abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120110007
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?
Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120110599
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.
Mooi uitgedrukt ^O^
quote:

[..]

Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzo :P
  zondag 9 december 2012 @ 16:11:51 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120110628
quote:

[..]

Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.

Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.

Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 9 december 2012 @ 16:14:06 #204
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120110737
Een gesprek gaat soepel maar chaotisch. Een vragenvuur gaat gestructureerd maar geforceerd
we dan
  zondag 9 december 2012 @ 16:14:47 #205
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_120110765
Ook richting Kree toe...

Heel veel meiden zitten op die sites, en daar komt werkelijk waar niets zinnig uit.
Die zijn alleen maar passief in het antwoorden of contacten.

Dit kan zijn omdat ze gewoon niet geinteresseerd in je zijn, dat is niet erg dan ga je gewoon naar de volgende.

Het kunnen ook introverte mensen zijn, daar doe je ook niets aan.

Maar grotendeels denk ik toch wel dat dit komt, omdat er toch veelal dezelfde types op datingsites zitten.... sommige meiden zitten er zelfs gewoon op puur voor de fun. Beetje de gek steken met mensen e.d.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_120111115
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzo :P
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.

Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.

Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.
Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?
  zondag 9 december 2012 @ 16:26:24 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120111293
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.

Kijk gewoon eens naar praat programma's op tv. Ze heben daar goede gesprekken met een doel. Bv dat nieuwe programma van Eva nog wat, ex van bram. Of bv zomer gasten.

quote:
Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120111349
quote:

[..]

Dat gaat vanzelf als je oprechte interesse hebt in iemand ;)
quote:
[..]

Dan zijn ze blijkbaar niet oprecht in je geinteresseerd, gewoon doorgaan naar de volgende ^O^
pi_120111392
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef ook_gek het volgende:

Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.
Wat voor vragen moet je dan wel stellen?
pi_120111459
quote:

[..]

Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.
quote:
Dat doen niet alle meisjes, tenzij er iets aan je mankeert. Als er iets aan je mankeert, dan moet je dat eerst "fixen" voordat je verder gaat met meisjes.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat voor vragen moet je dan wel stellen?
Wat je moet vragen is afhankelijk van het meisje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120111506
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.
Ik denk niet dat dat het antwoord was dat Benzin wilde horen ;)
pi_120111542
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.
pi_120111580
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.
Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?
pi_120111585
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan moet je aan de bak.
pi_120111707
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?
Dus je stelt voor dat ik stop om met meisjes te praten?
pi_120111776
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens beweerd! :(
Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn ;)
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is ^O^
pi_120111821
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn ;)
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is ^O^
Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.
pi_120111845
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.
En als dat het geval is, dan word het tijd om een nieuwe datingsite te proberen!
Snelle leerling ben jij :P
pi_120111854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.
pi_120111899
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".
pi_120111960
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.
Met je eerste punt ik het eens.

Nja, technische gezien lever ik zelfs een best grote bijdrage, maar ik ben zelf niet gelukkig. Dat zijn twee andere dingen.
pi_120111964
quote:

[..]

[..]

Open vragen stellen... let daar maar eens op :) Dus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
pi_120111975
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".
Benzin is een ster in het selectief reageren :P
Als iets hem niet bevalt, dan reageert hij gewoon niet op je. Op fok werkt dat prima, maar op andere vlakken (zoals een datingsite, ik noem maar even een random voorbeeldje :P ) werkt die tactiek niet en hoe langer het duurt voordat Benzin dat doorheeft, hoe langer ik 1 concurrent minder heb! ^O^ :D
pi_120112014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Open vragen stellen... let daar maar eens op :) Dus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
Maar als een vrouw -echt- niet in hem geinteresseerd is, dan zal dat allemaal barweinig helpen! ;(
pi_120112093
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.
pi_120112096
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als een vrouw -echt- niet in hem geinteresseerd is, dan zal dat allemaal barweinig helpen! ;(
Tja, als je jezelf al niet zo interessant vindt, dan kan je moeilijk verwachten dat je op een ander erg interessant over gaat komen.

Een van de redenen dat je hobbies nodig hebt.

En trouwens, al heb je geen hobbies maar je kunt heel goed praten over dat feit, dan nog kunnen mensen je interessant vinden :P
pi_120112130
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Met je eerste punt ik het eens.

Nja, technische gezien lever ik zelfs een best grote bijdrage, maar ik ben zelf niet gelukkig. Dat zijn twee andere dingen.
Technisch gezien boeit het veel mensen (en ook meiden) dat geen ene f*ck. Dat is iets wat ik zelf geleerd heb. Je zult iets moeten doen wat veel mensen raakt. Dat moet je zowel kleinschalig als grootschalig doen. Kleinschalig gezien moet je plezier brengen in het leven van anderen en grootschalig zou je iets kunnen doen zoals armoede in de wereld proberen te fixen met vrijwilligerswerk.
pi_120112159
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.
Hoe was je dag? Wat zijn je weekendplannen? enz...
pi_120112274
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Benzin, dat houd echt niet op als je echt in iemand geinteresseerd bent!
Dan komen de volgende vragen helemaal vanzelf...

Dat dat bij jou stopt, lijkt me meer dat je dan gewoon niet -echt- geinteresseerd bent in haar of zo?
Of ligt dat ergens anders aan Benzin?
pi_120112309
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Technisch gezien boeit het veel mensen (en ook meiden) dat geen ene f*ck. Dat is iets wat ik zelf geleerd heb. Je zult iets moeten doen wat veel mensen raakt. Dat moet je zowel kleinschalig als grootschalig doen. Kleinschalig gezien moet je plezier brengen in het leven van anderen en grootschalig zou je iets kunnen doen zoals armoede in de wereld proberen te fixen met vrijwilligerswerk.
Ik ben ervan overtuigd dat een deel van mijn werk een grotere invloed op de wereld zal hebben dan armoede proberen op te lossen met vrijwilligerswerk.
pi_120112318
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, als je jezelf al niet zo interessant vindt, dan kan je moeilijk verwachten dat je op een ander erg interessant over gaat komen.

Een van de redenen dat je hobbies nodig hebt.

En trouwens, al heb je geen hobbies maar je kunt heel goed praten over dat feit, dan nog kunnen mensen je interessant vinden :P
Vrouwen willen volgens mij iemand die een aanvulling op hun leven is. Een echte toevoeging.
pi_120112365
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoe was je dag? Wat zijn je weekendplannen? enz...
Goed. Rustig weekendje.

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

Benzin, dat houd echt niet op als je echt in iemand geinteresseerd bent!
Dan komen de volgende vragen helemaal vanzelf...

Dat dat bij jou stopt, lijkt me meer dat je dan gewoon niet -echt- geinteresseerd bent in haar of zo?
Of ligt dat ergens anders aan Benzin?
Wat moet je dan nog vragen? Maar wat je ook probeert, het werkt niet.
pi_120112418
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef benzin het volgende:
[..]

Wat je dan moet vragen?

Bij mij gaat dat vanzelf. Tis gewoon een kwestie van interesse -hebben- in iemand ;)
pi_120112427
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat een deel van mijn werk een grotere invloed op de wereld zal hebben dan armoede proberen op te lossen met vrijwilligerswerk.
Vast wel ja.
pi_120112536
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Het helpt niet dat je daarvan overtuigt bent. Je moet anderen overtuigen dat je een geweldige jongen bent en dat doe je door aan de bak te gaan.
Ik gaf trouwens maar een voorbeeld. Het helpt in ieder geval bij mij iets. Mensen schijnen mij geweldiger te vinden als ik iets doe wat hen persoonlijk raakt. Het geeft me geen relatie, maar ik kan ieder geval normaal met ze praten.
pi_120112547
quote:

[..]

Goed. Rustig weekendje.

[..]

Wat heb je dan zoal gedaan? Blablabla, komop en je noemt jezelf intelligent? :')
pi_120112610
Nog even terugkomend op het verschil tussen een gesprek en een vragenvuur...
Als ik een vraag stel waarop iemand antwoord geeft en meteen een wedervraag stelt, negeer ik soms die vraag en ga ik eerst in op zijn antwoord. Daaruit volgt dan een gesprek en daarna geef ik antwoord op zijn vraag. Of soms geef ik uiteindelijk ook helemaal geen antwoord, omdat ons gesprek dan alweer een heel andere richting op is gegaan! :)
  zondag 9 december 2012 @ 17:02:14 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120112746
quote:

[..]

Goed. Rustig weekendje.

[..]

Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_120112765
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120112861
quote:
19s.gif Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik pak altijd mijn boekje erbij waar mogelijke responses staan, op veel denkbare vragen. en als ik niks weet te zeggen ga ik even naar de plee, mijn gevoeg doen.
Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.
  zondag 9 december 2012 @ 17:05:08 #241
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120112866
quote:
19s.gif Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef dawg het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wat moet ik dan zeggen' is toch wel de meest gestelde vraag bij het versieren van vrouwen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_120112906
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Statements maken. Je krijgt dan veel leukere gesprekken. Ipv: Kom je hier vaker, waar woon je, wat vind je leuk om te doen, maak je statements. Iets valt je op, en daar trek je een conclusie over. Een paar voorbeelden hoe je precies dezelfde dingen komt te weten: ' ''Jij bent zeker een stadsmeisje'' 'Vette schoenen, jij houd zeker van shoppen' 'Je ziet er uit als een hockeymeisje' . Als het klopt is ze stomverbaasd dat je het goed geraden hebt, als het fout is, zegt ze 'nee, ik ben .......... ' Verder kan je eigenlijk overal statements over maken, en je wordt er steeds beter in :)
De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit.
pi_120112943
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:05 schreef benzin het volgende:

[..]

De eerste persoon die advies geeft waar iets in zit wat in mijn straatje past.
fixed :*
pi_120112955
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Amy1990 op 09-12-2012 17:07:33 ]
pi_120112986
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in haar responses. Dat had je kunnen gelezen als je had gelezen in plaats van meteen met een sarcastische bijdrage het topic binnen te vallen.
ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.

en het advies wat je al 2402587342985452 keer gegeven is blijf je negeren, en tegelijkertijd kom je hier met vragen die kleuters normaliter aan hun ouders stellen, serieus.

begin met praten, probeer je niet te generen, en hoe meer je dat doet, hoe meer je oefent dus, hoe beter het zal gaan en hoe beter jij zult aanvoelen hoe en wat tijdens een gesprek met een vrouw.
pi_120113068
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

fixed :*
Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.
pi_120113096
quote:
19s.gif Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

ik kan zo wel raden wat jij geschreven hebt hoor.
Schijnbaar heb je verkeerd geraden.
pi_120113126
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, iedereen word boos op me omdat ik het niet begrijp, maar vertelt me niet hoe ik het dan wel moet doen. Dit is in elk geval advies over hoe ik iets wel zou moeten doen.
bedenk een gesprek met je moeder, of met je vader, of je broer/zus. hoe doe je dat? nou, zo voer je dus ook gesprekken met anderen, alleen zal wellicht het onderwerp anders zijn.
pi_120113151
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Schijnbaar heb je verkeerd geraden.
je post al 7 jaar zo, dus nee.
pi_120113159
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Waar haal je toch steeds die gedachtes vandaan?!?!?
Was mijn antwoord dan niet goed genoeg of zo?

Het is toch duidelijk?

En ik kan wel gaan zitten uitleggen, maar ik denk niet dat ik dat ga doen omdat dat gewoon weinig zin heeft in dit geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')