abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119886100
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol hij bestaat echt? :D :o
Yep... het is de nieuwe RTL versie van Expeditie Robinson :')
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119888135
Die 50 cal sniper. Bazending. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 3 december 2012 @ 18:59:08 #253
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119889827
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jaja natuurlijk. :D Ik dacht gewoon dat het een ontworpen character is, geen op een echt gebaseerd persoon.
Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.
pi_119891078
Ze hebben dat uiterlijk van em goed nagemaakt in de game lol.
pi_119891214
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.
Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt. :D Ze hebben de char gewoon op hem gebaseerd. Dat lijkt mij het meest logische.
If not now, then when.
pi_119891442
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hebben dat uiterlijk van em goed nagemaakt in de game lol.
Ze hebben hem met MoCap rechtstreeks in de game gescand om het zo maar even te zeggen :)
pi_119891544
Dus.... hoe is de map editor? Las net in een YT comment dat 'ie op de xbox360 na 30 minuten vastloopt, is dat echt zo of alleen bij die ene persoon? En kun je er veel mee doen, want vond de editor in FC2 wel leuk, maar na een tijdje waren het wel weinig en soms saaie optie's, alleen maar dat bruine Afrikaanse gedoe zonder AI enzo :')
Pogo dancing!
pi_119894148
Oh faal, volgens mijn computer is het optimale high graphics maar ik kan hem dus prima op ultra zetten zonder enige problemen :{

Ben nu trouwens bij die prison quest ofzo, zeg maar na dat je die bom moest planten in dat kamp.
pi_119894352
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus.... hoe is de map editor? Las net in een YT comment dat 'ie op de xbox360 na 30 minuten vastloopt, is dat echt zo of alleen bij die ene persoon? En kun je er veel mee doen, want vond de editor in FC2 wel leuk, maar na een tijdje waren het wel weinig en soms saaie optie's, alleen maar dat bruine Afrikaanse gedoe zonder AI enzo
Dit mapje had ik gisteren in elkaar gezet.

En ik speel op de xbox en nee geen last van vastlopers gehad gelukkig. :)
Sowieso nog nergens vastlopers gehad of echt bugs gezien. Komt niet vaak voor tegenwoordig dat er geen tot weinig bugs in een game zitten.
pi_119894439
heb wel af en toe dat bomen heel ff veranderen in allemaal kleine puntjes.
Wie dit leest is hek.
pi_119894462
Heb trouwens die missie met die wietvelden vebranden 6 keer opnieuw moeten doen. :')
pi_119895854
Iemand heli gevonden? (zelf nog niet gezocht)

Screenshot via mijn PS Vita:

[ Bericht 12% gewijzigd door Puzom op 03-12-2012 21:07:41 ]
pi_119895997
Ik heb het spel net uitgespeeld, vond het een geweldig spel, alleen het einde was een beetje open :{
  maandag 3 december 2012 @ 21:34:23 #264
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_119897586
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt. :D Ze hebben de char gewoon op hem gebaseerd. Dat lijkt mij het meest logische.
Klopt. Michael Mando. :)
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_119897654
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb het spel net uitgespeeld, vond het een geweldig spel, alleen het einde was een beetje open :{
Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch? :)
  maandag 3 december 2012 @ 21:59:16 #266
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119898887
Spel begint langzaam leuk te worden bij mij, had moeite met de soms lastige dingen om een kamp in te nemen, was nog teveel in gedachte in een willekeurige freeroam game waar je guns blazing als een rambo naar binnen kunt rennen, maar dat werkt niet zo.

Tofste was net een klein kampje met een sniper, en ik was compleet zonder wapens, dus heuveltje opgezocht, fotocamera gepakt, vijanden getagd en goed zitten bekijken, daarna heel sneaky het kamp in, sniper neergestoken, wapen gepakt, heuveltje op, paf eerste kapot, paf, tweede kapot. Toen ontdekten ze me, dus ik naar een ander heuveltje, en paf nummer 3 en 4 en nummer 5, zo sweet als je dan zo'n post overneemt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 december 2012 @ 22:03:50 #267
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_119899157
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Klonk het volgende:
Spel begint langzaam leuk te worden bij mij, had moeite met de soms lastige dingen om een kamp in te nemen, was nog teveel in gedachte in een willekeurige freeroam game waar je guns blazing als een rambo naar binnen kunt rennen, maar dat werkt niet zo.

Tofste was net een klein kampje met een sniper, en ik was compleet zonder wapens, dus heuveltje opgezocht, fotocamera gepakt, vijanden getagd en goed zitten bekijken, daarna heel sneaky het kamp in, sniper neergestoken, wapen gepakt, heuveltje op, paf eerste kapot, paf, tweede kapot. Toen ontdekten ze me, dus ik naar een ander heuveltje, en paf nummer 3 en 4 en nummer 5, zo sweet als je dan zo'n post overneemt.
Dit vind ik inderdaad een van de toffe dingen in dit spel. Rustig bekijken hoe de guards gedragen en dan 1 voor 1 uitschakelen. Het mooiste is het om dit met pijl en boog te doen en eventueel dolk. Maar lekker vanaf een heuveltje en een silenced sniper is ook geweldig. Maar guns blazing is ook mogelijk als je weet waar iedereen loopt. Dat is het toffe, verschillende manieren om je doel te bereiken. Het is net waar je op dat moment zin in hebt.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 3 december 2012 @ 22:20:59 #268
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119900120
Gunstig blazing is me nog niet gelukt.

Had net ook een kamp waar een tijger in de buurt rondliep, was ik lekker aan het snipen hoorde ik ineens een grom achter me :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119900381
ik word constant aangevallen door tijgers :') Stond net even buffalo's te jagen, komt er weer zo'n eikel op me af rennen :')
pi_119900793
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef byah het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch? :)
Ik heb het goeie einde genomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119901569
Ook ik heb het spel inmiddels uitgespeeld, voor me gevoel best lang over gedaan. Spel zit erg goed in elkaar, vraag me alleen af of er nou echt nog leuke dingen zijn te zoeken als je de game hebt uitgespeeld?,

secret dingen enzo
pi_119901645
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik heb het spel inmiddels uitgespeeld, voor me gevoel best lang over gedaan. Spel zit erg goed in elkaar, vraag me alleen af of er nou echt nog leuke dingen zijn te zoeken als je de game hebt uitgespeeld?,

secret dingen enzo
Veel grotten, waar ik niet in durf :@
pi_119901887
Zo. Ik start hem eventjes op.

*O*

Ik was nog niet heel ver in de mainquest geloof ik, net bij Citra geweest en moest nu iets gaan halen in bad town ofzo voor haar.

Tot straks :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119901954
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Puzom het volgende:
Iemand heli gevonden? (zelf nog niet gezocht)

Screenshot via mijn PS Vita:

[ afbeelding ]
zit er echt een helikopter in? :o
Wie dit leest is hek.
pi_119902693
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Veel grotten, waar ik niet in durf :@
En het is maar een spelletje...
En nog bang zijn om een grot, huis in te gaan,
een deur te openen enz... enz...

Maar je bent niet de enige

De makers hebben goede spanning in FC gemaakt
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')