Ah, daarom geven ze dan ons nu aids aan onze oren. Om het morgen te vieren.quote:
Misschien krijgt ze een wildcardquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt,maar hopelijk laten ze haar nog even zien. Volgende week zien we haar pas niet meer.
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem van die griet van Brutale Meiden bij zo'n spleetoogreclame, hoe toepasselijk
Als ik moet dan toch kiezen (ben dit seizoen van niemand écht onder de indruk), mag zij van mij wel winnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is tijd voor Barbarapappa Lee Hooper
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze een wildcard
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom geven ze dan ons nu aids aan onze oren. Om het morgen te vieren.
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?
Die herken je echt uit duizenden he?
Jennifuurrr de Jongquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat 'tekeningetjes op mijn arm'?
Die herken je echt uit duizenden he?
Ik las 'ik ben aan het kakken'quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in aan het kakken, ff snel m'n nagels lakken, misschien word ik wakker
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
Sing on Sunday? RLY? Doet Friesland dan ook weer allemaal mee?
Ik net ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik las 'ik ben aan het kakken'
'Ik ben aan het kakken' las ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in aan het kakken, ff snel m'n nagels lakken, misschien word ik wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |