Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja oke als je al die spellen ook wil gaan spelen is het misschien toch wel een verstandige aankoopik verbaasde me er trouwens wel over dat mijn brakke computertje dit spel gewoon prima draait en het ziet er wat mij betreft nog goed uit ook
ja, want hoemeer geheugen hoe snellerquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Bij mij ook wel, maar ik merkte gewoon aan de temps van mijn oude kaart dat ie heel veel moeite had. Loopt nu vloeiend en ik heb nu DX11 support.
Van 896MB videokaart naar een 2048MB gegaan.
Inderdaad heb ik extra geld uitgegeven aan een dure Asus Laptop met een Midrange videokaart zodat ik spelen kan spelen op Low Settings en heb bijvoorbeeld Mafia 2 en SplinterCell Conviction gespeeld en deze draaide zo vloeiend , mooi , supermooi zodat ik echt tevreden ben .quote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Deze man weet. (Heb verdomme speciaal voor FC3 een nieuwe videokaart gehaald, had ook een Ps3 kunnen kopen gvd.)
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.quote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want hoemeer geheugen hoe sneller.
Ook dat zegt niet altijd alles hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat niet, de kaart zelf is 1100Mhz ipv 625.
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat zegt niet altijd alles hoor.
Combinatie van factorenquote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo dan:quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De GPUquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Voornamelijk wat voor GPU het isquote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat geeft dan wel de snelheid van een videokaart aan?
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn laptop valt continu uit na een half uur, 3 kwartier FC3 spelen. Lang leve de elitebook 8540w
Yes, heb alles al geprobeerd. Ik heb nu een manual selectie van mijn fan op max staan. Lekker wapperen maar hij is echt gluwende warmquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Let me guess, hij is lekker warm aan de onderkant?
Die antennetorens is allemaal van hetzelfde laken een pak.quote:Het veroveren van antennetorens en posten zijn tot nu toe erg leuk en afwisselend.
Toch denk ik bij elke toren weer dat hij in gaat storten, puur door het gekraak en dergelijke.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Die antennetorens is allemaal van hetzelfde laken een pak.
Alleen zijn de trapjes anders, de rest is gewoon identiek.
Ja, dat is ook een groot deel van het spelquote:Op maandag 3 december 2012 17:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Toch denk ik bij elke toren weer dat hij in gaat storten, puur door het gekraak en dergelijke.
Ik MOET ze altijd activeren als ik er 1 zie......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja maar ik denk dat hij een rol speelt en niet geniaal/geschift is in het echtquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 17:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb een GeForce 8800 GTS in m'n pc. Nu jij weer.ik heb een MSI Radeon HD5770. En een AMD Athlon X3 450. Nu jij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk spel dit![]()
Jaja natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat hij een rol speelt en niet geniaal/geschift is in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |