Oh oke, dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zusje heeft zelfmoord gepleegd o.a.
Zo'n stomme Anastacia stemquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Barbara ook écht niet.... Dat jullie het ff weten
Dit is dan ook weer snel te vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het zo grappig dat zoveel mensen Anja steeds vergeten
Ik denk niet dat je er schuldig aan hoeft te zijn om er door bezwaard te zijn...quote:
Wie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het zo grappig dat zoveel mensen Anja steeds vergeten
Oh dat voel ik wel, dezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit mag door i.p.v. IvarDan gaat Babs namelijk zeker naar de finale
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beterquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie?
Charisma van de ABN AMRO toren in Zwolle
Dit is Barbara niet, dit is Anja.quote:
Anastacia was pas op ons personeelsfeestjequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beter
De beste aflevering ooit!quote:
Ja idd, lekker tentfeesten af gaan in de zomer en You're The One That I Want zingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Day het volgende:
Anja is vast een goeie coverband-zangeres.
Maar daar blijft het ook bij, wat mij betreft.
Dat mocht Anastacia willenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Barbara niet, dit is Anja.
Barbara zingt echt niet als Anastacia
true, truequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beter
Komt door zijn piempiequote:
Oh ik had het over dezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Barbara niet, dit is Anja.
Barbara zingt echt niet als Anastacia
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Anja is echt dat nichtje dat op ieder familiefeest is en waarvan je pas doorhebt dat ze er is op het moment dat ze met een wijntje te veel op de tafel gaat staan en een genant stukje opvoert voor de jarige.
zow, die is afgezaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anastacia was pas op ons personeelsfeestje
En Nick is het met me eens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, lekker tentfeesten af gaan in de zomer en You're The One That I Want zingen
Je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Deze heeft een ziel op haar littekens.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk eerder op haar polsen toen ze zichzelf terugluisterde, begrijpelijk wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Hij heeft kunnen uitrustenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, Nick zegt iets zinnigs, 2 weken voor het einde, hulde
Haha, Serieus, ik wil jou familie leren kennen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Anja is echt dat nichtje dat op ieder familiefeest is en waarvan je pas doorhebt dat ze er is op het moment dat ze met een wijntje te veel op de tafel gaat staan en een genant stukje opvoert voor de jarige.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marco doet vast een afscheidsspeech???
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou serieus niet weten wat ze nou bedoelen. Als ik daar als kandidaat zou staan en ze zouden zeggen: "ik wil gewoon een keer de echte Flappe-du-Pomme horen!" dan zou ik schaapachtig knikken en bedenken wat ze in godsnaam nu eigenlijk concreet bedoelen.
boehoehoequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat 'ie ging zeggen: 'Over een kwartier nemen we afscheid van Anja'
Ik ben een ramp met d's en t's vergeef mequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?
Whehehehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Blurquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een volledige lengteversie van Sandra. Vijftien minuten later is ze klaar met haar versie van Song 2.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Ik ga stuk hier, blame it on the meligheid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Whoe-ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een volledige lengteversie van Sandra. Vijftien minuten later is ze klaar met haar versie van Song 2.
Gewoon geen t's doen en zeggen dat je lui bent en dus zo min mogelijk toetsen aanslaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met d's en t's vergeef me
Ja die hierna komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Zitten er nog een beetje lekkere chicks in eigenlijk?
Tessaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nah, nu niet meer...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nu Marjet en Tessa weg zijn niet nee!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
tessa belinfantequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik zat me wel te bedenken, we zitten Marco wel allemaal te pesten met zijn piemp, maar per saldo levert hij altijd de dikkerdjes en de girls next doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
morgen wereld aids dagquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Sandrathebest het volgende:
Wat voor lintje hebben marco, nick en simon en roel op hun vest?
ja die is er dus uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
tessa belinfantegoogle haar maar eens
Ah, daarom geven ze dan ons nu aids aan onze oren. Om het morgen te vieren.quote:
Misschien krijgt ze een wildcardquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt,maar hopelijk laten ze haar nog even zien. Volgende week zien we haar pas niet meer.
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem van die griet van Brutale Meiden bij zo'n spleetoogreclame, hoe toepasselijk
Als ik moet dan toch kiezen (ben dit seizoen van niemand écht onder de indruk), mag zij van mij wel winnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is tijd voor Barbarapappa Lee Hooper
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze een wildcard
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom geven ze dan ons nu aids aan onze oren. Om het morgen te vieren.
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?
Die herken je echt uit duizenden he?
Jennifuurrr de Jongquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?
Die herken je echt uit duizenden he?
Ik las 'ik ben aan het kakken'quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in aan het kakken, ff snel m'n nagels lakken, misschien word ik wakker
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
Sing on Sunday? RLY? Doet Friesland dan ook weer allemaal mee?
Ik net ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik las 'ik ben aan het kakken'
'Ik ben aan het kakken' las ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
twitter:jamiesblog twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 22:30:01Ivar, can I be your cougar? #TVOH reageer retweet
Ja die ken ik wel maar die ligt eruit dus...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
tessa belinfantegoogle haar maar eens
Goed moment, de reclames duren zo lang dat je rustig The Hobbit en LOTR kunt uitlezen op de pot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik las 'ik ben aan het kakken'
Ik denk dat dat soort cast-oudjes niet zo simpel zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Stickertje het volgende:
hoe lang zouden ze erover gedaan hebben om aan die bejaarde uit te leggen wat 'spinnen ' is?
Maame zit er ook nog in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel maar die ligt eruit dus...
Donssnorretje opplakken je hand tussen een metaalpers!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil Ivar zijn!twitter:jamiesblog twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 22:30:01Ivar, can I be your cougar? #TVOH reageer retweet
Ik las: ik ben aan het kakkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed moment, de reclames duren zo lang dat je rustig The Hobbit en LOTR kunt uitlezen op de pot.
Ik kijk dan ook niet. Ik hoor af en toe wat en ween.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
Ik heb helemaal niet het idee dat ik al 2, 5 uur aan het kijken ben
Met je drollen?quote:
Nee, die glimmende drollen waren van D.quote:
25 min?quote:
heeft ze wat aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef ato het volgende:
Ik ben Sandra fan, maar Tessa was duidelijk de beste tot nu toe.
Ze kan een nummer van een minuut een kwartier lang laten duren. Ik wacht nog op de 'Sandra'-versie van Music was my first love.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef roos85 het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan Sandra?
eenschquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:50 schreef ato het volgende:
Ik ben Sandra fan, maar Tessa was duidelijk de beste tot nu toe.
quote:
Letterlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
Er staat een fakking discobal op het podium mensen !
En dan zie je zijn genotsknots er zo onderuit stekenquote:
Barbara mag ook wel een paar kilootjes lozen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef Bayswater het volgende:
Ik ga ff kakken denk ik als ik dit zo zie.
Zeker, en dat hoor je vooral bij zo'n rustig liedje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef Disana het volgende:
Echt hè, de mooiste stem met het meeste gevoel.
Ze werkt daar al aan meequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:52 schreef tralalala het volgende:
Kan ze niet meedoen met dat andere programma van Wendy?
ik bedoel isturbiaquote:
doe ff normaal...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want? Ik trap op je teentjes als ik opmerkingen maak over fatsige mensen?
Wie is Anja?quote:
Nee, echt helemaal niet.. ze heeft zoveel andere dingen wat haar interessant maakt dat het aantal kg echt niet stoortquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
Dat dikke stoort me bij haar nou echt totaaal niet trouwens.
quote:
hoe die gozer die isturbia zong bij popstars?quote:
Geen Tessa? Of bedoel je van wat er nu nog over is?quote:
Wat dan behalve haar stem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, echt helemaal niet.. ze heeft zoveel andere dingen wat haar interessant maakt dat het aantal kg echt niet stoort
maar ze heeft meer talent dan jij in je kleine lulletje hebt..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ben de slankste niet, tegen het dikke aan, maar Barbare is wel heel erg
wtfquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe ff normaal...
droplul
en koop een woordenboek
quote:
Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen Tessa? Of bedoel je van wat er nu nog over is?
Onmogelijk.quote:
Voor mij wel, qua wat het met me doetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben fan van haar maar vandaag was ze niet de nr 1
Geen liefde voor Lingo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
1. met het mes op tafel
2. 2 voor 12
3. voice
Nathalie is zo leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergeten
Terwijl ik haar vanavond best echt goed vond. Als iemand er uit ligt ben ik ze vergeten, behalve een paar uitzonderingen (zoals ik nog steeds met Nathalie dweep van jaren geleden)
wie is anja?quote:
Terechte vraag!quote:
Dat zou ook niet zo gek zijn met een verbrijzelde hand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Stickertje het volgende:
lijkt net of ivar al weken van de pijnstillers snoept
Dat decor tegenwoordig is afschuwelijk!quote:
maar overall staat ze wel op 1 bij mij nu...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergeten
Terwijl ik haar vanavond best echt goed vond. Als iemand er uit ligt ben ik ze vergeten, behalve een paar uitzonderingen (zoals ik nog steeds met Nathalie dweep van jaren geleden)
Ik kan niet haten op wie ik niet ken.quote:
als jij aan mij vertelt wie anja is?quote:
Ik dacht dat het om 1 vingertopje gingquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ook niet zo gek zijn met een verbrijzelde hand.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel, qua wat het met me doet
Zij raakt me.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe noemde Yvonne hem ook alweer? Een peervormige zitzak?
Wie is hem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe noemde Yvonne hem ook alweer? Een peervormige zitzak?
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat johquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 1 vingertopje ging
Tijdens het hordenlopenquote:
Oh ik dacht dat hij bij Real Life iets zei over een topje dat al genezen was. Verkeerd gehoord danquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat joh![]()
als een van dochters ooit iemand zeug noemt, dan kunnen ze zitten voor minstens een week vergetenquote:
Dat is niet handig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Winnie heeft hetzelfde eikquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
Arm kind, sta je een hele avond in zo'n hoekje naar 3 schermen te staren met onzinnige statistieken en niemand boeit het een flikker wat je zegt.
Het betaalt ongetwijfeld goed.
Ken hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |