Gast WTFquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb tot 6 uur vanmorgen gespeeld lol.Deze game is echt awesome! Zo dadelijk verder.
quote:
Das nog vroegquote:
Of bij de beschrijving van de Recurve bow staat Prins Bernhardquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Nou nee, ik ging om 11 uur slapen, tot 4. Toen het Eindhovens Dagblad bezorgd, tot half 8. Eitje gebakken en opgepeuzeld en toen maar weer verder gaan maffen. Ik kan niet hardcore gamen joh, ik moet m'n vwo diploma dit jaar halen, daarnaast werk ik 15 uur per week en ik ben op de vrijdagavond gaan trainen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Das nog vroeg![]()
07:04 deed ik de deur dicht
Amoeba zelfs om 07:45
Mwah, de crafting skills houden je efkes bezig. Daarnaast zijn er (net zoals in Far Cry 2) van die sloopditdat missies. Zeker vermakelijk hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Mn eerste Croc bezorgde me een hartverzakking... Ik sprong uit een boot omdat ik een plantje wilde harvesten... *BAM*quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik schrik me steeds helemaal kapot van die krokodillen en haaien.
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu'squote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu's
Gelukkig heb ik hem gewoon volledig in het engels.
Ik was van plan hem te kopen, maar als blijkt dat de versie die hier in de winkel ligt niet volledig in het engels te zetten is dan doe ik dat mooi niet![]()
![]()
!
Dan moet je Amoeba even vertellen hoe hij dat moet doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.
Vet stuk he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
In het begin even inkomen maar 't spel heeft me zeker gegrepen. Daarstraks op mushrooms lopen trippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |