Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Goed plan, maar dan had het moeten zijn:quote:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3quote:
Beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3
Serieus? Ik vind het echt super mooi, je ruikt dat gras gewoon bijnaquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
Helaas blijft het dat ook voor mij.
Sterker nog, grafisch ben ik helemaal niet zo onder de indruk van FC3.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Okee beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef delano.888 het volgende:
TT is opgelost
Gemiste kans trouwens dat B alleen crouch/stand is en niet zoals bij veel games inhouden = liggen
Idd is de dag/nacht/weersysteem veel mooier in FC2....quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat ze dachten zelf FC 1 was beter dus deze moet ook weer heel erg groen worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef invine het volgende:
[..]
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaat
Gast WTFquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb tot 6 uur vanmorgen gespeeld lol.Deze game is echt awesome! Zo dadelijk verder.
quote:
Das nog vroegquote:
Of bij de beschrijving van de Recurve bow staat Prins Bernhardquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Nou nee, ik ging om 11 uur slapen, tot 4. Toen het Eindhovens Dagblad bezorgd, tot half 8. Eitje gebakken en opgepeuzeld en toen maar weer verder gaan maffen. Ik kan niet hardcore gamen joh, ik moet m'n vwo diploma dit jaar halen, daarnaast werk ik 15 uur per week en ik ben op de vrijdagavond gaan trainen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Das nog vroeg![]()
07:04 deed ik de deur dicht
Amoeba zelfs om 07:45
Mwah, de crafting skills houden je efkes bezig. Daarnaast zijn er (net zoals in Far Cry 2) van die sloopditdat missies. Zeker vermakelijk hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Mn eerste Croc bezorgde me een hartverzakking... Ik sprong uit een boot omdat ik een plantje wilde harvesten... *BAM*quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik schrik me steeds helemaal kapot van die krokodillen en haaien.
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu'squote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu's
Gelukkig heb ik hem gewoon volledig in het engels.
Ik was van plan hem te kopen, maar als blijkt dat de versie die hier in de winkel ligt niet volledig in het engels te zetten is dan doe ik dat mooi niet![]()
![]()
!
Dan moet je Amoeba even vertellen hoe hij dat moet doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.
Vet stuk he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
In het begin even inkomen maar 't spel heeft me zeker gegrepen. Daarstraks op mushrooms lopen trippen
Zit ook in elk spel tegenwoordig een tripmode stukjequote:
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Zit ook in elk spel tegenwoordig een tripmode stukje
Laatste stuk met Sam is ook het gaafstquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.
Ik zit nu dat ik naar die zus van Vaas heen moet en zit er nog niet echt in. Ook nog geen 10 uur gespeeld. Morgenochtend om 0700 heb ik weekend en dan zal ik eens wat uren op de klok zetten.
Zoals gezegd echt erin zit ik nog niet, maar ik vind hem wel tof, ondanks dat hij toch behoorlijk wat minpunten heeft imo
Zoals?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.
Ik zit nu dat ik naar die zus van Vaas heen moet en zit er nog niet echt in. Ook nog geen 10 uur gespeeld. Morgenochtend om 0700 heb ik weekend en dan zal ik eens wat uren op de klok zetten.
Zoals gezegd echt erin zit ik nog niet, maar ik vind hem wel tof, ondanks dat hij toch behoorlijk wat minpunten heeft imo
Wordt het spel leuker als je eenmaal op het tweede eiland komt? Daar ben ik nu namelijkquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Main story klaar. Mijn...god, wat een game.![]()
Ik vind dit absoluut de beste game van 2012.
Ieder z'n smaak hequote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Amoeba het volgende:
En ben ik nu de enige die dat malaria en weapon jams wel gaaf vond? Dat was juist Far Cry? Fuk Skyrim, vampire lord, Dragonborn, archmage, meester assassin. Nee nee nee
Nah vond het eerste leuker kwa omgeving, maar het blijft een topgame.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wordt het spel leuker als je eenmaal op het tweede eiland komt? Daar ben ik nu namelijk
Met wat mods kan je echt wel de moeilijkheidsgraad omhoog schroevenquote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Amoeba het volgende:
Komop, Skyrim. Tering gaaf spel, maar er zit geen uitdaging in. Telkens weer wat Deathlords slayen terwijl ik 20x zo krachtig ben met Karliah als follower. Ik summon 2 Dremora Lords en dan pak ik mijn Nightingale Sword en ga ik zelf slayen. Piece of cake.
Dat is wel leuk dat je gewoon door kan gaan na de main questquote:Op zondag 2 december 2012 00:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben nu trouwens na het einde van de credits weer terug op het eerste eiland, met nog tonnen te doen op beide eilanden.
Die muziek die dan begintquote:Op zondag 2 december 2012 00:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Die missie dat je die veldjes met cocaplanten moet verbranden met je vlammenwerper
Die was inderdaad vet ja. Ik probeerde nadat ik zo'n veldje plat gebrand had nog wat ventjes met m'n sniper neer te leggen. Dat was dus onmogelijk haha, vizier vloog alle kanten op, iets te veel dampen binnen gekregen denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 00:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Die missie dat je die veldjes met cocaplanten moet verbranden met je vlammenwerper
Geen idee, maar de sniper (van 1700) raakt niks als ik ver in zoom. Getest op dieren en mensen xD blijkbaar ga je dood als je teveel civilians doodt. Soms lijken kogels wel te verdwijnen na een bepaalde afstand.quote:Op zondag 2 december 2012 03:31 schreef robuust89 het volgende:
Zijn de kogels onderhevig aan de zwaartekracht?
Ik heb 13 uur in de game zitten en heb pas 2 main quests gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Far Cry 2 speelde je niet in 30 uur uit toch?
Wat een prestatie, moet je dat niet even op Tweakers posten?quote:Op zondag 2 december 2012 10:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo, 7850 erin en alles op Ultra (voor zover ze op Ultra kunnen), behalve shadows. Die op Very High.
Loopt lekker soepel, komt niet onder de 35 fps op hectische momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zondag 2 december 2012 10:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Help!
Ik ben vastgelopen met een missieVolg de instructies die op het scherm staat. Muisklikken etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?
Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 2 december 2012 11:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Volg de instructies die op het scherm staat. Muisklikken etc
Is dat zo bijzonder dan?quote:Op zondag 2 december 2012 10:20 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat een prestatie, moet je dat niet even op Tweakers posten?
Sarcasme enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan?
Note: Ik ben gegaan van een GTX260 met FC3 directx9 alles medium/high naar:
FC3 DirectX 11 Ultra settings, alles op max, behalve shadows en AA ietsje teruggeschroefd.
Haal nog stabielere FPS dan met de GTX in dx9 mode.
De 7850 is ietsje OC'ed.
Hence the name....quote:
Nee dank u. Zandbak niet iets voor u? Lekker met andere infantiele mensjes?quote:
Ga maar gewoon naar tweakers.net druiloor.quote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee dank u. Zandbak niet iets voor u? Lekker met andere infantiele mensjes?
quote:Op zondag 2 december 2012 10:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Help!
Ik ben vastgelopen met een missieHad ik ook last van, moest eerst alle keybindings weer op default zetten voordat het lukte. Daar lag het bij mij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?Currency War, Trade War, Real War
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiërenquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ga maar gewoon naar tweakers.net druiloor.
Danku.quote:Op zondag 2 december 2012 11:29 schreef Masyl het volgende:
[..]
Had ik ook last van, moest eerst alle keybindings weer op default zetten voordat het lukte. Daar lag het bij mij aan.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiëren
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppaquote:Op zondag 2 december 2012 12:48 schreef karton2 het volgende:
Die komodovaranen zijn smerige beesten..
Je ziet ze amper, zijn erg snel en ze kunnen veel hebben voordat ze dood gaan.
Ik liep door het hoge gras richting zo'n antenne en ineens zie ik zo'n dik groen langwerpig beest op me afkomen, schrok me kapot.
Het is niet voor niks een algemeen / multi topic.quote:Op zondag 2 december 2012 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiëren
Hangt aardig van de moeilijkheidagraat en van je speelstijl af denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze game hebt uitgespeeld?
Ik vind het wel interessant om dingen te ontdekken en rond te lopen enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 13:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hangt aardig van de moeilijkheidagraat en van je speelstijl af denk ik.
ik heb er zo'n 26 uur over gedaan, main story + alle outposts + torens. En een enkele hunt/sidequest.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze game hebt uitgespeeld?
Wel.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef robuust89 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van spoilers hier? Wel of niet?
scorched porkquote:
quote:
Dat valt opzich ook wel weer mee. Het is juist een game die net heel erg snel in herhaling valt.quote:
laptops zijn er niet om mee te gamenquote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen, tussen de massive screen tearing, de schokkerige fps en de zeer beperkte FOV is de game wel even...wennen op de 360 (wel uberhaupt verbazend dat de zeven jaar oude console van indertijd 250 euro het beter doet dan mn laptop van 1300 euro die ik vorige week heb gekocht, maar toch).
Maar als je dan door een kleine outpost heensluipt en de piraten stilletjes omlegt, waarna er een jeep met andere piraten aan komt rijden en ze zoiets hebben van shit wat is hier gebeurd, waarna je hen ook sneakily omlegt, is dat toch wel erg gaaf.
(daarna kwam er weer een jeep, en daarna weer, en op een gegeven moment lag er een stapel jeeps en een nog grotere stapel lijken, waardoor ik dacht van, misschien moet ik maar eens weg bij dit spawn point, maar toch)
Alleen jammer dat die Earhardt zo ver weg is, ik ga elke keer dood voordat ik er ben, en dan begin ik weer in het dorpje..
Wanneer je fast-traveled zie je een kast voor je staan waar je dingen kan verkopenquote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef Lisulaarz het volgende:
Hey allen,
Gister begonnen om dit spel te spelen en oh men wát een game, echt te gek! Nu heb ik een vraag want mijn rugzak zit nu vol en ik kan wat spul verkopen maar hoe en/of waar kan dit precies? Mis ik misschien een button waar 'sell' staat?
Wat deed jij daar met dat geitje?quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppa![]()
![]()
Op de map kijken, boars lijken heel veel op pigs alleen wijzen pigs naar rechts en boars naar linksquote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
geen poep.quote:Op zondag 2 december 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laptops zijn er niet om mee te gamen
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Bitterlemon het volgende:
In de Map Editor zit hij de hele tijd te zeuren over een eindfilmpje bij de goedkeuring?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.
quote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Zie mijn image in de spoiler.quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef Proletariaat het volgende:
Waar vind ik boar skin?zie het nergens op de map. Had er in het begin op moeten hunten volgens mij maar op zitten nu alleen alligators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 20:49:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie mijn image in de spoiler.
Boar is onderaan, Dingo meer naar rechts.
Zelf 3 uur over gedaan om ze te vindenTop! bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind de autosave, of eigenlijk het gebrek eraan, wel irritant bij deze game zeg.
Huh.... je kan toch saven wanneer je wiltquote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebtquote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Huh.... je kan toch saven wanneer je wilt
Dat heb ik al gedaan
Klopt ja, kwam ik net ook achter..quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
heel irritant, ik was de halve map overgereden/gelopen/gevlogen, maar kon geen kamp vinden die ik over kon nemen. Ik saven en kwam later terug stond ik weer bij de Dokter >.>quote:
Ow... dat is idd klotequote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
Nouja het slaat wel je backpack enzo op, alles behalve je locatie dus.quote:Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ow... dat is idd klote
Wat heeft dat saven dan eigenlijk voor een nut
quote:Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
WAAROM ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Die hele hallucinatie onzin trok ik ook slecht, maar wel cool dat je op die manier de bad guys kan omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Dat snap ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:21 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Boog is prima wapen om stealth kills te maken. En je kan die pijlen weer oppakken als je een kill gemaakt hebt. Vergt wel oefening om raak te schieten van grotere afstanden. Ik heb hem altijd bij me. Ik gebruik hem samen met sniper rifle het meeste.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.
Geniaal, briljant of compleet geschift. Ik ben er nog niet over uit
Dalijk ook weer ff paar uurtjes spelen, bevalt me toch best goed en ik ben nog niet heel ver; moet nu naar die zus van Vaas toe.
Is die pijl en boog een aanrader om te kopen? Ik heb nog niet heel veel geld namelijk
Komt nog wel...quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Lesnar het volgende:
Hoe kom je aan die vuurpijlen en die bompijlen voor de boog? Ik heb nu een dikke 10 uur in de game en heb ze nog steeds niet
Was algemeen bekend dat die wapens in fc3 zaten. Zitten in iedere trailerquote:
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef -CRASH- het volgende:
MMmmm.... wat ik nu hoor achter een deur klinkt niet echt hoopvol.
Klinkt als een booooze beer. I need some big guns now
1 grenade was voldoende....quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.
Ik doe vaak als er een tijger ofzo in de buurt is: Ik schiet op iets wat hun aandacht trekt en ze komen dan op je af lopen en ineens springt die tijger op ze xD echt geweldig.quote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Sickert het volgende:
Haha omg net hoor ik gebrul en gegil zijn er 2 van die enemies aan het rennen voor een beer
En ze gooiden met molotovs omdat ze blijkbaar niks anders hadden.
Bear vs Molotovs, Bear wins!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef speknek het volgende:
Haha net bazenactie, redelijk begin van de game (gevangenis)Het zou gaaf zijn als je later in de game een skill had die je toeliet bijvoorbeeld lokaas te zetten voor dieren zodat ze die kant op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
Dat aub niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef totalvamp het volgende:
Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
ik vind de pijl en boog ook maar niks. Terwijl mijn neef niks anders gebruikt. Ieder zijn ding. Mijn ding is een silent sniper. En volgens mij ga ik zo naar het tweede eiland.quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik kan op weg naar bad town.
Inmiddels een hoop dingen unlocked. Dat met die pijl en boog schieten snap ik niet.
WTF man moet ik zelf maar inschatten of mn target 50 of 80m staat of wat?
20 pijlen nog niemand geraakt
Ik moest ook lachen toen hij opeens 'De Robot' deed.quote:Op maandag 3 december 2012 02:26 schreef Frishe het volgende:
Ben nu trouwens mijn robot moves aan het showen in de club!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Dat zijn dingo's.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren ook eindelijk ff lekker kunnen spelen. Eiland 1 is idd helemaal vrij van piraten, heb gewoon als eerste de radiotowers+ bijbehorende outposts gedaan. De missies die daarbij horen van de borden nog niet.
Probeer het verhaal zo lang mogelijk links te laten liggen, maar soms kan je niet anders.
Ja, weet ikquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.
Join the club!quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet ikMaar wil gewoon eerst lekker de sidemissies etc spelen, daarna het verhaal uitspelen. Ik weet van mezelf als ik het verhaal heb uitgespeeld dat ik meestal wel klaar ben met een spel.
Daar mis je niks aan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef vosss het volgende:
Ik heb AC3 niet uitgespeeld omdat FC3 uitkwam
Je tattau compleet maken, door middel van skills, voorwerpen en objectivesquote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Puzom het volgende:
Nog steeds gave game! Zuidelijk eiland heeft wel fijne wapens
En wingsuit is gaaf!!
Maar vraag me wel af, wanneer je alle torens/piraten/story klaar hebt, wat is er dan nog te doen?
Krijg je een nieuwe modus? Heb je alle wapens tot je beschikking en zijn alle piraten er weer.............of gaat het spel de kast in??
Cryengine 3 SDK.quote:Op zondag 2 december 2012 17:10 schreef Bitterlemon het volgende:
Heb 'm sinds vandaag.
Ik heb hem eigenlijk voornamelijk voor de map editor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet je wat me vet lijkt?
Far Cry 3 met Dinosauriërs
[ afbeelding ]Probleem is alleen dat het dan wel erg fucked up gaat worden als je ook nog auto's etc. hebt toch? Dat is hetzelfde als Age of Empires 1 of 2 waar je zo'n cheat had bigdaddy dat je met zo'n auto overal langs kon crossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet je wat me vet lijkt?
Far Cry 3 met Dinosauriërs
[ afbeelding ]Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
En als dat klaar is? Heb je dus niets meer te doen? Zou wel balen zijn!!quote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je tattau compleet maken, door middel van skills, voorwerpen en objectives
Opzich is dat misschien nog wel wat voor een mod ofzo. Dat er bijv. een eiland wordt gevonden met Dino's .. of dat iedereen opeens undead wordt. En dat je samen met de piraten de undead aan gaatquote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.
Jeej, nog meer zombies......quote:Op maandag 3 december 2012 13:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Opzich is dat misschien nog wel wat voor een mod ofzo. Dat er bijv. een eiland wordt gevonden met Dino's .. of dat iedereen opeens undead wordt. En dat je samen met de piraten de undead aan gaat
Wat zou je zelf dan liever zien?quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jeej, nog meer zombies......
quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was crytek bezig met een eiland vol dino's. Maar de geldschieter zag daar niks in, en het eiland werd dat van far cry 1 geloof ik.
http://www.guru3d.com/fil(...)dinosaur_island.htmlquote:X-Isle Dinosaur Island is a technology demo slash benchmark. Originally optimized for the Geforce 3 series this still is a must see. The game FarCry was actually based on this engine. Demo of X-Isle: Dinosaur Island - X-Isle Dinosaur is Geforce 3 and higher optimized and looks very nice. X-ISLE: Dinosaur Island will be released as a High-Tech edutainment Title. It features a cutting-edge 3D Engine which is beyond the state of the art. The CryENGINE features vast landscapes, indoor and outdoor areas at never achieved framerates and poly-throughput.
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jeej, nog meer zombies......
Had je iets beter in gedachten? Wat zou een goede toevoeging zijn in Far Cry 3?quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.
Ze moeten echt met iets nieuws komen... En dinosaurussen zou een mooie afwisseling zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik kan echt geen zombie meer zijn tegenwoordig. Echt alles gaat over zombies.
Iets Jurassic Park achtigsquote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Had je iets beter in gedachten? Wat zou een goede toevoeging zijn in Far Cry 3?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoeveel dino games zijn er eigelijk. Ik ken alleen Turok
Dat was een point and click game.quote:
Ja nou en dus?quote:
Men moet wel deze reeks gekeken hebben, welke een dikke aanrader is en waar deze easter egg ook vandaan komt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Puzom het volgende:
Leuk, ga in FC3 naar coördinaten X: 619.7, Y: 559.4................in het zand.....
En iemand al in een Heli gevlogen? RPGs incoming
Dan zou ik me er weer in moeten gaan verdiepen, en daar heb ik helaas geen tijd voor.quote:
FC3 draait op Dunia 2 engine:quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef fyah het volgende:
Is dit nu trouwens gebouwd op cryengine? Want het speelt toch iets anders, maar lijkt er wel op.
edit: duidelijk
[ afbeelding ]
Turokquote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef -CRASH- het volgende:
Games alaTurok:
Jagen enzo...
En Klonk.... Nee niet die ALA's![]()
Al heb ik daar wel weer zin in.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Puzom het volgende:
Leuk, ga in FC3 naar coördinaten X: 619.7, Y: 559.4................in het zand.....
quote:Op zondag 2 december 2012 14:12 schreef -CRASH- het volgende:
Kijk eens naar de hoes van Far Cry.....
En dan ga die plek eens zoeken
kun je in een heli vliegen?!?!quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Puzom het volgende:
En iemand al in een Heli gevlogen? RPGs incoming
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef abruzzese het volgende:
Ik moet Far Cry 3 nog spelen maar hoop wel dat deze goed op Low Settings draait .
http://www.game-debate.co...reenRes=2&checkSubmit=
beter in een Ferrari met 1,3 liter blokje rijden dan moeten fietsen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.
Dat doe je gewoon niet.
Dat dus.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.
Dat doe je gewoon niet.
Ze moeten er een speelfilm of tv serie van makenquote:
Er is al een seriequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze moeten er een speelfilm of tv serie van maken
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus.
Games speel je op full detail. Ook als dat betekend dat het soms heel eventjes hapert.
Daar leef je gewoon mee. Tot het te erg wordt. En dan koop je een nieuwe computer.
Ja een paar aparte stukjes.....quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al een serie
http://www.youtube.com/pl(...)&src_vid=cVdJZaPHqSs
dat vind ik wel een beetje overdreven eerlijk gezegdquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.)
Volgens mij komt er nog meer in die playlist.quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja een paar aparte stukjes.....
Vitaminen of doping![]()
Crysis 3, Ghost Warrior 2 etc, gaan het allemaal niet lekker doen op een 4 jaar oude gtx.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje overdreven eerlijk gezegd
ja oke als je al die spellen ook wil gaan spelen is het misschien toch wel een verstandige aankoopquote:Op maandag 3 december 2012 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Crysis 3, Ghost Warrior 2 etc, gaan het allemaal niet lekker doen op een 4 jaar oude gtx.FC3 was het duwtje in de rug om een andere te halen.
Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja oke als je al die spellen ook wil gaan spelen is het misschien toch wel een verstandige aankoopik verbaasde me er trouwens wel over dat mijn brakke computertje dit spel gewoon prima draait en het ziet er wat mij betreft nog goed uit ook
ja, want hoemeer geheugen hoe snellerquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.
Van 896MB videokaart naar een 2048MB gegaan.
Inderdaad heb ik extra geld uitgegeven aan een dure Asus Laptop met een Midrange videokaart zodat ik spelen kan spelen op Low Settings en heb bijvoorbeeld Mafia 2 en SplinterCell Conviction gespeeld en deze draaide zo vloeiend , mooi , supermooi zodat ik echt tevreden ben .quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.)
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.quote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want hoemeer geheugen hoe sneller.
Ook dat zegt niet altijd alles hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat zegt niet altijd alles hoor.
Combinatie van factorenquote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo dan:quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De GPUquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Voornamelijk wat voor GPU het isquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn laptop valt continu uit na een half uur, 3 kwartier FC3 spelen. Lang leve de elitebook 8540w
Yes, heb alles al geprobeerd. Ik heb nu een manual selectie van mijn fan op max staan. Lekker wapperen maar hij is echt gluwende warmquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?
Die antennetorens is allemaal van hetzelfde laken een pak.quote:Het veroveren van antennetorens en posten zijn tot nu toe erg leuk en afwisselend.
Toch denk ik bij elke toren weer dat hij in gaat storten, puur door het gekraak en dergelijke.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Die antennetorens is allemaal van hetzelfde laken een pak.
Alleen zijn de trapjes anders, de rest is gewoon identiek.
Ja, dat is ook een groot deel van het spelquote:Op maandag 3 december 2012 17:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Toch denk ik bij elke toren weer dat hij in gaat storten, puur door het gekraak en dergelijke.
Ik MOET ze altijd activeren als ik er 1 zie......
Ja maar ik denk dat hij een rol speelt en niet geniaal/geschift is in het echtquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 17:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb een GeForce 8800 GTS in m'n pc. Nu jij weer.ik heb een MSI Radeon HD5770. En een AMD Athlon X3 450. Nu jij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk spel dit![]()
Jaja natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij een rol speelt en niet geniaal/geschift is in het echt
Yep... het is de nieuwe RTL versie van Expeditie Robinsonquote:
Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.quote:Op maandag 3 december 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk.Ik dacht gewoon dat het een ontworpen character is, geen op een echt gebaseerd persoon.
Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.
Ze hebben hem met MoCap rechtstreeks in de game gescand om het zo maar even te zeggenquote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hebben dat uiterlijk van em goed nagemaakt in de game lol.
Dit mapje had ik gisteren in elkaar gezet.quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus.... hoe is de map editor? Las net in een YT comment dat 'ie op de xbox360 na 30 minuten vastloopt, is dat echt zo of alleen bij die ene persoon? En kun je er veel mee doen, want vond de editor in FC2 wel leuk, maar na een tijdje waren het wel weinig en soms saaie optie's, alleen maar dat bruine Afrikaanse gedoe zonder AI enzo
Klopt. Michael Mando.quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt.Ze hebben de char gewoon op hem gebaseerd. Dat lijkt mij het meest logische.
Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch?quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb het spel net uitgespeeld, vond het een geweldig spel, alleen het einde was een beetje open
Dit vind ik inderdaad een van de toffe dingen in dit spel. Rustig bekijken hoe de guards gedragen en dan 1 voor 1 uitschakelen. Het mooiste is het om dit met pijl en boog te doen en eventueel dolk. Maar lekker vanaf een heuveltje en een silenced sniper is ook geweldig. Maar guns blazing is ook mogelijk als je weet waar iedereen loopt. Dat is het toffe, verschillende manieren om je doel te bereiken. Het is net waar je op dat moment zin in hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Klonk het volgende:
Spel begint langzaam leuk te worden bij mij, had moeite met de soms lastige dingen om een kamp in te nemen, was nog teveel in gedachte in een willekeurige freeroam game waar je guns blazing als een rambo naar binnen kunt rennen, maar dat werkt niet zo.
Tofste was net een klein kampje met een sniper, en ik was compleet zonder wapens, dus heuveltje opgezocht, fotocamera gepakt, vijanden getagd en goed zitten bekijken, daarna heel sneaky het kamp in, sniper neergestoken, wapen gepakt, heuveltje op, paf eerste kapot, paf, tweede kapot. Toen ontdekten ze me, dus ik naar een ander heuveltje, en paf nummer 3 en 4 en nummer 5, zo sweet als je dan zo'n post overneemt.
Ik heb het goeie einde genomenquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch?
Veel grotten, waar ik niet in durfquote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik heb het spel inmiddels uitgespeeld, voor me gevoel best lang over gedaan. Spel zit erg goed in elkaar, vraag me alleen af of er nou echt nog leuke dingen zijn te zoeken als je de game hebt uitgespeeld?,
secret dingen enzo
zit er echt een helikopter in?quote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Puzom het volgende:
Iemand heli gevonden? (zelf nog niet gezocht)
Screenshot via mijn PS Vita:
[ afbeelding ]
En het is maar een spelletje...quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Veel grotten, waar ik niet in durf
Inderdaad, zelf nogal snel bang omdat ik niet wil schrikken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En het is maar een spelletje...
En nog bang zijn om een grot, huis in te gaan,
een deur te openen enz... enz...
Maar je bent niet de enige
De makers hebben goede spanning in FC gemaakt
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...quote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef kilozout het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf nogal snel bang omdat ik niet wil schrikken.
Heb ik met de zee, diep duiken geeft toch wel spanning.....komen ze wel of niet happenquote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Veel grotten, waar ik niet in durf
Hangglider gepakt, laatste stuk onder water gezwommen en schip via ladder beklommen......no more piratesquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...
en er zitten heul heul veul piraten op![]()
Zit nu uit te pluizen hoe ik ongemerkt op dat schip kom
Erheen zwemmen is ook geen optie.
Maar ik ga nog eerst ff met de hond uit
voordat ik me af laat knallen
Dat kleine stukje kan je wel zwemmen, aan de ladder die aan bakboord van het schip zit. Toen ik daarheen zwom waren er ook geen haaien. Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richtenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lig nu met een bootje (op een veilige afstand) voor een groot schip...
en er zitten heul heul veul piraten op![]()
Zit nu uit te pluizen hoe ik ongemerkt op dat schip kom
Erheen zwemmen is ook geen optie.
Maar ik ga nog eerst ff met de hond uit
voordat ik me af laat knallen
Heb de camera nog nooit gebruikt, niet leuk op die manier. Hoop op een update dat de hele hud uit kan.quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richten
quote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Puzom het volgende:
[..]
Hangglider gepakt, laatste stuk onder water gezwommen en schip via ladder beklommen......no more pirates
Dan toch maar ff de zwemvliezen aandoen...quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat kleine stukje kan je wel zwemmen, aan de ladder die aan bakboord van het schip zit. Toen ik daarheen zwom waren er ook geen haaien. Of als je het zeker wil weten pak je de camera en spot je ze even door met je camera erop te richten
Zit er idd in... Maar of je ermee vliegen kunt is een tweede.quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen idee, hoor er verder niemand over, zal wel niet.
Kan je een hartverzakking besparenquote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Dan toch maar ff de zwemvliezen aandoen...
Getagt met de camera heb ik idd ook gedaan
Ben je niet wezen kijken op die plek op mijn kaartje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zit er idd in... Maar of je ermee vliegen kunt is een tweede.
Nog niet... Nu even wat afhalen van het schipquote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ben je niet wezen kijken op die plek op mijn kaartje?
Zeker leuk, eerst alarmen snipen en dan voor de headshots gaan!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vind het mooi om met die sniper met silencer 1 voor 1 al die gastjes overhoop te knallen. Om het kamp heen rennen van bosje naar bosje, stenen gooien. Hilarisch.
Ja dat is af en toe wel irritant. Niet 1 maar 2 van die kolere dingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zeker leuk, eerst alarmen snipen en dan voor de headshots gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |