En jullie internethelden maar laten stoken en de boel er alleen maar slechter op maken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
Mag ie weer open? Ik vind het wel een relevante discussie namelijk. Waarom moet het topic dicht voor een paar mensen die de discussie niet willen of niet relevant vinden? Dan blijven ze toch lekker weg uit het topic.
Daar hebben we dan ook al 5 topics over gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
Mag ie weer open? Ik vind het wel een relevante discussie namelijk. Waarom moet het topic dicht voor een paar mensen die de discussie niet willen of niet relevant vinden? Dan blijven ze toch lekker weg uit het topic.
Dit zijn dus de dingen waardoor de discussie slecht loopt. Niet alles is meteen extremistisch, en dingen mogen best gezegd worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, ga toch weg met je extremistische gedachtengoed.
Dat doet niemand en Nederland echt geen goed.
Bepaalde mensen zijn hier wel degelijk extremistisch. Al tijden. Nuance kennen ze niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit zijn dus de dingen waardoor de discussie slecht loopt. Niet alles is meteen extremistisch, en dingen mogen best gezegd worden.
Sommigen slaan daarin door, en die moeten gemod worden, maar iedereen moet vooral eens naar hun eigen postgedrag kijken, voor op de andere users te haten.
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook al 5 topics over gewaarschuwd.
Genoeg is genoeg.
Dan laat je je toch door een ander krantenartikel inspireren voor een nieuw topic als je je mening zo graag wil laten horen? Genoeg artikelen hoor. Hier heb je er een over vrouwen die binnen moeten blijven. Ga daar maar eens lekker polemisch over opinieren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
Werkelijk, en denk je dat dat lukt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Het mag wel degelijk besproken worden. Het is het belangrijkste nieuwitem van de week. De maand. Daar staat tegenover dat dit wel normaal en ontopic moet gebeuren. Het gaat over het nieuws, en als dat aangegrepen wordt om hele topics lang vol te posten over de marokkanenproblemen, heeft het niks meer met het nieuws te maken. Om over het op de man aanvallen continu maar te zwijgen.
Als jullie het aankunnen ontopic te posten, en elkaar niet te bashen, kunnen we het nog een keer proberen.
Extremistische lui? Dus als je problemen benoemt ben je racist? Jij bent juist het tegenovergestelde...dus ben je een knuffeldoos. Liever problemen benoemen dan ontkennen......quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Werkelijk, en denk je dat dat lukt?
Ik denk van niet. Want er zitten hier aardig wat extremistische lui.
Misschien moeten jullie mods het eerst maar eens eens worden
Dat zijn we hoor. In de huidige vorm is het bagger, maar het is en blijft nieuws, en dat moet besproken kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En wat doen jullie ondertussen met de rogue #15, waar het geklaag over Marokkanen gewoon doorgaat en zelfs in de OP wordt aangekondigd? Hij zit niet eens in de reeks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie het aankunnen ontopic te posten, en elkaar niet te bashen, kunnen we het nog een keer proberen.
Ja. Inderdaad. Maar wel op een genuanceerde manier, dat ben je toch wel met me eens?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn we hoor. In de huidige vorm is het bagger, maar het is en blijft nieuws, en dat moet besproken kunnen worden.
Hij hoefde van mij niet dicht, maar als je met iets nieuws komt, is het al helemaal niet interessant meer om het te melden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
die heb ik per ongeluk gedelete ipv geslotenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen jullie ondertussen met de rogue #15, waar het geklaag over Marokkanen gewoon doorgaat en zelfs in de OP wordt aangekondigd? Hij zit niet eens in de reeks.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die heb ik per ongeluk gedelete ipv gesloten
Misschien moet je er gewoon van afblijven. Wat mij betreft is het topic gewoon altijd OT gebleven; het gaat over de achterliggende oorzaak van het probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die heb ik per ongeluk gedelete ipv gesloten
Anyway, denken we dat het lukt in een nieuw topic, om OT te blijven en niet persoonlijk te worden?
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan? Ben ik een racist omdat ik kijk naar de statistieken en die benoem. Ben ik een racist omdat ik nieuwsberichten aanhaal en daar schande van spreek? Ben ik een racist omdat ik mijn negatieve ervaringen met onze kansenjeugd deel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.
Waarom gebeurt dat niet dan?
Omdat hier aardig wat extremistische lui zitten, dat zijn ook de lui die voortdurend aanwezig zijn in dat topic.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Als het OT was dan kon het ook wel zonder gescheld op elkaar, zonder racistisch te doen.
You're kidding right?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan?
Pak eens een spiegel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een quote waar er racistisch wordt gedaan?
Ja en jij springt er vrolijk bovenop.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat hier aardig wat extremistische lui zitten, dat zijn ook de lui die voortdurend aanwezig zijn in dat topic.
Pffff. Racisme is VERBODEN.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en jij springt er vrolijk bovenop.
Gewoon niet doen.
Mag er ook niet gepraat worden over het feit dat veel Marokkanen zelf racistisch zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |