Ik weet niet eens meer hoe het gingquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het liedje zelf stelt ook verbazingwekkend weinig voor
Maria Mena zingt het veel 'kleiner'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa zingt het wel fijner dan het origineel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
voor de mensen die stemmen, jullie worden genaaid.
Op de basisschool had ik een biologie lerares die de vriendin van de basist van volumia was. volumia moest optreden bij big brother 1 en vooraf stond al bekend wie er zou gaan winnen
niet alleen om de reclame inkomsten .. die lui die in de live shows staan hebben allemaal een contract met platenlabel johnyquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
John vindt dit prima toch. Controverse = kijkcijfers.
En daarbij zal het hem een rotzorg zijn wie wint, het gaat om de reclameinkomsten. Denk ik.
Op de basisschool had ik een biologie lerares die de vriendin van de basist van volumia was. volumia moest optreden bij big brother 1 en vooraf stond al bekend wie er zou gaan winnen
Fakking wereldtour met Bieber in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Over een paar jaar Joehennis in de O2 Arena
Zanger Rinus heeft ook een uniek stemgeluid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:18 schreef ato het volgende:
Zo een paar x gestemd op Sandra, ik vind haar een uniek stem geluid hebben en Tessa was ook geweldig heb ik ook voor gestemd.
Maria Nena is geweldig..
Een paar mensen een paar jaar opsluiten. Wat zeg ik? Een heel leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |