Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Van sommige reacties hier krijg ik de neiging om eigenhandig m'n oogballen uit de willen prikken met de nu in mijn handen aanwezige pen.
Ik vraag me oprecht af met welk doel sommige mensen hier studeren. Is dat omdat je iets wil leren, of is dat omdat je genoeg had van het hangen bij de lokale buurtsuper en dit iets nieuws was.
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezigquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.
Ik vind werkgroeponderwijs gewoon niks idd. Het boek moet de basis zijn en de HC's aanvullend en verdiepend op het boek. En verder geen WG's. Dat is hoe het hoort te zijn vind ik. Gelukkig zijn er in de Master nog 1-2 hoogleraren die zo onderwijs geven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het leukste, als ik mocht kiezen ging ik ook alleen HC's maar helaas zijn die alleen niet verplicht dus moet ik die skippen om te kunnen werken. Shit happens. Vanaf januari weer elke HC te vinden met mijn tegen die tijd nieuwe Surface RT
Omdat ik daar toen ik nog veel werkgroepen had last van had. Het vertraagt de boel zo enorm en er is alleen maar herhaling en herhaling.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezig
Dat mensen die niks zitten te doen en de hele tijd een beetje zitten te sms'en gewoon moeten opbokken. Halen het niveau alleen maar omlaagquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jongens toch, waarom nou mensen naar beneden halen. Houd je lekker met jezelf bezig
Truequote:Op dinsdag 27 november 2012 12:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen ik nog veel werkgroepen had last van had. Het vertraagt de boel zo enorm en er is alleen maar herhaling en herhaling.
Je moet het ook niet zien als een persoonlijke aanval op jou.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True
Maar ik heb zelf nu ook weinig voorbereid maar dat komt niet omdat ik geen interesse heb om te studeren..
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het echt pure bezigheidstherapie heb ik het idee.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik constateer alleen dat bepaalde mensen sterk de indruk wekken dat ze daar alleen zitten omdat het moet of omdat het een soort bezigheidstherapie is. Die mensen kunnen ook vrijwel nooit een zinnig antwoord geven op een vraag. Ik vind dat als je besluit naar het onderwijs te komen je in ieder geval een zinnige bijdrage aan de discussie moet kunnen leveren. Doe je dat telkens niet dan heb ik daar niet zoveel respect voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.
Eigenlijk zou de universiteit, speciaal voor jullie orde van verhevenen, privéwerkgroepen in het leven moeten roepen. Want tussen dat gewone gepeupel, die niet eens 200 bladzijden lezen voor het werkcollege, horen jullie niet thuis.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja jullie zijn de enige echte pure rechtenstudenten. De ware connaisseurs, de fijnproevers van het vak, de raspaardjes.
Eigenlijk zou de universiteit, speciaal voor jullie orde van verhevenen, privéwerkgroepen in het leven moeten roepen. Want tussen dat gewone gepeupel, die niet eens 200 bladzijden lezen voor het werkcollege, horen jullie niet thuis.
Want mensen die niks doen zijn nuttig?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:49 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik wil ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben gewoon jaloers op je![]()
Rechtenmeet @ Zwitserland dan maar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ik ben gewoon jaloers op je
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef VonBallusseck het volgende:
Mooie locatie voor een meet welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Rechtenmeet @ Zwitserland dan maar.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:14 schreef Maharbal het volgende:
Van sommige reacties hier krijg ik de neiging om eigenhandig m'n oogballen uit de willen prikken met de nu in mijn handen aanwezige pen.
Ik vraag me oprecht af met welk doel sommige mensen hier studeren. Is dat omdat je iets wil leren, of is dat omdat je genoeg had van het hangen bij de lokale buurtsuper en dit iets nieuws was.
Potverdikkie ziet er goed uit man!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.fcgroningen.nl%2Fuploads%2Fpics%2FUit_groen_01.jpg&key=39cd70c57c528cbaf294b6e089c83afb56a3495a&method=fill&size=400x480]afbeelding[/url] ]
Best wel strak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.fcgroningen.nl%2Fuploads%2Fpics%2FUit_groen_01.jpg&key=39cd70c57c528cbaf294b6e089c83afb56a3495a&method=fill&size=400x480]afbeelding[/url] ]
Grunnquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:17 schreef Paxcon het volgende:
uittenue volgend seizoen
Eh mijn naam staat er groot op?quote:
Dan shop je die er af.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh mijn naam staat er groot op?
Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NSquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik heb net een pissige mail gestuurd dat ze alle fatsoensnormen te voorbij gaan en of ze wel helemaal besodemieterd zijn en dat ik graag terug krijg hoe ik hier tegen in kan gaan en dat ik anders mijn mogelijkheden ga bekijken om juridische stappen te ondernemen..
maar ik heb geen idee wat deze mogelijkheden kunnen zijn
ik ben in elk geval fucking pissig nu
ja care het gaat hier niet om mensen met verstand, het gaat hier om mensen van de klantenservice, die schrikken daar vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Succes met je juridische stappen tegen een bedrijf als de NS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |