Je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Deze heeft een ziel op haar littekens.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk eerder op haar polsen toen ze zichzelf terugluisterde, begrijpelijk wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Hij heeft kunnen uitrustenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, Nick zegt iets zinnigs, 2 weken voor het einde, hulde
Haha, Serieus, ik wil jou familie leren kennen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Anja is echt dat nichtje dat op ieder familiefeest is en waarvan je pas doorhebt dat ze er is op het moment dat ze met een wijntje te veel op de tafel gaat staan en een genant stukje opvoert voor de jarige.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Marco doet vast een afscheidsspeech???
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou serieus niet weten wat ze nou bedoelen. Als ik daar als kandidaat zou staan en ze zouden zeggen: "ik wil gewoon een keer de echte Flappe-du-Pomme horen!" dan zou ik schaapachtig knikken en bedenken wat ze in godsnaam nu eigenlijk concreet bedoelen.
boehoehoequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat 'ie ging zeggen: 'Over een kwartier nemen we afscheid van Anja'
Ik ben een ramp met d's en t's vergeef mequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet jouw verschrikkelijke "ik wordt"?
Whehehehehequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Blurquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een volledige lengteversie van Sandra. Vijftien minuten later is ze klaar met haar versie van Song 2.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Ik ga stuk hier, blame it on the meligheid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Studiotje het volgende:
Marco, kom dan, kom dan.
[ afbeelding ]
Whoe-ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
Joepi, een volledige lengteversie van Sandra. Vijftien minuten later is ze klaar met haar versie van Song 2.
Gewoon geen t's doen en zeggen dat je lui bent en dus zo min mogelijk toetsen aanslaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met d's en t's vergeef me
Ja die hierna komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Zitten er nog een beetje lekkere chicks in eigenlijk?
Tessaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nah, nu niet meer...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Nu Marjet en Tessa weg zijn niet nee!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
tessa belinfantequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik zat me wel te bedenken, we zitten Marco wel allemaal te pesten met zijn piemp, maar per saldo levert hij altijd de dikkerdjes en de girls next doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef leolinedance het volgende:
morgen wereld aids dagquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Sandrathebest het volgende:
Wat voor lintje hebben marco, nick en simon en roel op hun vest?
ja die is er dus uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
tessa belinfantegoogle haar maar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |