kun je in een heli vliegen?!?!quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Puzom het volgende:
Leuk, ga in FC3 naar coördinaten X: 619.7, Y: 559.4................in het zand.....
En iemand al in een Heli gevlogen? RPGs incoming
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef abruzzese het volgende:
Ik moet Far Cry 3 nog spelen maar hoop wel dat deze goed op Low Settings draait .
http://www.game-debate.co...reenRes=2&checkSubmit=
beter in een Ferrari met 1,3 liter blokje rijden dan moeten fietsen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.
Dat doe je gewoon niet.
Dat dus.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit spel op low settings draaien is net als een 4 pits 1.3 liter blok in een Ferrari leggen.
Dat doe je gewoon niet.
Ze moeten er een speelfilm of tv serie van makenquote:
Er is al een seriequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze moeten er een speelfilm of tv serie van maken
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus.
Games speel je op full detail. Ook als dat betekend dat het soms heel eventjes hapert.
Daar leef je gewoon mee. Tot het te erg wordt. En dan koop je een nieuwe computer.
Ja een paar aparte stukjes.....quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is al een serie
http://www.youtube.com/pl(...)&src_vid=cVdJZaPHqSs
dat vind ik wel een beetje overdreven eerlijk gezegdquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.)
Volgens mij komt er nog meer in die playlist.quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja een paar aparte stukjes.....
Vitaminen of doping![]()
Crysis 3, Ghost Warrior 2 etc, gaan het allemaal niet lekker doen op een 4 jaar oude gtx.quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje overdreven eerlijk gezegd
ja oke als je al die spellen ook wil gaan spelen is het misschien toch wel een verstandige aankoopquote:Op maandag 3 december 2012 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Crysis 3, Ghost Warrior 2 etc, gaan het allemaal niet lekker doen op een 4 jaar oude gtx.FC3 was het duwtje in de rug om een andere te halen.
Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja oke als je al die spellen ook wil gaan spelen is het misschien toch wel een verstandige aankoopik verbaasde me er trouwens wel over dat mijn brakke computertje dit spel gewoon prima draait en het ziet er wat mij betreft nog goed uit ook
ja, want hoemeer geheugen hoe snellerquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.
Van 896MB videokaart naar een 2048MB gegaan.
Inderdaad heb ik extra geld uitgegeven aan een dure Asus Laptop met een Midrange videokaart zodat ik spelen kan spelen op Low Settings en heb bijvoorbeeld Mafia 2 en SplinterCell Conviction gespeeld en deze draaide zo vloeiend , mooi , supermooi zodat ik echt tevreden ben .quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.)
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.quote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want hoemeer geheugen hoe sneller.
Ook dat zegt niet altijd alles hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat zegt niet altijd alles hoor.
Combinatie van factorenquote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo dan:quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De GPUquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Voornamelijk wat voor GPU het isquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn laptop valt continu uit na een half uur, 3 kwartier FC3 spelen. Lang leve de elitebook 8540w
Yes, heb alles al geprobeerd. Ik heb nu een manual selectie van mijn fan op max staan. Lekker wapperen maar hij is echt gluwende warmquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |