Jammer johquote:
Het zit je dwars he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom wrijf je het er nou nog extra in? Vooral na die Eiffel kwestie?
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.quote:
Is best een dikke bundel hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Liever een Vermande in de OP dan zo'n fiscaalboekje
Gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.
Oh, nouja dan nogquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met wat heb jij het verdrongen dan?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even een oldschool ISOS-mixje aangezet voor tijdens het maken van opdrachten (waar ik maar niet doorheen kom). Wellicht helpt het
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedachtquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook ja![]()
Schrijven van wat?^^
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedacht
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Help
Dat schakelprogramma (van fiscaal) houdt toch juist in dat je de master goed kan doorlopen door het volgen van de bachelor vakken voor die richting?
quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook jij een beetje respect voor die prachtige bundel.
Dat zeker welquote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!
Ok dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.
Staat in de wet hequote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Kan bij een gevangenisstraf van meer dan 4 jaar geen voorwaardelijke gevangenisstraf meer worden opgelegd? Nee toch?
Ja artikel 14 ofzo. Maar daar leid ik a contrario uit af dat dat niet kan, maar het lijkt me zo stug.quote:
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok dat ook ja![]()
Maar jij zegt dus dat ik al wat vakken kan halen, en die dus blijven staan. Dus die hoef ik dan niet in het schakelprogramma te doen?
Zeg dat welquote:
Ah ok dankjewelquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.
Vooral eigen ontwikkeling, ik houd van verder leren. Verder zijn er kantoren waarbij dat een harde eis is. Die kantoren wil ik niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Hij wil mij bij kunnen houden, dat bedoelt hij.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.
Dat krijg je met een verhouding van 90/10 haantjes - kippetjes.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe wat een onderlinge rivaliteit merk ik hier zeg
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Ben jaloersquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.
Uiteindelijk word je daar beter van he.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe wat een onderlinge rivaliteit merk ik hier zeg
Het voelt ook erg goed.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Moet zeggen dat er op de studie voornamelijk kippetjes rondlopen
[..]
Ben jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |