Zo niet verplaats het topic dan naar elders als je vind dat het niet meer in NWS hoortquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Kan dicht tot er echt nieuws is, ben dit gefoeter op elkaar en dat racisme zat.
Fijn voor je. Maar dat betekent dus niet dat daarom een probleem niet aan de orde kan zijn en dat alle vrouwen veilig over straat kunnen. Er zijn genoeg mensen die dergelijke overlast wel ervaren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar.Nog nooit beroofd, mishandeld, verkracht of uitgescholden.
Heeft het zin als ik de wijken noem, je gaat toch zeggen dat jij daar lachend doorheen huppelt, als het moet in de midden van de nacht, denk ik. Maar jouw persoonlijke "ervaring" is in deze discussie net zo belangrijk als de opmerkingen van een juffrouw van 19 die komt vertellen dat het allemaal wel meevalt omdat zij nog nooit overvallen is. De feiten en cijfers liegen niet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke wijk heb je het over? Ik heb tot vorig jaar in west gewoond, vlakbij het Mercator en daarvoor in oost. Nooit heb ik me onveilig gevoeld en nu nog steeds niet. Ik zou werkelijkwaar geen enkel stadsdeel kunnen bedenken als ik er moet zijn waar ik van denk dat ik beter niet kan gaan want dan vraag ik om problemen. Dus over welke wijk cq. stadsdeel heb je het?
nee ik draag geen hoofddoek, ik ben een kaaskop.
dit dus!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee, dan zijn al die statistieken dus onwaar, omdat jij je toevallig veilig voelt. weten we dat ook weer. dat statistieken er niet toe doen maar persoonlijke ervaring des te meer. maar dan alleen jouw persoonlijke ervaringen (en die van Ziba) en niet van die mensen die er wel last van hebben want dat zijn allemaal aanstellers of leugenaars.
Ja ik ben wel benieuwd welke wijk je bedoelt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft het zin als ik de wijken noem, je gaat toch zeggen dat jij daar lachend doorheen huppelt, als het moet in de midden van de nacht, denk ik. Maar jouw persoonlijke "ervaring" is in deze discussie net zo belangrijk als de opmerkingen van een juffrouw van 19 die komt vertellen dat het allemaal wel meevalt omdat zij nog nooit overvallen is. De feiten en cijfers liegen niet!
quote:De politie heeft een vierde jongen opgepakt die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. De heeft de politie bekend gemaakt.
Het gaat om een 16-jarige Amsterdammer, die in hetzelfde elftal speelde als de drie verdachten die eerder zijn aangehouden.
De politie sluit niet uit dat er nog meer aanhoudingen volgen. Er zijn 20 rechercheurs op de zaak gezet.
echt, ongelofelijk en dat op een forum als Fok, wat is dit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef macca728 het volgende:
echt triestr dat een normale discussie zonder gescheld gewoon wordt afgekapt.
Nee het is hier niet haten op buitenlanders, maar haten op autochtonen die de cijfers neerzetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is vandaag het 'haat-hier-op-buitenlanders-topic'?
Ja terwijl andere mods gewoon meediscussieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
echt, ongelofelijk en dat op een forum als Fok, wat is dit?
Nee, het misschien-is-er-toch-wel-een-probleempje-met-een-groot-gedeelte-van-de-Marokkanen-in-Nederland-topic.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Dus haten op marokkanen en antillianen, dat kan wel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee het is hier niet haten op buitenlanders, maar haten op autochtonen die de cijfers neerzetten.
En het gaat alleen over Marokkanen/Antillianen, niet over alle buitenlanders.
Ik denk dat als je dit dicht gooit er binnen 10 minuten 26 topics worden geopend over het onderwerp. Mensen moeten dit kwijt en de discussie mijden is echt niet de oplossing.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Kan dicht tot er echt nieuws is, ben dit gefoeter op elkaar en dat racisme zat.
Niet? Ik denk dat de link snel is gemaakt. Nieuwenhuizen is doodgeschopt door een combi van 2 Marokkaanse jongens en een Antilliaanse, het gaat hier over de grondslagen van dit geweld en de cultuur. Als je de link niet ziet, raad ik je het artikel van de volkskrant aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit is alleen nog maar op de man spelen en gaat allang niet meer over de doodgeschopte grensrechter. Als er nieuw nieuws is, zien we elkaar weer
En eerder het 'noem-hier-Nederlanders-die-last-hebben-van-Marokkanen-aanstellers-of-leugenaars-of-racisten-topic'quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan er wel meer noemen, maar ik denk niet dat, dat enige nut heeft, jij huppelt er toch lachend doorheen, al zou het over Compton of Watts District in Los Angeles gaan, zou je dat nog beweren, toch?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik ben wel benieuwd welke wijk je bedoelt?
Niemand haat hier, we signaleren alleen de problemen met deze groepen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus haten op marokkanen en antillianen, dat kan wel?
Nee, dat is wat sommige mensen ervan proberen te maken, bijvoorbeeld door suggestieve vragen te stellen ....quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen ik ben nog nooit in LA geweest. Het ging over wijken in A'dam waar je overdag niet veilig bent op straat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer noemen, maar ik denk niet dat, dat enige nut heeft, jij huppelt er toch lachend doorheen, al zou het over Compton of Watts District in Los Angeles gaan, zou je dat nog beweren, toch?!
En de beste man meent vooral dat 95% van het hele verhaal omtrent zijn zoon niet waar is. Dat is ook zo typisch he; vooral je eigen soort in alle omstandigheden blijven verdedigen. Net als die jongetjes die roepen "FREE YASSIN". Maar goed, dat gaat vanzelf over menen sommigen, als ze wat ouder worden. Helaas werkt dat voor die vader niet zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vader dader was ook grensrechter
AMSTERDAM - De vader van Yassin D., één van de betrokkenen bij de fatale mishandeling van Richard Nieuwenhuizen, is als vrijwilliger verbonden aan voetbalclub Nieuw Sloten. De Marokkaanse man is zelf ook hobbygrensrechter.
Filmpje, zie bron.
Bron
Dus die zijn er niet volgens jou ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen ik ben nog nooit in LA geweest. Het ging over wijken in A'dam waar je overdag niet veilig bent op straat.
Alleen de doodschoppertjes van hollandse honden die je zusje moeder en dochter als hoer zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wel. Mijn vrouw werd daar keihard door een neger voor racist uitgescholden toen ze blijkbaar aan haar zwarte spijkerbroek zat toen die neger langsliep. Ik snapte het ook niet, maar het is exemplarisch voor hoe dat soort figuren en hun knechten ALLES maar dan ook ALLES wat je doet uitleggen als racisme.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen ik ben nog nooit in LA geweest. Het ging over wijken in A'dam waar je overdag niet veilig bent op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |