quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.'Wat moet ik dan zeggen' is toch wel de meest gestelde vraag bij het versieren van vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in
fixedquote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit wat in mijn straatje past.
ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.quote:
Schijnbaar heb je verkeerd geraden.quote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.
bedenk een gesprek met je moeder, of met je vader, of je broer/zus. hoe doe je dat? nou, zo voer je dus ook gesprekken met anderen, alleen zal wellicht het onderwerp anders zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.
Waar haal je toch steeds die gedachtes vandaan?!?!?quote:Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.
Het kan nooit alleen aan háár liggen. Een gesprek komt van twee kanten. Probeer in te gaan op haar antwoorden of vraag door. Hoe was je weekend? Goed. Wat heb je allemaal gedaan dan? En daar weer op reageren. Aan de hand van haar antwoorden kun je eigen dingen vertellen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.
En dat ja, hoewel ik dat zelf ook niet echt doe volgens mij...quote:Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in
Maar is het niet zo dat als zij alleen maar met "vlakke" antwoorden komt, dat zij de ongeinteresseerde partij is?quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Het kan nooit alleen aan háár liggen. Een gesprek komt van twee kanten. Probeer in te gaan op haar antwoorden of vraag door. Hoe was je weekend? Goed. Wat heb je allemaal gedaan dan? En daar weer op reageren. Aan de hand van haar antwoorden kun je eigen dingen vertellen.
Bekijk het maar lekker dan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit.
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.quote:Op zondag 9 december 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat als zij alleen maar met "vlakke" antwoorden komt, dat zij de ongeinteresseerde partij is?
en met 1 vingerknip kun je hem weer inhalen hoor. en dat bedoel ik absoluut niet flauw naar wie dan ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bekijk het maar lekker dan.
Je moet trouwens niet vergeten, dat ondanks je gezeik, gezeur en gejammer, je nog altijd veel verder bent met vrouwen momenteel dan ik was op jouw leeftijd
precies, als je als een droge robot een paar vragen stelt omdat anderen je verteld hebben dat het zo werkt, is iedereen na een paar minuten al afgehaakt natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.
Kan ik inkomen. Mijn adviezen aan Benzin waren blijkbaar ook niet goed genoegquote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bekijk het maar lekker dan.
Je moet trouwens niet vergeten, dat ondanks je gezeik, gezeur en gejammer, je nog altijd veel verder bent met vrouwen momenteel dan ik was op jouw leeftijd
Wat is dan een leuke vraag?quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in! Interesse moet van twee kanten komen. Maar ik moet zeggen dat een leuke vraag mij wel meer uitdaagt een leuk antwoord te geven dan een 'hoe gaat het?'.
juist niet mee eens. die toonzetting: "jij bent zeker... blabla" komt op mij nogal oordelend over.quote:Op zondag 9 december 2012 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat ja, hoewel ik dat zelf ook niet echt doe volgens mij...
Maar dat gaat ook gewoon 2 kanten op. Als een vrouw ongeinteresseerd naar mij lijkt over te komen, dan kap ik het al vrij snel af. Ik heb liever geen gesprek dan een slecht gesprekquote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Benzin, wil je soms alleen maar de technische kant van het versieren leren zonder op de emotionele kant in te gaan?quote:
Wat ik vaak doe is haar een beetje uit de tent lokken met statements en een beetje plagen. Kijk naar haar profiel en zoek iets waar jij ook een mening over hebt. Alleen maar een vraag/antwoordspel is dodelijk saai.quote:
Hmm, ik vind het lastig om een voorbeeld te bedenken. Ik denk een vraag waaruit interesse blijkt, een vraag waarin hij meer over mij als persoon te weten wil komen! Bijvoorbeeld over iets wat ik leuk vind of mijn mening over iets.quote:
Klopt, je daagt haar uit, zij gaat zich verdedigen. Dat is een veel leuker frame dan informatie uit haar proberen te peuzelen met talloze vragen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
juist niet mee eens. die toonzetting: "jij bent zeker... blabla" komt op mij nogal oordelend over.
beter vraag je: "ben jij.. blabla?"
Klopt. Ik heb toch niet gezegd dat ik dat niet vind?quote:Op zondag 9 december 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook gewoon 2 kanten op. Als een vrouw ongeinteresseerd naar mij lijkt over te komen, dan kap ik het al vrij snel af. Ik heb liever geen gesprek dan een slecht gesprek
Nee, dat heb je niet. Wou alleen maar duidelijk zijnquote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb toch niet gezegd dat ik dat niet vind?
Oh haha. Nou in dat geval ben ik het helemaal met je eens. Als ik in mijn eentje moeite moet doen, ben ik er al snel klaar mee!quote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Wou alleen maar duidelijk zijn
Dit!quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het lastig om een voorbeeld te bedenken. Ik denk een vraag waaruit interesse blijkt, een vraag waarin hij meer over mij als persoon te weten wil komen! Bijvoorbeeld over iets wat ik leuk vind of mijn mening over iets.
ik vind het oordelend overkomen. beter plaag je haar met haar leeftijd of weet ik wat, op een speelse manier.quote:Op zondag 9 december 2012 17:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt, je daagt haar uit, zij gaat zich verdedigen. Dat is een veel leuker frame dan informatie uit haar proberen te peuzelen met talloze vragen.
Ik ben al mijlenver vooruit op hem ondertussen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
en met 1 vingerknip kun je hem weer inhalen hoor. en dat bedoel ik absoluut niet flauw naar wie dan ook.
Inderdaad ja! Dan is het bij mij gewoon hop, naar de volgende!quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh haha. Nou in dat geval ben ik het helemaal met je eens. Als ik in mijn eentje moeite moet doen, ben ik er al snel klaar mee!
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, wil je soms alleen maar de technische kant van het versieren leren zonder op de emotionele kant in te gaan?
LOLquote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.
Dat dacht ik al ja. En dit gaat mislukken. Het enige waar je op kunt hopen zo is een golddiggerquote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lief vriendinnetje. Ik wil zo snel mogelijk tot dat resultaat komen; het maakt me niet uit hoe dat werkt.
Resultaten zijn gevolgen van je acties...quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja; dus ik moet weten welke acties ik moet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Resultaten zijn gevolgen van je acties...
de snelste manier voor jou op dit moment is bride.ru. geen grap.quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet. Je wilt resultaat zonder er iets voor te hoeven doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja; dus ik moet weten welke acties ik moet doen.
En dat kan! Zolang hij maar geld heeft!quote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet. Je wilt resultaat zonder er iets voor te hoeven doen.
die zijn je al vaak genoeg aangereikt maar ik heb de indruk dat je wilt dat wij een meisje voor je regelen terwijl jij op je luie stoel achterover leunt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar je krijgt geen vriendin door een stappenplan op te volgen... Het is niet dat als je maar precies weet welke vragen je moet stellen, de vrouwen dan voor je in de rij gaan staan. Het is zó afhankelijk van het meisje zelf en van jou als persoon.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kun je alleen te weten komen door iets te gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?quote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zondag 9 december 2012 17:33 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar je krijgt geen vriendin door een stappenplan op te volgen... Het is niet dat als je maar precies weet welke vragen je moet stellen, de vrouwen dan voor je in de rij gaan staan. Het is zó afhankelijk van het meisje zelf en van jou als persoon.
Dat was hem ja!quote:
Ik heb liever zonder streepjequote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?
Zonder, er is namelijk geen klinkerbotsing.quote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hossel-acties. Of schrijf je dat zonder streepje?
Ok, dus je wilt geen golddigger. Wat wil je dan wel???quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
Ik hoef mezelf niet te laten beledigen door jullie.
What what whaat? Zie ik daar een heel klein stukje ruggengraat?quote:Op zondag 9 december 2012 17:37 schreef benzin het volgende:
Ik hoef mezelf niet te laten beledigen door jullie.
[..]
Weet ik
Ik had al eerder iets gepost onder de noemer van "faken", maar dat lijkt mij niet echt wat voor hem.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja geforceerd zoeken kan wel. Zolang je maar niet geforceerd gaat praten en wanhopig lijkt.
Dat is dan wel vaak het gevolg, helaas.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja geforceerd zoeken kan wel. Zolang je maar niet geforceerd gaat praten en wanhopig lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |