Wat deed jij daar met dat geitje?quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppa![]()
![]()
Op de map kijken, boars lijken heel veel op pigs alleen wijzen pigs naar rechts en boars naar linksquote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
geen poep.quote:Op zondag 2 december 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laptops zijn er niet om mee te gamen
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Bitterlemon het volgende:
In de Map Editor zit hij de hele tijd te zeuren over een eindfilmpje bij de goedkeuring?
Ah, bedankt.quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die kun je vinden onder '''gamemodes'' als het goed is. Waar je ook AI kan toevoegen.
quote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Zie mijn image in de spoiler.quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef Proletariaat het volgende:
Waar vind ik boar skin?zie het nergens op de map. Had er in het begin op moeten hunten volgens mij maar op zitten nu alleen alligators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 20:49:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie mijn image in de spoiler.
Boar is onderaan, Dingo meer naar rechts.
Zelf 3 uur over gedaan om ze te vindenTop! bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.quote:Op zondag 2 december 2012 21:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind de autosave, of eigenlijk het gebrek eraan, wel irritant bij deze game zeg.
Huh.... je kan toch saven wanneer je wiltquote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is het ook, ik wil gewoon kunnen saven waar ik ben en niet telkens helemaal terug lopen vanaf je laatste checkpoint.
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebtquote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Huh.... je kan toch saven wanneer je wilt
Dat heb ik al gedaan
Klopt ja, kwam ik net ook achter..quote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
heel irritant, ik was de halve map overgereden/gelopen/gevlogen, maar kon geen kamp vinden die ik over kon nemen. Ik saven en kwam later terug stond ik weer bij de Dokter >.>quote:
Ow... dat is idd klotequote:Op zondag 2 december 2012 21:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je dan weer de game opstart sta je weer bij je checkpoint en niet waar je gesaved hebt
Nouja het slaat wel je backpack enzo op, alles behalve je locatie dus.quote:Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ow... dat is idd klote
Wat heeft dat saven dan eigenlijk voor een nut
quote:Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
WAAROM ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Die hele hallucinatie onzin trok ik ook slecht, maar wel cool dat je op die manier de bad guys kan omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]Dat snap ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:21 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Maar waarom zo snel? Je kan alleen al een game om hem maken.. Tofste personage die ik heb gezien afgelopen jaar..
Boog is prima wapen om stealth kills te maken. En je kan die pijlen weer oppakken als je een kill gemaakt hebt. Vergt wel oefening om raak te schieten van grotere afstanden. Ik heb hem altijd bij me. Ik gebruik hem samen met sniper rifle het meeste.quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Vaas is een baas. Dat kunnen we wel stellen denk ik.
Geniaal, briljant of compleet geschift. Ik ben er nog niet over uit
Dalijk ook weer ff paar uurtjes spelen, bevalt me toch best goed en ik ben nog niet heel ver; moet nu naar die zus van Vaas toe.
Is die pijl en boog een aanrader om te kopen? Ik heb nog niet heel veel geld namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |