In plaats van zo'n saai huiswerktopic begint zich een echte rechten-gefundeerde SC te ontwikkelenquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Paxcon het volgende:
In een maand meer dan 20 delen van dit topic
De Fokkers groeien gewoon mee natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In plaats van zo'n saai huiswerktopic begint zich een echte rechten-gefundeerde SC te ontwikkelen
Ben benieuwd of het over 5-6 maanden nog steeds zo druk is hier.quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben er pas sinds september ofzo dus ik weet niet echt hoe het hier ''vroeger'' wasquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
In plaats van zo'n saai huiswerktopic begint zich een echte rechten-gefundeerde SC te ontwikkelen
Sinds jij rechten studeert is het topic met een rotvaart vooruit gegaanquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Jaren geleden was het in ieder geval een stuk 'serieuzer', dat wil zeggen er werd veel meer inhoudelijk gepost. Daarbij was het dan ook een stukje minder 'levendig'.quote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds september ofzo dus ik weet niet echt hoe het hier ''vroeger'' was
Is het ook, hoe lang is het dan? Een week of 2 á 3?quote:
Was best goed voorbereid voor dit tentamen dus ik baal best dat dit cijfer niet richting de 8 zal gaan, maarja ik heb gewoon teveel stomme fouten gemaakt. Ben best blij dat een 6 er nu zeker in zit als dit allemaal klopt, toch een aardige opluchting want ik wil absoluut niet herkansen in de kerstvakantie.quote:
Nouja, de dames kunnen er anders ook wat van.quote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sinds jij rechten studeert is het topic met een rotvaart vooruit gegaan
3 weken onderwijs met in de 4e week tentamens.quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het ook, hoe lang is het dan? Een week of 2 á 3?
Nouja, vier weken onderwijs waarvan een tentamenweekquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is het ook, hoe lang is het dan? Een week of 2 á 3?
Dat is toch nauwelijks te doen man.quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, vier weken onderwijs waarvan een tentamenweekDus drie lijkt me.
Als ik de UvA was had ik in plaats van 8-8-4 gewoon een 10-10 regeling ingevoerd. Dan heb je veel meer tijd onderwerpen uit te diepen en plaats voor twee deeltoetsen per vak. Maar hey, wie ben ik.quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is toch nauwelijks te doen man.
Wat kan je in godsnaam leren in 3 weken? Zal niet erg inhoudelijk zijn, me dunkt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
3 weken onderwijs met in de 4e week tentamens.
Chill! Welke antwoorden worden goed gerekend?quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Keyos het volgende:
Heb berekend dat ik in plaats van een 4,3 nu een 5,1 heb uit de multiple choice, goed nieuws dit , een zekere voldoende dus nu en met een beetje geluk nog een 7 !
Het zijn dan ook kleine vakken. Komend vierwekenblok heb ik 'grondrechten' als vak, geloof ik.quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat kan je in godsnaam leren in 3 weken? Zal niet erg inhoudelijk zijn, me dunkt.
Tweedejaarsvak, toch? Dat was ooit 7 weken. Zal wel een hoop geschrapt zijn dan.quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn dan ook kleine vakken. Komend vierwekenblok heb ik 'grondrechten' als vak, geloof ik.
Versie 1:quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Chill! Welke antwoorden worden goed gerekend?
Oh, vergiste me. Komend blok heb ik bestuursrecht I.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tweedejaarsvak, toch? Dat was ooit 7 weken. Zal wel een hoop geschrapt zijn dan.
Goed tentamenquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Versie 1:
Vraag 4 - alles goed
Vraag 8 - a en b goed
Vraag 25 - a en b goed
Vraag 29 - alles goed
Vraag 32 - b en d goed
Credits gaan naar VB.
Leonard Cohen - Show me the place voor de eckte ecktequote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even een oldschool ISOS-mixje aangezet voor tijdens het maken van opdrachten (waar ik maar niet doorheen kom). Wellicht helpt het
Jammer, heb hier alleen versie 2 liggen. Dan maar ff afwachten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Versie 1:
Vraag 4 - alles goed
Vraag 8 - a en b goed
Vraag 25 - a en b goed
Vraag 29 - alles goed
Vraag 32 - b en d goed
Credits gaan naar VB.
You're kiddin' right?quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat Juridische Vaardigheden 1 is helemaal geweldigLeuk zo'n doe-vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |