abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119814268

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Ja doei.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:12:18 #2
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119814389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk, maar het zou wel adem geven als mensen dan ook gewoon zouden accepteren dat ze toch niet gaan handelen en zich focussen op andere dingen.
Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.
we dan
pi_119814499
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen :)
Ik ben heel gemakkelijk :s)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119814802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn man :') we deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen :+

Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.
Ja doei.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:28:43 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119814859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen :)
Ik ben heel gemakkelijk :s)
Sletje! :P
we dan
pi_119814893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn man :') we deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen :+

Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.
Dat zie ik wel als versieren ja :P
pi_119814988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119815025
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Sletje! :P
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet" :)
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119815037
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten :)
Watje! :P
pi_119815118
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.
Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.
Ja doei.
pi_119815616
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.
Is het ook. Ik val meestal op best wel aparte mensen trouwens ook weer zoiets wat de een afstotelijk vind. Dat vind ik dan weer erg leuk :')
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:20:17 #12
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_119823364
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
* lacht lief naar Comp_Lex O+
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo? :@
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_119824380
*smelt* :P

Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:01:18 #14
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_119825027
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:
*smelt* :P

Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten :)
Haha :P

Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven? ;)
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben 8-)
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_119825356
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?

Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.

Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..

Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.

Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.

En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..
pi_119825864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Haha :P

Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven? ;)
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben 8-)
Nee, ik zit iets teveel achter de computer :P
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:29:03 #17
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119826235
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?

Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.

Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..

Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.

Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.

En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..
Dit is een vrij onsamenhangend verhaal. Wat wil je nu eigenlijk vragen/melden?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:30:11 #18
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_119826298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, ik zit iets teveel achter de computer :P
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht :)
Oh, nou dan, valt mee dus :)
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer ;(
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig :P )

quote:
De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend.
18 maanden geen vrouw gesproken?
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?
pi_119826709
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:

Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?
Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoor :P.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was? :{ Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op. :')

Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk ;). Verder een stuk of 10 vrouwen :P Maar das allemaal werkgerelateerd :P
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d. :P
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119827561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Oh, nou dan, valt mee dus :)
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer ;(
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig :P )

[..]

Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..

Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil :9

quote:
19s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoor :P.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was? :{ Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op. :')

Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk ;). Verder een stuk of 10 vrouwen :P Maar das allemaal werkgerelateerd :P
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d. :P
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.
Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzo :')

In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..
pi_119827865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..

Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil :9

[..]

Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzo :')

In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..
Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.
pi_119827998
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.
Dat is unnatural voor mijn gevoel

Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..

Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?

Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..
pi_119828133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

Dat is unnatural voor mijn gevoel

Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..

Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?

Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..
Je zult er toch wel moeite voor gaan doen anders kom je nergens en hoor alleen maar druk druk druk bezig. En je kunt het lot dus een beetje in de richting duwen om naar plaatsen te gaan waar potentiële wijfjes voor jou rondlopen.

Hoeft niet eens dansen te zijn je zult vast wel iets weten waar het type vrouw wat jij zoekt ook rondhuppelt.
  zondag 2 december 2012 @ 03:20:02 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119833486
quote:

Je hoeft niet druk op zoek te gaan, maar het helpt vast al als je er wat meer voor open staat. Dat je benaderbaar bent. Je hebt eerder iemand leren kennen, dat kan nu vast ook weer. Zal misschien niet direct raak zijn maar je zult toch een keer weer in het diepe moeten springen. En kan ook best leuk zijn hoor :) Niet zo kijken naar wat je vrienden hebben, die zullen op hun beurt ook wel eens verzuchten dat jij nog fijn vrijgezel bent ;)
  zondag 2 december 2012 @ 07:51:41 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119834703
quote:
Interssante vraag eigenlijk. Nooit zo over nagedacht.

Volgens mij lig ik totaal niet in de markt. Misschien de arbeidsmarkt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119840826
quote:
[...]
Best wel vaak eigenlijk :P
Volgens mij zie ik er best interessant uit, ik merk soms wel dat meisjes naar me kijken. Helaas ben ik niet bijzonder spontaan (hoewel dat de laatste tijd beter gaat, gister heb ik het ook gewoon leuk gehad op een feestje waarbij ik alleen de jarige kende, leuk meisje gesproken), en volgens mij creëert dat vaak een beetje een clash (dat ik er interessant uitzie, maar het in gesprek in eerste instantie totaal niet ben). Ik ben sowieso vaak druk met studie (ik doe twee studies), terwijl de meeste mensen die ik op feestjes tegenkom veel vrije tijd hebben om te sporten, borrelen, feesten, bij een vereniging te gaan, etc., wat er ook voor zorgt dat je al snel saai overkomt als je dat allemaal niet doet.
pi_119840938
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Best wel vaak eigenlijk :P
Volgens mij zie ik er best interessant uit, ik merk soms wel dat meisjes naar me kijken. Helaas ben ik niet bijzonder spontaan (hoewel dat de laatste tijd beter gaat, gister heb ik het ook gewoon leuk gehad op een feestje waarbij ik alleen de jarige kende, leuk meisje gesproken), en volgens mij creëert dat vaak een beetje een clash (dat ik er interessant uitzie, maar het in gesprek in eerste instantie totaal niet ben). Ik ben sowieso vaak druk met studie (ik doe twee studies), terwijl de meeste mensen die ik op feestjes tegenkom veel vrije tijd hebben om te sporten, borrelen, feesten, bij een vereniging te gaan, etc., wat er ook voor zorgt dat je al snel saai overkomt als je dat allemaal niet doet.
Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jou :)
pi_119840968
quote:
17s.gif Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jou :)
Ik ben wel blij dat ik begonnen ben met wiskunde, alleen informatica was niks voor mij. Ik heb er wel spijt van dat ik begonnen ben met informatica, maar het is gewoon niks voor mij om met een studie te stoppen, ik faal niet in dat soort dingen :P.
  zondag 2 december 2012 @ 14:39:16 #29
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119841666
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Joanne35 op 02-12-2012 14:49:11 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119843788
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Klopt, maar zo voelt het voor mij dan wel.
pi_119843855
Doe ik nou iets verkeerds?

quote:
Why don't having purple hair then instead of black? :o

lol
it's nature

Knowing that but still... purple? awesome!

lol
too weird

In that case it being a possibility that i do love weirdness.

hehe okay
Paars is toch mooi?
pi_119844567
Vrijdag nog gevraagd of ik wat wilde drinken door mijn langlopende crush xd... maar ze was zaterdag te moe na 2 dagen hard werken enz.

Dus als het goed is volgende week eindelijk wat gaan doen samen :P
  zondag 2 december 2012 @ 16:51:10 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119845426
quote:
Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.
Er zijn een aantal dames die mij wel aardig vinden, er zijn een aantal dames die mij wel redelijk knap vinden.
Daar houdt het wel bij op.

Het is alleen jammer dat ik niet echt een punt kan krijgen waarin ik mezelf zou kunnen verbeteren. Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119847062
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder. :D
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.
pi_119847275
quote:
99s.gif Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.
Er zijn een aantal dames die mij wel aardig vinden, er zijn een aantal dames die mij wel redelijk knap vinden.
Daar houdt het wel bij op.

Het is alleen jammer dat ik niet echt een punt kan krijgen waarin ik mezelf zou kunnen verbeteren. Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder. :D
Dit verhaaltje komt best cynisch over zo :D Misschien is dat?
  zondag 2 december 2012 @ 17:47:18 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119847367
quote:
17s.gif Op zondag 2 december 2012 17:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit verhaaltje komt best cynisch over zo :D Misschien is dat?
Nee, ik ben hier zowaar eens niet cynisch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 2 december 2012 @ 19:01:03 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119849807
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het type van je volgende vriendin.
C'est la vie
pi_119850177
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he. ;)
  zondag 2 december 2012 @ 19:17:44 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119850330
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes. :')
C'est la vie
pi_119850385
Aziaten vinden mij erg leuk op uitzondering van Japanners vraag mij niet waarom maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.
pi_119850517
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, dus geen idee! :P
  zondag 2 december 2012 @ 19:37:38 #42
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_119851022
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:

Het type van je volgende vriendin.
:D
  zondag 2 december 2012 @ 19:40:59 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119851134
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Meer een leermomentje, erg waardevol.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119853825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

* lacht lief naar Comp_Lex O+
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo? :@
Waar is jouw FoBo dan?

De mijne staat sinds kort op Marktplaats...
kap nah
pi_119854030
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes. :')
hoef je nooit lang te wachten bij de dealer!!
(autotdealer)

[ Bericht 1% gewijzigd door zipper4u op 02-12-2012 20:48:00 (waf) ]
kap nah
  zondag 2 december 2012 @ 20:53:20 #46
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_119854393
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Waar is jouw FoBo dan?

De mijne staat sinds kort op Marktplaats...
Gewoon hier op fok :P

En, is er al veel op geboden? ;)
pi_119854582
quote:
Af en toe wel, hoor vak dat ik "aardig" ben, wat ik daarmee moet, geen idee.
Merk zwel dat ik voor veel vrouwen niet lelijk ben, in de trein, wachten op het perron, en op me fiets richting werk, zie ik vaak vrouwen naar mij kijken.(niet met omkijken, maar gewoon je ff aankijken als je hun kant op kijkt)

Ben net 39 jaartjes op deze aardkloot, heb mijn eisen in der tijd wat aangescherpt (misschien iets te..) en de meeste vrouwen trekken mij niet, ik heb meestal wel wat aan te merken op ze, betreft uiterlijk, en vooral uitstraling (die er vaak niet is), en kijk vaak naar hun ogen, vooral of ze "eerlijk" kijken.

Ben niet echt een jager, ga weinig uit, en in het weekend blijf ik lekker hangen in mijn bunker :D

Doe wel aan sport, hardlopen (tot nu toe langzaam, ben pas begonnen, en ben erg lui...), en doe af en toe ook mee met een loopgroep, kom dus wel mensen tegen her en der :)
kap nah
pi_119854630
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Gewoon hier op fok :P

En, is er al veel op geboden? ;)
oke :)

nope, heb de advertenie moeten intrekken, weinig animo :(
kap nah
pi_119863704
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:

SPOILER
pi_119864042
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

SPOILER
Nou aardbei dit zie je vaker net als het,

-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.

Ook wie foto's van zijn lul stuurt negeren we maar, tenslotte daar maak je bij mij niet zoveel indruk mee. Creatief zijn is de sleutel echter de meeste mannetjes lijken dat echter niet te begrijpen. Daar word ik zo moe van dat ik nu een geladen jachtgeweer tussen mijn benen zet en de trekker ga overhalen.

yackAtchaLater, aardbeitje :*
  maandag 3 december 2012 @ 00:26:08 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119864902
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:37 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

:D
Yes toch iemand die hem leuk vond.
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

SPOILER
Met die eerste heb ik nog wel medelijden, zo zou ik ook iets kunnen verneuken.

Alleen die laatste mijn hemel de laatste, mits echt een van de grappigste dingen die ik heb gezien. :D
C'est la vie
pi_119864923
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nou aardbei dit zie je vaker net als het,

-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.
Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
pi_119865011
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe begin jij dan zoal een gesprek?
Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor :P
pi_119865067
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Als iemand een bepaalde interesse heeft dan haken we daarop in zo moeilijk is dat niet hoor :P
Haken we daarop in...

Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat. :) Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
pi_119865143
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haken we daarop in...

Dat kan ook nadat je vraagt, voor de vorm, hoe het met iemand gaat. :) Weer dat stukje beleefdheid, net als in het andere topic.
Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.
pi_119865290
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heb het nu specifiek over een datingsite, feit is gewoon dat enorm veel mensen zich storen aan dat zinnetje. Daarnaast is het te makkelijk doe gewoon meer moeite om iemands interesse te wekken.
Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
pi_119865347
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ik had het niet over datingsites. Ook geen ervaring mee eigenlijk.
Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt :@
pi_119865681
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik dus wel. Overigens hoef ik niet vragen hoe het met iemand gaat. dat voel ik aan en zie het aan een persoon zijn ogen. 99 van de 100 keren blijkt ook dat ik gelijk heb hoe iemand zich voelt :@
Zo zo, we hebben een heldervoelend persoon in ons midden. Wat een eer!
pi_119865732
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.

Jij truttig ik truttig :*
pi_119865747
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
pi_119865814
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heeft niets met helderziend te maken. Let maar eens op de volgende keer als je met iemand in gesprek bent hoe de ogen bewegen. Maar dat is materie welke vast voor jou te hoog gegrepen is.

Hervoelend, niet helderziend. :*
pi_119865838
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.
pi_119865926
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij had het over datingssites. Dus ik snap dat zijn succesratio niet zo hoog is. Maar serieus dat zinnetje is misschien afgezaagd, maar wat maakt het uit. Binnen een minuut zit je op een leuk onderwerp. Met beetje geluk dan.
Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.

En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.

Prettig avond verder.

quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, zelfs al zie je hoe iemand zich voelt is het nog niet overbodig om het te vragen.
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
pi_119865943
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:
Je vraagt niet publiekelijk hoe het met iemand gaat. Enkel onder vier ogen hoort zo.
Hebben we het nu ineens over publiekelijke situaties dan?
pi_119865984
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Uiteraard weet jij hoe goed mijn succesratio is. Punt blijft gewoon dat men creatief behoeft te zijn eer dat ik interesse in hun krijg en bij mij geld dat de eerste woorden en minuten van levensbelang zijn.

En liever een succesvol iets dan tien een omslachtig halfbakken poging tot niets. Als ik er behoefte aanhad om een relatie aan te gaan puur omdat ik dat nodig achten om welke reden dan ook was zat er inmiddels wel een leuke knul op de bank. Genoeg kansen voor mij alleen zoek wat meer dan alleen een leuke knul.

Prettig avond verder.

[..]

Als je al afknapt op een gangbare begroeting :')
pi_119865993
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
pi_119866076
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:09 schreef FAUSTINO het volgende:
FOK! doet even vreemd kan even niet quoten. Begrijp je niet maar het vragen van hoe het met iemand gaat, kan absoluut niet vooral als mannen onder elkaar. En zo zijn er nog wel meer regels en wetten om aan te houden. Voor mij dan...
Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.

En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?
pi_119866407
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vragen hoe het gaat is een gewoon een handige vraag om mee te beginnen. En als je beetje sociaal handig bent zit je zo op een leuk gesprek. Ik zie het probleem dus gewoon echt niet.

En waarom zouden mannen onder elkaar niet mogen vragen hoe het met de ander gaat?
Krijg de gesprekken ook op een andere manier aan de gang alleen het vergt meer moeite dat wel denk vooral niet dat ik op sociaal gebied onhandig ben :+

Vanuit cultuur daarmee impliceer je dat er iets mis is aan wie je het vraagt. Dat kan opgevat worden als beledigd en zelfs leiden tot een ''vergadering'' Het is zo dat iemand zich veilig en geborgen moet voelen bij zijn ''mensen'' dat hij hier zelf over mag beginnen wanneer het hem uitkomt en dat de anderen hem een luisterde oor bieden ten alle tijden.

Als jij op dat moment hem niet dat luistert oor bied bega je eveneens een fout en ook dat kan leiden tot een ''probleem''

Een regel die opgevolgd hoort te worden ten alle tijden het er naar vragen kan een ander in zwaar diskrediet brengen en als zwaar beledigd gezien worden. Dit geld voor ''mensen'' binnen de leefwijze van de .... . Buitenstaanders welke dit naar jou toe vragen hoef je niet serieus te nemen en mag je gerust ontwijken. Tenslotte buitenstaanders snappen onze wereld niet en wij de hunne niet. Al praat ik dus wel met buitenstaanders tot op zekere hoogte en dit is niet een persoonlijk gesprek maar via een forum daar zijn geen regels voor :D

Bij deze antwoord op je vraag kan het niet beter uitleggen voor dan dit :)
pi_119866483
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??
pi_119867152
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
huh , nou dat vind ik een beetje vergezocht als je iemand kent en die heb je een poosje niet gezien vraag je toch ook gewoon hoi hoe is het ??
Moeilijk te begrijpen en voor een ander zelfs onvoorstelbaar. Kan wel iedere keer erom heen praten doch was het zo en aanpassen kost tijd.
pi_119869549
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Leuk dat je dat kan, maar voordat je je belerende toontje aanslaat zou ik er toch even rekening mee houden dat de stand van de ogen alleen van belang is in kwakzalverijen als NLP en dat enige wetenschappelijke onderbouwing bij dat soort zweverij ontbreekt.

Een normaal mens heeft het niet nodig om naar iemands ogen te kijken om te weten hoe iemand zich voelt. Daar spelen wel meer factoren mee :)
  maandag 3 december 2012 @ 10:23:36 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119871590
Valt het niet 'mogen' vragen hoe het met iemand gaat in dezelfde categorie als dat je eigenlijk geen 'eet smakelijk' mag zeggen, wantja dat is indirect een belediging naar de kok :+
  maandag 3 december 2012 @ 10:43:23 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119872136
Wat mag je dan nog wel zeggen -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119873455
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is :( .

Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
pi_119874030
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ah ik ben dus niet de enige die het raar vind . Dan heb ik oh zoveel onbeschofte mensen in de buurt die me durven te vragen hoe het met me is :( .

Ik heb trouwens liever mensen om me heen die het me wel vragen direct dan iemand die allemaal hoepla verzint om het niet te mogen vragen
Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen :N
  maandag 3 december 2012 @ 11:43:39 #76
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874097
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik volg het even niet. Zijn er dan mensen die het beledigend vinden als je vraagt hoe het met ze is of zo?
En al is dat zo, jammer voor hun dan, ik vind het normaal en ga echt niet mijn gedrag op dat soort dingen aanpassen :N
zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_119874140
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef n8n het volgende:

[..]

zou je dat ook zeggen als je moord normaal gedrag zou vinden en daar naar zou handelen?
Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.
pi_119874243
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?

Als je niet gediend bent van de vraag hoe het met je gaat ben je een kleinzerig ventje. Meer valt er niet over te zeggen. Dit met moorden vergelijken slaat nergens op.
  maandag 3 december 2012 @ 11:49:49 #79
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874265
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er valt niks te alsen, ik vind moord geen normaal gedrag. Snap trouwens ook niet wat voor punt je nou probeert te maken.
vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje
  maandag 3 december 2012 @ 11:50:41 #80
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874290
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een kutvergelijking? Kan je nou echt niks beters verzinnen?

Als je niet gediend bent van de vraag hoe het met je gaat ben je een kleinzerig ventje. Meer valt er niet over te zeggen. Dit met moorden vergelijken slaat nergens op.
relax dit is mijn eerste opmerking in deze discussie
pi_119874313
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:

[..]

vroeg me af of het zwaarder woog je eigen mening te volharden of je aan te passen naar je omgeving. Die als is gewoon een standaard situatie uit t boekje
Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?
  maandag 3 december 2012 @ 11:56:48 #82
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874482
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus je wou weten of ik het zwaarder woog om in mijn eigen mening te volharden. Vraag je dit aan iedereen of heb je een specifieke reden dit aan mij te vragen?
als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraag
pi_119874507
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef n8n het volgende:

[..]

als je de hypothese niet aan kan kan je ook geen antwoord geven op de vraag. Dit zou ik aan iedereen kunnen vragen ja het is geen vendetta. Wat een opgewonden gedoe opeens het was een simpele vraag
En ik gaf een simpel antwoord terug ;)

Waarom zou ik zo zijn zoals jij in je eerdere post beschreven hebt? Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? :)
  maandag 3 december 2012 @ 11:59:12 #84
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874564
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ik gaf een simpel antwoord terug ;)

Waarom zou ik zo zijn zoals jij in je eerdere post beschreven hebt? Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? :)
heb ik iets in eerdere posts omschreven?
pi_119874756
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef n8n het volgende:

[..]

Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tikt ;) ).

Maar ben je hier om mij die vraag te stellen, of om te discussieren?
  maandag 3 december 2012 @ 12:06:04 #86
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119874913
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Hier probeer je mij te beschrijven (niet omschrijven zoals jij tikt ;) ).

Maar ben je hier om mij die vraag te stellen, of om te discussieren?
was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.
pi_119875180
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef n8n het volgende:

[..]

was alleen benieuwd naar het laatste, eerste was een hypothese waarbij moord een simpel voorbeeld was om een onderwerp te hebben staan dat afstand heeft van de maatschappij. Ik vroe je niet iemand te vermoorden was alleen benieuwd wat je zwaarder vind wegen: je eigen mening of aanpassen aan je omgeving.
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?
  maandag 3 december 2012 @ 12:20:27 #88
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119875374
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan de omstandigheden. De meeste mensen zijn niet zo zwart/wit. Waarom zou ik dat wel zijn?
ja dat weet k ook niet
pi_119875482
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:20 schreef n8n het volgende:

[..]

ja dat weet k ook niet
Ok dus je vroeg het gewoon...zomaar? :P
Anyway, je hebt je antwoord ;)
Was dat voldoende? :P
  maandag 3 december 2012 @ 12:32:24 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119875761
Een informatieve video.
C'est la vie
  maandag 3 december 2012 @ 13:04:49 #91
230788 n8n
Pragmatisch
pi_119876697
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok dus je vroeg het gewoon...zomaar? :P
Anyway, je hebt je antwoord ;)
Was dat voldoende? :P
ja vond zomaar wel een goede reden
  maandag 3 december 2012 @ 13:50:08 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119878207
Wat een kut vergijking en het heeft totaal niks te maken met versieren te maken.

Als je al zo verzuurt bent dat je de vraag "hoe gaat het met je". Kan handelen, moet je lekker in een kleine ruimte gaan zitten en je zeld oplsluiten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 3 december 2012 @ 15:26:14 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119881603
Wat is dit nu voor rare discussie?

Het is doodnormaal om iemand te vragen hoe het gaat.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 3 december 2012 @ 15:30:34 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_119881758
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat is dit nu voor rare discussie?

Het is doodnormaal om iemand te vragen hoe het gaat.
Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.
For great justice!
  maandag 3 december 2012 @ 15:33:20 #95
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119881860
quote:
8s.gif Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee, dat is eng en raar. Je kan beter niet praten, dat is veel normaler.
"stel je voor dat ze wat van me denken als ik wat zeg"

Maar in dat geval kan je net zo goed het volgende denken:

"stel je voor dat ze wat van me denken als ik niks zeg"
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 3 december 2012 @ 15:35:18 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119881934
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef formerjellybean het volgende:

Nou, daar gaan we dan!

Hoi Formerjellybean, hoe gaat het?

Nog een smiley om het geheel pakkend te maken: O+
pi_119881987
Nieuwkomer (m25) meldt zich.
Het hele versierspelletje heb ik wel door. Gesprekken aanknopen, vrouwen aan het lachen krijgen en flirten gaan allemaal van een leien dakje.
Ik heb wel een paar vriendinnen gehad maar daar ben aangekomen dmv uitgaan en via vrienden waar ik maar met m'n vingers hoefde te knippen en het was 'aan'. Het mee uitvragen heb ik twee keer gedaan en twee keer op m'n bek gegaan (ze waren al voorzien :') ).
Nu zit ik tijdens een minor van mijn studie naast een aantrekkelijke vrouw van 24 en het klikt erg goed met haar.
Ik heb al vrij snel de eerste flirts op haar losgelaten en die werden beantwoord tot zover ik kon beoordelen.
Ik weet vrijwel zeker dat ze vrijgezel is, maar ik heb geen idee of haar interesse bij iemand anders ligt.

Voor mijn gevoel heb ik beet maar nu moet ik haar nog binnenhengelen en dat is dus het probleem. Als ik al denk aan het uitvragen breekt het angstzweet me al uit. Alles verloopt goed tot aan dat punt.
Aanstaande vrijdag zie ik haar weer en dan wil ik haar gaan vragen (ná de les als we onder 4 ogen zijn uiteraard) maar ik twijfel over hoe ik het ga vragen.
De taktiek die mijn eerste keus is, is om gewoon een koetjes/kalfjes gesprek te starten en tijdens dat gesprek te vragen naar hoe druk haar weekend is (opwarmertje) en om daarna te vragen of ze "wat wil gaan eten/drinken in de stad". (ik heb zelf de take away chinees in gedachten, daar kan je in een soort van bar je kan eten en het is daar gezellig druk wat misschien ook wat ontspannender is.)
Iemand nog tips over de aanpak die ik in gedachten heb?
  maandag 3 december 2012 @ 16:10:36 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119883198
Heb je nog leuke plannen het weekend?
Niet? Heb je zin om wat te gaan drinken / eten ergens.

Done
  maandag 3 december 2012 @ 16:43:39 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119884578
Je kan het trouwens ook anders brengen.

Wat dacht je van eten? Dan zegt zij vaak. "Wat wij samen?" Of iets in die richting. Dan kan je leuk reageren met,

Als je mij mee uit eten vraagt zeg ik graag ja! Hoe laat zaterdag? :P
  maandag 3 december 2012 @ 16:46:50 #100
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119884702
Een gepaste brutaliteit kan inderdaad nooit kwaad. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')