Yes toch iemand die hem leuk vond.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:Met die eerste heb ik nog wel medelijden, zo zou ik ook iets kunnen verneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die laatste mijn hemel de laatste, mits echt een van de grappigste dingen die ik heb gezien.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou aardbei dit zie je vaker net als het,
-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
Haken we daarop in...quote:Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haken we daarop in...
Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat.Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voeltquote:Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!
Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.quote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!
Hervoelend, niet helderziend.quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.
Jij truttig ik truttig
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.
Hebben we het nu ineens over publiekelijke situaties dan?quote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
Als je al afknapt op een gangbare begroetingquote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.
En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.
Prettig avond verder.
[..]
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.quote:Op maandag 3 december 2012 01:09 schreef FAUSTINO het volgende:
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
Krijg de gesprekken ook op een andere manier aan de gang alleen het vergt meer moeite dat wel denk vooral niet dat ik op sociaal gebied onhandig benquote:Op maandag 3 december 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.
En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?
Moeilijk te begrijpen en voor een ander zelfs onvoorstelbaar. Kan wel iedere keer erom heen praten doch was het zo en aanpassen kost tijd.quote:Op maandag 3 december 2012 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??
Leuk dat je dat kan, maar voordat je je belerende toontje aanslaat zou ik er toch even rekening mee houden dat de stand van de ogen alleen van belang is in kwakzalverijen als NLP en dat enige wetenschappelijke onderbouwing bij dat soort zweverij ontbreekt.quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.
Jij truttig ik truttig
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?quote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is.
Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |