Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef TSM het volgende:
Met een beetje zeflvertrouwen en lef kom je al ver, gewoon een gesprek beginnen met de persoon die je op het oog hebt. Het gesprek gaat vanzelf verder (dus niet teveel standaard zinnetjes bedenken die je wilt toepassen in je gesprek), zo niet dan moet je niet gelijk denken dat je hebt gefaald, want als die persoon dan al geen goed gesprek kan voeren, zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. (mijn ervaring)
Ja klopt. Soms ligt het aan de ander. Soms aan jezelf. Soms aan beide (geen gelijke onderwerpen, klik e.d.).quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?
We all been there.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af...
Het was gewoon één van die dagen dat ik me dag niet had...
en Hiergaanwedan... Like I care of ik afgewezen wordt of niet....denk om je woorden hea vriend...
beetje laat antwoord op jouw ding misschien. Probeer ergens vrijwilligerswerk te gaan doen in iets wat je interesseert. Ik ben vrijwilliger bij een lokale jongerensoos en een lokaal radiostation. Dan kom je erg veel mensen tegen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.
Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?
Slachtofferrol?quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef kree het volgende:
iemand moet me dit leren.
Want doe al zo me best om het zo te vertellen dat ze heeeeel makkelijk een aanknopingspunt kunnen vinden om wat erover te vragen, maar tis zo passief gewoon.
Tis raar hoor gewoon.
Zolang ik maar vraag gaat het best en hele leuke gesprekjes ook over van alles.
Maar het moet zo onwijs van mezelf komen elke keer weer.
Het lijken wel zombies die meiden, totaal geen interesse.
Denk wel eens moet ik als een meid denken en dan zou ik best veel vragen hebben over wat ik vertel.
Maar fucking niks. ok doe ik weer nieuw onderwerp blabla.
Het put me haast uit dit, er zijn een paar uitzonderingen maar de meeste zijn toch hetzelfde,
Of ook een bekende.
Moet weg
ok praten we later wel verder
is goed truste
Dag verder
* kree is geblokkeerd
Denk het ja :Squote:
Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etcquote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef kree het volgende:
ik heb er nog 1 online maar heb er gewoon geen zin meer in, moet ik weeeeer vertellen over mezelf.
Waarom vragen of vertellen ze zelf nou zo weinig??
zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etc
Ja waarom nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)
of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?quote:Op zondag 9 december 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom niet
Ik ben ook altijd met veel dingen tegelijk bezig.
Of er moet echt iemand online zijn die ik heel erg leuk vind, dan is al mijn aandacht voor die persoon.
Ben jij die persoon niet dan zal ik inderdaad antwoord op je vragen geven maar waarschijnlijk niet heel actief proberen het gesprek gaande te houden.
misschien neem je de dingen wel te serieus en ben je te wanhopig op zoek, zien zij jou helemaal niet als date materiaalquote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?
Bedoel die heb ik ook gehad, heb er onwijs de schurft aan dat ze de deur maar op een kiertje houden zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |