abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119987672
quote:
Een 78-jarige Rotterdammer uit Kralingen durft niet meer thuis te slapen nadat hij bij metrostation Gerdesiaweg massaal werd afgeranseld. 'Ik moet verhuizen, want ik ben mijn leven hier niet meer zeker.'

Slachtoffer
Dat schrijft het AD. De man kreeg onlangs 'vanuit het niets' een harde trap in de zij toen hij een groepje jongeren passeerde. De 78-jarige man viel hard, krabbelde op en scharrelde zijn uit de tas geslingerde boodschappen bij elkaar. De Rotterdammer deed vervolgens iets wat hij misschien beter niet had kunnen doen: 'Thuis pakte ik een ijzeren staaf om verhaal te halen. Ik was zó kwaad. Beneden stonden veertig jongeren me op te wachten. Die tuigden me volledig af.'

Hij werd vervolgens omsingeld en compleet in elkaar gebeukt. Hij viel en kreeg trappen in zijn gezicht op zijn lijf. 'Ze lieten me bewusteloos achter. Het was levensbedreigend. Ik ben aan mijn aorta geopereerd, ik mag me niet opwinden en moet stressvolle situaties uit de weg gaan.' Het slachtoffer ziet er volgens de krant los van een schram boven het oog ongeschonden uit. De psychische tik is echter ingrijpend. 'Ik ben hypernerveus, heb constant hoofdpijn en durf niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik logeer bij een vriendin in Capelle aan den IJssel. De daders kan ik hier elke dag tegen het lijf lopen.'

Marokkanen
De politie is op zoek naar de daders, zegt een woordvoerder. 'Het slachtoffer heeft een signalement gegeven, maar dit signalement slaat op veel jongeren in de wijk.' Volgens de man moet de dader worden gezocht in een groep jonge Marokkanen die al jaren voor overlast in Kralingen-West zorgt. 'Veel bewoners zijn vanwege die jongeren al verhuisd,' zegt het slachtoffer. 'Helaas worden ze niet aangepakt. Ik zou zeggen: schoonvegen die handel.' De politie, die zegt streng te surveilleren, noemt het incident 'triest'. Het is volgens een woordvoerder echter beslist niet zo dat een groep jongeren de wijk zou terroriseren.

Gedragsregels
De deelgemeente Kralingen-Crooswijk is al langer met de jongeren in Kralingen-West bezig. 'Er zijn gedragsregels opgesteld en jongeren worden op hun gedrag aangesproken. Ook is een hangplek gecreëerd op een plek waar niet direct mensen naast wonen,' zegt een woordvoerder van de deelgemeente. Strafbare zaken moeten worden aangepakt, maar het rondhangen op zich wordt niet als overlast gezien. De jongeren mogen op straat zijn als ze zich gedragen.' De afgetuigde man heeft geen geloof in de maatregelen. 'Ik wil zo snel mogelijk verhuizen.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)le-afranseling.dhtml

Het godverdomme belachelijk dat dit soort uitwassen niet direct doodgeschoten worden.
pi_119987693
Deze man moet gewoon een flinke herdershond nemen. Dat werkt als krypronite op de natos.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119987715
Het worden er steeds meer...
  donderdag 6 december 2012 @ 10:25:03 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_119987727
ik hoorde dat het er 450 waren!
pi_119987750
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Bill_E het volgende:
ongeloofwaardig
pi_119987753
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef Boldface het volgende:
Het worden er steeds meer...
waarschijnlijk waren het er 4.
persbericht maakt er 40 van.
TS maakt er 400 van in zijn TT :')

maar klopt wel. Gewoon kut volk dit!

Neem een rotweiler of herdershond.
liefst beide!
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
pi_119987775
Met herdershond bedoel je toch deze hoop ik?

O+
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119987796
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef Bill_E het volgende:
Dat was echt fantastisch
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:28:34 #9
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_119987805
Zo zie je maar weer dat er steeds meer redenen komen om een bom op Rotterdam te gooien.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_119987807
Incident.
pi_119987818
quote:
15s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:28 schreef BELASTING het volgende:
Zo zie je maar weer dat er steeds meer redenen komen om een bom op Rotterdam te gooien.
Het is ook echt in de randstad dit gedonder, woon heerlijk rustig en heb nergens last van welkom op het platteland :+
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119987829
vooral dat regeltje dat het tuig al jaren overlast veroorzaakt.

Maar lekker blijven slapen hoor.
  Admin donderdag 6 december 2012 @ 10:30:05 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119987833
Ja, veel zinnigs is er niet meer uit te peuren wel?

}:|

Er lopen nog zat andere topics
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119987871
Overruled door de bazin.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')