abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120030655
Ik ben het racisme van die medelanders ook zat dus kan weer open.

beetje kinderachtig om een topic op slot te gooien
Mensen zijn kwaad dat ze niet mogen wijzen dat het geweld weer uit een bepaalde bevolkingsgroep komt.
Matuurlijk nederlanders doen ook dingen, schietpartijen in winkelcentra ...inrijden op een menigte
Maar dan hoor ik geen Nederlanders roepen Free .... en het is zo'n lieve onbegrepen jongen

Zie hier de opmaak van het team.

Timmm lees de twittertjes van dat tuig en durf dan nog eens met het vingertje te wijzen naar mensen die zich wel aan de sociale regels houden en nu echt kwaad zijn op deze racistiche kutkinderen

Het is maar een blanke GVD

quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Kan dicht tot er echt nieuws is, ben dit gefoeter op elkaar en dat racisme zat.
Zo niet verplaats het topic dan naar elders als je vind dat het niet meer in NWS hoort
Maar mensen zijn kwaad ben worden nog kwader door het niet mogen benoemen van wat zij zien.
Van schelden is nog nooit iemand dood gegaan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_120030718
Er is ook een 4e dader op gepakt. Dus volgens de mod mag het topic weer open.

Wel grappig dat we het gelijk weer op racisme gaan gooien.
pi_120030726
Topic zal zo worden dichtgegooid, maar ik had dit getypt en moet het nog kwijt:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar. :P Nog nooit beroofd, mishandeld, verkracht of uitgescholden. :D
Fijn voor je. Maar dat betekent dus niet dat daarom een probleem niet aan de orde kan zijn en dat alle vrouwen veilig over straat kunnen. Er zijn genoeg mensen die dergelijke overlast wel ervaren.

Neem bijvoorbeeld dit artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)jgerige-kerels.dhtml
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:34:37 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_120030729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Welke wijk heb je het over? Ik heb tot vorig jaar in west gewoond, vlakbij het Mercator en daarvoor in oost. Nooit heb ik me onveilig gevoeld en nu nog steeds niet. Ik zou werkelijkwaar geen enkel stadsdeel kunnen bedenken als ik er moet zijn waar ik van denk dat ik beter niet kan gaan want dan vraag ik om problemen. Dus over welke wijk cq. stadsdeel heb je het?
nee ik draag geen hoofddoek, ik ben een kaaskop.
Heeft het zin als ik de wijken noem, je gaat toch zeggen dat jij daar lachend doorheen huppelt, als het moet in de midden van de nacht, denk ik. Maar jouw persoonlijke "ervaring" is in deze discussie net zo belangrijk als de opmerkingen van een juffrouw van 19 die komt vertellen dat het allemaal wel meevalt omdat zij nog nooit overvallen is. De feiten en cijfers liegen niet!
pi_120030730
echt triestr dat een normale discussie zonder gescheld gewoon wordt afgekapt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:35:12 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_120030751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

okee, dan zijn al die statistieken dus onwaar, omdat jij je toevallig veilig voelt. weten we dat ook weer. dat statistieken er niet toe doen maar persoonlijke ervaring des te meer. maar dan alleen jouw persoonlijke ervaringen (en die van Ziba) en niet van die mensen die er wel last van hebben want dat zijn allemaal aanstellers of leugenaars.
dit dus!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:36:31 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_120030813
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Heeft het zin als ik de wijken noem, je gaat toch zeggen dat jij daar lachend doorheen huppelt, als het moet in de midden van de nacht, denk ik. Maar jouw persoonlijke "ervaring" is in deze discussie net zo belangrijk als de opmerkingen van een juffrouw van 19 die komt vertellen dat het allemaal wel meevalt omdat zij nog nooit overvallen is. De feiten en cijfers liegen niet!
Ja ik ben wel benieuwd welke wijk je bedoelt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_120030910
Dit is vandaag het 'haat-hier-op-buitenlanders-topic'?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:38:59 #9
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_120030933
ze hebben zojuist een 4de verdachte opgepakt

http://www.powned.tv/nieu(...)e_gepakt_voor_d.html

quote:
De politie heeft een vierde jongen opgepakt die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. De heeft de politie bekend gemaakt.

Het gaat om een 16-jarige Amsterdammer, die in hetzelfde elftal speelde als de drie verdachten die eerder zijn aangehouden.

De politie sluit niet uit dat er nog meer aanhoudingen volgen. Er zijn 20 rechercheurs op de zaak gezet.
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:39:48 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_120030970
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef macca728 het volgende:
echt triestr dat een normale discussie zonder gescheld gewoon wordt afgekapt.
echt, ongelofelijk en dat op een forum als Fok, wat is dit?
pi_120030973
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Nee het is hier niet haten op buitenlanders, maar haten op autochtonen die de cijfers neerzetten.
En het gaat alleen over Marokkanen/Antillianen, niet over alle buitenlanders.
pi_120031001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Jian het volgende:

[..]

echt, ongelofelijk en dat op een forum als Fok, wat is dit?
Ja terwijl andere mods gewoon meediscussieren.
pi_120031071
quote:
Nee, het misschien-is-er-toch-wel-een-probleempje-met-een-groot-gedeelte-van-de-Marokkanen-in-Nederland-topic.
pi_120031075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee het is hier niet haten op buitenlanders, maar haten op autochtonen die de cijfers neerzetten.
En het gaat alleen over Marokkanen/Antillianen, niet over alle buitenlanders.
Dus haten op marokkanen en antillianen, dat kan wel?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_120031099
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Kan dicht tot er echt nieuws is, ben dit gefoeter op elkaar en dat racisme zat.
Ik denk dat als je dit dicht gooit er binnen 10 minuten 26 topics worden geopend over het onderwerp. Mensen moeten dit kwijt en de discussie mijden is echt niet de oplossing.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef timmmmm het volgende:
Dit is alleen nog maar op de man spelen en gaat allang niet meer over de doodgeschopte grensrechter. Als er nieuw nieuws is, zien we elkaar weer
Niet? Ik denk dat de link snel is gemaakt. Nieuwenhuizen is doodgeschopt door een combi van 2 Marokkaanse jongens en een Antilliaanse, het gaat hier over de grondslagen van dit geweld en de cultuur. Als je de link niet ziet, raad ik je het artikel van de volkskrant aan.

Ik denk niet dat sluiten de oplossing is, in tegendeel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_120031108
quote:
En eerder het 'noem-hier-Nederlanders-die-last-hebben-van-Marokkanen-aanstellers-of-leugenaars-of-racisten-topic'
pi_120031121
Vader dader was ook grensrechter

AMSTERDAM - De vader van Yassin D., één van de betrokkenen bij de fatale mishandeling van Richard Nieuwenhuizen, is als vrijwilliger verbonden aan voetbalclub Nieuw Sloten. De Marokkaanse man is zelf ook hobbygrensrechter.

Filmpje, zie bron.

Bron
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:43:52 #18
241662 Jian
Well, well, well
pi_120031125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja ik ben wel benieuwd welke wijk je bedoelt?
Ik kan er wel meer noemen, maar ik denk niet dat, dat enige nut heeft, jij huppelt er toch lachend doorheen, al zou het over Compton of Watts District in Los Angeles gaan, zou je dat nog beweren, toch?! :)
pi_120031141
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus haten op marokkanen en antillianen, dat kan wel?
Niemand haat hier, we signaleren alleen de problemen met deze groepen.
Er zijn genoeg lieve Marokkanen alleen zijn ze in de minderheid.

En gelijk aan jou de vraag, mogen Marokkanen wel alle Nederlanders haten ? Zoals op dat filmpje net.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:45:37 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_120031211
quote:
Nee, dat is wat sommige mensen ervan proberen te maken, bijvoorbeeld door suggestieve vragen te stellen ....
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:45:54 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_120031230
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik kan er wel meer noemen, maar ik denk niet dat, dat enige nut heeft, jij huppelt er toch lachend doorheen, al zou het over Compton of Watts District in Los Angeles gaan, zou je dat nog beweren, toch?! :)
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen ik ben nog nooit in LA geweest. Het ging over wijken in A'dam waar je overdag niet veilig bent op straat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_120031249
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vader dader was ook grensrechter

AMSTERDAM - De vader van Yassin D., één van de betrokkenen bij de fatale mishandeling van Richard Nieuwenhuizen, is als vrijwilliger verbonden aan voetbalclub Nieuw Sloten. De Marokkaanse man is zelf ook hobbygrensrechter.

Filmpje, zie bron.

Bron
En de beste man meent vooral dat 95% van het hele verhaal omtrent zijn zoon niet waar is. Dat is ook zo typisch he; vooral je eigen soort in alle omstandigheden blijven verdedigen. Net als die jongetjes die roepen "FREE YASSIN". Maar goed, dat gaat vanzelf over menen sommigen, als ze wat ouder worden. Helaas werkt dat voor die vader niet zo.
pi_120031251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen ik ben nog nooit in LA geweest. Het ging over wijken in A'dam waar je overdag niet veilig bent op straat.
Dus die zijn er niet volgens jou ?

Samson liegt ook ?
pi_120031281
quote:
Alleen de doodschoppertjes van hollandse honden die je zusje moeder en dochter als hoer zien.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_120031331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik wel. Mijn vrouw werd daar keihard door een neger voor racist uitgescholden toen ze blijkbaar aan haar zwarte spijkerbroek zat toen die neger langsliep. Ik snapte het ook niet, maar het is exemplarisch voor hoe dat soort figuren en hun knechten ALLES maar dan ook ALLES wat je doet uitleggen als racisme.

Zo ook hier; als je wijst naar de cijfers van het CBS ben je een racist. Als je een artikel uit de krant overneemt en er schande van spreekt ben je een racist. Als je een persoonlijke ervaring deelt ben je een racist. Als je zegt dat er een probleem is ben je een racist.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 11:49:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')