abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120110007
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat maakt een gesprek nou echt een gesprek en niet een vragenvuur?
Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120110599
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vergaande interesse in wat een persoon zoal doet en denkt.
Mooi uitgedrukt ^O^
quote:

[..]

Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzo :P
  zondag 9 december 2012 @ 16:11:51 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120110628
quote:

[..]

Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.

Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.

Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 9 december 2012 @ 16:14:06 #204
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120110737
Een gesprek gaat soepel maar chaotisch. Een vragenvuur gaat gestructureerd maar geforceerd
we dan
  zondag 9 december 2012 @ 16:14:47 #205
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_120110765
Ook richting Kree toe...

Heel veel meiden zitten op die sites, en daar komt werkelijk waar niets zinnig uit.
Die zijn alleen maar passief in het antwoorden of contacten.

Dit kan zijn omdat ze gewoon niet geinteresseerd in je zijn, dat is niet erg dan ga je gewoon naar de volgende.

Het kunnen ook introverte mensen zijn, daar doe je ook niets aan.

Maar grotendeels denk ik toch wel dat dit komt, omdat er toch veelal dezelfde types op datingsites zitten.... sommige meiden zitten er zelfs gewoon op puur voor de fun. Beetje de gek steken met mensen e.d.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_120111115
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

Vragenvuren zijn vervelend, dat geeft een beetje dezelfde indruk alsof je door de politie ondervraagd wordt, compleet met fel licht in je gezicht enzo :P
Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alleen maar vragen stellen, laten beantwoorden en bam volgende vraag ipv verder op het antwoord door gaan. Als je dat doet gaat het gesprek van zelf lopen en rol je van onderwerp in onderwerp.

Let wel dat je Zelf ook een wat uitgebreider antwoord geeft.

Dus niet, ja nee ja soms wel oh oke mooi enz.
Maar wat als meisjes nou altijd dat soort antwoorden geven?
  zondag 9 december 2012 @ 16:26:24 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120111293
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik vraag eigenlijk meer hoe je van een gesprek een gesprek kan maken en wat een gesprek nou een gesprek maakt.

Kijk gewoon eens naar praat programma's op tv. Ze heben daar goede gesprekken met een doel. Bv dat nieuwe programma van Eva nog wat, ex van bram. Of bv zomer gasten.

quote:
Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120111349
quote:

[..]

Dat gaat vanzelf als je oprechte interesse hebt in iemand ;)
quote:
[..]

Dan zijn ze blijkbaar niet oprecht in je geinteresseerd, gewoon doorgaan naar de volgende ^O^
pi_120111392
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef ook_gek het volgende:

Dan stel je ze vragen waar ze niet simpel op kunnen reageren.
Wat voor vragen moet je dan wel stellen?
pi_120111459
quote:

[..]

Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.
quote:
Dat doen niet alle meisjes, tenzij er iets aan je mankeert. Als er iets aan je mankeert, dan moet je dat eerst "fixen" voordat je verder gaat met meisjes.
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat voor vragen moet je dan wel stellen?
Wat je moet vragen is afhankelijk van het meisje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120111506
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar heb je al antwoord op gekregen. Die ene zin van mij geeft niet alleen een soort van definitie, maar ook direct de methode.
Ik denk niet dat dat het antwoord was dat Benzin wilde horen ;)
pi_120111542
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.
pi_120111580
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb die interesse wel, maar andersom (de meeste) meisjes blijkbaar niet in mij.
Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?
pi_120111585
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dan moet je aan de bak.
pi_120111707
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb je al antwoord op gegeven. Als ze niet in je geinteresseerd zijn, waarom dan blijven proberen?
Dus je stelt voor dat ik stop om met meisjes te praten?
pi_120111776
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens beweerd! :(
Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn ;)
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is ^O^
pi_120111821
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet filteren en niet door blijven gaan met vrouwen die toch niet in je geinteresseerd zijn en jouw tijd aan het verspillen zijn ;)
Filter de rotte appels eruit en zorg dat je alleen maar in zee gaat als er een kans van slagen is ^O^
Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.
pi_120111845
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, als er bijna alleen maar rotte appels voorbij komen bij het filteren, dan moet je toch eens gaan kijken of er niet iets mis gaat in de boomgaard.
En als dat het geval is, dan word het tijd om een nieuwe datingsite te proberen!
Snelle leerling ben jij :P
pi_120111854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.
pi_120111899
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".
pi_120111960
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, dat is wat hij voorstelt, maar ik heb een beter idee: fix jezelf. Er is geen hond die zich interesseert in je problemen en niemand ligt wakker om je. Dat doen mensen alleen als je zelf een nuttige bijdrage levert aan de maatschappij. Ik geloof er geen hout van dat je dat op dit moment doet. Ik deed dat in ieder geval niet. Ik was een nietsnut door mijn problemen.
Met je eerste punt ik het eens.

Nja, technische gezien lever ik zelfs een best grote bijdrage, maar ik ben zelf niet gelukkig. Dat zijn twee andere dingen.
pi_120111964
quote:

[..]

[..]

Open vragen stellen... let daar maar eens op :) Dus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
pi_120111975
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hij zegt altijd "altijd".
Benzin is een ster in het selectief reageren :P
Als iets hem niet bevalt, dan reageert hij gewoon niet op je. Op fok werkt dat prima, maar op andere vlakken (zoals een datingsite, ik noem maar even een random voorbeeldje :P ) werkt die tactiek niet en hoe langer het duurt voordat Benzin dat doorheeft, hoe langer ik 1 concurrent minder heb! ^O^ :D
pi_120112014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Open vragen stellen... let daar maar eens op :) Dus niet 'Gaat het goed met je?' maar 'Hoe gaat het met je?' om maar een heel simpel voorbeeld te stellen. 'Hoe' is een heel belangrijk woord.
Maar als een vrouw -echt- niet in hem geinteresseerd is, dan zal dat allemaal barweinig helpen! ;(
pi_120112093
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Op 'hoe gaat het?' antwoorden veel mensen alleen 'goed'. En 'dat is mooi', maar dan houdt het toch wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')