Zo waar wat Alors zegt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs verdiende die afranseling van hem wel, vanwege al die kloteshows de laatste tijd!
Maar die hoeft ook niets te zeggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Merel zei ook niets en daar hoorde je nooit iemand over klagen.
Het sloeg hierop:quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh *kuch*, wie legt de Lucky even uit?
Oh dat, ik hoorde er vanmorgen op de radio iets over, maar nog niet leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Het sloeg hierop:
http://www.elsevier.nl/we(...)n-in-reclamespot.htm
En of het dan een goede lucky was is een ander verhaal.
Of: Professor slaat pruik van Matthijs z'n hoofd.quote:
Klöpping.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
alexander klopping was wel weer goed.
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Alexander Klopping ook wel goed, maar iets irriteert me aan hem. Hij lijkt me zo'n type dat als jij zegt dat een trui rood is, hij je verbetert door te zeggen dat de trui vermiljoen is.
quote:
Oh absoluut, ik doelde ook niet zozeer op deze discussie hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar wat wil je als je in discussie gaat met zo'n vrouw die digibeet is.. die weet (neem ik aan) NIETS van servers en protocollen en internetveiligheid in het algemeen.
Dat zal Matthijs wel zijn, verplicht enthousiasmequote:Op woensdag 28 november 2012 01:56 schreef Faaluser het volgende:
Beetje rare tijd om dit topic te bumpen, maar valt het jullie ook op dat na een optreden je altijd dezelfde 'Woe!' hoort?
Niks mis met The Golden Earring (al kan ik me herinneren dat ze er niet zo heel lang geleden toch ook al waren?).quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gewoon weer over een band uit de 60s/70s
Waaromquote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef Jivis het volgende:
Esmée Denters, het wunderkind van Justin Timberlake.
Vanavond waarschijnlijk ook niet Haaibaaike.quote:
Dit is eng. Dat mens heeft niks anders te zeggen tegen goede argumenten dat het onzin is. Iedere expert heeft er zijn bezwaren tegen.quote:Op woensdag 28 november 2012 02:58 schreef rubbereend het volgende:
omg die EPD discussie........ als er iets slecht beveiligd is dan zijn het wel de systemen in ziekenhuizen. Die worden al jaren lek gehackt. En die gaan dus een totaal dossier krijgen van bijzonder gevoelige informatie.
Ja de Earringquote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond gewoon weer over een band uit de 60s/70s
Jawel lieve Tong vanavond zijn de Golden Earring hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Vanavond waarschijnlijk ook niet Haaibaaike.
Eén of ander flutbandje.
Tuurlijk. Geniet er maar vanquote:Op woensdag 28 november 2012 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel lieve Tong vanavond zijn de Golden Earring hoor![]()
Valt wel mee:quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik vind dat hier altijd veel gezeurd en geklaagd wordt,
quote:
Poeh poeh, gewaagde stelling aangezien de afgelopen paar weken er alleen maar slechte afleveringen zijn gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een slechte aflevering was dat vandaag zeg!
Dit post ik vast want het is zonder twijfel de waarheid als een koe.
Ik zag haar laatst in een reclame, zo'n Nederland vererende VOC mentaliteit reclame, geen idee waarvan overigens.quote:
Jammer, nu kan Karina je niet weer verslaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer, nu kan Karina je niet weer verslaan.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]Het enige leuke van het hele DWDD.
OK nu ga ik opletten wanneer jij een keer roept: leukquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu ga ik opletten wanneer jij een keer roept: leuk![]()
Heb je dat überhaupt al een keer gedaan tijdens DWDD?
quote:Op woensdag 28 november 2012 03:29 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dat trillende Omroep Max-lid wel leuk.
Natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Zou Barry Hay zijn zonnebril op hebben?![]()
Nou ja, ik had natuurlijk wel willen kijken, maar ik moet afpilsen bij vrienden.quote:
Haha ja ok dat was wel leuk maar nog leuker was toen hij ging slaanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen hij die ballon op Matthijs zijn hoofd plakte had ik mijn broek uit.
Ja soms moet je dapper zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Poeh poeh, gewaagde stelling aangezien de afgelopen paar weken er alleen maar slechte afleveringen zijn gemaakt.
Ik doe normaal. Ik heb een hekel aan die man..quote:
Jij bent altijd tegen de keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik heb een hekel aan die man..
Nico Dijkshoorn achter hoogleraar.quote:
Dat vind je vast leuk om te doen om zo je stoere fok-imago in takt te houden. Maar niemand heeft een hekel aan Tan.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Poeh poeh, tis me wat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind je vast leuk om te doen om zo je stoere fok-imago in takt te houden. Maar niemand heeft een hekel aan Tan.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Meneerik2 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent altijd tegen de keer.
Zozo. Gewaagde uitspraken.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind je vast leuk om te doen om zo je stoere fok-imago in takt te houden. Maar niemand heeft een hekel aan Tan.
Ja hoor, Haaibaaike is er toch niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Cee het volgende:
Mag ik alvast zeggen dat ik een hekel aan Barry Hay heb?
Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom heeft die man een zonnebril binnen op
Immutsj.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef FredVleespet het volgende:
To keep track of the visions in his eyesquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef FredVleespet het volgende:
Die is dood. Bovendien had de echte sint een turkenkleur.quote:
Niet zo flauw doenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Die is dood. Bovendien had de echte sint een turkenkleur.
Dat ten eerste iddquote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Als een wetenschapper onderzoek gaat doen naar het effect van de Sint op kinderen dan moet je als bestuur toch überhaupt tegen de wetenschapper zeggen dat hij eens een zinvol onderzoek moet gaan zoeken?
Echt!!! Dat doet hij anders nooit.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef ddx het volgende:
Irritant interview waar Matthijs vandaag wel erg vaak/snel mensen afkapt.
Zinvol onderzoek is niet te specificeren.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef Breekfast het volgende:
Als een wetenschapper onderzoek gaat doen naar het effect van de Sint op kinderen dan moet je als bestuur toch überhaupt tegen de wetenschapper zeggen dat hij eens een zinvol onderzoek moet gaan zoeken?
Naar mijn idee normaal iets minderquote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt!!! Dat doet hij anders nooit.
Is toch ook gewoon zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt!!! Dat doet hij anders nooit.
Er zijn wel nuttelozere onderzoeken in de psychologie.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef Breekfast het volgende:
http://nos.nl/artikel/231(...)r-discriminatie.htmlquote:Op woensdag 28 november 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
Rommel leidt tot discriminatie? Zo van "Kutturk ruim je rommel op" ?
Leuk bedacht, misschien soms wel waar.quote:De onderzoekers vroegen wachtenden op het rommelige station Utrecht Centraal een vragenlijst in te vullen. Er waren zes zitplaatsen beschikbaar, maar de stoel uiterst links was al bezet, door een zwarte of blanke man.
"Bij veel rommel gingen blanke mensen significant verder weg zitten van de zwarte man", constateerde Lindenberg. "Als die rommel er niet was, dan zaten ze net zo dicht bij een blank als bij een zwart persoon."
Niet precies nee, dat is voor een deel subjectief inderdaad. Maar er is toch zeker wel enige gradatie in te brengen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Zinvol onderzoek is niet te specificeren.
Diepeinterview.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
En wat is de eerste vraag, geen diarree gehad
Was geen vraag.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
En wat is de eerste vraag, geen diarree gehad
Ik ben gestopt met kijken omdat ik er depressief van werd. Wat een kutland.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Rusland serie was altijd leuk
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik werd er bijna een Dinand Woesthof van
Ja geeft geen zin om naar toe te gaan inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken omdat ik er depressief van werd. Wat een kutland.
Is zn imutsj hoorde ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef trovey het volgende:
Zie ik Barry Hay weer zitten, die heeft weer zo'n last van de zon.
..........................waar?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Oh man hier krijg ik echt de kriebels van.
Hey?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Is zn imutsj hoorde ik uit betrouwbare bron
Nee. Jelle was al eerder, geen echte idioot als Karl en dat ie toevallig in India is kan gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Stickertje het volgende:
is dit de nederlandse versie van 'idiot abroad' ?
Nee, dit is wel serieusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Stickertje het volgende:
is dit de nederlandse versie van 'idiot abroad' ?
Hockey wel, daar hebben ze dan ook als ongeveer enige sport wel eens goud gewonnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Cricket is niet Olympisch, dat zal het zijn.
Ik zat al te denken, hockyen ze niet redelijk goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Hockey wel, daar hebben ze dan ook als ongeveer enige sport wel eens goud gewonnen.
Sinds het kunstgras kunnen ze er niets meer van.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:59 schreef thettes het volgende:
[..]
Hockey wel, daar hebben ze dan ook als ongeveer enige sport wel eens goud gewonnen.
Jij valt op centebakken.quote:
Goeie scene had ie gister hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef YazooW het volgende:
Muuuuundo dat is mijn naam, eindhoven de gekste daar kom ik vandaan
Schande!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
En iedereen lachen om die opgesloten dieren. Mensen
Vegetariër?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
En iedereen lachen om die opgesloten dieren. Mensen
Ja.. maar je mag je mening verdedigen hoorquote:
Helemaal niks maar ze zit in de studio en er komt iets aan. Of we daar iets van gaan horen is de vraag. Laten we hopen van niet, tenzij het goed is.quote:
over het paard getild inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef Travel. het volgende:
Wat een vreselijk mens is het helaas geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |