ik heb er zo'n 26 uur over gedaan, main story + alle outposts + torens. En een enkele hunt/sidequest.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze game hebt uitgespeeld?
Wel.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef robuust89 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van spoilers hier? Wel of niet?
scorched porkquote:
quote:
Dat valt opzich ook wel weer mee. Het is juist een game die net heel erg snel in herhaling valt.quote:
laptops zijn er niet om mee te gamenquote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen, tussen de massive screen tearing, de schokkerige fps en de zeer beperkte FOV is de game wel even...wennen op de 360 (wel uberhaupt verbazend dat de zeven jaar oude console van indertijd 250 euro het beter doet dan mn laptop van 1300 euro die ik vorige week heb gekocht, maar toch).
Maar als je dan door een kleine outpost heensluipt en de piraten stilletjes omlegt, waarna er een jeep met andere piraten aan komt rijden en ze zoiets hebben van shit wat is hier gebeurd, waarna je hen ook sneakily omlegt, is dat toch wel erg gaaf.
(daarna kwam er weer een jeep, en daarna weer, en op een gegeven moment lag er een stapel jeeps en een nog grotere stapel lijken, waardoor ik dacht van, misschien moet ik maar eens weg bij dit spawn point, maar toch)
Alleen jammer dat die Earhardt zo ver weg is, ik ga elke keer dood voordat ik er ben, en dan begin ik weer in het dorpje..
Wanneer je fast-traveled zie je een kast voor je staan waar je dingen kan verkopenquote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef Lisulaarz het volgende:
Hey allen,
Gister begonnen om dit spel te spelen en oh men wát een game, echt te gek! Nu heb ik een vraag want mijn rugzak zit nu vol en ik kan wat spul verkopen maar hoe en/of waar kan dit precies? Mis ik misschien een button waar 'sell' staat?
Wat deed jij daar met dat geitje?quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppa![]()
![]()
Op de map kijken, boars lijken heel veel op pigs alleen wijzen pigs naar rechts en boars naar linksquote:Op zondag 2 december 2012 18:11 schreef Kadooosh het volgende:
Waar vind je boar hides?! VInd alleen normale varkens.
geen poep.quote:Op zondag 2 december 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laptops zijn er niet om mee te gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |