Mijn buurman heeft een achterneef wiens buurvrouw op school zat met de zoon van de kapster van de jongste zus van de man die in de film speelde naast ene vrouw....quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:16 schreef Stickertje het volgende:
voor de mensen die stemmen, jullie worden genaaid.
Op de basisschool had ik een biologie lerares die de vriendin van de basist van volumia was. volumia moest optreden bij big brother 1 en vooraf stond al bekend wie er zou gaan winnen
Is dat echt nog leuk met al die mensen die zichzelf opgeven puur omdat ze willen aandachtshoeren? Alleen mensen die iets op tv ambiëren of in de FHM willen, bleghquote:
Sandra bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar mensen een paar jaar opsluiten. Wat zeg ik? Een heel leven.
Sandra en Tessa mogen het publiek in de kleine zaal vermakenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fakking wereldtour met Bieber in het voorprogramma
nee hoor, in de Fluut in Tietjerkstradeel oidquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Over een paar jaar Joehennis in de O2 Arena
Nee iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand in team Trijn heeft normaal haar:
[ afbeelding ]
Wat een opoe die Tessa.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een achterneef wiens buurvrouw op school zat met de zoon van de kapster van de jongste zus van de man die in de film speelde naast ene vrouw....
Ik ben met een nieuw format bezig, 'Follow me'quote:
Ziet Trijntje nu vier vingers?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ikwillut!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
Big Brother terug, maar dan wel het oude format, zonder al die 'rijke kant en arme kant' fratsen.
Gewoon weer bij elkaar smijten die lui en kijken maar.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef tralalala het volgende:
Alleen als Willibrord dit keer wel in de tuin landt met zijn parachute.
Ik ben in de kleine zaal te vinden...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sandra en Tessa mogen het publiek in de kleine zaal vermaken
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Zou Sandra ook normaal kunnen zingen, dus zonder alles laaaaaaaanggggg te maken? Denk dat dat dan nog best wel aardig klinkt!
Nee, dat denk ik niet. Vandaag leek het erop dat ze dat verplicht minder moest en bam, daar gaan de punten...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:19 schreef Starlie het volgende:
Zou Sandra ook normaal kunnen zingen, dus zonder alles laaaaaaaanggggg te maken? Denk dat dat dan nog best wel aardig klinkt!
Ik in 't kleinste kamertje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben in de kleine zaal te vinden...
Voor een signeersessie misschienquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, in de Fluut in Tietjerkstradeel oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |