Jammer johquote:
Het zit je dwars he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom wrijf je het er nou nog extra in? Vooral na die Eiffel kwestie?
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.quote:
Is best een dikke bundel hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Liever een Vermande in de OP dan zo'n fiscaalboekje
Gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb een nummer opgezet wat Eiffel weer naar de krochten van m'n geheugen verdringt dus het is weer gered.
Oh, nouja dan nogquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met wat heb jij het verdrongen dan?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even een oldschool ISOS-mixje aangezet voor tijdens het maken van opdrachten (waar ik maar niet doorheen kom). Wellicht helpt het
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedachtquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook ja![]()
Schrijven van wat?^^
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een, naar wat blijkt, nogal pittige opdracht. Collectieve acties en (on)rechtmatigheid daarvan en nog wat randzaken. Heb een schema moeten bedenken voor de toetsing op de (on)rechtmatigheid en dat vervolgens daadwerkelijk toetsen op een casus, dus het is nog maar de vraag of ik in eerste instantie een juist schema heb bedacht
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Help
Dat schakelprogramma (van fiscaal) houdt toch juist in dat je de master goed kan doorlopen door het volgen van de bachelor vakken voor die richting?
quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook jij een beetje respect voor die prachtige bundel.
Dat zeker welquote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n uitdagende opdracht!
Ok dat ook jaquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, het is ook een vereiste om uberhaupt toegelaten te worden tot de master.
Staat in de wet hequote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Kan bij een gevangenisstraf van meer dan 4 jaar geen voorwaardelijke gevangenisstraf meer worden opgelegd? Nee toch?
Ja artikel 14 ofzo. Maar daar leid ik a contrario uit af dat dat niet kan, maar het lijkt me zo stug.quote:
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok dat ook ja![]()
Maar jij zegt dus dat ik al wat vakken kan halen, en die dus blijven staan. Dus die hoef ik dan niet in het schakelprogramma te doen?
Zeg dat welquote:
Ah ok dankjewelquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is wat ik heb gedaan, inderdaad. Je vakken blijven dan namelijk wel staan op je cijferlijst.
Vooral eigen ontwikkeling, ik houd van verder leren. Verder zijn er kantoren waarbij dat een harde eis is. Die kantoren wil ik niet bij voorbaat uitsluiten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Hij wil mij bij kunnen houden, dat bedoelt hij.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijhouden? Voorsprong vergroten noemen ze dat.
Dat krijg je met een verhouding van 90/10 haantjes - kippetjes.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe wat een onderlinge rivaliteit merk ik hier zeg
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg dat welheb nog nauwelijks iets gedaan aan strafrecht 2
[..]
Ah ok dankjewel
Maakt dus verder niet uit welke vakken uit de Ba fiscaal (of hoeveel) ik nu al meepak
Wat was bij jou eigenlijk de ingeving dat je alsnog civiel effect wilde halen dan
Ben jaloersquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb al jaren niks meer aan strafrecht gedaan.
Uiteindelijk word je daar beter van he.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Het voelt ook erg goed.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Moet zeggen dat er op de studie voornamelijk kippetjes rondlopen
[..]
Ben jaloers![]()
Ze zegt mannen.quote:
Amsterdam hé.quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had net besloten dit niet te zeggen doe jij het alsnog
Lijkt me heerlijk, een chalet in Zwitserland.quote:Op maandag 26 november 2012 22:18 schreef VonBallusseck het volgende:
Morgen gaat de eerste 'echt goede' sneeuw vallen in het durpje waar mijn ouders een chalet hebben (Riederalp, Zwitserland).
En ditquote:Op maandag 26 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een chalet in Zwitserland.
Holy fuck, hypnose bestaat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Dit moet wel de grootste sog mogelijk zijn.
http://www.theuselessweb.com/
Klikken op eigen risico.
[..]
En dit
Hahaha wat een site. -_-quote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Klikken op eigen risico.
[..]
En dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ogenquote:Op maandag 26 november 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
Klikken op eigen risico.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef VonBallusseck het volgende:
Een blonde fudgepacker die 'HEYYEAYYEAAYYYEAY' op de meest mieterige stem mogelijk zingt.Doet me een beetje denken aan dit nummer. Tchock, zit je. Zelden zoiets slechts gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Het was niet negatief bedoeld! Meer gewoon dat het melig isquote:
Serieus, ik zie nog steeds allerlei vage kleuren alsof ik een bad acid trip hebquote:
Ik had iets heel slechts verwacht maar dit is eigenlijk gewoon top 2000-muziek.quote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dit nummer. Tchock, zit je. Zelden zoiets slechts gezien:
quote:
Dat is mijn hal.quote:Op maandag 26 november 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iets heel slechts verwacht maar dit is eigenlijk gewoon top 2000-muziek.
He trouwens:
[..]
Je ziet oa een Zweedse gouden plaat voor Stars, aan de bassist, een Engelse zilveren single voor Seperate Lives van Phil, uitgereikt aan de opnamestudio, een Amerikaanse gouden single voor Jesus to a Child aan het platenlabel en Amerikaanse platina plaat voor 52nd street, uitgereikt aan trompettist.quote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Ik bedoelde: welke platen zijn het.
Vet hoorquote:Op maandag 26 november 2012 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ziet oa een Zweedse gouden plaat voor Stars, aan de bassist, een Engelse zilveren single voor Seperate Lives van Phil, uitgereikt aan de opnamestudio, een Amerikaanse gouden single voor Jesus to a Child aan het platenlabel en Amerikaanse platina plaat voor 52nd street, uitgereikt aan trompettist.
Zou je ze ook echt ophangen?quote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hoorEcht iets wat ik zou kunnen hebben later
Hoe kom je er aan?
Fora, ebay, verzamelsites. Andere kant hangen er nog een paar. Had er eerst meer, maarja.quote:Op maandag 26 november 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hoorEcht iets wat ik zou kunnen hebben later
Hoe kom je er aan?
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staanquote:
Je hebt in ieder geval een hobby. En interesses. Lekker belangrijk wat anderen ervan vindenquote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staan
edit: niet dat er bijster veel aan te zien is verder, maar hey
Ik begrijp je frustratie, maar aangezien dat cijfer echt voor de kat z'n *kuch* is en je er geen studiepunten oid voor krijgt, zou ik me er niet teveel over opwinden. Dat cijfer en het gedoe er omheen is alleen maar om dat PGO een waarde te geven. Een waarde die er niet toe doet, maar hey, Forgeddabouditquote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef Keyos het volgende:
Wat een grafwijf trouwens die tutor van vorig blok, heb ik een 6.3 gekregen voor mijn 'professionele houding', alleen maar omdat ik wel zo beleefd ben om niet constant door iedereen heen te kakelen om mijn zegje te doen. Damn wat kan ik hier boos om worden terwijl ik elke week mijn werk heb gemaakt.
Ik ben sowieso heel veel met muziek bezigquote:Op maandag 26 november 2012 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een hobby. En interesses. Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden
Iedere keer andere foto, ik heb er denk ik al drie gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Deze is tof als je hem uitwerkt: http://www.koalastothemax.com
Oh er hoeft ook niet altijd iets aan te zien zijn toch? De kick van iets zeldzaams hebben is vaak al meer waard dan dat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik ben heel erg van dat soort collectibles, ik heb zelf ook een paar vrij zeldzame platen die in een glazen kast staan
edit: niet dat er bijster veel aan te zien is verder, maar hey
Wat is daar tof aan?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Deze is tof als je hem uitwerkt: http://www.koalastothemax.com
Wat speel je/maak je?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel veel met muziek bezigMaken, luisteren, verzamelen, lezen.
Ik speel gitaar en bas. En ik ben aan het leren met muziekproductieprogramma'squote:
Leuk man! Leuke afleiding ook kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en bas. En ik ben aan het leren met muziekproductieprogramma'sNiet dat ik het ook al voor elkaar krijg om luisterbare muziek te maken, maar ik ben er wel redelijk veel mee bezig de laatste tijd.
Welnee. Erik en ik blijven uit elkaars vaarwater, gentlemen's agreement.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Waar heb jij dit weekend gezetenquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee. Erik en ik blijven uit elkaars vaarwater, gentlemen's agreement.
Jaquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk man! Leuke afleiding ook kan ik me voorstellen.
Dat zou ik dus echt nooit doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik speel ook gitaar maar in mijn huurcontract staat dat ik er niet op mag spelen dus ik ben gestopt
Ik deed een paar TR's en toen werd hij boos. En een mod.quote:Op maandag 26 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
Nog last van je stalker die zo graag met je wilde spelen?
Neppe shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee dat is niet de reden hoorquote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |