Komt nog wel...quote:Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Lesnar het volgende:
Hoe kom je aan die vuurpijlen en die bompijlen voor de boog? Ik heb nu een dikke 10 uur in de game en heb ze nog steeds niet
Was algemeen bekend dat die wapens in fc3 zaten. Zitten in iedere trailerquote:
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef -CRASH- het volgende:
MMmmm.... wat ik nu hoor achter een deur klinkt niet echt hoopvol.
Klinkt als een booooze beer. I need some big guns now
1 grenade was voldoende....quote:Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.
Ik doe vaak als er een tijger ofzo in de buurt is: Ik schiet op iets wat hun aandacht trekt en ze komen dan op je af lopen en ineens springt die tijger op ze xD echt geweldig.quote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Sickert het volgende:
Haha omg net hoor ik gebrul en gegil zijn er 2 van die enemies aan het rennen voor een beer
En ze gooiden met molotovs omdat ze blijkbaar niks anders hadden.
Bear vs Molotovs, Bear wins!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef speknek het volgende:
Haha net bazenactie, redelijk begin van de game (gevangenis)Het zou gaaf zijn als je later in de game een skill had die je toeliet bijvoorbeeld lokaas te zetten voor dieren zodat ze die kant op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
Dat aub niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef totalvamp het volgende:
Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
ik vind de pijl en boog ook maar niks. Terwijl mijn neef niks anders gebruikt. Ieder zijn ding. Mijn ding is een silent sniper. En volgens mij ga ik zo naar het tweede eiland.quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik kan op weg naar bad town.
Inmiddels een hoop dingen unlocked. Dat met die pijl en boog schieten snap ik niet.
WTF man moet ik zelf maar inschatten of mn target 50 of 80m staat of wat?
20 pijlen nog niemand geraakt
Ik moest ook lachen toen hij opeens 'De Robot' deed.quote:Op maandag 3 december 2012 02:26 schreef Frishe het volgende:
Ben nu trouwens mijn robot moves aan het showen in de club!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Dat zijn dingo's.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren ook eindelijk ff lekker kunnen spelen. Eiland 1 is idd helemaal vrij van piraten, heb gewoon als eerste de radiotowers+ bijbehorende outposts gedaan. De missies die daarbij horen van de borden nog niet.
Probeer het verhaal zo lang mogelijk links te laten liggen, maar soms kan je niet anders.
Ja, weet ikquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |