Yep... het is de nieuwe RTL versie van Expeditie Robinsonquote:
Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.quote:Op maandag 3 december 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk.Ik dacht gewoon dat het een ontworpen character is, geen op een echt gebaseerd persoon.
Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het is ook een ontworpen character, daarna is deze acteur ingehuurd door Far Cry. Dat lijkt me het meest logisch, hij doet ook alleen maar de farcry spots.
Ze hebben hem met MoCap rechtstreeks in de game gescand om het zo maar even te zeggenquote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hebben dat uiterlijk van em goed nagemaakt in de game lol.
Dit mapje had ik gisteren in elkaar gezet.quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Crocodi1e het volgende:
Dus.... hoe is de map editor? Las net in een YT comment dat 'ie op de xbox360 na 30 minuten vastloopt, is dat echt zo of alleen bij die ene persoon? En kun je er veel mee doen, want vond de editor in FC2 wel leuk, maar na een tijdje waren het wel weinig en soms saaie optie's, alleen maar dat bruine Afrikaanse gedoe zonder AI enzo
Klopt. Michael Mando.quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Hoe wil je nou een char ontwerpen en daarna het geluk hebben om iemand te vinden die op em lijkt.Ze hebben de char gewoon op hem gebaseerd. Dat lijkt mij het meest logische.
Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch?quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb het spel net uitgespeeld, vond het een geweldig spel, alleen het einde was een beetje open
Dit vind ik inderdaad een van de toffe dingen in dit spel. Rustig bekijken hoe de guards gedragen en dan 1 voor 1 uitschakelen. Het mooiste is het om dit met pijl en boog te doen en eventueel dolk. Maar lekker vanaf een heuveltje en een silenced sniper is ook geweldig. Maar guns blazing is ook mogelijk als je weet waar iedereen loopt. Dat is het toffe, verschillende manieren om je doel te bereiken. Het is net waar je op dat moment zin in hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Klonk het volgende:
Spel begint langzaam leuk te worden bij mij, had moeite met de soms lastige dingen om een kamp in te nemen, was nog teveel in gedachte in een willekeurige freeroam game waar je guns blazing als een rambo naar binnen kunt rennen, maar dat werkt niet zo.
Tofste was net een klein kampje met een sniper, en ik was compleet zonder wapens, dus heuveltje opgezocht, fotocamera gepakt, vijanden getagd en goed zitten bekijken, daarna heel sneaky het kamp in, sniper neergestoken, wapen gepakt, heuveltje op, paf eerste kapot, paf, tweede kapot. Toen ontdekten ze me, dus ik naar een ander heuveltje, en paf nummer 3 en 4 en nummer 5, zo sweet als je dan zo'n post overneemt.
Ik heb het goeie einde genomenquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gekozen hebt neem ik aan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel grotten, waar ik niet in durfquote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik heb het spel inmiddels uitgespeeld, voor me gevoel best lang over gedaan. Spel zit erg goed in elkaar, vraag me alleen af of er nou echt nog leuke dingen zijn te zoeken als je de game hebt uitgespeeld?,
secret dingen enzo
zit er echt een helikopter in?quote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Puzom het volgende:
Iemand heli gevonden? (zelf nog niet gezocht)
Screenshot via mijn PS Vita:
[ afbeelding ]
En het is maar een spelletje...quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Veel grotten, waar ik niet in durf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |