Oh oke, dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zusje heeft zelfmoord gepleegd o.a.
Zo'n stomme Anastacia stemquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Barbara ook écht niet.... Dat jullie het ff weten
Dit is dan ook weer snel te vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het zo grappig dat zoveel mensen Anja steeds vergeten
Ik denk niet dat je er schuldig aan hoeft te zijn om er door bezwaard te zijn...quote:
Wie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het zo grappig dat zoveel mensen Anja steeds vergeten
Oh dat voel ik wel, dezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit mag door i.p.v. IvarDan gaat Babs namelijk zeker naar de finale
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beterquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie?
Charisma van de ABN AMRO toren in Zwolle
Dit is Barbara niet, dit is Anja.quote:
Anastacia was pas op ons personeelsfeestjequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beter
De beste aflevering ooit!quote:
Ja idd, lekker tentfeesten af gaan in de zomer en You're The One That I Want zingenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Day het volgende:
Anja is vast een goeie coverband-zangeres.
Maar daar blijft het ook bij, wat mij betreft.
Dat mocht Anastacia willenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Barbara niet, dit is Anja.
Barbara zingt echt niet als Anastacia
true, truequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, als ze er uit zag als Anastacia dan vond ik het geheid beter
Komt door zijn piempiequote:
Oh ik had het over dezequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is Barbara niet, dit is Anja.
Barbara zingt echt niet als Anastacia
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Anja is echt dat nichtje dat op ieder familiefeest is en waarvan je pas doorhebt dat ze er is op het moment dat ze met een wijntje te veel op de tafel gaat staan en een genant stukje opvoert voor de jarige.
zow, die is afgezaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anastacia was pas op ons personeelsfeestje
En Nick is het met me eens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, lekker tentfeesten af gaan in de zomer en You're The One That I Want zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |