reeks.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:50:06 #195
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120031420
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zijn we hoor. In de huidige vorm is het bagger, maar het is en blijft nieuws, en dat moet besproken kunnen worden.
Ja. Inderdaad. Maar wel op een genuanceerde manier, dat ben je toch wel met me eens?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:50:31 #196
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_120031438
quote:

[..]

Hij hoefde van mij niet dicht, maar als je met iets nieuws komt, is het al helemaal niet interessant meer om het te melden.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:51:02 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120031457
Het hele topic verwijderd?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:51:55 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120031492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef Disana het volgende:

[..]

En wat doen jullie ondertussen met de rogue #15, waar het geklaag over Marokkanen gewoon doorgaat en zelfs in de OP wordt aangekondigd? Hij zit niet eens in de reeks.
die heb ik per ongeluk gedelete ipv gesloten :')

Anyway, denken we dat het lukt in een nieuw topic, om OT te blijven en niet persoonlijk te worden?
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:52:50 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120031539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120031555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Anyway, denken we dat het lukt in een nieuw topic, om OT te blijven en niet persoonlijk te worden?
Misschien moet je er gewoon van afblijven. Wat mij betreft is het topic gewoon altijd OT gebleven; het gaat over de achterliggende oorzaak van het probleem.

Het Marianne Vaatstra topic wordt toch ook niet gesloten omdat de discussie soms gaat over de achtergrond en motieven van de dader en niet enkel over de moord zelf gaat?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 11:54:13 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:55:16 #201
322645 Voorschrift
See if I care
pi_120031647
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.

Waarom gebeurt dat niet dan? :)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120031665
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.

Waarom gebeurt dat niet dan? :)
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan? Ben ik een racist omdat ik kijk naar de statistieken en die benoem. Ben ik een racist omdat ik nieuwsberichten aanhaal en daar schande van spreek? Ben ik een racist omdat ik mijn negatieve ervaringen met onze kansenjeugd deel?

Nou, vooruit, dan ben ik maar een racist.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 11:56:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')