SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Ja doei.![]()
Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen natuurlijk, maar het zou wel adem geven als mensen dan ook gewoon zouden accepteren dat ze toch niet gaan handelen en zich focussen op andere dingen.we dan![]()
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen
Ik ben heel gemakkelijk
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt. Gaf gewoon aan dat als je gaat klagen over je opleiding (het zogenaamde effect op vrouwen) en dan daar telkens maar meer informatie over wil e.d. zonder te handelen de toekomst er niet mooier uit gaat zien ofzo. Dwingen ofzo natuurlijk niet. En ja richten op hobbies e.d. als het op meidengebied toch niet heel goed eruit ziet (toekomstperspectief) is niet voor iedereen verkeerd nee.we deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.Ja doei.![]()
Sletje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mij is het heel simpel. Als er aardig genoeg tegen mij wordt gedaan, dan wil ik het zeker wel proberen
Ik ben heel gemakkelijk
we dan![]()
Dat zie ik wel als versieren jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manwe deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.![]()
![]()
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
First things first. En zoals ik volgens mij in het vorige deel al postte: ik ben ook niet eens 'versierd' geloof ik, door mijn manwe deden gewoon leuke dingen en toen zoende hij me. Zo ging dat. Tenzij je 'de zoen' ziet als versieren, maar dat zou ik niet zomaar in een kroeg bij een dame doen
Zorg voor een leuk sociaal leven met een frequentie van sociale activiteiten die bij je past en ga van daaruit LEVEN voordat je aan versieren denkt en kijk wat er op je pad komt, zonder te zoeken of 'zo je best te doen'.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"quote:
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Watje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten![]()
![]()
Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.Ja doei.![]()
Is het ook. Ik val meestal op best wel aparte mensen trouwens ook weer zoiets wat de een afstotelijk vind. Dat vind ik dan weer erg leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n houding is natuurlijk ook verre van aantrekkelijk. Doe daar wat aan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
* lacht lief naar Comp_Lexquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk wel een mannelijke "slet"
Gewoon interesse tonen en een leuke glimlach opzetten kan mij al volledig laten smelten![]()
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!![]()
*smelt*
Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten
Hahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:
*smelt*
Ik ben eigenlijk niet van plan om foto's van mijn dikke kop overal neer te zetten
Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven?
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.
Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..
Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.
Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..![]()
Nee, ik zit iets teveel achter de computerquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha
Oh jee, dikke kop? Iets te vaak een kroketje naar binnen geschoven?
Ach, ik heb ook geen foto's in mijn FoBo, alleen eentje waarop ik nog steeds redelijk incognito ben
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht
Dit is een vrij onsamenhangend verhaal. Wat wil je nu eigenlijk vragen/melden?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
Natuurlijk is het ideale antwoord daarop; Gewoon vertrouwen in jezelf hebben en jezelf leuker vinden dan iedereen om je heen enzo.
Nouja dat zal allemaal wel, maar als ik voor mezelf spreek heb ik dus echt geen enkel idee wanneer en of er met me geflirt wordt, en of bepaalde meisjes me nu wel- of niet zien zitten..
Daarom kiest ik altijd maar voor de houding met de meeste zelfbescherming, wat resulteert in nogal afstandelijk en oppervlakkig gedrag naar vrouwen toe.
Ik vind het lastig om daarmee om te leren gaan. Mis na bijna 2,5 jaar vrijgezel te zijn toch wel die speciale aandacht de laatste tijd, na 2 jaar toch wel vrij gelukkig vrijgezel te zijn geweest.
Vooral nu ik na een tijdje mijn zaakjes weer op orde heb, en weer wat meer open sta voor een relatie, merk ik hoe weinig contact met vrouwen ik heb. Niet gek, want ik ren nog net niet weg als een vrouw me aanspreekt.
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Oh, nou dan, valt mee dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, ik zit iets teveel achter de computer
Ik ben nu veel meer aan het sporten t.o.v. vorig jaar en ik zit al weer bijna op mijn streefgewicht
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig)
18 maanden geen vrouw gesproken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend.
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
18 maanden geen vrouw gesproken?
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was?Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op.
![]()
Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk. Verder een stuk of 10 vrouwen
Maar das allemaal werkgerelateerd
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d.
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oh, nou dan, valt mee dus
Ik sport/dans/beweeg helemaal niet meer
Maar ik vind dan ook niet dat ik te dik ben (nog niet iig)
[..]
18 maanden geen vrouw gesproken?
Als in een echt gesprek neem ik aan, je spreekt toch wel met vrouwen in je werk, in het ov, tijdens uitgaan of sport?
Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil
Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och ik snap wel een beetje wat ie bedoelt hoor.
Ik vind zulke dingen ook moeilijk. Ik probeer soms wel wat te vissen of ik wat in de markt lig, maar de laatste weken twijfel ik zeer of iets me wel leuk vindt.
Ja, met 11nov carnaval nog wel gezoend met iemand, maar was dat geen dronkenheid, en dat ik onherkenbaar was?Had toen midden in de nacht een megapruik en zonnebril op.
![]()
Maar spreken met vrouwen?
Werk: Ja, moet wel. Ik ben de enige man op mijn werk. Verder een stuk of 10 vrouwen
Maar das allemaal werkgerelateerd
OV: Nee, maar beetje sjansen lukt wel kijken, lachen e.d.
Uitgaan: meh, moeilijk Mijn gehoor werkt niet mee in die situatie.
Sport: nee, als ik sport focus ik volledig op mezelf.![]()
In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..![]()
Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Nja, wel gesproken ; Mijn zusjes, paar meisjes voor opdrachten op de universiteit, vriendinnen van vrienden van mij. Maar daarbuiten eigenlijk niet. Echt uitgaan doe ik de laatste tijd weinig. Ben mn bachelor aan het afronden en heb het retedruk daarmee. Dus meer in kroegjes, en daar zit ik vaak met een groepje vrienden.. Verder nog op het werk, maar dat zijn absoluut geen meiden waarmee iets speelt of zou kunnen gaan spelen..
Bedoel gewoon meer dat er geen ''interessant'' contact is.. Word zelf eigenlijk nooit eens onverwachts aangesproken door geinteresseerde meiden, en andersom ook niet dus ja dan blijft het wel erg stil
[..]
Heb precies hetzelfde.. Misschien zit dit ook een beetje tussen mijn oren, maar soms krijg ik bijna het gevoel dat vrouwen een hekel aan mij hebben ofzo![]()
In het OV zit iedereen zo chagrijnig te kijken, in de sportschool leeft iedereen in zijn eigen wereldje ( Ohja, vorige week vroeg er een meisje of ik bijna klaar was op een apparaat, verder heb je even oogcontact, maar verder doet iedereen zn ding en negeert men elkaar) En in de kroeg was ik een jaar of 2 geleden erg goed, maar ben mn skills een beetje kwijt..When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat is unnatural voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zoek een hobby waar ook vrouwen bij zijn.
Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..
Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?
Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..![]()
Je zult er toch wel moeite voor gaan doen anders kom je nergens en hoor alleen maar druk druk druk bezig. En je kunt het lot dus een beetje in de richting duwen om naar plaatsen te gaan waar potentiële wijfjes voor jou rondlopen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:
[..]
Dat is unnatural voor mijn gevoel
Momenteel heb ik een prima leven, en gewoon het leven dat momenteel bij mij hoort/past: Druk met studie, druk met krachttraining, druk met werk en 2 x in de week gezellig in de kroeg met vrienden. Ik ga niet geforceerd een hobby zoeken omdat ik perse een vriendin wil. Mijn beste vrienden hebben ook leuke vriendinnen, en die doen niet veel anders dan ik..
Wat dat betreft is het ook gewoon pech. Vriend van mij gaat solliciteren in een klein sportzaakje, ontmoet daar een leuke meid, en voila: Al 1,5 jaar een relatie.
Ik werk bij een restaurant, personeelsbestand van 56 mensen, 37 vrouwen, maar ''ze'' zit er gewoon niet tussen. Beetje geluk heb je dus ook nodig, maar moet je dan echt je eigen leven zo gaan inrichten dat het zich focust op het vinden van een vriendin?
Ik snap je tip wel, en op papier klinkt het leuk maar ik voel helemaal niet de behoefte om op dansles of wat dan ook te gaan..
Hoeft niet eens dansen te zijn je zult vast wel iets weten waar het type vrouw wat jij zoekt ook rondhuppelt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je hoeft niet druk op zoek te gaan, maar het helpt vast al als je er wat meer voor open staat. Dat je benaderbaar bent. Je hebt eerder iemand leren kennen, dat kan nu vast ook weer. Zal misschien niet direct raak zijn maar je zult toch een keer weer in het diepe moeten springen. En kan ook best leuk zijn hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
En dat terwijl ik toch echt niet onervaren ben, 2 relaties achter de rug en een aantal scharrels. Maar dat is alweer van lang geleden. De afgelopen 18 maanden heb ik geen vrouw meer gesproken/aangeraakt/gedate laat staan seks gehad of gezoend. Doet toch best pijn nu vrienden van mij ook allemaal leuke meiden ontmoeten..Niet zo kijken naar wat je vrienden hebben, die zullen op hun beurt ook wel eens verzuchten dat jij nog fijn vrijgezel bent
![]()
![]()
Interssante vraag eigenlijk. Nooit zo over nagedacht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Volgens mij lig ik totaal niet in de markt. Misschien de arbeidsmarkt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |