als jij aan mij vertelt wie anja is?quote:
Ik dacht dat het om 1 vingertopje gingquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ook niet zo gek zijn met een verbrijzelde hand.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij wel, qua wat het met me doet
Zij raakt me.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe noemde Yvonne hem ook alweer? Een peervormige zitzak?
Wie is hem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe noemde Yvonne hem ook alweer? Een peervormige zitzak?
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat johquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 1 vingertopje ging
Tijdens het hordenlopenquote:
Oh ik dacht dat hij bij Real Life iets zei over een topje dat al genezen was. Verkeerd gehoord danquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat joh![]()
als een van dochters ooit iemand zeug noemt, dan kunnen ze zitten voor minstens een week vergetenquote:
Dat is niet handig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Nee, heel die hand zat tussen dat apparaat joh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Winnie heeft hetzelfde eikquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
Arm kind, sta je een hele avond in zo'n hoekje naar 3 schermen te staren met onzinnige statistieken en niemand boeit het een flikker wat je zegt.
Het betaalt ongetwijfeld goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |