quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
schele aap en dove kwartel in één persoon.
De punten van Tessa en Sandra moeten omgedraaid worden. Tessa en Leona waren even goed, Sandra was minder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Nee hier klopt geen Fuck van
Tessa hoort meer punten te hebben dan Sandra vanavond
Ik zou wat anders op Tessa doenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Het is de enige waar ik een cdtje van op zou zetten
alles opgemaakt voor johannesquote:
Ik zal nooit meer klagen dat de avond wat tegenvaltquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, de reacties op facebook zijn ook tamelijk negatief voor SandraZou het
?????
Nee, maar daarvoor hoeft ze er van mij niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
o ja dat album moet ze zeker maken, en dan ga ik het draaien ook, maar ze was vandaag niet de beste van de 3
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Go TESSA en Go LEONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja regels aanpassen, goed idee. Alledrie door en alsnog eentje an een ander team eruit.
uhhh ja dat klopt wel hoor....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
tegen Johannes constant zeggen dat hij wat anders moet doen en dan tegen Sandra zeggen dat ze op zoek zijn naar iemand met zijn eigen stem zoeken
![]()
Zou me niets verbazen als er inderdaad opeens een andere regel zou komen volgende rondequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
John moet nog wat bedenken. Friesland gooit zijn plannen in de war.
Ja ik ook, helaasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhh ja dat klopt wel hoor....
Als ik haar op de radio hoor weet ik wel gelijk wie ik hoor...
'baas'quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Hoe 'cool' is dat?
Ik dacht dat dat tegenwoordig 'lauw' heette
Onderdeel van de economie jij. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Ik vond Kookgek altijd wel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
en op twitter is ze niet trending!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
?????
Oh man, dat is een smaaksensatie hoor, een hapje vis, een hapje anus, een hapje biefstuk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Stickertje het volgende:
joop braakhekke die overal met zijn vingers in en aan zit nadat hij ze in zijn mond en andere gaten heeft gestopt
Held!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik haat het
Maar ik heb gestemd
op Tessa
Weten we ook gelijk of de stemmen écht tellen. Ze zouden stom zijn om zo'n cashcow te laten lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
?????
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa zingt het wel fijner dan het origineel
zeg maar dat hij dan goed geluisterd heeft vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef Renesite het volgende:
Vader: "misschien is die Sandra het minste van allemaal" (slechtste)
Op vijftig meter hoogtequote:
Het liedje zelf stelt ook verbazingwekkend weinig voorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Die clip van Wil.i.,Am met Britney vond ik trouwens maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |