Wut?quote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sowieso is techno, door de beat, iets fijner om op te dansen tijdens een avond stappen. Dat is de voornaamste reden ook dat het niet echt in clubs wordt gedraaid, het is geen clubmuziek omdat mensen er niet 'goed' op kunnen dansen. Om het een afvoerputje te noemen is dan ook erg kort door de bocht. Trance is één van de exportproducten van Nederland op muzikaal gebied.
Kun je vast wennen voor Vitesse-PECquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:51 schreef Tchock het volgende:
Ik wist helemaal niet dat arnhem zo ver weg was
Ik hoop op een controlequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:40 schreef Tchock het volgende:
Op goed geluk in de ICE gesprongen, nu maar hopen dat ze.niet controleren
Semi-jongquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat een jonge Phil Collins?
Nee, ik zeg dat je op techno beter kunt dansen. Misschien minder drinken indeedquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wut?Ik heb misschien wat gedronken maar volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier.
Anyways, ik had het over muzikaal gezien. De massa heeft geen smaak, vooral niet buiten Nederland want daar loopt men in het algemeen(muv een aantal Europese landen) zwaar achter qua EDM. Het feit dat het goed verkoopt zegt dan ook helemaal niks. Dat is hetzelfde wanneer je zegt dat je van klasssieke muziek houdt maar dan met cd's van Andre Rieu op de proppen komt.
En zweverige techno is er echt in overvloede. Je moet misschien iets beter zoeken
Ik daht 9,15.. Nog drie kwartier.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Word je eerst om 8u wakker, denk je dat je nog even 10 minuutjes blijft liggen en BAM het is 9u
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik daht 9,15.. Nog drie kwartier.
Eeuwigheid later, 9,30
Je moet er ook niet op kauwen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zijn die adapters van notebooks slecht zeg. Heb nu al draadbreuk in de adapter van Acer en die van Dell is hard onderweg kapot te gaan.
De mijne dus niet. En intensief gebruiken kan ik het ook niet noemen aangezien ze allebei voornamelijk beneden liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen?
Mijn Dell adapter gaat al een jaar mee bij intensief gebruik; dagelijk van boven naar beneden, van huis naar Nijmegen, uitgerekt hangen tussen laptop en stopcontact, laten vallen en hij doet het perfect
Oei, gewoon Dell opbellen, krijg je vast wel een nieuwequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De mijne dus niet. En intensief gebruiken kan ik het ook niet noemen aangezien ze allebei voornamelijk beneden liggen.
Ik haal er wel een uit de voorraad op de zaak. Het was meer een observatie over de kwaliteit. Twee adapters van twee verschillende merken vind ik wat veelquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, gewoon Dell opbellen, krijg je vast wel een nieuwe
Ah kijk, dat klinkt beterquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik haal er wel een uit de voorraad op de zaak. Het was meer een observatie over de kwaliteit. Twee adapters van twee verschillende merken vind ik wat veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |