abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119885969
Aangezien er hier vreemd genoeg geen topicreeks bestaat over het versieren in het algemeen, dan maar even de vraag hier: Een chick heeft inmiddels voor de derde keer gevraagd of ik morgen bij haar ( en dus bij haar ouders/zusjes ) kom eten. Tot overmaat van ramp is ze volgende week ook nog jarig, en dat viert ze zondag en ik voorzie een borrelnootjesfestijn met statafeltjes, ooms/tantens en opa's en oma's in de woonkamer en blokjes kaas.

De guillotine hangt als een donderwolk boven mijn hoofd, en na een avondje dineren bij haar ouders is er al bijna geen weg meer terug

Ik trek dat echt nog niet hoor, maar aan de andere kant: We daten nu al 4 maanden, maar ik vind het wel prima zo eigenlijk. Moet er niet aan denken weer zo'n relatie te krijgen als met mijn ex, dat op een gegeven moment zij het ene weekend een kussen meenam naar mij, en ik het weekend daarop bij haar sliep, 's ochtends aan de ontbijttafel met die ouders: Nee, dat hoef ik voorlopig nog niet

WHAT TO DO :'(
  maandag 3 december 2012 @ 17:19:43 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119886064
Wat een gezeik man :{w

Opmerking 1
Waarom ga je in gods naam een relatie met je ex vergelijken met je huidige date meisje? Is het haar 2limg zus? Zo niet, kappen met zeiken.

Opmerking 2
Straks gaat het zo en zo worden. Dat heb je toch zelf in de hand. Je hebt dat zelf in de hand.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119886189
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeik man :{w

Opmerking 1
Waarom ga je in gods naam een relatie met je ex vergelijken met je huidige date meisje? Is het haar 2limg zus? Zo niet, kappen met zeiken.

Opmerking 2
Straks gaat het zo en zo worden. Dat heb je toch zelf in de hand. Je hebt dat zelf in de hand.
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..

En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
  maandag 3 december 2012 @ 17:25:22 #104
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119886309
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..

En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 3 december 2012 @ 17:27:48 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119886408
quote:

[..]

Ja maar wat zegt ze tegen jou? Daar gaat het om. En wees gewoon eerlijk tegen haar wat je wel en niet wilt. Gewoon over praten. Is vrij belangrijk in een relatie, praten ;)

quote:
Hoezo MOET het op facebook, hoe oud ben je, 16?

En nee zoenen mag niet meer nee. En verwachtingen mag je van elkaar hebben. Maar en daar komt die weer... Praat daar over met elkaar. En wees eerlijk en duidelijk naar elkaar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119886420
Waarom date je überhaupt als je niet zit te wachten op een relatie..
pi_119886431
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...
Nja ik vind mijn ''scharrel'' wel echt tof, en behoefte aan een meisje daarnaast heb ik opzich niet. Maar als ik terugdenk aan mijn laatste relatie, dan denk ik pff dat hoef ik allemaal even niet hoor.

Natuurlijk kun je het ene meisje niet met de ander vergelijken, want dat is appels met peren vergelijken. Maar uiteindelijk blijft het allebei fruit, en het ''bij elkaar slapen''m, ''weekendjes weg'' , de sms'jes op zaterdagochtend met ''wat gaan we doen dit weekend'' zullen langzaam maar zeker toch weer gaan komen.. Weet niet of ik dat trek :X
pi_119886450
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik haar gewoon echt super leuk vind..
pi_119886475
Niet leuk genoeg in ieder geval.
  maandag 3 december 2012 @ 17:29:40 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119886483
Je vergelijkt haar teveel met een kennelijk niet zo een fijne tijd met je ex.

Zeg gewoon eerlijk wat je wel en niet verwacht. Zo simpel kan het zijn.
pi_119886510
En ik weet niet hoor maar de dingen die jij verwacht die zou ik dus totaal niet doen. :N
pi_119886562
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef Pvoesss het volgende:
En ik weet niet hoor maar de dingen die jij verwacht die zou ik dus totaal niet doen. :N
wat wel? :)
  maandag 3 december 2012 @ 17:31:59 #113
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119886578
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Voor de seks?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119886640
Moah tot op welke hoogte? Iedereen die in een relatie stapt verwacht een zekere exclusiviteit van zijn/haar partner : Iemand die de weekends ( of een van die dagen ) voor je vrijhoudt, iemand die tweede kerstdag mee naar je familie gaat.

Natuurlijk kunnen we daar over praten, maar dat lijkt me ook zo vreemd. Alsof we gaan onderhandelen over de voorwaarden oid.. Ik weet van haar sowieso al zeker dat ze graag wil dat ik zo nu en dan bij haar blijf slapen, maar ik trek dat gewoon niet, weer 's ochtends met schoonouders en haar zussen ontbijten.. Dat hele burgerlijke gedoe..
  maandag 3 december 2012 @ 17:39:19 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119886837
Ik vind het echt een hoop gemiep om niks.
pi_119886857
Ik zou dan ook geen relatie aan gaan met iemand die thuis woont.
Been there done that ik ben geen 16 jaar meer. :W

Maar ik ben geen type dat op zondag smst wat we gaan doen. En etentjes met mijn ouders komen niet voor. Ik ben niet van het plannen en doen en hoef je ook niet ieder weekend te zien. En als ik hem zie hoeft het ook niet alleen te zijn. Zo hoop ik volgende week met een groepje te lasergamen.. *O*

Ik ben overigens dol op burgerlijkheid maar dan wel samen als stel en niet met de gehele familie.
Eigen tradities ontwikkelen. Het creeren van binnenpretjes en echte dingen die bij ons passen.
  maandag 3 december 2012 @ 17:41:44 #117
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119886916
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt een hoop gemiep om niks.
Dat is het eigenlijk ook wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 3 december 2012 @ 17:46:24 #118
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_119887099
quote:

[..]

Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijk
Heaven is a place on earth with you
  maandag 3 december 2012 @ 17:52:52 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119887347
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijk
Precies, opgelost!

Volgend probleem!

Hoe ist met u dan sinosappeltje?
  maandag 3 december 2012 @ 17:54:48 #120
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_119887409
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies, opgelost!

Volgend probleem!

Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?
Heaven is a place on earth with you
pi_119887431
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies, opgelost!

Volgend probleem!

Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..

Maargoed ik ben al weg :')
  maandag 3 december 2012 @ 17:57:20 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119887478
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?
Goed te horen dat het op versiervlak goed gaat. Al een relatie of blijft het bij versieren?

En alleen op versiervlak of op alle vlakken goed?

Met mij gaat het op alle vlakken goed. Op dit moment nog lekker vrijgezel en de rest gaat prima. Heb weinig te klagen :)
  maandag 3 december 2012 @ 17:58:50 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119887530
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..

Maargoed ik ben al weg :')
Nou nou tuut tuut wat een paniek opeens. Als of ik de persoon ben die bepaalt of iets opgelost is of niet :D

Je laat wel heel snel en makkelijk over je heen lopen :D
pi_119887592
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nou, daar gaan we dan!

Hoi Formerjellybean, hoe gaat het?

Nog een smiley om het geheel pakkend te maken: O+
Hufter hoe durf je en plein public nog wel :(

Nee hoor geintje , ik vond het gewoon te vaag. Ik en een boel mensen die ik ken openen zo altijd een gesprek en is een goede manier om eventueel te versieren ook :D

En verder dus prima en met jou ??
pi_119887703
Oh 2 meisjes tegelijk is het stomste wat je kan doen, zoiets komt uit en ben je ze allebei kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')