quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Als iemand van de jury dit een 10 geeft is het alleen maar omdat z'n piemp uitschoot bij het drukken op de knop.
Johannes is baas. Gaat vanuit Friesland de wereld veroveren. Robbie Williams zal de grond kussen als hij volgend jaar in het voorprogramma van Johannes mag optreden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Johannes is dan ook niet te vergelijken met deze amateurs.
Dat blijkt. Als nagels over een schoolbord.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Herken je niet een bijzonder geluid als het voorbij komt?
quote:
Uit de top 3 van 3 kandidaten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vandaag: Tessa en Leona door....
Sandra dondert uit mijn top 3
Wie is joun nr. 3 dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind vandaag: Tessa en Leona door....
Sandra dondert uit mijn top 3
Waar het hart vol van is...quote:
Dat viel mij ook op, ik vind het ook minder slecht dan de vorige showsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Sandra wel minder erg dan vorige keer, en de liefhebbers vinden haar slechter, het klopt allemaal
Ze heeft d'r ogen niet naar dezelfde kant staanquote:
Enige vrouw he.....quote:
Gezien optredens vanavond wel, maar vrees toch voor haarquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WISSELSTORING LOLOLOLOL! HAHAHAOke.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft er nog niet zo'n goede kijk op maar het scheelde weinig.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
schele aap en dove kwartel in één persoon.
De punten van Tessa en Sandra moeten omgedraaid worden. Tessa en Leona waren even goed, Sandra was minder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Nee hier klopt geen Fuck van
Tessa hoort meer punten te hebben dan Sandra vanavond
Ik zou wat anders op Tessa doenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Het is de enige waar ik een cdtje van op zou zetten
alles opgemaakt voor johannesquote:
Ik zal nooit meer klagen dat de avond wat tegenvaltquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
Nee, maar daarvoor hoeft ze er van mij niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja regels aanpassen, goed idee. Alledrie door en alsnog eentje an een ander team eruit.
uhhh ja dat klopt wel hoor....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
tegen Johannes constant zeggen dat hij wat anders moet doen en dan tegen Sandra zeggen dat ze op zoek zijn naar iemand met zijn eigen stem zoeken
![]()
Zou me niets verbazen als er inderdaad opeens een andere regel zou komen volgende rondequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.
Ja ik ook, helaasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhh ja dat klopt wel hoor....
Als ik haar op de radio hoor weet ik wel gelijk wie ik hoor...
'baas'quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Hoe 'cool' is dat?
Ik dacht dat dat tegenwoordig 'lauw' heette
Onderdeel van de economie jij. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Ik vond Kookgek altijd wel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
en op twitter is ze niet trending!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |