Jammer johquote:
Het zit je dwars he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom wrijf je het er nou nog extra in? Vooral na die Eiffel kwestie?
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.quote:
Is best een dikke bundel hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Liever een Vermande in de OP dan zo'n fiscaalboekje
Gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.
Oh, nouja dan nogquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met wat heb jij het verdrongen dan?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even een oldschool ISOS-mixje aangezet voor tijdens het maken van opdrachten (waar ik maar niet doorheen kom). Wellicht helpt het
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedachtquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook ja![]()
Schrijven van wat?^^
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedacht
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Help
Dat schakelprogramma (van fiscaal) houdt toch juist in dat je de master goed kan doorlopen door het volgen van de bachelor vakken voor die richting?
quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook jij een beetje respect voor die prachtige bundel.
Dat zeker welquote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!
Ok dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.
Staat in de wet hequote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Kan bij een gevangenisstraf van meer dan 4 jaar geen voorwaardelijke gevangenisstraf meer worden opgelegd? Nee toch?
Ja artikel 14 ofzo. Maar daar leid ik a contrario uit af dat dat niet kan, maar het lijkt me zo stug.quote:
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok dat ook ja![]()
Maar jij zegt dus dat ik al wat vakken kan halen, en die dus blijven staan. Dus die hoef ik dan niet in het schakelprogramma te doen?
Zeg dat welquote:
Ah ok dankjewelquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.
Vooral eigen ontwikkeling, ik houd van verder leren. Verder zijn er kantoren waarbij dat een harde eis is. Die kantoren wil ik niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Hij wil mij bij kunnen houden, dat bedoelt hij.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.
Dat krijg je met een verhouding van 90/10 haantjes - kippetjes.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe wat een onderlinge rivaliteit merk ik hier zeg
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Ben jaloersquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.
Uiteindelijk word je daar beter van he.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Het voelt ook erg goed.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Moet zeggen dat er op de studie voornamelijk kippetjes rondlopen
[..]
Ben jaloers![]()
Ze zegt mannen.quote:
Amsterdam hé.quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had net besloten dit niet te zeggen doe jij het alsnog
Lijkt me heerlijk, een chalet in Zwitserland.quote:Op maandag 26 november 2012 22:18 schreef VonBallusseck het volgende:
Morgen gaat de eerste 'echt goede' sneeuw vallen in het durpje waar mijn ouders een chalet hebben (Riederalp, Zwitserland).
En ditquote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een chalet in Zwitserland.
Holy fuck, hypnose bestaat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Dit moet wel de grootste sog mogelijk zijn.
http://www.theuselessweb.com/
Klikken op eigen risico.
[..]
En dit
Hahaha wat een site. -_-quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Klikken op eigen risico.
[..]
En dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ogenquote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Klikken op eigen risico.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef VonBallusseck het volgende:
Een blonde fudgepacker die 'HEYYEAYYEAAYYYEAY' op de meest mieterige stem mogelijk zingt.Doet me een beetje denken aan dit nummer. Tchock, zit je. Zelden zoiets slechts gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Het was niet negatief bedoeld! Meer gewoon dat het melig isquote:
Serieus, ik zie nog steeds allerlei vage kleuren alsof ik een bad acid trip hebquote:
Ik had iets heel slechts verwacht maar dit is eigenlijk gewoon top 2000-muziek.quote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dit nummer. Tchock, zit je. Zelden zoiets slechts gezien:
quote:
Dat is mijn hal.quote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iets heel slechts verwacht maar dit is eigenlijk gewoon top 2000-muziek.
He trouwens:
[..]
Je ziet oa een Zweedse gouden plaat voor Stars, aan de bassist, een Engelse zilveren single voor Seperate Lives van Phil, uitgereikt aan de opnamestudio, een Amerikaanse gouden single voor Jesus to a Child aan het platenlabel en Amerikaanse platina plaat voor 52nd street, uitgereikt aan trompettist.quote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Ik bedoelde: welke platen zijn het.
Vet hoorquote:Op maandag 26 november 2012 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet oa een Zweedse gouden plaat voor Stars, aan de bassist, een Engelse zilveren single voor Seperate Lives van Phil, uitgereikt aan de opnamestudio, een Amerikaanse gouden single voor Jesus to a Child aan het platenlabel en Amerikaanse platina plaat voor 52nd street, uitgereikt aan trompettist.
Zou je ze ook echt ophangen?quote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hoorEcht iets wat ik zou kunnen hebben later
Hoe kom je er aan?
Fora, ebay, verzamelsites. Andere kant hangen er nog een paar. Had er eerst meer, maarja.quote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hoorEcht iets wat ik zou kunnen hebben later
Hoe kom je er aan?
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staanquote:
Je hebt in ieder geval een hobby. En interesses. Lekker belangrijk wat anderen ervan vindenquote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staan
edit: niet dat er bijster veel aan te zien is verder, maar hey
Ik begrijp je frustratie, maar aangezien dat cijfer echt voor de kat z'n *kuch* is en je er geen studiepunten oid voor krijgt, zou ik me er niet teveel over opwinden. Dat cijfer en het gedoe er omheen is alleen maar om dat PGO een waarde te geven. Een waarde die er niet toe doet, maar hey, Forgeddabouditquote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef Keyos het volgende:
Wat een grafwijf trouwens die tutor van vorig blok, heb ik een 6.3 gekregen voor mijn 'professionele houding', alleen maar omdat ik wel zo beleefd ben om niet constant door iedereen heen te kakelen om mijn zegje te doen. Damn wat kan ik hier boos om worden terwijl ik elke week mijn werk heb gemaakt.
Ik ben sowieso heel veel met muziek bezigquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een hobby. En interesses. Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden
Iedere keer andere foto, ik heb er denk ik al drie gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Deze is tof als je hem uitwerkt: http://www.koalastothemax.com
Oh er hoeft ook niet altijd iets aan te zien zijn toch? De kick van iets zeldzaams hebben is vaak al meer waard dan dat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staan
edit: niet dat er bijster veel aan te zien is verder, maar hey
Wat is daar tof aan?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Deze is tof als je hem uitwerkt: http://www.koalastothemax.com
Wat speel je/maak je?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel veel met muziek bezigMaken, luisteren, verzamelen, lezen.
Ik speel gitaar en bas. En ik ben aan het leren met muziekproductieprogramma'squote:
Leuk man! Leuke afleiding ook kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en bas. En ik ben aan het leren met muziekproductieprogramma'sNiet dat ik het ook al voor elkaar krijg om luisterbare muziek te maken, maar ik ben er wel redelijk veel mee bezig de laatste tijd.
Welnee. Erik en ik blijven uit elkaars vaarwater, gentlemen's agreement.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Waar heb jij dit weekend gezetenquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee. Erik en ik blijven uit elkaars vaarwater, gentlemen's agreement.
Jaquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk man! Leuke afleiding ook kan ik me voorstellen.
Dat zou ik dus echt nooit doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik speel ook gitaar maar in mijn huurcontract staat dat ik er niet op mag spelen dus ik ben gestopt
Ik deed een paar TR's en toen werd hij boos. En een mod.quote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
Nog last van je stalker die zo graag met je wilde spelen?
Neppe shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee dat is niet de reden hoorquote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen
[..]
Echte passie raak je niet kwijt, op naar een andere hobbyquote:Op maandag 26 november 2012 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha nee dat is niet de reden hoor
Ik ben een beetje de passie voor het spelen kwijtgeraakt
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Neppe shit
www.koalastothemax.com Hier, doe die maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is dat ook het belangrijkst toch? Wat anderen ervan vinden is op z'n best secundair. Als je er zelf plezier en voldoening uit haalt is dat al alle reden om het te doen zou ik zeggen. En iedereen heeft wel iets van een uitlaatklep nodig naast z'n studie/werk denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaStelt allemaal niet zo veel voor hoor, maar het is wel heel voldoenend.
Kluwerquote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
www.koalastothemax.com Hier, doe die maar
quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Liever een Vermande in de OP dan zo'n fiscaalboekje
Als je zo brutaal blijft, volgt er een passende sanctie.quote:
Oh-no-he-didn'tquote:Op maandag 26 november 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zo brutaal blijft, volgt er een passende sanctie.
Jij kan mij helemaal niet aanquote:Op maandag 26 november 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je zo brutaal blijft, volgt er een passende sanctie.
Ik mis vast iets.quote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waar heb jij dit weekend gezeten
Zozo. Zozozo.quote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jij kan mij helemaal niet aanmet je sancties.
Waarom heb je die random discussie met een achterlijk figuur?quote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef VonBallusseck het volgende:
/random gesprek met achterlijk figuur die mij probeert te overtuigen dat 'coachee' de vrouwelijke equivalent is van 'coach'
Wist jij dat coachee de vrouwelijke vorm is van coach?quote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef VonBallusseck het volgende:
r die mij probeert te overtuigen dat 'co
laat diegene gewoon even wikipedia lezenquote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef VonBallusseck het volgende:
/random gesprek met achterlijk figuur die mij probeert te overtuigen dat 'coachee' de vrouwelijke equivalent is van 'coach'
quote:De coachee leert, de coach ondersteunt en begeleidt dit leerproces. Binnen het coachingstraject worden de doelen vooraf bepaald. Doel van de coaching is het vergroten van de persoonlijke effectiviteit van de coachee.
Wist jij dat bananee de vrouwelijk equivalent van banaan is?quote:Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef VonBallusseck het volgende:
Coachee is inderdaad de 'leerling', niet de vrouwelijke variant van coach.. toch?
Het.quote:Op maandag 26 november 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wist jij dat bananee de vrouwelijk equivalent van banaan is?
Net als trainer--> trainee.quote:Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef VonBallusseck het volgende:
Coachee is inderdaad de 'leerling', niet de vrouwelijke variant van coach.. toch?
Tijd om mij naar de eeuwige (ofja, doe maar tijdelijke) jachtvelden te verplaatsen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wist jij dat bananee de vrouwelijk equivalent van banaan is?
Dit doet me denken aan Bright Eyes, dat ik nu maar even ga luisteren.quote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tijd om mij naar de eeuwige (ofja, doe maar tijdelijke) jachtvelden te verplaatsen.Fijne avond nog mensen.
Weltrusten!quote:Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Tijd om mij naar de eeuwige (ofja, doe maar tijdelijke) jachtvelden te verplaatsen.Fijne avond nog mensen.
Maak je dat nu pasquote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef N0rah het volgende:
Pff, nu pas bij probleem 2B. Verlos me uit m'n lijden.
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.quote:
Te veel.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.
Wellicht kun je aanmerken dat de zin te lang is, teveel onnodige hoofdletters, geen interpunctie of dergelijke zaken
Ik had het natuurlijk niet over de versie van Elton John, maar over die van Watership Down!quote:Op maandag 26 november 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
Ondertussen doe ik de Oeeeeee van Goodbye Yellow Brick Road.
Ik pak de versie van Billy & Elton.quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk niet over de versie van Elton John, maar over die van Watership Down!
Je bent je Ritalin vergeten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME ONTZETTEND IK WOU EERST WAT ANDERS OPSCHRIJVEN MAAR IK VERANDERDE ONDERTUSSEN VAN GEDACHTEN EN IK HEB NIET MEER TERUGGELEZEN SORRY VOOR DE FOUT IK BEN OOK ENKEL MAAR EEN MENS WEL BLIJ NATUURLIJK WANT IK ZIT IN DE TREIN EN DAAR IS HET LEKKER WARM TERWIJL JE HET MOOIE LANDSCHAP VAN NEDERLAND AAN JE VOORBIJ ZIET GAAN GEWELDIG HE NOU ECHT WEL GROETJES.
Wellicht kun je aanmerken dat de zin te lang is, teveel onnodige hoofdletters, geen interpunctie of dergelijke zaken
Ik ken iemand die naar Berlijn is geweest, en iemand anders die net terug is uit NYC, die hebben het enorm naar hun zin gehad en raden het heel enthousiast aan.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Is er hier iemand naar het buitenland geweest in zijn studie? Derde jaar ofzo
Onze docenten zitten er maar steeds op te hameren dat het zo geweldig is, zelfs bij de propedeuse uitreiking nog een hele speech
quote:Uitspraak
1 november 2011
Strafkamer
nr. 10/01948
Hoge Raad der Nederlanden
(...)
3. Het procesverbaal van bevindingen van de Regiopolitie Rotterdam-Rijnmond, nr. 20090290735, d.d. 25 januari 2009, opgemaakt in de wettelijke vorm door de daartoe bevoegde opsporingsambtenaar [verbalisant 3]. Dit proces-verbaal houdt onder meer in -zakelijk weergegeven -:
als relaas van deze opsporingsambtenaar:
Op het internet heb ik de betekenis van het woord "conjo" opgezocht. Volgens het woordenboek straattaal is de betekenis van het woord "conjo", "kut."
De betekenis van het woord werd door mij gevonden op de website: ONZ / Woordenboek Straattaal - ABN. Ik heb een selectie van woorden gekopieerd en verwerkt in een Word document, welke ik als bijlage bij dit proces-verbaal van bevindingen heb gevoegd."
bron
Nee joh! Alleen staat in het arrest geen ONZ maar dat doet FOK! vanzelf.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].
Het staat er ook nog echt in, ik dacht dat je wat had zitten aanpassen.
Wut?quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sowieso is techno, door de beat, iets fijner om op te dansen tijdens een avond stappen. Dat is de voornaamste reden ook dat het niet echt in clubs wordt gedraaid, het is geen clubmuziek omdat mensen er niet 'goed' op kunnen dansen. Om het een afvoerputje te noemen is dan ook erg kort door de bocht. Trance is één van de exportproducten van Nederland op muzikaal gebied.
Kun je vast wennen voor Vitesse-PECquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:51 schreef Tchock het volgende:
Ik wist helemaal niet dat arnhem zo ver weg was
Ik hoop op een controlequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:40 schreef Tchock het volgende:
Op goed geluk in de ICE gesprongen, nu maar hopen dat ze.niet controleren
Semi-jongquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat een jonge Phil Collins?
Nee, ik zeg dat je op techno beter kunt dansen. Misschien minder drinken indeedquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wut?Ik heb misschien wat gedronken maar volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier.
Anyways, ik had het over muzikaal gezien. De massa heeft geen smaak, vooral niet buiten Nederland want daar loopt men in het algemeen(muv een aantal Europese landen) zwaar achter qua EDM. Het feit dat het goed verkoopt zegt dan ook helemaal niks. Dat is hetzelfde wanneer je zegt dat je van klasssieke muziek houdt maar dan met cd's van Andre Rieu op de proppen komt.
En zweverige techno is er echt in overvloede. Je moet misschien iets beter zoeken
Ik daht 9,15.. Nog drie kwartier.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Word je eerst om 8u wakker, denk je dat je nog even 10 minuutjes blijft liggen en BAM het is 9u
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik daht 9,15.. Nog drie kwartier.
Eeuwigheid later, 9,30
Je moet er ook niet op kauwen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zijn die adapters van notebooks slecht zeg. Heb nu al draadbreuk in de adapter van Acer en die van Dell is hard onderweg kapot te gaan.
De mijne dus niet. En intensief gebruiken kan ik het ook niet noemen aangezien ze allebei voornamelijk beneden liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen?
Mijn Dell adapter gaat al een jaar mee bij intensief gebruik; dagelijk van boven naar beneden, van huis naar Nijmegen, uitgerekt hangen tussen laptop en stopcontact, laten vallen en hij doet het perfect
Oei, gewoon Dell opbellen, krijg je vast wel een nieuwequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mijne dus niet. En intensief gebruiken kan ik het ook niet noemen aangezien ze allebei voornamelijk beneden liggen.
Ik haal er wel een uit de voorraad op de zaak. Het was meer een observatie over de kwaliteit. Twee adapters van twee verschillende merken vind ik wat veelquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, gewoon Dell opbellen, krijg je vast wel een nieuwe
Ah kijk, dat klinkt beterquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik haal er wel een uit de voorraad op de zaak. Het was meer een observatie over de kwaliteit. Twee adapters van twee verschillende merken vind ik wat veel
Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef VonBallusseck het volgende:
Beoordeling professioneel gedrag terug, ik moet minder laten blijken dat ik me irriteer aan
mensen die geen fuck doen/uitvoeren tijdens de werkgroep.
Dat wist ik, mijn excuses.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan.
Haha, even briefje terugsturen: 'Ik erger me aan mensen die 'irriteren aan' gebruiken'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn excuses.![]()
Dat ik me erger aan mensen die geen fuck uitvoeren*
Edit: mijn tutor heeft overigens 'irriteert aan' geschreven.![]()
Haha, je zou het bijna doen. Overigens, verder is ze is best een lieverdje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, even briefje terugsturen: 'Ik erger me aan mensen die 'irriteren aan' gebruiken'.
Heeft ze ook "geen fuck uitvoeren" geschrevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn excuses.![]()
Dat ik me erger aan mensen die geen fuck uitvoeren*
Edit: mijn tutor heeft overigens 'irriteert aan' geschreven.![]()
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heeft ze ook "geen fuck uitvoeren" geschreven![]()
Maar serieus, het is misschien wel goede feedback. Ik heb ooit wel eens een collega door de mand laten vallen in een belangrijke vergadering en daar heb ik vreselijk voor op mijn lazer gehad. Er zijn situaties waarin dat, omwille van het hogere doel, gewoon niet kan.
Helemaal waar. En toch kun je dat niet laten blijken als je in een vergadering zit waar een klant bij aanwezig is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.
Nou nou nou.. ga van jezelf uit man, ergeren aan anderen kost enkel energie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nee, niet letterlijk. Iets in de trend van dat ik me erger aan mensen die niet goed zijn voorbereid, en dat ik dat dan te duidelijk naar voren breng. Iets dat, mijns inziens, niet meer dan normaal is. Mensen die gewoon (redelijk) goed voorbereid naar de werkgroep komen zal ik nooit zo veroordelen, maar als je geen hol uitvoert, terwijl ik 200 pagina's heb gelezen en heb voorbereid, en diegene dus in feite profiteert van de andere groepsleden die wel hard hebben gewerkt, kun je wat mij betreft opzouten.
Ik had dacht dat ook om 8 uur ofzo! Alleen ik werd pas om 11u wakker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Word je eerst om 8u wakker, denk je dat je nog even 10 minuutjes blijft liggen en BAM het is 9u
Waarom? Niks mis met peer review toch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:34 schreef VonBallusseck het volgende:
Beoordeling professioneel gedrag terug, ik moet minder laten blijken dat ik me irriteer aan
mensen die geen fuck doen/uitvoeren tijdens de werkgroep.
Luie studentquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had dacht dat ook om 8 uur ofzo! Alleen ik werd pas om 11u wakker.
Vind je het niet een beetje bruusk om te zeggen dat de massa per definitie geen smaak heeft? Voor veel mensen die ongetwijfeld wel degelijk van klassieke muziek houden komt hun scope gewoon niet verder dan André Rieu, het jaarlijkse kerstconcert van Mahler en verzamelde aria's van Maria Calla's. Daar is dan ook niks mis mee denk ik omdat die mensen dat mooi vinden en er gelukkig van worden. Je hoeft niet altijd in de exotische obscure krochten van een bepaald muziekgebied te duiken om smaak te hebben. Er is niks mis met hetzelfde mooi vinden als 1.000.000+ anderen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wut?Ik heb misschien wat gedronken maar volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier.
Anyways, ik had het over muzikaal gezien. De massa heeft geen smaak, vooral niet buiten Nederland want daar loopt men in het algemeen(muv een aantal Europese landen) zwaar achter qua EDM. Het feit dat het goed verkoopt zegt dan ook helemaal niks. Dat is hetzelfde wanneer je zegt dat je van klasssieke muziek houdt maar dan met cd's van Andre Rieu op de proppen komt.
En zweverige techno is er echt in overvloede. Je moet misschien iets beter zoeken
Ik heb ook colleges straks.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Luie student![]()
Ik zit inmiddels alweer in de boeken. Ik houd me wel zoet met nog een werkgroep op het einde van de middag.
True that, genietenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Straks even met de hond naar buiten. Heerlijk is dat; even de gedachten verzetten.
Zo´n hekel daaraan. Kunstenaar zijn is best, maar als niemand je werk wil hebben, of uberhaupt waardeert is het gewoon troep.quote:
Mensen die goedkeuring van anderen behoevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo´n hekel daaraan. Kunstenaar zijn is best, maar als niemand je werk wil hebben, of uberhaupt waardeert is het gewoon troep.
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. De mensen die er het hele jaar niks aan doen en onvoorbereid zijn krijgen zelf de rekening wel gepresenteerd bij het tentamen
Maar wel lekker subsidie slurpen. Ze maken rotzooi die niemand hoeft, laat ze lekker patat bakkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mensen die goedkeuring van anderen behoeven
Nou ik heb het wel een klein beetje gemerkt vorig jaar, de mensen die meestal slecht voorbereid waren tijdens de werkgroepen moeten nu nog vakken herkansen van vorig jaar, en sommigen hebben hun bsa niet of nauwelijks gehaald.quote:
Sommige dingen zijn echt super fraai hoor... maar inderdaad. Subsidie zou eigenlijk enkel voor de begin jaren mogen zijn om zo zelfvoorzienend te worden. En patat is lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:51 schreef Yreal het volgende:
kker subsidie slurpen. Ze maken rotzooi di
Nee niks. Dan wil ik ook subsidies voor elke andere zelfstandige ondernemer. Laat ze dan ook lekker loodgieters, coaches en webwinkels subsidiëren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn echt super fraai hoor... maar inderdaad. Subsidie zou eigenlijk enkel voor de begin jaren mogen zijn om zo zelfvoorzienend te worden. En patat is lekker
+1quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee niks. Dan wil ik ook subsidies voor elke andere zelfstandige ondernemer. Laat ze dan ook lekker loodgieters, coaches en webwinkels subsidiëren.
Bemoei je even met je eigen zaken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nog een blije smiley omdat mijn reactie zo boos klinkt. ==>![]()
Zover wil ik dan ook weer niet gaan, maar als je ondernemingen wilt subsidiëren doe dan iedereen, niet enkel kunstenaars. Dat is nog wel de minst zinnige groep om te subsidieren.quote:
Ditquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:58 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bemoei je even met je eigen zaken.
Ik hou er niet van om de internet tough guy uit te hangen maar als jij op hooghartige wijze ,en plein public, laat blijken het niet eens te zijn met mijn studiemethoden dan zou ik in de pauze een hartig woordje met je willen spreken.
Als jij graag 200 bladzijden wil lezen voor een werkcollege dan is dat jouw zaak maar ga jouw systeem niet opdringen aan andere studenten.
Helemaal niet door ze in het openbaar terecht te wijzen.
Als je niks komt doen, kom dan gewoon nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:58 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bemoei je even met je eigen zaken.
Ik hou er niet van om de internet tough guy uit te hangen maar als jij op hooghartige wijze ,en plein public, laat blijken het niet eens te zijn met mijn studiemethoden dan zou ik in de pauze een hartig woordje met je willen spreken.
Als jij graag 200 bladzijden wil lezen voor een werkcollege dan is dat jouw zaak maar ga jouw systeem niet opdringen aan andere studenten.
Helemaal niet door ze in het openbaar terecht te wijzen.
+1 Werkgroepen duren ook altijd 10 keer langer door dit soort mensen en daarnaast blijft er minder ruimte over om dieper op stof in te gaan of evt. discussies te voerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je niks komt doen, kom dan gewoon niet
het is verplichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
tuurlijk moet je af en toe gewoon voorbereid zijn en goed meedoen maar soms slaperig voor je uitstaren en de discussie in je opnemen is ook primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Actaeon het volgende:
Het ligt er natuurlijk wel aan de manier waarop alles gebeurt maar het is gewoon dodelijk vermoeiend als je in een werkgroep zit waar altijd dezelfde 3 mensen het antwoord geven en de rest van de zaal als een zombie voor zich uit zit te staren en steevast op alle vragen iets zegt als 'Ik snap het niet mevrouw/meneer dus ik heb deze niet'.
Ik snap dat je daar na een tijdje geïrriteerd van raakt. Dat soort mensen kunnen net zo goed langer in hun bed blijven liggen. Niet voorbereiden is prima moet je zelf weten maar zorg in ieder geval dat je nog een zinnige bijdrage aan de discussie kan leveren. Anders blijf maar weg.
Bij ons duurt het altijd ongelofelijk lang doordat er mensen zijn die idiote vragen stellen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1 Werkgroepen duren ook altijd 10 keer langer door dit soort mensen en daarnaast blijft er minder ruimte over om dieper op stof in te gaan of evt. discussies te voeren
Het is de universiteit man. Geen haan die ernaar kraait als je 6x per jaar tentamens komt maken. Maar werkgroepen volgen heeft als verplichting dat je bent voorbereid.quote:
Dit. houd je bek en doe het lekker in de pauze of je eigen tijd. Van die vergezochte 'wat als dit en dat' rot op manquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bij ons duurt het altijd ongelofelijk lang doordat er mensen zijn die idiote vragen stellen.
Radboud universiteit is het verplicht werkgroepen te volgen; mis je er meer dan 2 vervangende opdracht en bij 3 uitgesloten van tentamen. Dus ja, verplichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is de universiteit man. Geen haan die ernaar kraait als je 6x per jaar tentamens komt maken. Maar werkgroepen volgen heeft als verplichting dat je bent voorbereid.
Dat is juist de hele reden om te gaan man. De werking van de regeltjes kan ik zelf ook wel uitvogelen. Juist voor de wat bijzondere constructies en gedachtegangen ga ik naar de werkgroepen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit. houd je bek en doe het lekker in de pauze of je eigen tijd. Van die vergezochte 'wat als dit en dat' rot op man
Het zijn ook vaak mensen die veel aandacht willen, volgens mij stellen ze zichzelf de eis dat ze elke les een paar vragen stellen, om maar bekend te worden bij de docentquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit. houd je bek en doe het lekker in de pauze of je eigen tijd. Van die vergezochte 'wat als dit en dat' rot op man
Wat een ballententquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Radboud universiteit is het verplicht werkgroepen te volgen; mis je er meer dan 2 vervangende opdracht en bij 3 uitgesloten van tentamen. Dus ja, verplicht
Ja tuurlijk, dan komt er discussie en wordt het interessant. ik bedoel het moment waarop mensen gaan vragen van; stel dat een konijn dit en dat. Pure onzinquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is juist de hele reden om te gaan man. De werking van de regeltjes kan ik zelf ook wel uitvogelen. Juist voor de wat bijzondere constructies en gedachtegangen ga ik naar de werkgroepen.
Lol dit is inderdaad wel zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak mensen die veel aandacht willen, volgens mij stellen ze zichzelf de eis dat ze elke les een paar vragen stellen, om maar bekend te worden bij de docent.
Het is aan de docent om de gang van zaken in een werkgroep te overzien. Als de docent vindt dat iemand de kantjes er van afloopt dan is het aan de docent om in te grijpen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ballentent of prestatie gericht. De meeste afvallers zijn al weg dus.. voorbereiden is ook verplicht en daarvoor heb je ook de regel 2/3xquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een ballentent. UvA
je ziet maar wat je doet, ons boeit het niet.
Dat houdt nooit op. Zelfs in de master zijn er figuren die de idiootste vragen stellen. Meestal wimpelt de hoogleraar dat soort figuren wel af, die heeft daar echt geen tijd voorquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bij ons duurt het altijd ongelofelijk lang doordat er mensen zijn die idiote vragen stellen.
Precies, heerlijk is dat. Eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel jammer dat het zo schools wordt.
Wat mij betreft stel je niets verplicht, ik geloof niet dat er dan kwaliteit uitvalt.
True true, maar het is hier niet anders. Zal later wel anders worden hoop ik, maar nu verplicht en dat is ook wel fijn opzich. Verplicht voorbereiden betekent over het algemeen een actieve werkgroepquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel jammer dat het zo schools wordt.
Wat mij betreft stel je niets verplicht, ik geloof niet dat er dan kwaliteit uitvalt.
In Rotterdam hebben ze nu juist een switch gemaakt naar een heel ander leerprogramma waarbij er veel meer verplichtingen zijn. Volgens mij gaat dat gewoon door in het 2e en 3e jaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true, maar het is hier niet anders. Zal later wel anders worden hoop ik, maar nu verplicht en dat is ook wel fijn opzich. Verplicht voorbereiden betekent over het algemeen een actieve werkgroep
Nouja ik plan het gewoon zo dat ik nog 2 dagen in de week kan werken, afgelopen week 3 keer, dus het kan nog wel. Maar je moet af en toe gewoon verplicht er zijn terwijl je maar 1 vak hebt, dan zou je bijvoorbeeld thuis veel meer kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze nu juist een switch gemaakt naar een heel ander leerprogramma waarbij er veel meer verplichtingen zijn. Volgens mij gaat dat gewoon door in het 2e en 3e jaar.
Hoe ze de master voor zich zien is me een raadsel.
Beidequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Van sommige reacties hier krijg ik de neiging om eigenhandig m'n oogballen uit de willen prikken met de nu in mijn handen aanwezige pen.
Ik vraag me oprecht af met welk doel sommige mensen hier studeren. Is dat omdat je iets wil leren, of is dat omdat je genoeg had van het hangen bij de lokale buurtsuper en dit iets nieuws was.
Best wel een te verwachten reactiequote:
Hoe laat je dat precies merken dan als ik vragen magquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:15 schreef VonBallusseck het volgende:
Niet actief meedoen is iets anders dan je totaal niet hebben voorbereid. Bovendien 'bemoei' ik me er niet mee, ik laat enkel weten dat ik me er aan stoor via mijn houding. De tutor grijpt overigens niet in, en meerdere mensen uit mijn werkgroep hebben precies hetzelfde gedaan.
Swaffelenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe laat je dat precies merken dan als ik vragen mag
Werkgroepenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies, heerlijk is dat. Eigen verantwoordelijkheid![]()
1: Geen onderwijs
2: (online) Hoorcolleges
3: Hoorcolleges en werkgroep => Intensief of werkgroepvervangend
4: Alleen werkgroepen
Gelukkig valt dat hier wel mee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat houdt nooit op. Zelfs in de master zijn er figuren die de idiootste vragen stellen. Meestal wimpelt de hoogleraar dat soort figuren wel af, die heeft daar echt geen tijd voor
Ja dat vind ik het leukste, als ik mocht kiezen ging ik ook alleen HC's maar helaas zijn die alleen niet verplicht dus moet ik die skippen om te kunnen werken. Shit happens. Vanaf januari weer elke HC te vinden met mijn tegen die tijd nieuwe Surface RTquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Werkgroepen
Gewoon alleen live hoorcolleges.![]()
Like in the old days.
Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Van sommige reacties hier krijg ik de neiging om eigenhandig m'n oogballen uit de willen prikken met de nu in mijn handen aanwezige pen.
Ik vraag me oprecht af met welk doel sommige mensen hier studeren. Is dat omdat je iets wil leren, of is dat omdat je genoeg had van het hangen bij de lokale buurtsuper en dit iets nieuws was.
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezigquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.
Ik vind werkgroeponderwijs gewoon niks idd. Het boek moet de basis zijn en de HC's aanvullend en verdiepend op het boek. En verder geen WG's. Dat is hoe het hoort te zijn vind ik. Gelukkig zijn er in de Master nog 1-2 hoogleraren die zo onderwijs geven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het leukste, als ik mocht kiezen ging ik ook alleen HC's maar helaas zijn die alleen niet verplicht dus moet ik die skippen om te kunnen werken. Shit happens. Vanaf januari weer elke HC te vinden met mijn tegen die tijd nieuwe Surface RT
Omdat ik daar toen ik nog veel werkgroepen had last van had. Het vertraagt de boel zo enorm en er is alleen maar herhaling en herhaling.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezig
Dat mensen die niks zitten te doen en de hele tijd een beetje zitten te sms'en gewoon moeten opbokken. Halen het niveau alleen maar omlaagquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezig
Truequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen ik nog veel werkgroepen had last van had. Het vertraagt de boel zo enorm en er is alleen maar herhaling en herhaling.
Je moet het ook niet zien als een persoonlijke aanval op jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True
Maar ik heb zelf nu ook weinig voorbereid maar dat komt niet omdat ik geen interesse heb om te studeren..
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik constateer alleen dat bepaalde mensen sterk de indruk wekken dat ze daar alleen zitten omdat het moet of omdat het een soort bezigheidstherapie is. Die mensen kunnen ook vrijwel nooit een zinnig antwoord geven op een vraag. Ik vind dat als je besluit naar het onderwijs te komen je in ieder geval een zinnige bijdrage aan de discussie moet kunnen leveren. Doe je dat telkens niet dan heb ik daar niet zoveel respect voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.
Eigenlijk zou de universiteit, speciaal voor jullie orde van verhevenen, privéwerkgroepen in het leven moeten roepen. Want tussen dat gewone gepeupel, die niet eens 200 bladzijden lezen voor het werkcollege, horen jullie niet thuis.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.
Eigenlijk zou de universiteit, speciaal voor jullie orde van verhevenen, privéwerkgroepen in het leven moeten roepen. Want tussen dat gewone gepeupel, die niet eens 200 bladzijden lezen voor het werkcollege, horen jullie niet thuis.
Want mensen die niks doen zijn nuttig?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik wil ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben gewoon jaloers op je![]()
Rechtenmeet @ Zwitserland dan maar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ik ben gewoon jaloers op je
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef VonBallusseck het volgende:
Mooie locatie voor een meet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Rechtenmeet @ Zwitserland dan maar.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Potverdikkie ziet er goed uit man!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.fcgroningen.nl%2Fuploads%2Fpics%2FUit_groen_01.jpg&key=39cd70c57c528cbaf294b6e089c83afb56a3495a&method=fill&size=400x480]afbeelding[/url] ]
Best wel strak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.fcgroningen.nl%2Fuploads%2Fpics%2FUit_groen_01.jpg&key=39cd70c57c528cbaf294b6e089c83afb56a3495a&method=fill&size=400x480]afbeelding[/url] ]
Grunnquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
Eh mijn naam staat er groot op?quote:
Dan shop je die er af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh mijn naam staat er groot op?
Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NSquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik heb net een pissige mail gestuurd dat ze alle fatsoensnormen te voorbij gaan en of ze wel helemaal besodemieterd zijn en dat ik graag terug krijg hoe ik hier tegen in kan gaan en dat ik anders mijn mogelijkheden ga bekijken om juridische stappen te ondernemen..
maar ik heb geen idee wat deze mogelijkheden kunnen zijn
ik ben in elk geval fucking pissig nu
ja care het gaat hier niet om mensen met verstand, het gaat hier om mensen van de klantenservice, die schrikken daar vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NS
Ik denk dat het naar een jurist gaat zodra jij zoiets in je brief zet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja care het gaat hier niet om mensen met verstand, het gaat hier om mensen van de klantenservice, die schrikken daar van
Nou daarom, tijd voor rechten gebrabbel in een rechten SC. Tips?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het naar een jurist gaat zodra jij zoiets in je brief zet.
Hoe je dat in godsnaam kunt zien is me een raadsel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet gewoon dat het opzettelijk gebroken is
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etcquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe je dat in godsnaam kunt zien is me een raadsel.
Dan nog, dat jij de opzet kunt zien vind ik knapquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etc
Hmm aangezien alle creditcards en bankpassen verzonden worden en ik weet wat voor sorteermachines er bij de post gebruikt worden. Weinig kansquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doen
Hij is in goede staat verzonden, ik krijg deze foto terug. Wat denk je?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan nog, dat jij de opzet kunt zien vind ik knap
Misschien kun je na je studie aan de gang als gebroken kaartjes analistquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je een pasje doormidden breekt, pak je hem toch tussen duim en vingers vast en dan krijg je zo'n breuk. Als het door gebruik zou zijn gebeurd moet je denken aan scheurtjes etc
Achja, in plaats van een leuke tip op deze kansloze actie van de NS krijg ik dit.. god ja. recht zal wederom niet zegevierenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Tchock het volgende:
Ik sorteer zelf post en ik heb dit wel een keer gedaan met een brief
Jouw woord tegen het hunne ga je nooit winnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Achja, in plaats van een leuke tip op deze kansloze actie van de NS krijg ik dit.. god ja. recht zal wederom niet zegevieren
Ik ga door tot het eind, dit is gewoon een principe kwestie. Gaat verdomme om maar 60 euro ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jouw woord tegen het hunne ga je nooit winnen
60?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga door tot het eind, dit is gewoon een principe kwestie. Gaat verdomme om maar 60 euro ofzo
11 euro + 50 euro reiskosten die niet worden vergoed omdat de kaart nu dus 'door mijn schuld' kapot is. Snap je dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
60?Wat?
edit: Nieuwe kaart kost ¤11 als geconcludeerd wordt dat jij verwijtbaar handelde. Waar je dat exorbitant hoge bedrag vandaan haalt is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
dit, geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien is het wel tijdens het verzenden gebeurd, kan de NS weinig aan doen
Oh, op die manier. Nouja, gewoon heel dom dat je hem opgestuurd hebt eigenlijk want als je diefstal meldt kun je je treinkaartjes declareren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
11 euro + 50 euro reiskosten die niet worden vergoed omdat de kaart nu dus 'door mijn schuld' kapot is. Snap je dat?
En dit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon een nieuwe kaart bestellen man
Wat denk je dat het kost om 'juridische stappen' te ondernemen (tegen een bedrijf als de NS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |