abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2012 @ 00:26:08 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119864902
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:37 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

:D
Yes toch iemand die hem leuk vond.
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die eerste heb ik nog wel medelijden, zo zou ik ook iets kunnen verneuken.

Alleen die laatste mijn hemel de laatste, mits echt een van de grappigste dingen die ik heb gezien. :D
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119864923
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nou aardbei dit zie je vaker net als het,

-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
pi_119865011
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor :P
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119865067
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor :P
Haken we daarop in...

Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat. :) Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
pi_119865143
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haken we daarop in...

Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat. :) Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.
pi_119865290
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
pi_119865347
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt :@
pi_119865681
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt :@
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!
pi_119865732
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.

Jij truttig ik truttig :*
pi_119865747
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
pi_119865814
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.

Hervoelend, niet helderziend. :*
pi_119865838
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.
pi_119865926
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.

En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.

Prettig avond verder.

quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
pi_119865943
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
Hebben we het nu ineens over publiekelijke situaties dan?
pi_119865984
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.

En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.

Prettig avond verder.

[..]

Als je al afknapt op een gangbare begroeting :')
pi_119865993
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
pi_119866076
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:09 schreef FAUSTINO het volgende:
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.

En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?
pi_119866407
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.

En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?
Krijg de gesprekken ook op een andere manier aan de gang alleen het vergt meer moeite dat wel denk vooral niet dat ik op sociaal gebied onhandig ben :+

Vanuit cultuur daarmee impliceer je dat er iets mis is aan wie je het vraagt. Dat kan opgevat worden als beledigd en zelfs leiden tot een ''vergadering'' Het is zo dat iemand zich veilig en geborgen moet voelen bij zijn ''mensen'' dat hij hier zelf over mag beginnen wanneer het hem uitkomt en dat de anderen hem een luisterde oor bieden ten alle tijden.

Als jij op dat moment hem niet dat luistert oor bied bega je eveneens een fout en ook dat kan leiden tot een ''probleem''

Een regel die opgevolgd hoort te worden ten alle tijden het er naar vragen kan een ander in zwaar diskrediet brengen en als zwaar beledigd gezien worden. Dit geld voor ''mensen'' binnen de leefwijze van de .... . Buitenstaanders welke dit naar jou toe vragen hoef je niet serieus te nemen en mag je gerust ontwijken. Tenslotte buitenstaanders snappen onze wereld niet en wij de hunne niet. Al praat ik dus wel met buitenstaanders tot op zekere hoogte en dit is niet een persoonlijk gesprek maar via een forum daar zijn geen regels voor :D

Bij deze antwoord op je vraag kan het niet beter uitleggen voor dan dit :)
pi_119866483
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??
pi_119867152
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??
Moeilijk te begrijpen en voor een ander zelfs onvoorstelbaar. Kan wel iedere keer erom heen praten doch was het zo en aanpassen kost tijd.
pi_119869549
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Leuk dat je dat kan, maar voordat je je belerende toontje aanslaat zou ik er toch even rekening mee houden dat de stand van de ogen alleen van belang is in kwakzalverijen als NLP en dat enige wetenschappelijke onderbouwing bij dat soort zweverij ontbreekt.

Een normaal mens heeft het niet nodig om naar iemands ogen te kijken om te weten hoe iemand zich voelt. Daar spelen wel meer factoren mee :)
  maandag 3 december 2012 @ 10:23:36 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119871590
Valt het niet 'mogen' vragen hoe het met iemand gaat in dezelfde categorie als dat je eigenlijk geen 'eet smakelijk' mag zeggen, wantja dat is indirect een belediging naar de kok :+
  maandag 3 december 2012 @ 10:43:23 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119872136
Wat mag je dan nog wel zeggen -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119873455
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is :( .

Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
pi_119874030
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is :( .

Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')