Ze heeft de x factor. Iets wat je niet kunt benoemen, maar wat ze wel heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dit zojuist was Leona toch
Niet super, niet ster
Ik weet niet, ik kijk af en toe. Of liever... het staan aan, ik ben websites aan het bouwen en wanneer ik iets goeds hoor kijk ik. Dit was de eerste keer vandaag.quote:
Gruwelijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Een verse hondendrol in het maanlicht ook
ze zijn terecht hoor.quote:
Zij ownt Johannes en Maame zo enorm...quote:
Jep, dat wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies dit.
Een héle goede hoor, daar niet van.
quote:
Wat een schijtavondquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Een verse hondendrol in het maanlicht ook
Nee, heeft ze nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze heeft de x factor. Iets wat je niet kunt benoemen, maar wat ze wel heeft.
Ik ook denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga denk ik zo zeggen dat Sandra naar huis moet
Ja maar ze zit in een waardeloos teamquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zij ownt Johannes en Maame zo enorm...
Dat zou John niet toestaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga denk ik zo zeggen dat Sandra naar huis moet
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
Nou, hup dat Sandra-geval weer iets laten janken. En inderdaad Martijn, het lijkt eentonig te worden.
Ik haat haar totaal niet, ze boeit me alleen echt NULquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Dat haten op leona is gewoon niet terecht. Dit was gewoon een dijk van een optreden
quote:
Datquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haat haar totaal niet, ze boeit me alleen echt NUL
quote:
Doe je raam eens dicht, het vriest buitenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow mijn god, wat is DIT voor bagger
RIP voor de nabestaanden.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
Liedjes duren bij haar 3x zo lang dan het origineel...
Die stem is helemaal een piepmuis, dan liever Sandra.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef leolinedance het volgende:
Dit is toch wel heel matig. Vond Johannes beter
kertoutfit van een SM dominatrixquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
haar outfit vind ik dan weer wel helemaal tof.
Johannes is dan ook niet te vergelijken met deze amateurs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef leolinedance het volgende:
Dit is toch wel heel matig. Vond Johannes beter
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Haar minste optreden in de liveshow lijkt me
Ze mocht het liedje blijkbaar niet al teveel uit het verband rukken, dan krijg je dat....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Haar minste optreden in de liveshow lijkt me
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Als iemand van de jury dit een 10 geeft is het alleen maar omdat z'n piemp uitschoot bij het drukken op de knop.
Johannes is baas. Gaat vanuit Friesland de wereld veroveren. Robbie Williams zal de grond kussen als hij volgend jaar in het voorprogramma van Johannes mag optreden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Johannes is dan ook niet te vergelijken met deze amateurs.
Dat blijkt. Als nagels over een schoolbord.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Herken je niet een bijzonder geluid als het voorbij komt?
quote:
Uit de top 3 van 3 kandidaten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vandaag: Tessa en Leona door....
Sandra dondert uit mijn top 3
Wie is joun nr. 3 dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vandaag: Tessa en Leona door....
Sandra dondert uit mijn top 3
Waar het hart vol van is...quote:
Dat viel mij ook op, ik vind het ook minder slecht dan de vorige showsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Sandra wel minder erg dan vorige keer, en de liefhebbers vinden haar slechter, het klopt allemaal
Ze heeft d'r ogen niet naar dezelfde kant staanquote:
Enige vrouw he.....quote:
Gezien optredens vanavond wel, maar vrees toch voor haarquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WISSELSTORING LOLOLOLOL! HAHAHAOke.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft er nog niet zo'n goede kijk op maar het scheelde weinig.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
schele aap en dove kwartel in één persoon.
De punten van Tessa en Sandra moeten omgedraaid worden. Tessa en Leona waren even goed, Sandra was minder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Nee hier klopt geen Fuck van
Tessa hoort meer punten te hebben dan Sandra vanavond
Ik zou wat anders op Tessa doenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Het is de enige waar ik een cdtje van op zou zetten
alles opgemaakt voor johannesquote:
Ik zal nooit meer klagen dat de avond wat tegenvaltquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
Nee, maar daarvoor hoeft ze er van mij niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja regels aanpassen, goed idee. Alledrie door en alsnog eentje an een ander team eruit.
uhhh ja dat klopt wel hoor....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
tegen Johannes constant zeggen dat hij wat anders moet doen en dan tegen Sandra zeggen dat ze op zoek zijn naar iemand met zijn eigen stem zoeken
![]()
Zou me niets verbazen als er inderdaad opeens een andere regel zou komen volgende rondequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.
Ja ik ook, helaasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhh ja dat klopt wel hoor....
Als ik haar op de radio hoor weet ik wel gelijk wie ik hoor...
'baas'quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Hoe 'cool' is dat?
Ik dacht dat dat tegenwoordig 'lauw' heette
Onderdeel van de economie jij. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Ik vond Kookgek altijd wel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
en op twitter is ze niet trending!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
?????
Oh man, dat is een smaaksensatie hoor, een hapje vis, een hapje anus, een hapje biefstuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
Held!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Weten we ook gelijk of de stemmen écht tellen. Ze zouden stom zijn om zo'n cashcow te laten lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
?????
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa zingt het wel fijner dan het origineel
zeg maar dat hij dan goed geluisterd heeft vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
Vader: "misschien is die Sandra het minste van allemaal" (slechtste)
Op vijftig meter hoogtequote:
Het liedje zelf stelt ook verbazingwekkend weinig voorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Die clip van Wil.i.,Am met Britney vond ik trouwens maar niks.
Ik weet niet eens meer hoe het gingquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het liedje zelf stelt ook verbazingwekkend weinig voor
Maria Mena zingt het veel 'kleiner'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa zingt het wel fijner dan het origineel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
voor de mensen die stemmen, jullie worden genaaid.
Op de basisschool had ik een biologie lerares die de vriendin van de basist van volumia was. volumia moest optreden bij big brother 1 en vooraf stond al bekend wie er zou gaan winnen
niet alleen om de reclame inkomsten .. die lui die in de live shows staan hebben allemaal een contract met platenlabel johnyquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
John vindt dit prima toch. Controverse = kijkcijfers.
En daarbij zal het hem een rotzorg zijn wie wint, het gaat om de reclameinkomsten. Denk ik.
Op de basisschool had ik een biologie lerares die de vriendin van de basist van volumia was. volumia moest optreden bij big brother 1 en vooraf stond al bekend wie er zou gaan winnen
Fakking wereldtour met Bieber in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Over een paar jaar Joehennis in de O2 Arena
Zanger Rinus heeft ook een uniek stemgeluid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:18 schreef ato het volgende:
Zo een paar x gestemd op Sandra, ik vind haar een uniek stem geluid hebben en Tessa was ook geweldig heb ik ook voor gestemd.
Maria Nena is geweldig..
Een paar mensen een paar jaar opsluiten. Wat zeg ik? Een heel leven.quote:
Mijn buurman heeft een achterneef wiens buurvrouw op school zat met de zoon van de kapster van de jongste zus van de man die in de film speelde naast ene vrouw....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
Is dat echt nog leuk met al die mensen die zichzelf opgeven puur omdat ze willen aandachtshoeren? Alleen mensen die iets op tv ambiëren of in de FHM willen, bleghquote:
Sandra bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar mensen een paar jaar opsluiten. Wat zeg ik? Een heel leven.
Sandra en Tessa mogen het publiek in de kleine zaal vermakenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fakking wereldtour met Bieber in het voorprogramma
nee hoor, in de Fluut in Tietjerkstradeel oidquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Over een paar jaar Joehennis in de O2 Arena
Nee iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand in team Trijn heeft normaal haar:
[ afbeelding ]
Wat een opoe die Tessa.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een achterneef wiens buurvrouw op school zat met de zoon van de kapster van de jongste zus van de man die in de film speelde naast ene vrouw....
Ik ben met een nieuw format bezig, 'Follow me'quote:
Ziet Trijntje nu vier vingers?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ikwillut!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
Big Brother terug, maar dan wel het oude format, zonder al die 'rijke kant en arme kant' fratsen.
Gewoon weer bij elkaar smijten die lui en kijken maar.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef tralalala het volgende:
Alleen als Willibrord dit keer wel in de tuin landt met zijn parachute.
Ik ben in de kleine zaal te vinden...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sandra en Tessa mogen het publiek in de kleine zaal vermaken
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Zou Sandra ook normaal kunnen zingen, dus zonder alles laaaaaaaanggggg te maken? Denk dat dat dan nog best wel aardig klinkt!
Nee, dat denk ik niet. Vandaag leek het erop dat ze dat verplicht minder moest en bam, daar gaan de punten...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Zou Sandra ook normaal kunnen zingen, dus zonder alles laaaaaaaanggggg te maken? Denk dat dat dan nog best wel aardig klinkt!
Ik in 't kleinste kamertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben in de kleine zaal te vinden...
Voor een signeersessie misschienquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, in de Fluut in Tietjerkstradeel oid
Dat zou 100% beter klinken, ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Ah de nostalgie, 4 streams tegelijkertijd open.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh jaaaa! Met van die online livestreams die niet boeiend zijn maar iedereen wel kijkt enzo
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah de nostalgie, 4 streams tegelijkertijd open.
Was toch ook de bedoeling met de Gouden kooi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Stickertje het volgende:
wilde ze dat niet in duitsland doen? een lang lopend big brother project waar mensen een aantal jaar zouden wonen
En ze zijn bezig met dat Marsgedoe, maar of DAT ooit van de grond komt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Stickertje het volgende:
wilde ze dat niet in duitsland doen? een lang lopend big brother project waar mensen een aantal jaar zouden wonen
Yes!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
nee was iets heel anders. hele families zouden daar gaan wonen, een klein dorp.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was toch ook de bedoeling met de Gouden kooi?
idd en dan willen ze ineeens naar 0 hoezo pure geldklopperijquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
19.000 kinderen per dag? Dan is de hongersnood in Afrika zo opgelost.
Oh zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee was iets heel anders. hele families zouden daar gaan wonen, een klein dorp.
nee, ze gaan voor 0 doden...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
HOezo? alcoholcontrole is ontzettend goed....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mensen die op facebook waarschuwen voor een alcoholcontrole. Echt, laat die mensen die bezopen achter het stuur zitten gewoon in die fuik rijden.
gebieden waar unicef niet komt is er minder kindersterftequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
HOezo? alcoholcontrole is ontzettend goed....
Controleer voor de avond ook of ik wel alcohol heb.. stel je voor
Geheelonthoudingquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ze gaan voor 0 doden...
prima, maar geef ze dan ook direct condooms, anders is er zo een bevolkingsexplosie
Big Brother was indertijd voor mij de reden me aan te melden bij Fokquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
I'm in the mood for dancing van The Nolan Sisters.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik zou Sandra wel eens een opgewekt liedje willen horen zingen.
Want het wordt idd wel wat veel van het zelfde.
dat zou wel weer een keer tof zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
Big Brother terug, maar dan wel het oude format, zonder al die 'rijke kant en arme kant' fratsen.
Gewoon weer bij elkaar smijten die lui en kijken maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |