Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen Tessa? Of bedoel je van wat er nu nog over is?
Onmogelijk.quote:
Voor mij wel, qua wat het met me doetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben fan van haar maar vandaag was ze niet de nr 1
Geen liefde voor Lingo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
1. met het mes op tafel
2. 2 voor 12
3. voice
Nathalie is zo leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergeten
Terwijl ik haar vanavond best echt goed vond. Als iemand er uit ligt ben ik ze vergeten, behalve een paar uitzonderingen (zoals ik nog steeds met Nathalie dweep van jaren geleden)
wie is anja?quote:
Terechte vraag!quote:
Dat zou ook niet zo gek zijn met een verbrijzelde hand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Stickertje het volgende:
lijkt net of ivar al weken van de pijnstillers snoept
Dat decor tegenwoordig is afschuwelijk!quote:
maar overall staat ze wel op 1 bij mij nu...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar die ben ik alweer vergeten
Terwijl ik haar vanavond best echt goed vond. Als iemand er uit ligt ben ik ze vergeten, behalve een paar uitzonderingen (zoals ik nog steeds met Nathalie dweep van jaren geleden)
Ik kan niet haten op wie ik niet ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |