SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Ja doei.![]()
Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk, maar het zou wel adem geven als mensen dan ook gewoon zouden accepteren dat ze toch niet gaan handelen en zich focussen op andere dingen.we dan![]()
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen
Ik ben heel gemakkelijk
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.we deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.Ja doei.![]()
Sletje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen
Ik ben heel gemakkelijk
we dan![]()
Dat zie ik wel als versieren jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manwe deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.![]()
![]()
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manwe deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"quote:
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Watje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten![]()
![]()
Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.Ja doei.![]()
Is het ook. Ik val meestal op best wel aparte mensen trouwens ook weer zoiets wat de een afstotelijk vind. Dat vind ik dan weer erg leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
* lacht lief naar Comp_Lexquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten![]()
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
*smelt*
Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten
Hahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:
*smelt*
Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten
Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven?
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.
Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..
Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.
Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..![]()
Nee, ik zit iets teveel achter de computerquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha
Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven?
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht
Dit is een vrij onsamenhangend verhaal. Wat wil je nu eigenlijk vragen/melden?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.
Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..
Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.
Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Oh, nou dan, valt mee dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, ik zit iets teveel achter de computer
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig)
18 maanden geen vrouw gesproken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend.
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
18 maanden geen vrouw gesproken?
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was?Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op.
![]()
Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk. Verder een stuk of 10 vrouwen
Maar das allemaal werkgerelateerd
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d.
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oh, nou dan, valt mee dus
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig)
[..]
18 maanden geen vrouw gesproken?
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?
Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil
Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoor.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was?Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op.
![]()
Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk. Verder een stuk of 10 vrouwen
Maar das allemaal werkgerelateerd
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d.
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.![]()
In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..![]()
Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..
Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil
[..]
Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzo![]()
In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat is unnatural voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.
Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..
Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?
Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..![]()
Je zult er toch wel moeite voor gaan doen anders kom je nergens en hoor alleen maar druk druk druk bezig. En je kunt het lot dus een beetje in de richting duwen om naar plaatsen te gaan waar potentiële wijfjes voor jou rondlopen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Dat is unnatural voor mijn gevoel
Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..
Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?
Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..
Hoeft niet eens dansen te zijn je zult vast wel iets weten waar het type vrouw wat jij zoekt ook rondhuppelt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je hoeft niet druk op zoek te gaan, maar het helpt vast al als je er wat meer voor open staat. Dat je benaderbaar bent. Je hebt eerder iemand leren kennen, dat kan nu vast ook weer. Zal misschien niet direct raak zijn maar je zult toch een keer weer in het diepe moeten springen. En kan ook best leuk zijn hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..Niet zo kijken naar wat je vrienden hebben, die zullen op hun beurt ook wel eens verzuchten dat jij nog fijn vrijgezel bent
![]()
![]()
Interssante vraag eigenlijk. Nooit zo over nagedacht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Volgens mij lig ik totaal niet in de markt. Misschien de arbeidsmarkt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Best wel vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[...]
Volgens mij zie ik er best interessant uit, ik merk soms wel dat meisjes naar me kijken. Helaas ben ik niet bijzonder spontaan (hoewel dat de laatste tijd beter gaat, gister heb ik het ook gewoon leuk gehad op een feestje waarbij ik alleen de jarige kende, leuk meisje gesproken), en volgens mij creëert dat vaak een beetje een clash (dat ik er interessant uitzie, maar het in gesprek in eerste instantie totaal niet ben). Ik ben sowieso vaak druk met studie (ik doe twee studies), terwijl de meeste mensen die ik op feestjes tegenkom veel vrije tijd hebben om te sporten, borrelen, feesten, bij een vereniging te gaan, etc., wat er ook voor zorgt dat je al snel saai overkomt als je dat allemaal niet doet.![]()
Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jouquote:Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Best wel vaak eigenlijk
Volgens mij zie ik er best interessant uit, ik merk soms wel dat meisjes naar me kijken. Helaas ben ik niet bijzonder spontaan (hoewel dat de laatste tijd beter gaat, gister heb ik het ook gewoon leuk gehad op een feestje waarbij ik alleen de jarige kende, leuk meisje gesproken), en volgens mij creëert dat vaak een beetje een clash (dat ik er interessant uitzie, maar het in gesprek in eerste instantie totaal niet ben). Ik ben sowieso vaak druk met studie (ik doe twee studies), terwijl de meeste mensen die ik op feestjes tegenkom veel vrije tijd hebben om te sporten, borrelen, feesten, bij een vereniging te gaan, etc., wat er ook voor zorgt dat je al snel saai overkomt als je dat allemaal niet doet.![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik begonnen ben met wiskunde, alleen informatica was niks voor mij. Ik heb er wel spijt van dat ik begonnen ben met informatica, maar het is gewoon niks voor mij om met een studie te stoppen, ik faal niet in dat soort dingenquote:Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jou.
![]()
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Joanne35 op 02-12-2012 14:49:11 ]"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Klopt, maar zo voelt het voor mij dan wel.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.![]()
Doe ik nou iets verkeerds?Paars is toch mooi?quote:Why don't having purple hair then instead of black?
lol
it's nature
Knowing that but still... purple? awesome!
lol
too weird
In that case it being a possibility that i do love weirdness.
hehe okayWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Vrijdag nog gevraagd of ik wat wilde drinken door mijn langlopende crush xd... maar ze was zaterdag te moe na 2 dagen hard werken enz.
Dus als het goed is volgende week eindelijk wat gaan doen samen![]()
![]()
Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Er zijn een aantal dames die mij wel aardig vinden, er zijn een aantal dames die mij wel redelijk knap vinden.
Daar houdt het wel bij op.
Het is alleen jammer dat ik niet echt een punt kan krijgen waarin ik mezelf zou kunnen verbeteren. Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder.![]()
Dit verhaaltje komt best cynisch over zoquote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.
Er zijn een aantal dames die mij wel aardig vinden, er zijn een aantal dames die mij wel redelijk knap vinden.
Daar houdt het wel bij op.
Het is alleen jammer dat ik niet echt een punt kan krijgen waarin ik mezelf zou kunnen verbeteren. Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder.Misschien is dat?
![]()
Nee, ik ben hier zowaar eens niet cynisch.quote:Op zondag 2 december 2012 17:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit verhaaltje komt best cynisch over zoMisschien is dat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het type van je volgende vriendin.quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.C'est la vie
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.![]()
![]()
Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.
C'est la vie
Aziaten vinden mij erg leuk op uitzondering van Japanners vraag mij niet waarom maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik zou het niet weten, dus geen idee!quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.![]()
![]()
quote:
Meer een leermomentje, erg waardevol.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Waar is jouw FoBo dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
* lacht lief naar Comp_Lex![]()
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo?
De mijne staat sinds kort op Marktplaats...kap nah![]()
hoef je nooit lang te wachten bij de dealer!!quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes.
(autotdealer)
[ Bericht 1% gewijzigd door zipper4u op 02-12-2012 20:48:00 (waf) ]kap nah![]()
Gewoon hier op fokquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Waar is jouw FoBo dan?
De mijne staat sinds kort op Marktplaats...
En, is er al veel op geboden?
Af en toe wel, hoor vak dat ik "aardig" ben, wat ik daarmee moet, geen idee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Merk zwel dat ik voor veel vrouwen niet lelijk ben, in de trein, wachten op het perron, en op me fiets richting werk, zie ik vaak vrouwen naar mij kijken.(niet met omkijken, maar gewoon je ff aankijken als je hun kant op kijkt)
Ben net 39 jaartjes op deze aardkloot, heb mijn eisen in der tijd wat aangescherpt (misschien iets te..) en de meeste vrouwen trekken mij niet, ik heb meestal wel wat aan te merken op ze, betreft uiterlijk, en vooral uitstraling (die er vaak niet is), en kijk vaak naar hun ogen, vooral of ze "eerlijk" kijken.
Ben niet echt een jager, ga weinig uit, en in het weekend blijf ik lekker hangen in mijn bunker
Doe wel aan sport, hardlopen (tot nu toe langzaam, ben pas begonnen, en ben erg lui...), en doe af en toe ook mee met een loopgroep, kom dus wel mensen tegen her en der
kap nah![]()
okequote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Gewoon hier op fok
En, is er al veel op geboden?
nope, heb de advertenie moeten intrekken, weinig animo
kap nah![]()
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:Nou aardbei dit zie je vaker net als het,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.
Ook wie foto's van zijn lul stuurt negeren we maar, tenslotte daar maak je bij mij niet zoveel indruk mee. Creatief zijn is de sleutel echter de meeste mannetjes lijken dat echter niet te begrijpen. Daar word ik zo moe van dat ik nu een geladen jachtgeweer tussen mijn benen zet en de trekker ga overhalen.
yackAtchaLater, aardbeitje
Yes toch iemand die hem leuk vond.quote:quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:Met die eerste heb ik nog wel medelijden, zo zou ik ook iets kunnen verneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die laatste mijn hemel de laatste, mits echt een van de grappigste dingen die ik heb gezien.
C'est la vie
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou aardbei dit zie je vaker net als het,
-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.![]()
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
Haken we daarop in...quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor
Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat.Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
![]()
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haken we daarop in...
Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat.Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.![]()
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voeltquote:Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt![]()
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!
Jij truttig ik truttig
Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!![]()
Hervoelend, niet helderziend.quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.
Jij truttig ik truttig![]()
![]()
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.
Prettig avond verder.Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Hebben we het nu ineens over publiekelijke situaties dan?quote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.![]()
Als je al afknapt op een gangbare begroetingquote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.
En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.
Prettig avond verder.
[..]
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.![]()
![]()
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.quote:Op maandag 3 december 2012 01:09 schreef FAUSTINO het volgende:
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?![]()
Krijg de gesprekken ook op een andere manier aan de gang alleen het vergt meer moeite dat wel denk vooral niet dat ik op sociaal gebied onhandig benquote:Op maandag 3 december 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.
En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?![]()
Vanuit cultuur daarmee impliceer je dat er iets mis is aan wie je het vraagt. Dat kan opgevat worden als beledigd en zelfs leiden tot een ''vergadering'' Het is zo dat iemand zich veilig en geborgen moet voelen bij zijn ''mensen'' dat hij hier zelf over mag beginnen wanneer het hem uitkomt en dat de anderen hem een luisterde oor bieden ten alle tijden.
Als jij op dat moment hem niet dat luistert oor bied bega je eveneens een fout en ook dat kan leiden tot een ''probleem''
Een regel die opgevolgd hoort te worden ten alle tijden het er naar vragen kan een ander in zwaar diskrediet brengen en als zwaar beledigd gezien worden. Dit geld voor ''mensen'' binnen de leefwijze van de .... . Buitenstaanders welke dit naar jou toe vragen hoef je niet serieus te nemen en mag je gerust ontwijken. Tenslotte buitenstaanders snappen onze wereld niet en wij de hunne niet. Al praat ik dus wel met buitenstaanders tot op zekere hoogte en dit is niet een persoonlijk gesprek maar via een forum daar zijn geen regels voor![]()
Bij deze antwoord op je vraag kan het niet beter uitleggen voor dan dit
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??![]()
Moeilijk te begrijpen en voor een ander zelfs onvoorstelbaar. Kan wel iedere keer erom heen praten doch was het zo en aanpassen kost tijd.quote:Op maandag 3 december 2012 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Leuk dat je dat kan, maar voordat je je belerende toontje aanslaat zou ik er toch even rekening mee houden dat de stand van de ogen alleen van belang is in kwakzalverijen als NLP en dat enige wetenschappelijke onderbouwing bij dat soort zweverij ontbreekt.quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.
Jij truttig ik truttig
Een normaal mens heeft het niet nodig om naar iemands ogen te kijken om te weten hoe iemand zich voelt. Daar spelen wel meer factoren mee![]()
![]()
Valt het niet 'mogen' vragen hoe het met iemand gaat in dezelfde categorie als dat je eigenlijk geen 'eet smakelijk' mag zeggen, wantja dat is indirect een belediging naar de kok![]()
![]()
Wat mag je dan nog wel zeggen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is.
Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen![]()
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?quote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is.
Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen![]()
![]()
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?![]()
Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?
Als je niet gediend bent van de vraag hoe het met je gaat ben je een kleinzerig ventje. Meer valt er niet over te zeggen. Dit met moorden vergelijken slaat nergens op.![]()
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekjequote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
relax dit is mijn eerste opmerking in deze discussiequote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?
Als je niet gediend bent van de vraag hoe het met je gaat ben je een kleinzerig ventje. Meer valt er niet over te zeggen. Dit met moorden vergelijken slaat nergens op.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje![]()
als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraagquote:Op maandag 3 december 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En ik gaf een simpel antwoord terugquote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef n8n het volgende:
[..]
als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraag
Waarom zou ik zo zijn zoals jij in je eerdere post beschreven hebt? Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?![]()
![]()
heb ik iets in eerdere posts omschreven?quote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik gaf een simpel antwoord terug
Waarom zou ik zo zijn zoals jij in je eerdere post beschreven hebt? Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tiktquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje).
Maar ben je hier om mij die vraag te stellen, of om te discussieren?![]()
was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tikt).
Maar ben je hier om mij die vraag te stellen, of om te discussieren?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.![]()
ja dat weet k ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Een informatieve video.C'est la vie
ja vond zomaar wel een goede redenquote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok dus je vroeg het gewoon...zomaar?
Anyway, je hebt je antwoord
Was dat voldoende?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Wat een kut vergijking en het heeft totaal niks te maken met versieren te maken.
Als je al zo verzuurt bent dat je de vraag "hoe gaat het met je". Kan handelen, moet je lekker in een kleine ruimte gaan zitten en je zeld oplsluiten.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat is dit nu voor rare discussie?
Het is doodnormaal om iemand te vragen hoe het gaat."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat is dit nu voor rare discussie?
Het is doodnormaal om iemand te vragen hoe het gaat.For great justice!![]()
"stel je voor dat ze wat van me denken als ik wat zeg"quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.
Maar in dat geval kan je net zo goed het volgende denken:
"stel je voor dat ze wat van me denken als ik niks zeg""Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nou, daar gaan we dan!quote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
Hoi Formerjellybean, hoe gaat het?
Nog een smiley om het geheel pakkend te maken:
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nieuwkomer (m25) meldt zich.
Het hele versierspelletje heb ik wel door. Gesprekken aanknopen, vrouwen aan het lachen krijgen en flirten gaan allemaal van een leien dakje.
Ik heb wel een paar vriendinnen gehad maar daar ben aangekomen dmv uitgaan en via vrienden waar ik maar met m'n vingers hoefde te knippen en het was 'aan'. Het mee uitvragen heb ik twee keer gedaan en twee keer op m'n bek gegaan (ze waren al voorzien).
Nu zit ik tijdens een minor van mijn studie naast een aantrekkelijke vrouw van 24 en het klikt erg goed met haar.
Ik heb al vrij snel de eerste flirts op haar losgelaten en die werden beantwoord tot zover ik kon beoordelen.
Ik weet vrijwel zeker dat ze vrijgezel is, maar ik heb geen idee of haar interesse bij iemand anders ligt.
Voor mijn gevoel heb ik beet maar nu moet ik haar nog binnenhengelen en dat is dus het probleem. Als ik al denk aan het uitvragen breekt het angstzweet me al uit. Alles verloopt goed tot aan dat punt.
Aanstaande vrijdag zie ik haar weer en dan wil ik haar gaan vragen (ná de les als we onder 4 ogen zijn uiteraard) maar ik twijfel over hoe ik het ga vragen.
De taktiek die mijn eerste keus is, is om gewoon een koetjes/kalfjes gesprek te starten en tijdens dat gesprek te vragen naar hoe druk haar weekend is (opwarmertje) en om daarna te vragen of ze "wat wil gaan eten/drinken in de stad". (ik heb zelf de take away chinees in gedachten, daar kan je in een soort van bar je kan eten en het is daar gezellig druk wat misschien ook wat ontspannender is.)
Iemand nog tips over de aanpak die ik in gedachten heb?![]()
Heb je nog leuke plannen het weekend?
Niet? Heb je zin om wat te gaan drinken / eten ergens.
DoneAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je kan het trouwens ook anders brengen.
Wat dacht je van eten? Dan zegt zij vaak. "Wat wij samen?" Of iets in die richting. Dan kan je leuk reageren met,
Als je mij mee uit eten vraagt zeg ik graag ja! Hoe laat zaterdag?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Een gepaste brutaliteit kan inderdaad nooit kwaad.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Aangezien er hier vreemd genoeg geen topicreeks bestaat over het versieren in het algemeen, dan maar even de vraag hier: Een chick heeft inmiddels voor de derde keer gevraagd of ik morgen bij haar ( en dus bij haar ouders/zusjes ) kom eten. Tot overmaat van ramp is ze volgende week ook nog jarig, en dat viert ze zondag en ik voorzie een borrelnootjesfestijn met statafeltjes, ooms/tantens en opa's en oma's in de woonkamer en blokjes kaas.
De guillotine hangt als een donderwolk boven mijn hoofd, en na een avondje dineren bij haar ouders is er al bijna geen weg meer terug
Ik trek dat echt nog niet hoor, maar aan de andere kant: We daten nu al 4 maanden, maar ik vind het wel prima zo eigenlijk. Moet er niet aan denken weer zo'n relatie te krijgen als met mijn ex, dat op een gegeven moment zij het ene weekend een kussen meenam naar mij, en ik het weekend daarop bij haar sliep, 's ochtends aan de ontbijttafel met die ouders: Nee, dat hoef ik voorlopig nog niet
WHAT TO DO![]()
![]()
Wat een gezeik man
Opmerking 1
Waarom ga je in gods naam een relatie met je ex vergelijken met je huidige date meisje? Is het haar 2limg zus? Zo niet, kappen met zeiken.
Opmerking 2
Straks gaat het zo en zo worden. Dat heb je toch zelf in de hand. Je hebt dat zelf in de hand.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeik man
Opmerking 1
Waarom ga je in gods naam een relatie met je ex vergelijken met je huidige date meisje? Is het haar 2limg zus? Zo niet, kappen met zeiken.
Opmerking 2
Straks gaat het zo en zo worden. Dat heb je toch zelf in de hand. Je hebt dat zelf in de hand.
En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal![]()
Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..
En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ja maar wat zegt ze tegen jou? Daar gaat het om. En wees gewoon eerlijk tegen haar wat je wel en niet wilt. Gewoon over praten. Is vrij belangrijk in een relatie, pratenquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..Hoezo MOET het op facebook, hoe oud ben je, 16?quote:En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
En nee zoenen mag niet meer nee. En verwachtingen mag je van elkaar hebben. Maar en daar komt die weer... Praat daar over met elkaar. En wees eerlijk en duidelijk naar elkaar.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nja ik vind mijn ''scharrel'' wel echt tof, en behoefte aan een meisje daarnaast heb ik opzich niet. Maar als ik terugdenk aan mijn laatste relatie, dan denk ik pff dat hoef ik allemaal even niet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...
Natuurlijk kun je het ene meisje niet met de ander vergelijken, want dat is appels met peren vergelijken. Maar uiteindelijk blijft het allebei fruit, en het ''bij elkaar slapen''m, ''weekendjes weg'' , de sms'jes op zaterdagochtend met ''wat gaan we doen dit weekend'' zullen langzaam maar zeker toch weer gaan komen.. Weet niet of ik dat trek![]()
![]()
Omdat ik haar gewoon echt super leuk vind..quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom date je überhaupt als je niet zit te wachten op een relatie..![]()
Je vergelijkt haar teveel met een kennelijk niet zo een fijne tijd met je ex.
Zeg gewoon eerlijk wat je wel en niet verwacht. Zo simpel kan het zijn.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
wat wel?quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef Pvoesss het volgende:
En ik weet niet hoor maar de dingen die jij verwacht die zou ik dus totaal niet doen.![]()
![]()
Voor de seks?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom date je überhaupt als je niet zit te wachten op een relatie..With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Moah tot op welke hoogte? Iedereen die in een relatie stapt verwacht een zekere exclusiviteit van zijn/haar partner : Iemand die de weekends ( of een van die dagen ) voor je vrijhoudt, iemand die tweede kerstdag mee naar je familie gaat.
Natuurlijk kunnen we daar over praten, maar dat lijkt me ook zo vreemd. Alsof we gaan onderhandelen over de voorwaarden oid.. Ik weet van haar sowieso al zeker dat ze graag wil dat ik zo nu en dan bij haar blijf slapen, maar ik trek dat gewoon niet, weer 's ochtends met schoonouders en haar zussen ontbijten.. Dat hele burgerlijke gedoe..![]()
Ik vind het echt een hoop gemiep om niks.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik zou dan ook geen relatie aan gaan met iemand die thuis woont.
Been there done that ik ben geen 16 jaar meer.![]()
Maar ik ben geen type dat op zondag smst wat we gaan doen. En etentjes met mijn ouders komen niet voor. Ik ben niet van het plannen en doen en hoef je ook niet ieder weekend te zien. En als ik hem zie hoeft het ook niet alleen te zijn. Zo hoop ik volgende week met een groepje te lasergamen..![]()
Ik ben overigens dol op burgerlijkheid maar dan wel samen als stel en niet met de gehele familie.
Eigen tradities ontwikkelen. Het creeren van binnenpretjes en echte dingen die bij ons passen.![]()
Dat is het eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt een hoop gemiep om niks.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..
En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla balHeaven is a place on earth with you![]()
Precies, opgelost!quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijk
Volgend probleem!
Hoe ist met u dan sinosappeltje?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, opgelost!
Volgend probleem!
Hoe ist met u dan sinosappeltje?Heaven is a place on earth with you![]()
Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, opgelost!
Volgend probleem!
Hoe ist met u dan sinosappeltje?
Maargoed ik ben al weg![]()
![]()
Goed te horen dat het op versiervlak goed gaat. Al een relatie of blijft het bij versieren?quote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?
En alleen op versiervlak of op alle vlakken goed?
Met mij gaat het op alle vlakken goed. Op dit moment nog lekker vrijgezel en de rest gaat prima. Heb weinig te klagen
Nou nou tuut tuut wat een paniek opeens. Als of ik de persoon ben die bepaalt of iets opgelost is of nietquote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..
Maargoed ik ben al weg
Je laat wel heel snel en makkelijk over je heen lopen
Hufter hoe durf je en plein public nog welquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan!
Hoi Formerjellybean, hoe gaat het?
Nog een smiley om het geheel pakkend te maken:![]()
![]()
Nee hoor geintje , ik vond het gewoon te vaag. Ik en een boel mensen die ik ken openen zo altijd een gesprek en is een goede manier om eventueel te versieren ook![]()
En verder dus prima en met jou ??![]()
Ach, geen gevaar hier.quote:Op maandag 3 december 2012 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oh 2 meisjes tegelijk is het stomste wat je kan doen, zoiets komt uit en ben je ze allebei kwijtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee een relatiequote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed te horen dat het op versiervlak goed gaat. Al een relatie of blijft het bij versieren?
En alleen op versiervlak of op alle vlakken goed?
Met mij gaat het op alle vlakken goed. Op dit moment nog lekker vrijgezel en de rest gaat prima. Heb weinig te klagenGaat helemaal goed,we zijn lkkr burgerlijk aan het doen, grote commitment naar elkaar toe en zulks.
Verder druk vooral dus niet per se alles goed. Nog leuke dates gehad enz?Heaven is a place on earth with you![]()
Pff, wat een toon, doe ff normaal joh! Kom je van een andere planeet ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hufter hoe durf je en plein public nog wel![]()
Nee hoor geintje , ik vond het gewoon te vaag. Ik en een boel mensen die ik ken openen zo altijd een gesprek en is een goede manier om eventueel te versieren ook![]()
En verder dus prima en met jou ??![]()
Goed om te horen, gaat z'n gangetje hier
Verdorie heb ik alle heisa gemist zo jammer dit.C'est la vie
Hey dat klinkt erg leuk! Lekker van genieten!quote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee een relatieGaat helemaal goed,we zijn lkkr burgerlijk aan het doen, grote commitment naar elkaar toe en zulks.
Verder druk vooral dus niet per se alles goed. Nog leuke dates gehad enz?
Ik date niet, weet je toch![]()
Maar ik vermaak me wel hoor
Zo, naast het pickup gebeuren zojuist een business opgezet! Dit wordt groots. Op dit moment ben ik alleen nog maar met nuttige dingen bezig. Ben benieuwd hoe dit m'n sociale skills gaat verbeteren. Zelfontwikkeling is awesome!
Peace out''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Wow, goed man! Wat voor?quote:Op woensdag 5 december 2012 01:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, naast het pickup gebeuren zojuist een business opgezet! Dit wordt groots. Op dit moment ben ik alleen nog maar met nuttige dingen bezig. Ben benieuwd hoe dit m'n sociale skills gaat verbeteren. Zelfontwikkeling is awesome!
Peace out
Ik wil ook nog eens een eigen bedrijf opzetten![]()
![]()
Gister in de kroeg, beetje te ouwehoeren met een vaste gast.
Komt er ineens een knulletje van een jaar of 19 binnen zetten om wat te drinken te bestellen aan de andere kant van de bar. Ik denk.. laat ik eens wat uit proberen
Dus ik kijk hem eventjes aan, dat had ie door.
Kijk hem nog eens aan, wanneer hij terugkeek, keek ik even weg.
De derde keer wat langer blijven kijken en lief glimlachen.
Nouja zo dus wat oogcontact gemaakt. En toen ie wegliep kon hij het niet laten om nog een keer om te kijken![]()
Verder was ie niet leuk, maar het verbaasde mij vooral hoe gemakkelijk het ging. Zelfs bij personen waarvan je niet zou verwachten dat het zou werken.![]()
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg, beetje te ouwehoeren met een vaste gast.
Komt er ineens een knulletje van een jaar of 19 binnen zetten om wat te drinken te bestellen aan de andere kant van de bar. Ik denk.. laat ik eens wat uit proberen
Dus ik kijk hem eventjes aan, dat had ie door.
Kijk hem nog eens aan, wanneer hij terugkeek, keek ik even weg.
De derde keer wat langer blijven kijken en lief glimlachen.
Nouja zo dus wat oogcontact gemaakt. En toen ie wegliep kon hij het niet laten om nog een keer om te kijken![]()
Verder was ie niet leuk, maar het verbaasde mij vooral hoe gemakkelijk het ging. Zelfs bij personen waarvan je niet zou verwachten dat het zou werken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Iedereen kijkt terug, iets met nieuwschierigheid. Iedereen vind het leuk als er naar hem of haar gelachen word. Geeft je toch een goed gevoel. En iedereen gaat kijken en denken hmmm ken ik die geen niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dit
Dat ie totaal niet geintresseerd zou reageren.
Je snapt best wat ik bedoel. Er is een verschil tussen terugkijken en het gewoon leuk vinden. Of toch stiekem het interessant vinden en zorgen dat je je locatie bij het volgende drankje bewust uitzoektquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen kijkt terug, iets met nieuwschierigheid. Iedereen vind het leuk als er naar hem of haar gelachen word. Geeft je toch een goed gevoel. En iedereen gaat kijken en denken hmmm ken ik die geen niet.
Maargoed, maakt niet uit, was vooral geinig.![]()
Plaag je maarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Er is een verschil tussen terugkijken en het gewoon leuk vinden. Of toch stiekem het interessant vinden en zorgen dat je je locatie bij het volgende drankje bewust uitzoekt
Maargoed, maakt niet uit, was vooral geinig.
Het is inderdaad leuk. Ik zal gewoon gedag zeggen als ik langs loop en van uit daar verder werken
Bwehe, dat werkt volgens mij ook wel beter dan iemand heel lang aanstaren, dat wordt een beetje creepy na een tijdjequote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Plaag je maar
Het is inderdaad leuk. Ik zal gewoon gedag zeggen als ik langs loop en van uit daar verder werken![]()
![]()
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ja gewoon hoi zeggen , of een biertje geven dat breekt ook vaak het ijs wel
"Wil je ook wat te drinken hebben?"
Glimlachend zei ze: "ja dat is goed dankjewel, ik wil wel een (ff vergeten)"
Ik rekende af, keek haar aan en zei: "nog een fijne avond hea..." en liep weg..
Haar gezicht..... priceless...
Dat heb ik echt de hele avond vervolgens te horen gekregen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ben ik de enige die het idee heeft dat zij juist weg liep ipv jijquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:
Dat heb ik echt de hele avond vervolgens te horen gekregen
Je hoeft het niet te geloven, maar ik weet wel beter ;-)quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het idee heeft dat zij juist weg liep ipv jijYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:
Dat heb ik echt de hele avond vervolgens te horen gekregen![]()
Zou mij niet verbazen als het waar is. Sommige mensen doen de raarste dingen om maar een verhaal te hebben. Is ook wel de veiligste weg want dan kan je niet afgewezen worden en mensen denken in eerste instantie wel dat je flirte. Win-win zolang je maar niet normaal na kan denkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?
we dan![]()
Met een beetje zeflvertrouwen en lef kom je al ver, gewoon een gesprek beginnen met de persoon die je op het oog hebt. Het gesprek gaat vanzelf verder (dus niet teveel standaard zinnetjes bedenken die je wilt toepassen in je gesprek), zo niet dan moet je niet gelijk denken dat je hebt gefaald, want als die persoon dan al geen goed gesprek kan voeren, zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. (mijn ervaring)![]()
Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?
Het was gewoon één van die dagen dat ik me dag niet had...
en Hiergaanwedan... Like I care of ik afgewezen wordt of niet....denk om je woorden hea vriend...
YouTube
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef TSM het volgende:
Met een beetje zeflvertrouwen en lef kom je al ver, gewoon een gesprek beginnen met de persoon die je op het oog hebt. Het gesprek gaat vanzelf verder (dus niet teveel standaard zinnetjes bedenken die je wilt toepassen in je gesprek), zo niet dan moet je niet gelijk denken dat je hebt gefaald, want als die persoon dan al geen goed gesprek kan voeren, zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. (mijn ervaring)![]()
Ja klopt. Soms ligt het aan de ander. Soms aan jezelf. Soms aan beide (geen gelijke onderwerpen, klik e.d.).quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?we dan![]()
We all been there.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af...
Het was gewoon één van die dagen dat ik me dag niet had...
en Hiergaanwedan... Like I care of ik afgewezen wordt of niet....denk om je woorden hea vriend...
C'est la vie
beetje laat antwoord op jouw ding misschien. Probeer ergens vrijwilligerswerk te gaan doen in iets wat je interesseert. Ik ben vrijwilliger bij een lokale jongerensoos en een lokaal radiostation. Dan kom je erg veel mensen tegen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.
Ik heb een goed sociaal leven maar ik ben ook zo'n 1 die niet zo snel op onbekende dames af stap. Vanavond ga ik voor het eerst uit zonder mijn ex. Ben benieuwd hoe het gaat![]()
![]()
Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?![]()
![]()
ow wat zijn die meiden moeilijk joh.
Als iemand me hier ff de gouden tip kan geven over hoe leuk te praten zonder dat ik het zelf steeds moet aanvoeren ofzo.....
Ze zeggen gewoon niks ik moet maar vragen steeds weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben er echt wel doorheen gewoon met dingen van me zelf vertellen.
Zoveel boeiends kan ik niet meer vertellen.
Je zou toch denken dat een meid ook dan eens wat terug vraagt lijkt me??
Nee hoor het is ok of leuk bla.
En dan moet ik weer de volgende vraag stellen tis best lastig?Do what you love, love what you do!![]()
iemand moet me dit leren.
Want doe al zo me best om het zo te vertellen dat ze heeeeel makkelijk een aanknopingspunt kunnen vinden om wat erover te vragen, maar tis zo passief gewoon.
Tis raar hoor gewoon.
Zolang ik maar vraag gaat het best en hele leuke gesprekjes ook over van alles.
Maar het moet zo onwijs van mezelf komen elke keer weer.
Het lijken wel zombies die meiden, totaal geen interesse.
Denk wel eens moet ik als een meid denken en dan zou ik best veel vragen hebben over wat ik vertel.
Maar fucking niks. ok doe ik weer nieuw onderwerp blabla.
Het put me haast uit dit, er zijn een paar uitzonderingen maar de meeste zijn toch hetzelfde,
Of ook een bekende.
Moet weg
ok praten we later wel verder
is goed truste
Dag verder
* kree is geblokkeerdDo what you love, love what you do!![]()
Slachtofferrol?quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef kree het volgende:
iemand moet me dit leren.
Want doe al zo me best om het zo te vertellen dat ze heeeeel makkelijk een aanknopingspunt kunnen vinden om wat erover te vragen, maar tis zo passief gewoon.
Tis raar hoor gewoon.
Zolang ik maar vraag gaat het best en hele leuke gesprekjes ook over van alles.
Maar het moet zo onwijs van mezelf komen elke keer weer.
Het lijken wel zombies die meiden, totaal geen interesse.
Denk wel eens moet ik als een meid denken en dan zou ik best veel vragen hebben over wat ik vertel.
Maar fucking niks. ok doe ik weer nieuw onderwerp blabla.
Het put me haast uit dit, er zijn een paar uitzonderingen maar de meeste zijn toch hetzelfde,
Of ook een bekende.
Moet weg
ok praten we later wel verder
is goed truste
Dag verder
* kree is geblokkeerd![]()
Je moet ze gewoon links laten liggen. Is een meid niet geïnteresseerd? => hup naar de volgende."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Denk het ja :Squote:
Maar je weet dat je 1 op de 10 bent
En dat is het nog niet het probleem maar wat het wel is, die meiden weten het ook.
Lekker zitten hoor achter dr laptop en wachten op de "perfecte"
Ze hoeven niet veel meer te zeggen als haha of ok :S
Do what you love, love what you do!![]()
ik heb er nog 1 online maar heb er gewoon geen zin meer in, moet ik weeeeer vertellen over mezelf.
Waarom vragen of vertellen ze zelf nou zo weinig??Do what you love, love what you do!![]()
ik heb er serieus al over zitten denken om maar een txt te maken met wat ik ga vertellen.
Want op een enkele na is het alleen maar aanhoren enzo en ik ben het wel zat om twintig keer een beetje hetzelfde te vertellen.
Probeer zo het initiatief dan bij hun te leggen maar op 1 of andere manier verdraaien ze het zo dat ik weer mn verhaal moet doenDo what you love, love what you do!![]()
Dan kap je er toch mee? Ik zou meer IRL dingen proberen te doen als ik jou was."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ga nog alleen maar daten binnen de cultuur waar ik vanaf kom of met een paar andere culturen. Met ''buitenstaanders'' is het verschil te groot en dat kan nooit leiden tot een goede stabiele relatie![]()
Daar ben ik nu wel achtergekomen.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
werkt niet ofzo denk, probeer ik altijd wel uiteraard maar dit is kansen vergroten.
Het hele kutte is dat ik geen idee meer heb met wat ik tegen iedereen zei onderhand :S oeps
Tis mss wel als een lot uit de loterij dat je zo iemand tegen komt.
Maar ok proberen kan geen kwaad sowieso, maar ik irriteer me er wel een beetje aan soms.
Daar tegenover staat dat ik ook best leuke gesprekjes heb hoor, maar moet er wel onwijs mn best voor doen.Do what you love, love what you do!![]()
Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etcquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef kree het volgende:
ik heb er nog 1 online maar heb er gewoon geen zin meer in, moet ik weeeeer vertellen over mezelf.
Waarom vragen of vertellen ze zelf nou zo weinig??![]()
zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etcDo what you love, love what you do!![]()
of ook een leuke "ik ga slapen" en dan nog 3 uur online
Hmms ja duidelijk hoor had ze beter gelijk kunnen zeggen rot maar op wil je niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ja waarom nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)
Ik ben ook altijd met veel dingen tegelijk bezig.
Of er moet echt iemand online zijn die ik heel erg leuk vind, dan is al mijn aandacht voor die persoon.
Ben jij die persoon niet dan zal ik inderdaad antwoord op je vragen geven maar waarschijnlijk niet heel actief proberen het gesprek gaande te houden.![]()
of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?quote:Op zondag 9 december 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom niet
Ik ben ook altijd met veel dingen tegelijk bezig.
Of er moet echt iemand online zijn die ik heel erg leuk vind, dan is al mijn aandacht voor die persoon.
Ben jij die persoon niet dan zal ik inderdaad antwoord op je vragen geven maar waarschijnlijk niet heel actief proberen het gesprek gaande te houden.
Bedoel die heb ik ook gehad, heb er onwijs de schurft aan dat ze de deur maar op een kiertje houden zeg maarDo what you love, love what you do!![]()
misschien neem je de dingen wel te serieus en ben je te wanhopig op zoek, zien zij jou helemaal niet als date materiaalquote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?
Bedoel die heb ik ook gehad, heb er onwijs de schurft aan dat ze de deur maar op een kiertje houden zeg maar
Ik kan moeilijk tegen ieder vrouwelijk persoon waar ik op dat moment niet echt actief mee aan het praten ben gaan zeggen dat ze niks voor me zijn he.
Niet iedereen praat met iemand met de insteek of er misschien een date of meer inzit.![]()
nu ook weer nog een meid online hoor.
alles al tegen vertelhd, en het eindigt open voor haar.
Hmms mss zou zei eens wat vertellen of vragen???
Ik weet echt niet meer wat ik nu nog weer moet vertellen, we zijn al 1000 regels verder.
Denk ik dat ik best een saai leven heb, hmms kweet niet van die meiden dan, maar veel te vertellen hebben ze blijkbaar ook niet.
Tja behalve die ene laatst over dat ze dubbel genomen wilde worden enzo, hahaha dat was opzich nog een geil gesprekje, maarja dat was ook de eerste die ik zo tegen kwam.
Was serieus praten wel en toen inene van hoevaak ruk je je af hahahaha
ok hmmmms tsja ze geilde me wel op moet ik eerlijk zeggen.
dat was ook voor het eerst beetje geile praat enzoDo what you love, love what you do!![]()
Nou ik hou het min of meer open meestal.quote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
misschien neem je de dingen wel te serieus en ben je te wanhopig op zoek, zien zij jou helemaal niet als date materiaal
Ik kan moeilijk tegen ieder vrouwelijk persoon waar ik op dat moment niet echt actief mee aan het praten ben gaan zeggen dat ze niks voor me zijn he.
Niet iedereen praat met iemand met de insteek of er misschien een date of meer inzit.
Gewoon beetje praten enzo over van alles en ok dan vertel ik dingen en waar ze op kan inhaken. dus dingen die ik meemaakte, maar er komt zo weinig terug vaak, behalve antwoorden op wat ik vraag en verteld heb.
Waarom doet een meid niet hetzelfde, bedoel vertel eens wat??
De meeste meiden doen dat dus niet. ok wel als ik er specifiek over vraag dan komt het verhaal wel.
Maar ok doe ik dat niet dan zijn het net zombies gewoon.
Ik moet er letterlijk ???? inzetten om antwoord te krijgen. En ik denk eigenlijk niet dat het nu zo onwijs aan mij ligt. Zal wel niet de enige zijn die dat zo heeft op die sitesDo what you love, love what you do!![]()
ok even live verslag dan, heb er 1 die zegt hey tegen mij als eerst.
Normaal zou ik terug zeggen hoe gaat het blabla, maar daar weet ik het antwoord al van en dan krijg je terug goed en met jou.
Ok twee keuzes heb ik dan.
Kan ik zeggen "goed hoor" en dan is het gesprekje dood want krijg je niks meer terug totdat je zelf weer wat gaat vertellen
optie 2
En dat doe ik nu want boeiend komen toch nog wel anderen.
en dat is "vertel?"Do what you love, love what you do!![]()
Dat zijn gewoon vrouwen die al zo lang op datingsites rondhangen dat ze er zelf ook weinig zin meer in hebben, zeker gezien het aanbod. Ik zou wat anders proberen als ik jou was.quote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef kree het volgende:
ik heb er serieus al over zitten denken om maar een txt te maken met wat ik ga vertellen.
Want op een enkele na is het alleen maar aanhoren enzo en ik ben het wel zat om twintig keer een beetje hetzelfde te vertellen.
Probeer zo het initiatief dan bij hun te leggen maar op 1 of andere manier verdraaien ze het zo dat ik weer mn verhaal moet doen![]()
En wat is er precies mis met de optie 'hoe gaat het blabla'? Geforceerd interessant/leip willen doen helpt ook niet direct hoor.we dan![]()
haha ik heb het nu anders aangepakt, ga het logje niet neerzetten, maar ok wil het je wel ff dmen opzich en kijken wat jij ervan denkt?quote:Op zondag 9 december 2012 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vrouwen die al zo lang op datingsites rondhangen dat ze er zelf ook weinig zin meer in hebben, zeker gezien het aanbod. Ik zou wat anders proberen als ik jou was.Do what you love, love what you do!![]()
Ahnee met een logje wordt het toch niks man. Alhoewel, spontaan is een eerste gesprek toch vrijwel nooit, dus echt kwaad kan het ook weer niet.quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik heb het nu anders aangepakt, ga het logje niet neerzetten, maar ok wil het je wel ff dmen opzich en kijken wat jij ervan denkt?![]()
Opzich werkt dit nu goed zal ik het je sturen?quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahnee met een logje wordt het toch niks man. Alhoewel, spontaan is een eerste gesprek toch vrijwel nooit, dus echt kwaad kan het ook weer niet.
Heb ff een andere aanpak gekozen nu hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Mag van mij, zolang je maar niet dingen er letterlijk uit gaat qoutenquote:Op zondag 9 december 2012 01:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan ik wel hier reageren op het logje of dat niet?(slechte ervaring mee hier haha
)
Nah hoeft niet hoor, ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich werkt dit nu goed zal ik het je sturen?
Heb ff een andere aanpak gekozen nu hahaha![]()
De beruchte tandpastapassage bedoel je?quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Mag van mij, zolang je maar niet dingen er letterlijk uit gaat qouten(slechte ervaring mee hier haha
)
![]()
![]()
Naar mijn mening leg je de nadruk veel te veel op het 'niet standaard' zijn van de vragen. Niet standaard dit niet standaard dat. Geeft naar mijn idee aan dat je te graag wil opvallen. Kan zijn omdat andere gesprekken niet werkten, omdat je anders denkt, omdat je op wil vallen e.d... maar het meeste van die zaken zullen meiden niet als positief opvatten.. Beter gewoon wat normaal praten en daar wat behendiger in worden denk ik.we dan![]()
Euhm ja dat werkte dus juist niet en haha nu dit ineens weer wel.quote:Op zondag 9 december 2012 01:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Naar mijn mening leg je de nadruk veel te veel op het 'niet standaard' zijn van de vragen. Niet standaard dit niet standaard dat. Geeft naar mijn idee aan dat je te graag wil opvallen. Kan zijn omdat andere gesprekken niet werkten, omdat je anders denkt, omdat je op wil vallen e.d... maar het meeste van die zaken zullen meiden niet als positief opvatten.. Beter gewoon wat normaal praten en daar wat behendiger in worden denk ik.
Het hangt wel van de meid af ook trouwens.
Kan met anderen wel gewoon meer het standaard verhaaltje doen, maar dacht probeer ff wat anders nu en toevallig werkt dat (voor nu tenminste)Do what you love, love what you do!![]()
neuh dat niet, hmms ik ga het niet eens noemen anders heb ik het weer gedaan, maar mensen die me al ff langer kennen zullen het wel weten denk.quote:Op zondag 9 december 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De beruchte tandpastapassage bedoel je?
Blijft je achtervolgen haha
Ja ben benieuwd hoeveel vervolggesprekken er komen. Niet dom bedoeld, echt niet. Maar zoiets is interessant voor een keer ja. Maar niet iets waarvan ze nat worden of je op die speciale manier gaan zien (lijkt me). Meer van 'zo dit was wel jolig voor een keer'. Standaardgesprekjes zijn ook maar zo standaard als je ze zelf maakt hé... als ze zegt dat ze sport kan je erop doorvragen enzo. En zo kom je basisdingen te weten van iemand en dat is niet onbelangrijk... standaard is niet slecht ofzo...we dan![]()
Is het ook niet en was mijn idee ook namelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 01:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja ben benieuwd hoeveel vervolggesprekken er komen. Niet dom bedoeld, echt niet. Maar zoiets is interessant voor een keer ja. Maar niet iets waarvan ze nat worden of je op die speciale manier gaan zien (lijkt me). Meer van 'zo dit was wel jolig voor een keer'. Standaardgesprekjes zijn ook maar zo standaard als je ze zelf maakt hé... als ze zegt dat ze sport kan je erop doorvragen enzo. En zo kom je basisdingen te weten van iemand en dat is niet onbelangrijk... standaard is niet slecht ofzo...
Maar het lijkt toch vaak niet te werken.
En ok ik zit er niet voor iemand voor een nachtje ook dus probeer het een beetje serieus te houden.
Maar wat je zegt hmms tsja die andere meid was wel geilig en ok daar ga ik dan ook in mee.
Maar denk dat ik er bij deze niet eens over hoef te beginnen, of ze moet het zelf doen.
Het lijkt best wel te werken trouwens ik ga nu nergens op in en vertel wat en vraag wat om de beurt
Nieuwe taktiek en tot nu toe gaat het goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Maar ja bedoel ik denk dat zoiets tijdelijk is. Het is te jovel en een te 'speciale' strategie om het zo maar te zeggen. Maar we merken het vanzelfhoop wel dat het werkt en zo blijft
we dan![]()
tis een "try-out" gewoon ook eigenlijk, merk dat dat andere standaard ook niet werkt dus ff wat anders.quote:Op zondag 9 december 2012 01:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Maar ja bedoel ik denk dat zoiets tijdelijk is. Het is te jovel en een te 'speciale' strategie om het zo maar te zeggen. Maar we merken het vanzelfhoop wel dat het werkt en zo blijft
Ben net zo benieuwd als jij
Maakt geen flikker uit wat je doet.quote:Op zondag 9 december 2012 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
tis een "try-out" gewoon ook eigenlijk, merk dat dat andere standaard ook niet werkt dus ff wat anders.
Ben net zo benieuwd als jij![]()
het werkt nog steeds wel hahaha.
wel leuk eigenlijk, mocht het met die meid niet lukken dan probeer ik het nog een keer.
Standaard vragen vermijden en er niet op ingaan verder.
Dat is wel een beetje de truck denk.Do what you love, love what you do!![]()
GVD haha andere meid weer he.
Ok blabla leek leuk, sorry je bent niet mn type, ik vroeg nog ok waarom niet.
Maar was al geblocked hoe treurig is dat, nouja denk zij niet voor mij dan ook als je zo doet.
Denk trouwens wel dat ik weet waarom, maar ik ga de details niet noemen,
Maar linkse boomknuffelaar type ofzo.
Tsja hmms het was wel eerlijk geweest als ze het even gewoon had gezegd maar ok dit was weer typisch een meid die de **perfecte** jongen zoekt.
Ook het type is dat die als eerst en het snelst gaan scheiden weer ofzo.
maarja boeiend
Niet de eerste keer dit lol
next...
[ Bericht 46% gewijzigd door kree op 09-12-2012 04:08:10 ]Do what you love, love what you do!![]()
Maar als je nergens op in gaat... Heb je dan wel echt een gesprek en geen vragenvuur?quote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook niet en was mijn idee ook namelijk.
Maar het lijkt toch vaak niet te werken.
En ok ik zit er niet voor iemand voor een nachtje ook dus probeer het een beetje serieus te houden.
Maar wat je zegt hmms tsja die andere meid was wel geilig en ok daar ga ik dan ook in mee.
Maar denk dat ik er bij deze niet eens over hoef te beginnen, of ze moet het zelf doen.
Het lijkt best wel te werken trouwens ik ga nu nergens op in en vertel wat en vraag wat om de beurt
Nieuwe taktiek en tot nu toe gaat het goed.![]()
Ow ja nou beter af dan rijk dan. Wanneer ga je weer proberen en ons updaten? Zondag is een mooie dag om veel te daten... meiden thuis achter hun pc enzo.quote:Op zondag 9 december 2012 03:59 schreef kree het volgende:
GVD haha andere meid weer he.
Ok blabla leek leuk, sorry je bent niet mn type, ik vroeg nog ok waarom niet.
Maar was al geblocked hoe treurig is dat, nouja denk zij niet voor mij dan ook als je zo doet.
Denk trouwens wel dat ik weet waarom, maar ik ga de details niet noemen,
Maar linkse boomknuffelaar type ofzo.
Tsja hmms het was wel eerlijk geweest als ze het even gewoon had gezegd maar ok dit was weer typisch een meid die de **perfecte** jongen zoekt.
Ook het type is dat die als eerst en het snelst gaan scheiden weer ofzo.
maarja boeiend
Niet de eerste keer dit lol
next...we dan![]()
Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?quote:Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Maar als je nergens op in gaat... Heb je dan wel echt een gesprek en geen vragenvuur?![]()
Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Mooi uitgedruktquote:Op zondag 9 december 2012 15:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.
Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzoquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?![]()
![]()
Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?
Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.
Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ook richting Kree toe...
Heel veel meiden zitten op die sites, en daar komt werkelijk waar niets zinnig uit.
Die zijn alleen maar passief in het antwoorden of contacten.
Dit kan zijn omdat ze gewoon niet geinteresseerd in je zijn, dat is niet erg dan ga je gewoon naar de volgende.
Het kunnen ook introverte mensen zijn, daar doe je ook niets aan.
Maar grotendeels denk ik toch wel dat dit komt, omdat er toch veelal dezelfde types op datingsites zitten.... sommige meiden zitten er zelfs gewoon op puur voor de fun. Beetje de gek steken met mensen e.d.YouTube
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.quote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzoMaar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?quote:Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.
Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.
Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.![]()
Kijk gewoon eens naar praat programma's op tv. Ze heben daar goede gesprekken met een doel. Bv dat nieuwe programma van Eva nog wat, ex van bram. Of bv zomer gasten.quote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.quote:Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat gaat vanzelf als je oprechte interesse hebt in iemandquote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.Dan zijn ze blijkbaar niet oprecht in je geinteresseerd, gewoon doorgaan naar de volgendequote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?![]()
![]()
Wat voor vragen moet je dan wel stellen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.![]()
Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.quote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.Dat doen niet alle meisjes, tenzij er iets aan je mankeert. Als er iets aan je mankeert, dan moet je dat eerst "fixen" voordat je verder gaat met meisjes.quote:Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?Wat je moet vragen is afhankelijk van het meisje.quote:Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat voor vragen moet je dan wel stellen?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk niet dat dat het antwoord was dat Benzin wilde horenquote:Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.![]()
![]()
Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.quote:Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.![]()
Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.![]()
Dan moet je aan de bak.quote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dus je stelt voor dat ik stop om met meisjes te praten?quote:Op zondag 9 december 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?![]()
Dat heb ik nergens beweerd!quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ik stop om met meisjes te praten?
Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is![]()
![]()
Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd!
Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is![]()
En als dat het geval is, dan word het tijd om een nieuwe datingsite te proberen!quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.
Snelle leerling ben jij![]()
![]()
Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ik stop om met meisjes te praten?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".quote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd!
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Met je eerste punt ik het eens.quote:Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.
Nja, technische gezien lever ik zelfs een best grote bijdrage, maar ik ben zelf niet gelukkig. Dat zijn twee andere dingen.![]()
Open vragen stellen... let daar maar eens opquote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.
[..]
Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?Dus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
![]()
Benzin is een ster in het selectief reagerenquote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".
Als iets hem niet bevalt, dan reageert hij gewoon niet op je. Op fok werkt dat prima, maar op andere vlakken (zoals een datingsite, ik noem maar even een random voorbeeldje) werkt die tactiek niet en hoe langer het duurt voordat Benzin dat doorheeft, hoe langer ik 1 concurrent minder heb!
![]()
![]()
![]()
Maar als een vrouw -echt- niet in hem geinteresseerd is, dan zal dat allemaal barweinig helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open vragen stellen... let daar maar eens opDus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
![]()
![]()
Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open vragen stellen... let daar maar eens opDus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
![]()
Tja, als je jezelf al niet zo interessant vindt, dan kan je moeilijk verwachten dat je op een ander erg interessant over gaat komen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als een vrouw -echt- niet in hem geinteresseerd is, dan zal dat allemaal barweinig helpen!
Een van de redenen dat je hobbies nodig hebt.
En trouwens, al heb je geen hobbies maar je kunt heel goed praten over dat feit, dan nog kunnen mensen je interessant vinden![]()
![]()
Technisch gezien boeit het veel mensen (en ook meiden) dat geen ene f*ck. Dat is iets wat ik zelf geleerd heb. Je zult iets moeten doen wat veel mensen raakt. Dat moet je zowel kleinschalig als grootschalig doen. Kleinschalig gezien moet je plezier brengen in het leven van anderen en grootschalig zou je iets kunnen doen zoals armoede in de wereld proberen te fixen met vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Met je eerste punt ik het eens.
Nja, technische gezien lever ik zelfs een best grote bijdrage, maar ik ben zelf niet gelukkig. Dat zijn twee andere dingen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoe was je dag? Wat zijn je weekendplannen? enz...quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.![]()
Benzin, dat houd echt niet op als je echt in iemand geinteresseerd bent!quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.
Dan komen de volgende vragen helemaal vanzelf...
Dat dat bij jou stopt, lijkt me meer dat je dan gewoon niet -echt- geinteresseerd bent in haar of zo?
Of ligt dat ergens anders aan Benzin?![]()
Ik ben ervan overtuigd dat een deel van mijn werk een grotere invloed op de wereld zal hebben dan armoede proberen op te lossen met vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 9 december 2012 16:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Technisch gezien boeit het veel mensen (en ook meiden) dat geen ene f*ck. Dat is iets wat ik zelf geleerd heb. Je zult iets moeten doen wat veel mensen raakt. Dat moet je zowel kleinschalig als grootschalig doen. Kleinschalig gezien moet je plezier brengen in het leven van anderen en grootschalig zou je iets kunnen doen zoals armoede in de wereld proberen te fixen met vrijwilligerswerk.![]()
Vrouwen willen volgens mij iemand die een aanvulling op hun leven is. Een echte toevoeging.quote:Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, als je jezelf al niet zo interessant vindt, dan kan je moeilijk verwachten dat je op een ander erg interessant over gaat komen.
Een van de redenen dat je hobbies nodig hebt.
En trouwens, al heb je geen hobbies maar je kunt heel goed praten over dat feit, dan nog kunnen mensen je interessant vinden![]()
Goed. Rustig weekendje.quote:Op zondag 9 december 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe was je dag? Wat zijn je weekendplannen? enz...Wat moet je dan nog vragen? Maar wat je ook probeert, het werkt niet.quote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin, dat houd echt niet op als je echt in iemand geinteresseerd bent!
Dan komen de volgende vragen helemaal vanzelf...
Dat dat bij jou stopt, lijkt me meer dat je dan gewoon niet -echt- geinteresseerd bent in haar of zo?
Of ligt dat ergens anders aan Benzin?![]()
Wat je dan moet vragen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog vragen? Maar wat je ook probeert, het werkt niet.
Bij mij gaat dat vanzelf. Tis gewoon een kwestie van interesse -hebben- in iemand![]()
![]()
Vast wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat een deel van mijn werk een grotere invloed op de wereld zal hebben dan armoede proberen op te lossen met vrijwilligerswerk.![]()
Het helpt niet dat je daarvan overtuigt bent. Je moet anderen overtuigen dat je een geweldige jongen bent en dat doe je door aan de bak te gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat een deel van mijn werk een grotere invloed op de wereld zal hebben dan armoede proberen op te lossen met vrijwilligerswerk.
Ik gaf trouwens maar een voorbeeld. Het helpt in ieder geval bij mij iets. Mensen schijnen mij geweldiger te vinden als ik iets doe wat hen persoonlijk raakt. Het geeft me geen relatie, maar ik kan ieder geval normaal met ze praten."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wat heb je dan zoal gedaan? Blablabla, komop en je noemt jezelf intelligent?quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed. Rustig weekendje.
[..]
Wat moet je dan nog vragen? Maar wat je ook probeert, het werkt niet.![]()
![]()
Nog even terugkomend op het verschil tussen een gesprek en een vragenvuur...
Als ik een vraag stel waarop iemand antwoord geeft en meteen een wedervraag stelt, negeer ik soms die vraag en ga ik eerst in op zijn antwoord. Daaruit volgt dan een gesprek en daarna geef ik antwoord op zijn vraag. Of soms geef ik uiteindelijk ook helemaal geen antwoord, omdat ons gesprek dan alweer een heel andere richting op is gegaan!![]()
![]()
Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter inquote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed. Rustig weekendje.
[..]
Wat moet je dan nog vragen? Maar wat je ook probeert, het werkt niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.'Wat moet ik dan zeggen' is toch wel de meest gestelde vraag bij het versieren van vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in![]()
fixedquote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit wat in mijn straatje past.![]()
![]()
ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.
en het advies wat je al 2402587342985452 keer gegeven is blijf je negeren, en tegelijkertijd kom je hier met vragen die kleuters normaliter aan hun ouders stellen, serieus.
begin met praten, probeer je niet te generen, en hoe meer je dat doet, hoe meer je oefent dus, hoe beter het zal gaan en hoe beter jij zult aanvoelen hoe en wat tijdens een gesprek met een vrouw.![]()
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.quote:![]()
Schijnbaar heb je verkeerd geraden.quote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.![]()
bedenk een gesprek met je moeder, of met je vader, of je broer/zus. hoe doe je dat? nou, zo voer je dus ook gesprekken met anderen, alleen zal wellicht het onderwerp anders zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.![]()
Waar haal je toch steeds die gedachtes vandaan?!?!?quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.
Was mijn antwoord dan niet goed genoeg of zo?
Het is toch duidelijk?
En ik kan wel gaan zitten uitleggen, maar ik denk niet dat ik dat ga doen omdat dat gewoon weinig zin heeft in dit geval.![]()
Het kan nooit alleen aan háár liggen. Een gesprek komt van twee kanten. Probeer in te gaan op haar antwoorden of vraag door. Hoe was je weekend? Goed. Wat heb je allemaal gedaan dan? En daar weer op reageren. Aan de hand van haar antwoorden kun je eigen dingen vertellen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.![]()
En dat ja, hoewel ik dat zelf ook niet echt doe volgens mij...quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in![]()
Maar is het niet zo dat als zij alleen maar met "vlakke" antwoorden komt, dat zij de ongeinteresseerde partij is?quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Het kan nooit alleen aan háár liggen. Een gesprek komt van twee kanten. Probeer in te gaan op haar antwoorden of vraag door. Hoe was je weekend? Goed. Wat heb je allemaal gedaan dan? En daar weer op reageren. Aan de hand van haar antwoorden kun je eigen dingen vertellen.![]()
Bekijk het maar lekker dan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit.
Je moet trouwens niet vergeten, dat ondanks je gezeik, gezeur en gejammer, je nog altijd veel verder bent met vrouwen momenteel dan ik was op jouw leeftijd![]()
![]()
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat als zij alleen maar met "vlakke" antwoorden komt, dat zij de ongeinteresseerde partij is?![]()
en met 1 vingerknip kun je hem weer inhalen hoor. en dat bedoel ik absoluut niet flauw naar wie dan ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bekijk het maar lekker dan.
Je moet trouwens niet vergeten, dat ondanks je gezeik, gezeur en gejammer, je nog altijd veel verder bent met vrouwen momenteel dan ik was op jouw leeftijd![]()
precies, als je als een droge robot een paar vragen stelt omdat anderen je verteld hebben dat het zo werkt, is iedereen na een paar minuten al afgehaakt natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.
het is wat je al eerder zei, een vraag stel je vaak om een opening te vinden waar je verder op kunt borduren.![]()
![]()
Kan ik inkomen. Mijn adviezen aan Benzin waren blijkbaar ook niet goed genoegquote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bekijk het maar lekker dan.
![]()
Wat is dan een leuke vraag?quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.![]()
juist niet mee eens. die toonzetting: "jij bent zeker... blabla" komt op mij nogal oordelend over.quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat ja, hoewel ik dat zelf ook niet echt doe volgens mij...
beter vraag je: "ben jij.. blabla?"![]()
Maar dat gaat ook gewoon 2 kanten op. Als een vrouw ongeinteresseerd naar mij lijkt over te komen, dan kap ik het al vrij snel af. Ik heb liever geen gesprek dan een slecht gesprekquote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.![]()
![]()
Benzin, wil je soms alleen maar de technische kant van het versieren leren zonder op de emotionele kant in te gaan?quote:![]()
Wat ik vaak doe is haar een beetje uit de tent lokken met statements en een beetje plagen. Kijk naar haar profiel en zoek iets waar jij ook een mening over hebt. Alleen maar een vraag/antwoordspel is dodelijk saai.quote:![]()
Hmm, ik vind het lastig om een voorbeeld te bedenken. Ik denk een vraag waaruit interesse blijkt, een vraag waarin hij meer over mij als persoon te weten wil komen! Bijvoorbeeld over iets wat ik leuk vind of mijn mening over iets.quote:![]()
Een leuke vraag? Dat hangt van de situatie af.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Klopt, je daagt haar uit, zij gaat zich verdedigen. Dat is een veel leuker frame dan informatie uit haar proberen te peuzelen met talloze vragen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
juist niet mee eens. die toonzetting: "jij bent zeker... blabla" komt op mij nogal oordelend over.
beter vraag je: "ben jij.. blabla?"''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Klopt. Ik heb toch niet gezegd dat ik dat niet vind?quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook gewoon 2 kanten op. Als een vrouw ongeinteresseerd naar mij lijkt over te komen, dan kap ik het al vrij snel af. Ik heb liever geen gesprek dan een slecht gesprek![]()
Nee, dat heb je niet. Wou alleen maar duidelijk zijnquote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb toch niet gezegd dat ik dat niet vind?![]()
![]()
Oh haha. Nou in dat geval ben ik het helemaal met je eens. Als ik in mijn eentje moeite moet doen, ben ik er al snel klaar mee!quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Wou alleen maar duidelijk zijn![]()
Dit!quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het lastig om een voorbeeld te bedenken. Ik denk een vraag waaruit interesse blijkt, een vraag waarin hij meer over mij als persoon te weten wil komen! Bijvoorbeeld over iets wat ik leuk vind of mijn mening over iets.![]()
Je moet gewoon interesse in iemand als persoon hebben!
Maar blijkbaar valt dat bij Benzin niet in goede aarde![]()
![]()
ik vind het oordelend overkomen. beter plaag je haar met haar leeftijd of weet ik wat, op een speelse manier.quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt, je daagt haar uit, zij gaat zich verdedigen. Dat is een veel leuker frame dan informatie uit haar proberen te peuzelen met talloze vragen.
en ik heb het ook niet gehad over talloze vragen. ik stelde -net als amy- dat je een vraag gebruikt als een opening. gesprekken bestaan uit veel meer dan vragen.
we kunnen allemaal wel een vraag voor bezin bedenken, maar hij weet toch niet hoe hij daarna verder het gesprek moet voeren, dus dat is nutteloos. jammer dat ie dat zelf niet ziet of wil zien. frustrerend eigenlijk omdat het dus al lang zo gaat met hem.![]()
Ik ben al mijlenver vooruit op hem ondertussen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
en met 1 vingerknip kun je hem weer inhalen hoor. en dat bedoel ik absoluut niet flauw naar wie dan ook.![]()
Inderdaad ja! Dan is het bij mij gewoon hop, naar de volgende!quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh haha. Nou in dat geval ben ik het helemaal met je eens. Als ik in mijn eentje moeite moet doen, ben ik er al snel klaar mee!![]()
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, wil je soms alleen maar de technische kant van het versieren leren zonder op de emotionele kant in te gaan?![]()
LOLquote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat dacht ik al ja. En dit gaat mislukken. Het enige waar je op kunt hopen zo is een golddiggerquote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.![]()
Resultaten zijn gevolgen van je acties...quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.![]()
Ja; dus ik moet weten welke acties ik moet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Resultaten zijn gevolgen van je acties...![]()
de snelste manier voor jou op dit moment is bride.ru. geen grap.quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.
beter ga je eens wat (heel veel) meer oefenen met praten tegen vrouwen, desnoods eerst online.
nog beter ga je professionele hulp zoeken omdat je problemen groter zijn dan alleen het gebrek aan een vriendin.![]()
De makkelijkste manier voor jou is door gewoon met je flappen te wapperen om zo een golddigger aan de haak te slaan![]()
![]()
Nee dat wil je niet. Je wilt resultaat zonder er iets voor te hoeven doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja; dus ik moet weten welke acties ik moet doen.![]()
En dat kan! Zolang hij maar geld heeft!quote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet. Je wilt resultaat zonder er iets voor te hoeven doen.![]()
Dames en heren! We hebben een oplossing voor Benzin's eenzaamheid gevonden!![]()
![]()
die zijn je al vaak genoeg aangereikt maar ik heb de indruk dat je wilt dat wij een meisje voor je regelen terwijl jij op je luie stoel achterover leunt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar je krijgt geen vriendin door een stappenplan op te volgen... Het is niet dat als je maar precies weet welke vragen je moet stellen, de vrouwen dan voor je in de rij gaan staan. Het is zó afhankelijk van het meisje zelf en van jou als persoon.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Er was toch een datingsite voor alleen maar hoger opgeleiden? Is dat niet wat voor Benzin? Zullen vast wel zat golddiggers daar te vinden zijn!![]()
![]()
![]()
Benzin, ga dit kijken.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dat kun je alleen te weten komen door iets te gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja; dus ik moet weten welke acties ik moet doen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch vind ik het lastig om te snappen dat iemand online geen leuk gesprek kan voeren. De drempel is zo laag...je hebt niets te verliezen en je ziet haar niet eens face-to-face.![]()
Ik hoef mezelf niet te laten beledigen door jullie.Weet ikquote:Op zondag 9 december 2012 17:33 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar je krijgt geen vriendin door een stappenplan op te volgen... Het is niet dat als je maar precies weet welke vragen je moet stellen, de vrouwen dan voor je in de rij gaan staan. Het is zó afhankelijk van het meisje zelf en van jou als persoon.![]()
![]()
Dat was hem ja!quote:![]()
En misschien zijn er nog wel meer sites waar ze Benzin alleen maar voor z'n geld willen hebben, lijkt me perfect voor hem!
Ik heb liever zonder streepjequote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?![]()
![]()
In ieder geval niet geforceerd gaan zoeken. Dat is echt zo helemaal niksZonder, er is namelijk geen klinkerbotsing.quote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?![]()
Ok, dus je wilt geen golddigger. Wat wil je dan wel???quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
Ik hoef mezelf niet te laten beledigen door jullie.
Je moet wel realistisch blijven, wat is je slagingskans?![]()
What what whaat? Zie ik daar een heel klein stukje ruggengraat?quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
Ik hoef mezelf niet te laten beledigen door jullie.
[..]
Weet ik
Bewaar dat stukje en gebruik het voor de dames![]()
![]()
Nou ja geforceerd zoeken kan wel. Zolang je maar niet geforceerd gaat praten en wanhopig lijkt.we dan![]()
Ik had al eerder iets gepost onder de noemer van "faken", maar dat lijkt mij niet echt wat voor hem.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja geforceerd zoeken kan wel. Zolang je maar niet geforceerd gaat praten en wanhopig lijkt.![]()
Dat is dan wel vaak het gevolg, helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja geforceerd zoeken kan wel. Zolang je maar niet geforceerd gaat praten en wanhopig lijkt.
Kan wel, maar is niet voor iedereen weggelegd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: