Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Goed plan, maar dan had het moeten zijn:quote:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3quote:
Beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3
Serieus? Ik vind het echt super mooi, je ruikt dat gras gewoon bijnaquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
Helaas blijft het dat ook voor mij.
Sterker nog, grafisch ben ik helemaal niet zo onder de indruk van FC3.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Okee beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef delano.888 het volgende:
TT is opgelost
Gemiste kans trouwens dat B alleen crouch/stand is en niet zoals bij veel games inhouden = liggen
Idd is de dag/nacht/weersysteem veel mooier in FC2....quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat ze dachten zelf FC 1 was beter dus deze moet ook weer heel erg groen worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef invine het volgende:
[..]
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaat
Gast WTFquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb tot 6 uur vanmorgen gespeeld lol.Deze game is echt awesome! Zo dadelijk verder.
quote:
Das nog vroegquote:
Of bij de beschrijving van de Recurve bow staat Prins Bernhardquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Nou nee, ik ging om 11 uur slapen, tot 4. Toen het Eindhovens Dagblad bezorgd, tot half 8. Eitje gebakken en opgepeuzeld en toen maar weer verder gaan maffen. Ik kan niet hardcore gamen joh, ik moet m'n vwo diploma dit jaar halen, daarnaast werk ik 15 uur per week en ik ben op de vrijdagavond gaan trainen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Das nog vroeg![]()
07:04 deed ik de deur dicht
Amoeba zelfs om 07:45
Mwah, de crafting skills houden je efkes bezig. Daarnaast zijn er (net zoals in Far Cry 2) van die sloopditdat missies. Zeker vermakelijk hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef LDS het volgende:
Ik ben benieuwd, valt er naast de missies nog gewoon genoeg te doen? Kun je ook een beetje GTA-like rondklooien?
Mn eerste Croc bezorgde me een hartverzakking... Ik sprong uit een boot omdat ik een plantje wilde harvesten... *BAM*quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik schrik me steeds helemaal kapot van die krokodillen en haaien.
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu'squote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Amoeba het volgende:
Is er een mogelijkheid om die klotetaal op Engels te zetten? Nederlands en C4 en borstvergroting enzo
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik ergens een kuthekel aan heb is het aan publishers die denken ik geen engels kan en daarom overal maar nederlandse ondertitels van maken en nederlandse menu's
Gelukkig heb ik hem gewoon volledig in het engels.
Ik was van plan hem te kopen, maar als blijkt dat de versie die hier in de winkel ligt niet volledig in het engels te zetten is dan doe ik dat mooi niet![]()
![]()
!
Dan moet je Amoeba even vertellen hoe hij dat moet doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mijn Xbox versie kun je gewoon instellen op welke taal je maar wil.
Vet stuk he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:17 schreef Leatherneck het volgende:
In het begin even inkomen maar 't spel heeft me zeker gegrepen. Daarstraks op mushrooms lopen trippen
Zit ook in elk spel tegenwoordig een tripmode stukjequote:
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Zit ook in elk spel tegenwoordig een tripmode stukje
Laatste stuk met Sam is ook het gaafstquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.
Ik zit nu dat ik naar die zus van Vaas heen moet en zit er nog niet echt in. Ook nog geen 10 uur gespeeld. Morgenochtend om 0700 heb ik weekend en dan zal ik eens wat uren op de klok zetten.
Zoals gezegd echt erin zit ik nog niet, maar ik vind hem wel tof, ondanks dat hij toch behoorlijk wat minpunten heeft imo
Zoals?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Wel aardig, maar dat was het dan ook wel.
Ik zit nu dat ik naar die zus van Vaas heen moet en zit er nog niet echt in. Ook nog geen 10 uur gespeeld. Morgenochtend om 0700 heb ik weekend en dan zal ik eens wat uren op de klok zetten.
Zoals gezegd echt erin zit ik nog niet, maar ik vind hem wel tof, ondanks dat hij toch behoorlijk wat minpunten heeft imo
Wordt het spel leuker als je eenmaal op het tweede eiland komt? Daar ben ik nu namelijkquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Main story klaar. Mijn...god, wat een game.![]()
Ik vind dit absoluut de beste game van 2012.
Ieder z'n smaak hequote:Op zondag 2 december 2012 00:13 schreef Amoeba het volgende:
En ben ik nu de enige die dat malaria en weapon jams wel gaaf vond? Dat was juist Far Cry? Fuk Skyrim, vampire lord, Dragonborn, archmage, meester assassin. Nee nee nee
Nah vond het eerste leuker kwa omgeving, maar het blijft een topgame.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wordt het spel leuker als je eenmaal op het tweede eiland komt? Daar ben ik nu namelijk
Met wat mods kan je echt wel de moeilijkheidsgraad omhoog schroevenquote:Op zondag 2 december 2012 00:45 schreef Amoeba het volgende:
Komop, Skyrim. Tering gaaf spel, maar er zit geen uitdaging in. Telkens weer wat Deathlords slayen terwijl ik 20x zo krachtig ben met Karliah als follower. Ik summon 2 Dremora Lords en dan pak ik mijn Nightingale Sword en ga ik zelf slayen. Piece of cake.
Dat is wel leuk dat je gewoon door kan gaan na de main questquote:Op zondag 2 december 2012 00:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben nu trouwens na het einde van de credits weer terug op het eerste eiland, met nog tonnen te doen op beide eilanden.
Die muziek die dan begintquote:Op zondag 2 december 2012 00:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Die missie dat je die veldjes met cocaplanten moet verbranden met je vlammenwerper
Die was inderdaad vet ja. Ik probeerde nadat ik zo'n veldje plat gebrand had nog wat ventjes met m'n sniper neer te leggen. Dat was dus onmogelijk haha, vizier vloog alle kanten op, iets te veel dampen binnen gekregen denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 00:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Die missie dat je die veldjes met cocaplanten moet verbranden met je vlammenwerper
Geen idee, maar de sniper (van 1700) raakt niks als ik ver in zoom. Getest op dieren en mensen xD blijkbaar ga je dood als je teveel civilians doodt. Soms lijken kogels wel te verdwijnen na een bepaalde afstand.quote:Op zondag 2 december 2012 03:31 schreef robuust89 het volgende:
Zijn de kogels onderhevig aan de zwaartekracht?
Ik heb 13 uur in de game zitten en heb pas 2 main quests gedaanquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Far Cry 2 speelde je niet in 30 uur uit toch?
Wat een prestatie, moet je dat niet even op Tweakers posten?quote:Op zondag 2 december 2012 10:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zo, 7850 erin en alles op Ultra (voor zover ze op Ultra kunnen), behalve shadows. Die op Very High.
Loopt lekker soepel, komt niet onder de 35 fps op hectische momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zondag 2 december 2012 10:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Help!
Ik ben vastgelopen met een missieVolg de instructies die op het scherm staat. Muisklikken etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?
Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 2 december 2012 11:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Volg de instructies die op het scherm staat. Muisklikken etc
Is dat zo bijzonder dan?quote:Op zondag 2 december 2012 10:20 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat een prestatie, moet je dat niet even op Tweakers posten?
Sarcasme enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan?
Note: Ik ben gegaan van een GTX260 met FC3 directx9 alles medium/high naar:
FC3 DirectX 11 Ultra settings, alles op max, behalve shadows en AA ietsje teruggeschroefd.
Haal nog stabielere FPS dan met de GTX in dx9 mode.
De 7850 is ietsje OC'ed.
Hence the name....quote:
Nee dank u. Zandbak niet iets voor u? Lekker met andere infantiele mensjes?quote:
Ga maar gewoon naar tweakers.net druiloor.quote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee dank u. Zandbak niet iets voor u? Lekker met andere infantiele mensjes?
quote:Op zondag 2 december 2012 10:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Help!
Ik ben vastgelopen met een missieHad ik ook last van, moest eerst alle keybindings weer op default zetten voordat het lukte. Daar lag het bij mij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik verkeerd?Currency War, Trade War, Real War
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiėrenquote:Op zondag 2 december 2012 11:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ga maar gewoon naar tweakers.net druiloor.
Danku.quote:Op zondag 2 december 2012 11:29 schreef Masyl het volgende:
[..]
Had ik ook last van, moest eerst alle keybindings weer op default zetten voordat het lukte. Daar lag het bij mij aan.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiėren
Had gister ook zoiets. Zat even rustig met een geitje ergens en ik zet een stap achteruit. Ineens komt er een krokodil van achter en hoppaquote:Op zondag 2 december 2012 12:48 schreef karton2 het volgende:
Die komodovaranen zijn smerige beesten..
Je ziet ze amper, zijn erg snel en ze kunnen veel hebben voordat ze dood gaan.
Ik liep door het hoge gras richting zo'n antenne en ineens zie ik zo'n dik groen langwerpig beest op me afkomen, schrok me kapot.
Het is niet voor niks een algemeen / multi topic.quote:Op zondag 2 december 2012 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga es terug naar je xbox vs playstation topic, volwassenen zijn hier aan.het discussiėren
Hangt aardig van de moeilijkheidagraat en van je speelstijl af denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze game hebt uitgespeeld?
Ik vind het wel interessant om dingen te ontdekken en rond te lopen enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 13:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hangt aardig van de moeilijkheidagraat en van je speelstijl af denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |