abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120076894
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:21 schreef TSM het volgende:
Met een beetje zeflvertrouwen en lef kom je al ver, gewoon een gesprek beginnen met de persoon die je op het oog hebt. Het gesprek gaat vanzelf verder (dus niet teveel standaard zinnetjes bedenken die je wilt toepassen in je gesprek), zo niet dan moet je niet gelijk denken dat je hebt gefaald, want als die persoon dan al geen goed gesprek kan voeren, zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. (mijn ervaring)
Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?
  zaterdag 8 december 2012 @ 16:22:19 #152
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120076972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Mja, als je geen goed gesprek kan voeren, dan kan dat ook (deels) bij jezelf liggen denk iik?
Ja klopt. Soms ligt het aan de ander. Soms aan jezelf. Soms aan beide (geen gelijke onderwerpen, klik e.d.).
we dan
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:23:03 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120080378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af...

Het was gewoon één van die dagen dat ik me dag niet had... :')

en Hiergaanwedan... Like I care of ik afgewezen wordt of niet.... :') denk om je woorden hea vriend...
We all been there. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120081342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Weet niet eens hoe ik een sociaal leven zou op moeten bouwen eerlijk gezegd. Als ik zie hoe ik in het leven staat de dingen die gebeurt zijn en wat ik gedaan heb. Eerlijk voel mij een monster wat gewoon aan de ketting ligt. Al ben ik dat niet zo voelt het wel.
beetje laat antwoord op jouw ding misschien. Probeer ergens vrijwilligerswerk te gaan doen in iets wat je interesseert. Ik ben vrijwilliger bij een lokale jongerensoos en een lokaal radiostation. Dan kom je erg veel mensen tegen.

Ik heb een goed sociaal leven maar ik ben ook zo'n 1 die niet zo snel op onbekende dames af stap. Vanavond ga ik voor het eerst uit zonder mijn ex. Ben benieuwd hoe het gaat :)
pi_120082056
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?
pi_120084549
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je nog met dat meisje gepraat die je had uitgenodigd op FB?
Ja :)
pi_120088598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja :)
en?
pi_120093370
ow wat zijn die meiden moeilijk joh.

Als iemand me hier ff de gouden tip kan geven over hoe leuk te praten zonder dat ik het zelf steeds moet aanvoeren ofzo.....

Ze zeggen gewoon niks ik moet maar vragen steeds weer.
Do what you love, love what you do!
pi_120093487
Ik ben er echt wel doorheen gewoon met dingen van me zelf vertellen.
Zoveel boeiends kan ik niet meer vertellen.

Je zou toch denken dat een meid ook dan eens wat terug vraagt lijkt me??
Nee hoor het is ok of leuk bla.

En dan moet ik weer de volgende vraag stellen tis best lastig?
pi_120093744
iemand moet me dit leren.

Want doe al zo me best om het zo te vertellen dat ze heeeeel makkelijk een aanknopingspunt kunnen vinden om wat erover te vragen, maar tis zo passief gewoon.

Tis raar hoor gewoon.
Zolang ik maar vraag gaat het best en hele leuke gesprekjes ook over van alles.
Maar het moet zo onwijs van mezelf komen elke keer weer.

Het lijken wel zombies die meiden, totaal geen interesse.

Denk wel eens moet ik als een meid denken en dan zou ik best veel vragen hebben over wat ik vertel.
Maar fucking niks. ok doe ik weer nieuw onderwerp blabla.
Het put me haast uit dit, er zijn een paar uitzonderingen maar de meeste zijn toch hetzelfde,

Of ook een bekende.
Moet weg
ok praten we later wel verder
is goed truste

Dag verder
* kree is geblokkeerd
pi_120093854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef kree het volgende:
iemand moet me dit leren.

Want doe al zo me best om het zo te vertellen dat ze heeeeel makkelijk een aanknopingspunt kunnen vinden om wat erover te vragen, maar tis zo passief gewoon.

Tis raar hoor gewoon.
Zolang ik maar vraag gaat het best en hele leuke gesprekjes ook over van alles.
Maar het moet zo onwijs van mezelf komen elke keer weer.

Het lijken wel zombies die meiden, totaal geen interesse.

Denk wel eens moet ik als een meid denken en dan zou ik best veel vragen hebben over wat ik vertel.
Maar fucking niks. ok doe ik weer nieuw onderwerp blabla.
Het put me haast uit dit, er zijn een paar uitzonderingen maar de meeste zijn toch hetzelfde,

Of ook een bekende.
Moet weg
ok praten we later wel verder
is goed truste

Dag verder
* kree is geblokkeerd
Slachtofferrol?
pi_120093965
Je moet ze gewoon links laten liggen. Is een meid niet geïnteresseerd? => hup naar de volgende.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120094023
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Slachtofferrol?
Denk het ja :S

Maar je weet dat je 1 op de 10 bent

En dat is het nog niet het probleem maar wat het wel is, die meiden weten het ook.

Lekker zitten hoor achter dr laptop en wachten op de "perfecte"

Ze hoeven niet veel meer te zeggen als haha of ok :S :')
pi_120094092
ik heb er nog 1 online maar heb er gewoon geen zin meer in, moet ik weeeeer vertellen over mezelf.
Waarom vragen of vertellen ze zelf nou zo weinig??
pi_120094217
ik heb er serieus al over zitten denken om maar een txt te maken met wat ik ga vertellen.

Want op een enkele na is het alleen maar aanhoren enzo en ik ben het wel zat om twintig keer een beetje hetzelfde te vertellen.

Probeer zo het initiatief dan bij hun te leggen maar op 1 of andere manier verdraaien ze het zo dat ik weer mn verhaal moet doen
pi_120094324
Dan kap je er toch mee? Ik zou meer IRL dingen proberen te doen als ik jou was.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120094455
Ga nog alleen maar daten binnen de cultuur waar ik vanaf kom of met een paar andere culturen. Met ''buitenstaanders'' is het verschil te groot en dat kan nooit leiden tot een goede stabiele relatie :')

Daar ben ik nu wel achtergekomen.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120094463
werkt niet ofzo denk, probeer ik altijd wel uiteraard maar dit is kansen vergroten.

Het hele kutte is dat ik geen idee meer heb met wat ik tegen iedereen zei onderhand :S oeps

Tis mss wel als een lot uit de loterij dat je zo iemand tegen komt.
Maar ok proberen kan geen kwaad sowieso, maar ik irriteer me er wel een beetje aan soms.

Daar tegenover staat dat ik ook best leuke gesprekjes heb hoor, maar moet er wel onwijs mn best voor doen.
  zondag 9 december 2012 @ 00:18:59 #169
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120094480
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef kree het volgende:
ik heb er nog 1 online maar heb er gewoon geen zin meer in, moet ik weeeeer vertellen over mezelf.
Waarom vragen of vertellen ze zelf nou zo weinig??
Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etc
pi_120094513
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Omdat ze naast het gesprek met jou waarschijnlijk ook nog met vriendinnen aan het lullen zijn, facebook aan het checken zijn, de herhaling van the voice of holland proberen te volgen etc etc
zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)
pi_120094579
of ook een leuke "ik ga slapen" en dan nog 3 uur online :')
Hmms ja duidelijk hoor had ze beter gelijk kunnen zeggen rot maar op wil je niet.
  zondag 9 december 2012 @ 00:21:46 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120094587
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef kree het volgende:

[..]

zoiets denk, maar dan is de vraag waarom zit je daar (voor die meid dan)
Ja waarom niet
Ik ben ook altijd met veel dingen tegelijk bezig.
Of er moet echt iemand online zijn die ik heel erg leuk vind, dan is al mijn aandacht voor die persoon.
Ben jij die persoon niet dan zal ik inderdaad antwoord op je vragen geven maar waarschijnlijk niet heel actief proberen het gesprek gaande te houden.
pi_120094635
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja waarom niet
Ik ben ook altijd met veel dingen tegelijk bezig.
Of er moet echt iemand online zijn die ik heel erg leuk vind, dan is al mijn aandacht voor die persoon.
Ben jij die persoon niet dan zal ik inderdaad antwoord op je vragen geven maar waarschijnlijk niet heel actief proberen het gesprek gaande te houden.
of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?
Bedoel die heb ik ook gehad, heb er onwijs de schurft aan dat ze de deur maar op een kiertje houden zeg maar
  zondag 9 december 2012 @ 00:26:00 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120094743
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef kree het volgende:

[..]

of je zou kunnen zeggen je bent niks voor me?
Bedoel die heb ik ook gehad, heb er onwijs de schurft aan dat ze de deur maar op een kiertje houden zeg maar
misschien neem je de dingen wel te serieus en ben je te wanhopig op zoek, zien zij jou helemaal niet als date materiaal
Ik kan moeilijk tegen ieder vrouwelijk persoon waar ik op dat moment niet echt actief mee aan het praten ben gaan zeggen dat ze niks voor me zijn he.
Niet iedereen praat met iemand met de insteek of er misschien een date of meer inzit.
pi_120094854
nu ook weer nog een meid online hoor.

alles al tegen vertelhd, en het eindigt open voor haar.

Hmms mss zou zei eens wat vertellen of vragen???

Ik weet echt niet meer wat ik nu nog weer moet vertellen, we zijn al 1000 regels verder.
Denk ik dat ik best een saai leven heb, hmms kweet niet van die meiden dan, maar veel te vertellen hebben ze blijkbaar ook niet.

Tja behalve die ene laatst over dat ze dubbel genomen wilde worden enzo, hahaha dat was opzich nog een geil gesprekje, maarja dat was ook de eerste die ik zo tegen kwam.

Was serieus praten wel en toen inene van hoevaak ruk je je af hahahaha
ok hmmmms tsja ze geilde me wel op moet ik eerlijk zeggen.
dat was ook voor het eerst beetje geile praat enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')