zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen
Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?
Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekjequote:Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.
relax dit is mijn eerste opmerking in deze discussiequote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?
Als je niet gediend bent van de vraag hoe het met je gaat ben je een kleinzerig ventje. Meer valt er niet over te zeggen. Dit met moorden vergelijken slaat nergens op.
Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje
als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraagquote:Op maandag 3 december 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?
En ik gaf een simpel antwoord terugquote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef n8n het volgende:
[..]
als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraag
heb ik iets in eerdere posts omschreven?quote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik gaf een simpel antwoord terug
Waarom zou ik zo zijn zoals jij in je eerdere post beschreven hebt? Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?
quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tiktquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje
was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.quote:Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tikt).
Maar ben je hier om mij die vraag te stellen, of om te discussieren?
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.
ja dat weet k ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?
ja vond zomaar wel een goede redenquote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok dus je vroeg het gewoon...zomaar?
Anyway, je hebt je antwoord
Was dat voldoende?
Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat is dit nu voor rare discussie?
Het is doodnormaal om iemand te vragen hoe het gaat.
"stel je voor dat ze wat van me denken als ik wat zeg"quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.
Nou, daar gaan we dan!quote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is.
Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |