abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119861136
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:41 schreef Lesnar het volgende:
Hoe kom je aan die vuurpijlen en die bompijlen voor de boog? Ik heb nu een dikke 10 uur in de game en heb ze nog steeds niet
Komt nog wel...
Heb nu iig vuur en exploderende pijlen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119861214
Ah, leuke spoilers.
Wie dit leest is hek.
  zondag 2 december 2012 @ 22:50:34 #153
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_119861348
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ah, leuke spoilers.
Was algemeen bekend dat die wapens in fc3 zaten. Zitten in iedere trailer
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_119861445
MMmmm.... wat ik nu hoor achter een deur klinkt niet echt hoopvol.
Klinkt als een booooze beer. I need some big guns now
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 2 december 2012 @ 22:54:39 #155
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_119861525
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef -CRASH- het volgende:
MMmmm.... wat ik nu hoor achter een deur klinkt niet echt hoopvol.
Klinkt als een booooze beer. I need some big guns now
Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_119861532
die missie waar je die paddestoelen moet halen _O- fucking geniaal. Wel jammer dat ik nu nog zo weinig ammo kan hebben, moet steeds al die mannetjes met een mes te lijf gaan :')
pi_119861625
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 22:54 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Shotgun werkt aardig goed tegen beren vind ik.
1 grenade was voldoende.... :+
pi_119863317
Haha omg net hoor ik gebrul en gegil zijn er 2 van die enemies aan het rennen voor een beer _O-
En ze gooiden met molotovs omdat ze blijkbaar niks anders hadden.

Bear vs Molotovs, Bear wins!
Narf!
pi_119863979
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Sickert het volgende:
Haha omg net hoor ik gebrul en gegil zijn er 2 van die enemies aan het rennen voor een beer _O-
En ze gooiden met molotovs omdat ze blijkbaar niks anders hadden.

Bear vs Molotovs, Bear wins!
Ik doe vaak als er een tijger ofzo in de buurt is: Ik schiet op iets wat hun aandacht trekt en ze komen dan op je af lopen en ineens springt die tijger op ze xD echt geweldig.

Ook heb ik zeker iets van 8x auto's zien aankomen en iedereen erin opgegeten worden door komodo's
  maandag 3 december 2012 @ 00:17:04 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_119864638
Haha net bazenactie, redelijk begin van de game (gevangenis)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119864824
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef speknek het volgende:
Haha net bazenactie, redelijk begin van de game (gevangenis)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best cool dat de game zoiets toelaat, maar ook hele andere approaches. Ik vind de piratenholen totnutoe alleen wel wat simpel, en er lijkt niet echt een mooie manier om ze op te lossen.
Het zou gaaf zijn als je later in de game een skill had die je toeliet bijvoorbeeld lokaas te zetten voor dieren zodat ze die kant op komen :P Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
  maandag 3 december 2012 @ 00:38:59 #162
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119865316
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef totalvamp het volgende:
Of de gedachten overnemen van een dier, pak een beer en laat die de grot in lopen xD
Dat aub niet. :')
pi_119865458
Ik zou het liefste zien dat AI van bepaalde fouten of bewegingen van jezelf zou kunnen leren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 december 2012 @ 00:49:32 #164
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_119865634
Platinum Trophie in the pocket :D

Topspel!
pi_119866816
Zo. Ik kan op weg naar bad town.

Inmiddels een hoop dingen unlocked. Dat met die pijl en boog schieten snap ik niet.

WTF man moet ik zelf maar inschatten of mn target 50 of 80m staat of wat?

20 pijlen nog niemand geraakt }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119866941
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik kan op weg naar bad town.

Inmiddels een hoop dingen unlocked. Dat met die pijl en boog schieten snap ik niet.

WTF man moet ik zelf maar inschatten of mn target 50 of 80m staat of wat?

20 pijlen nog niemand geraakt }:|
ik vind de pijl en boog ook maar niks. Terwijl mijn neef niks anders gebruikt. Ieder zijn ding. Mijn ding is een silent sniper. En volgens mij ga ik zo naar het tweede eiland.
pi_119866979
Ben nu trouwens mijn robot moves aan het showen in de club!!!
pi_119868313
Eerste eiland is piraten vrij
pi_119869479
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 02:26 schreef Frishe het volgende:
Ben nu trouwens mijn robot moves aan het showen in de club!!!
Ik moest ook lachen toen hij opeens 'De Robot' deed. _O-
En daarna die Thaise gozers die ruzie met je zochten, alsof ze kans maakten :')
  maandag 3 december 2012 @ 08:51:45 #170
182073 invine
blablabla etc.
pi_119869614
SPOILER
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 3 december 2012 @ 09:50:04 #171
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_119870793
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar geen dingo's vinden. Zie wel een symbool van een soort wolf op de map maar kwam daar alleen honden tegen :%
Dat zijn dingo's.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_119871185
Diep op t tweede eiland alweer bezig.

Ik vind t een goed spel. ^O^
Misschien net niet of juist net wel game of the year.
  maandag 3 december 2012 @ 10:10:11 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119871228
Gisteren ook eindelijk ff lekker kunnen spelen. Eiland 1 is idd helemaal vrij van piraten, heb gewoon als eerste de radiotowers+ bijbehorende outposts gedaan. De missies die daarbij horen van de borden nog niet :P.

Probeer het verhaal zo lang mogelijk links te laten liggen, maar soms kan je niet anders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119871826
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren ook eindelijk ff lekker kunnen spelen. Eiland 1 is idd helemaal vrij van piraten, heb gewoon als eerste de radiotowers+ bijbehorende outposts gedaan. De missies die daarbij horen van de borden nog niet :P.

Probeer het verhaal zo lang mogelijk links te laten liggen, maar soms kan je niet anders.
Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 december 2012 @ 10:36:00 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119871901
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom het verhaal zo lang mogelijk naast je laten liggen? Ook daarin zit nog wel een een beetje 'varieteit'. Zoals zo'n mushroom level.
Ja, weet ik :P Maar wil gewoon eerst lekker de sidemissies etc spelen, daarna het verhaal uitspelen. Ik weet van mezelf als ik het verhaal heb uitgespeeld dat ik meestal wel klaar ben met een spel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')