Je kan het tentamen versie 1 van Lawweb halen en dan de vraag bekijken bij versie 2. Ik had ook versie 2 namelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Jammer, heb hier alleen versie 2 liggen. Dan maar ff afwachten.
Dit meen je ?quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat Juridische Vaardigheden 1 is helemaal geweldigLeuk zo'n doe-vak.
Ja kijk, ondanks ik dat soort muziek erg goed kan waarderen, draagt dat nu niet echt bij aan het focussen op mijn werk. Sterker nog, ik zal in slaap vallen. Derhalve, trance van een jaar of 8 terugquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leonard Cohen - Show me the place voor de eckte eckte
Jij hebt toch fiscaal en notarieel gedaan?quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef Maharbal het volgende:
Opzich kan ik mij wel voorstellen dat mensen dat een 'verfrissend' vak vinden. Je bent 'eindelijk' een beetje concreet bezig met wat je hebt geleerd. Helemaal voor Spotless die over het algemeen iets enthousiaster is dan de gemiddelde student
Ja, en nee. Vooralsnog geen civiel effect omdat ik het te druk had met die dingen tegelijkertijd te doen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt toch fiscaal en notarieel gedaan?
Deed je daar ook civiel effect bij?
Ik mag jou steeds meer.quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja kijk, ondanks ik dat soort muziek erg goed kan waarderen, draagt dat nu niet echt bij aan het focussen op mijn werk. Sterker nog, ik zal in slaap vallen. Derhalve, trance van een jaar of 8 terug
Klinkt als een enorme flop dat onderwijs daarquote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef Keyos het volgende:
Wat een grafwijf trouwens die tutor van vorig blok, heb ik een 6.3 gekregen voor mijn 'professionele houding', alleen maar omdat ik wel zo beleefd ben om niet constant door iedereen heen te kakelen om mijn zegje te doen. Damn wat kan ik hier boos om worden terwijl ik elke week mijn werk heb gemaakt.
Lekker raven!quote:
Sowieso. PGO is gewoon een epic fail.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt als een enorme flop dat onderwijs daar
Sowieso is zijn enthousiasme altijd geweldig. Eigenlijk alle studenten die dat hebben. Vind ik wel mooi om te zien, ik heb dat niet echt snel bij rechten namelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef Maharbal het volgende:
Opzich kan ik mij wel voorstellen dat mensen dat een 'verfrissend' vak vinden. Je bent 'eindelijk' een beetje concreet bezig met wat je hebt geleerd. Helemaal voor Spotless die over het algemeen iets enthousiaster is dan de gemiddelde student
Hmm oke toch te druk dusquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, en nee. Vooralsnog geen civiel effect omdat ik het te druk had met die dingen tegelijkertijd te doen.
Komend jaar ga ik nog even 1 vak halen aan de UvA, en dan krijg ik m'n civiel effect er ook bij.
Gewoon Notarieel en Fiscaal doen. Als een eckte eckte baas.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm oke toch te druk dus
Ik doe nu notarieel met wat vakken voor civiel effect, is al redelijk druk moet ik zeggen
Maar vind belasting eigenlijk best interessant alhoewel het wel erg pittig is.
Het verhoogt in ieder geval je kansen op de arbeidsmarkt, vooral fiscaal. Alhoewel ik ook een aantal mensen ken dat fiscaal erbij deed puur voor de kansen op de arbeidsmarkt. Ze vonden er zelf geen hol aan, en dat zag je meteen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm oke toch te druk dus
Ik doe nu notarieel met wat vakken voor civiel effect, is al redelijk druk moet ik zeggen
Maar vind belasting eigenlijk best interessant alhoewel het wel erg pittig is.
Yesquote:Beste studenten,
Onlangs hebben medestudenten de mailvoorzieningen in Blackboard gebruikt om reclame te maken voor een bijlesbedrijf. Dat is niet alleen onbetamelijk misbruik van onderwijsvoorzieningen, het is ook nog eens in strijd met de wetgeving rond elektronische reclame.
Tegen de betrokken studenten zal worden opgetreden. Voor de zekerheid melden wij jullie dat de faculteit, en meer in het bijzonder de staf van het vak Aansprakelijkheidsrecht, niet verantwoordelijk is voor de cursussen waarvoor werd geadverteerd. Voor de goede orde melden wij tevens dat er auteursrecht rust op het onderwijsmateriaal en de collegeopnames die op Blackboard zijn geplaatst. Het is dus niet toegestaan dit elders toegankelijk te maken. Het maken van kopieën voor eigen gebruik is vanzelfsprekend wel toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Edgar du Perron
Ik zie nu pas dat er in je ondertitel (of hoe dat ook heet) Mr² staatquote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Raven op trance? Op trance zweef je!
O, ik luister gewoon thuis naar trance.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Speedy_T het volgende:
Trance.. gasten, echt?
Echte mannen luisteren techno.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er in je ondertitel (of hoe dat ook heet) Mr² staatIk dacht altijd vierkante meter. Snapte hem al niet.
Probleem is een beetje dat mijn werkgroep gewoon vol zat met meiden die gewoon extreem veel opschreven en extreem blij waren als ze aan het woord waren. Ik heb nooit de neiging om door iedereen heen te gaan praten waardoor het net lijkt alsof ik niets doen. In de meeste werkgroepen had ik bij de mensen gezeten die minder voorbereid zouden zijn dan deze groep.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt als een enorme flop dat onderwijs daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |