Ik vond Kookgek altijd wel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
en op twitter is ze niet trending!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
Oh man, dat is een smaaksensatie hoor, een hapje vis, een hapje anus, een hapje biefstuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
Held!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Weten we ook gelijk of de stemmen écht tellen. Ze zouden stom zijn om zo'n cashcow te laten lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa zingt het wel fijner dan het origineel
zeg maar dat hij dan goed geluisterd heeft vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
Vader: "misschien is die Sandra het minste van allemaal" (slechtste)
Op vijftig meter hoogtequote:
Het liedje zelf stelt ook verbazingwekkend weinig voorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Die clip van Wil.i.,Am met Britney vond ik trouwens maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |